Rok výroby:1997Typ motoru:1998ccmStav km při koupi:0 kmStav km nyní:91 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?9 letPrůměrná spotřeba:8-10 l/100 kmVloženo:14. 3. 2006
Předchozí auto:Seat Ibiza Fiat Ritmo Renault Škoda
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
FIAT BRAVO HGT mám koupené z autosalonu. Objednal jsem si ho nové a čekal jsem bezmála 1/2 roku.
Za celou dobu provozu jsem neměl žádnou poruchu.
Vyměnuji jen olej a filtry nejlepší kvality.
Asi při 80000km jsem vyměnil pravý přední kulový čep řízení a přední brzdové desky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz je absolutně spolehlivý, rychlý, drávý, motor má skvělý zvuk a nesmírnou chuť do života. Podvozek je dostatečně tvrdý se sportovním charakterem, kratké převody vybízejí živý motor do otáček a řidiče ke sportovní jízdě za všech okolností. Kvalitní brzdy doslova vypalují díry do asfaltu. HGT je doma na okresních silnicích se spoustou zatáček a serpentýn. Aby byl motor ve své kůži, musíte udržovat ručičku na otáčkoměru těsně před červeným políčkem :-).
Na silnicich jsem našel, opravdu, jen málo soupeřů. Jediná drobná vítka je, že převodovka by snesla i 6tý převodový stupeň. Při delší rychlé jízdě po dálnicích je motor na 5tý převodový stupeň zbytečně moc v otáčkách.
Tak jsem si vědom , že je to rozdíl. Jel jsem v HGT , jede to pěkně. Nejsem si vědom horšího stavu motohu 2.0. Jistě , že mé 1.8 by to natrhlo zadnici , ale je to stejné auto , jen to má válec navíc. Mám vybroušené sání a celé koleno s filtrem. Výfuk s vysokým výplanechem , kvalitní olej a dobré svíčky. Motor je po opravě hlavy a těsnění. Troufám si říci , že 83 kW už tam nějakou dobu není.
souhlasím s Radkem, že rozdíl mezi 1,8 a 2,0 20v je gigantický rozdíl. Tah pětiválce je nádherný. Mám alfu 2.0 16v 150k zátah krásný i zrychlení ale bravo hgt v dobré kondici je o chloupek přede mnou
Dobrý den , psal jsem nahoře o svém Bravu 1.8. Musím říci , že jsem ho už uvedl v provozuschopnost. Už se pouštím spíše do interiéru , protože motor byl o nervy. Bravo má velkou nevýhodu ,že výfuková vačka nemá klínek , při prasknutí řemene se protočila vůči ozubenému kolu. Spíše chci ale reagovat ne rozpory Bravo / Marea.... Pokud se jedná o stejný motor , tak Bravo je určitě rychleji , už jen proto , že je lehčí. Měl jsem možnost jet v Marei. A musí říci , že i přes to , že motor je 2.0 20V , tak to není o moc větší rozdíl , než moje 1.8... Další Fiat by byl jedině HGT. Bravo je sportovní , dobře jede, dobře se tuní atd... Ale samo , že zápory také najdete... Z hlediska praktičnosti a dílenského zpracování pod kapotou to trošku klopýtá.
Co se týče vyýměny motoru tak bych být Vámi hodně rozmýšlel a porovnával. Pětiválcový dvoulitr má hodně, hodně síly. Svezení s ním je krásné a omamné. co se týká zážitků z jízdy tak těžko budete hledat něco podobného v dané kategorii. Samozřejmě za předpokladů, že máte dobrý podvozek a pneumatiky.Jinak to zas až takový Lábuš není.
Nevýhody: dpoporučuji častější výměnu oleje než je obvyklé, do 10,000km. Kontrolovat termostat a těsnění pod hlavou. Dobré je investovat do dražších svíček. Denso, NGK apod. Samozřejmostí je výměna rozvodů. Také tankování kvalitního paliva a občas vyšší oktan neuškodí. A v neposlední řadě spotřeba. Když jezdíte dle pravidel počítejte s kombinovanou spotřebou kolem 9 litrů. Pokud jste rád první v řadě vozidel na silnici a a limity berete jenom jako nutnou znalost pro testy v autoškole, potom počítejte se spotřebou i kolem 13-15 litrů.
