Rok výroby:2000Typ motoru:1900Stav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:157 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5,3 l/100 kmVloženo:14. 7. 2008
Při koupi auta byla nefunkční spojka diky netěsnosti spojkového válečku (oprava cca.1500,-). Po zimě byla nefunkční klimatizace - po naplnění vše v pořadku.
Od té doby vše v pořadku a bez jakyvkoliv závad. A doufám, že to tak i zůstane.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Fiat Bravo a obzvlaště s motorem JTD je velmi úsporné, rychlé a spolehlivé auto. V autě mám čip motoru instalovaný v německu a zapsaný v TP (92kw) a s motorem nebyl jediný problem.
Díky čipu motor vyrazně ožil ve vyších otačkach a tahne bez sebemenšiho polevení až k omezovači. Takže teď neni problém stihat všechny TDI :-) . Spotřeba se pohybuje mezi 5-6l při hodně svyžné jizdě. Podvozek taky docela dost vydrži a to i na našich silnicich a v kombinaci s 15´´ koly. Jedine co je trochu horší jsou brzdy které se po razantnější jizdě přehřívaji a vadnou. Jizdní vlastnosti jsou slušné ale ne perfektní. S náhradnímy díly neni problem a jsou i za rozumné ceny.
Auto jsem zakoupil hlavně z dúvodu nizké ceny a přitomnosti moderniho motoru se systemem common rail který sliboval nizkou hlučnost a přijemnou spotřebu což se potvrdilo. Fiat je prostě dobré auto a hlavně diky zastáncum německých aut i za malo peněz!! Takže bych si Fiata koupil klidně znovu třeba Bravo II.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Bravo
samozrejem, ze TD je common rail. Preboha, ved Alfa Romeo 156 JTD bol prvy CR diesel na svete!!!
Fiat rulz!
16.07.2008 | 19:51:27 | Reagovat
Jasné že ne, 1,9 JTD je atmosferický diesel.
16.07.2008 | 14:17:49 | Reagovat
Common rail?
Neviem o tom zeby 1.9JTD bol commonrailovy motor (?)
16.07.2008 | 11:04:51 | airbone-x Reagovat