Dobrý den , jsem vlastníkem Bravo 1.8 ... Praskl mi řemen :( Uvažuji vyměnit motor za 2.0 . Ale , co se závady týče , je to má chyba. Auto je z pozinku , takže rez bych hledal na výfuku , max pružinách . čepech , ramenech a nápravě. Vůz mám projitý dobře. Je fakt , že Itálie si zpracováním moc hlavu neláme. Ale uvnitř je interiér příjemný a kvalitu nepostrává. Jen musím říci , že kamará má Brava z 94 roku , a plasty mi příjdou takové "levnější" než u mého. Moto táhne dobře , Fiaty jsou celkově takové živé proti "tuzemským" vozům. Ale zátah pociťuji cca od 4000 ot/min (je to opravdu cítit) Ještě k těm jízdním vlastnostem. Sedí dobře , mám 15´ 195 / 45 a auto na asfaltu sedí jak přilepené. Výjezd ze zatáčky láká k podřazení ,) Auto nemám sice dlouho , ale auto je trošku můj obor , a zkušenost i s pohledem na auto samo je uspokojivá. Za středně peněz hodně muziky ,)
Velice rád bych reagoval na tuto recenzi i na debatu níže uvedenou. Majitel Speedman píše, že auto je téměř neporuchové a téměř nepřekonatelné. Souhlasil bych s pár věcmi, které uvedl, ale dovolil bych si i nesouhlasit. Co se týče obecné spolehlivosti tak musí být člověk velmi trpělivý a zárověň být i dítětem štěstěny, neboť je zde spousta věcí, které se na tomto voze rozbíjí. První z nich je termostat,ať už samotný, nebo jen čidlo. Jeho výměna je také zajímavá finanční záležitost, bavíme li se o kvalitním originálním dílu. Pokračoval bych citlivou váhou vzduchu, která vás též nemile překvapí a zase musíte tahat peněženku ze své zadní kapsy u kalhot. Nemilá závada je praskající těsnění pod hlavou pětiválce, ale není to nijak zásadní . Dá se levně sehnat a vyměnit. To jsou asi nejzásadnější věci. to že praskají řemeny rozvodové atd. je z velké části zaopříčiněno nesprávnou udržbou vozu a neštrným závoděním. Neřku-li, že se občas řidiči tohoto vozu cítí, že řídí vůz z Maranella s koníkem ve znaku. Co je hodně velkou slabinou Brava, tak se jedná o světla. Viditelnost je tak mizerná, že si ze začátku budete myslet, že svítíte obrysovými světly. problém se dá vyřešit žárovkami za 500,-Kč Vrzající interiér si myslím, je velmi častý jev u aut této provenience, takže to ani nemá smysl rozebírat. Kvalita zpracování je dána italskou mentalitou: co je přidá no na temperamentu a zpracování motoru to je ubráno všude jinde. Interiér je docela pěkný, jen kdyby řadicí páka měla hezčí tvar a nevypadala jak klacek na pozemní hokej. Ale, abych jen nekritizoval. Svezení v tomto skvostu je skutečně požitek , protože motor je vybroušený drahokam. Je silný je až omamně libozvučný a skutečně živý. Jízdní vlastnosti jsou v tomto segmentu(srovnávám li stejně velké vozy podobného stáří i výkonu a velikosti)nadprůměrné. Vůz sedí v zatáčkách výborné a výjzdy ze zatáček pod plynem jsou famózní. Brzdy jsou adekvátní výkonu vozu. Spotřeba je reálná od 8 do 11 litrů pohybujete- li se se svým HGT jako člověk a občas i svižněji.
V tomto odstavci bych rád reagoval na recenzi/nerecenzi uživatele Speedmana. Pokud chce soupeře pro HGT je tu Alfa 146 2.0ti. Bavíme - li se o sériových verzí bez tuningových úprav. Zvuk Alfičky, je dle mého názoru o něco návykovější, ovladatelnost a podvozek o chlup lepší a dynamika srovnatelná. Jen bych řekl, že 146 má díky variátoru a 8 svíčkám točivější a živější motor. Naproti tomu HGT těží z toho, že má pod kůží pětiválec. Nicméně srovnání těchto vozů by bylo velmi zajímavé. Neboť jezdím oběma vozy pravidelně tak by mne to zajímalo také. Co Vy na to Speedmane??? Cuore Sportivo vs. Bravo HGT??????
jak muzete rict ze ve meste najde spousty souperu tohle auto je proste strela je to top co kdy vymysleli 2,4 abarth stilo se 170 k je proti 2,0 slaby motor hgt je pruzne svizne a nema ve svetride konkurenci s malyma upravama se dostanete na 7s 0-100 nevimk ktere auto za takovou cenu dokaze jezdit jako bravo ...golf GTi prohraje na plne care
Vlastním tento vuz a musim rict ze souhlasim s recenzi. Jeho jizdni a motorove vlastnosti jsou naprosto dostacujici pro me vyuziti. Jezdim hlavne na tuning akce a po mensich upravach sprinty na kratkou vzdalenost. Muzu rict ze nize uvedena Marea 2.0 20v pro me neni souper. (uz sem mel tu cest si sni zazavodit). Netvrdim ze BRAVO HGT je supr zavodak, ale je to jen reakce na nize uvedene nazory.
Docela by mě zajímalo, v jaké popelnici jezdil anonym, který tu zvrací ty nesmysly. Tipuji ho na vydechlou Fabii 1.2 HTP. Mám Mareu 2.0 20v a ve své kategoprii těch soupeřů moc není, ale neříkám, že nejsou a jsou i lepší vozy samozřejmě.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Bravo
Dodatek
Tak jsem si vědom , že je to rozdíl. Jel jsem v HGT , jede to pěkně. Nejsem si vědom horšího stavu motohu 2.0. Jistě , že mé 1.8 by to natrhlo zadnici , ale je to stejné auto , jen to má válec navíc. Mám vybroušené sání a celé koleno s filtrem. Výfuk s vysokým výplanechem , kvalitní olej a dobré svíčky. Motor je po opravě hlavy a těsnění. Troufám si říci , že 83 kW už tam nějakou dobu není.
30.01.2009 | 18:43:54 | Matu Reagovat
souhlasím
souhlasím s Radkem, že rozdíl mezi 1,8 a 2,0 20v je gigantický rozdíl. Tah pětiválce je nádherný. Mám alfu 2.0 16v 150k zátah krásný i zrychlení ale bravo hgt v dobré kondici je o chloupek přede mnou
16.01.2009 | 12:18:44 | Cihix Reagovat
Mezi 1.8 a 2.0 20v není velký rozdíl? Co se projet v autě v solidním technickém stavu? 83kw a 108kw jw sakra rozdíl.
17.11.2008 | 14:40:00 | Radek Reagovat
Soupeři?
Dobrý den , psal jsem nahoře o svém Bravu 1.8. Musím říci , že jsem ho už uvedl v provozuschopnost. Už se pouštím spíše do interiéru , protože motor byl o nervy. Bravo má velkou nevýhodu ,že výfuková vačka nemá klínek , při prasknutí řemene se protočila vůči ozubenému kolu. Spíše chci ale reagovat ne rozpory Bravo / Marea.... Pokud se jedná o stejný motor , tak Bravo je určitě rychleji , už jen proto , že je lehčí. Měl jsem možnost jet v Marei. A musí říci , že i přes to , že motor je 2.0 20V , tak to není o moc větší rozdíl , než moje 1.8... Další Fiat by byl jedině HGT. Bravo je sportovní , dobře jede, dobře se tuní atd... Ale samo , že zápory také najdete... Z hlediska praktičnosti a dílenského zpracování pod kapotou to trošku klopýtá.
17.11.2008 | 11:25:50 | Matu Reagovat
Neměnil bych motor
Co se týče vyýměny motoru tak bych být Vámi hodně rozmýšlel a porovnával. Pětiválcový dvoulitr má hodně, hodně síly. Svezení s ním je krásné a omamné. co se týká zážitků z jízdy tak těžko budete hledat něco podobného v dané kategorii. Samozřejmě za předpokladů, že máte dobrý podvozek a pneumatiky.Jinak to zas až takový Lábuš není.
Nevýhody: dpoporučuji častější výměnu oleje než je obvyklé, do 10,000km. Kontrolovat termostat a těsnění pod hlavou. Dobré je investovat do dražších svíček. Denso, NGK apod. Samozřejmostí je výměna rozvodů. Také tankování kvalitního paliva a občas vyšší oktan neuškodí. A v neposlední řadě spotřeba. Když jezdíte dle pravidel počítejte s kombinovanou spotřebou kolem 9 litrů. Pokud jste rád první v řadě vozidel na silnici a a limity berete jenom jako nutnou znalost pro testy v autoškole, potom počítejte se spotřebou i kolem 13-15 litrů.
jak se chová 1,8 to víte.
mějte se
29.08.2008 | 12:18:54 | Cihix Reagovat
Také tak
Dobrý den , jsem vlastníkem Bravo 1.8 ... Praskl mi řemen :( Uvažuji vyměnit motor za 2.0 . Ale , co se závady týče , je to má chyba. Auto je z pozinku , takže rez bych hledal na výfuku , max pružinách . čepech , ramenech a nápravě. Vůz mám projitý dobře. Je fakt , že Itálie si zpracováním moc hlavu neláme. Ale uvnitř je interiér příjemný a kvalitu nepostrává. Jen musím říci , že kamará má Brava z 94 roku , a plasty mi příjdou takové "levnější" než u mého. Moto táhne dobře , Fiaty jsou celkově takové živé proti "tuzemským" vozům. Ale zátah pociťuji cca od 4000 ot/min (je to opravdu cítit) Ještě k těm jízdním vlastnostem. Sedí dobře , mám 15´ 195 / 45 a auto na asfaltu sedí jak přilepené. Výjezd ze zatáčky láká k podřazení ,) Auto nemám sice dlouho , ale auto je trošku můj obor , a zkušenost i s pohledem na auto samo je uspokojivá. Za středně peněz hodně muziky ,)
28.08.2008 | 20:25:43 | Reagovat
Soupeř pro HGT?? Alfa 146 ti
Velice rád bych reagoval na tuto recenzi i na debatu níže uvedenou. Majitel Speedman píše, že auto je téměř neporuchové a téměř nepřekonatelné. Souhlasil bych s pár věcmi, které uvedl, ale dovolil bych si i nesouhlasit.
Co se týče obecné spolehlivosti tak musí být člověk velmi trpělivý a zárověň být i dítětem štěstěny, neboť je zde spousta věcí, které se na tomto voze rozbíjí. První z nich je termostat,ať už samotný, nebo jen čidlo. Jeho výměna je také zajímavá finanční záležitost, bavíme li se o kvalitním originálním dílu. Pokračoval bych citlivou váhou vzduchu, která vás též nemile překvapí a zase musíte tahat peněženku ze své zadní kapsy u kalhot. Nemilá závada je praskající těsnění pod hlavou pětiválce, ale není to nijak zásadní . Dá se levně sehnat a vyměnit. To jsou asi nejzásadnější věci. to že praskají řemeny rozvodové atd. je z velké části zaopříčiněno nesprávnou udržbou vozu a neštrným závoděním. Neřku-li, že se občas řidiči tohoto vozu cítí, že řídí vůz z Maranella s koníkem ve znaku. Co je hodně velkou slabinou Brava, tak se jedná o světla. Viditelnost je tak mizerná, že si ze začátku budete myslet, že svítíte obrysovými světly. problém se dá vyřešit žárovkami za 500,-Kč Vrzající interiér si myslím, je velmi častý jev u aut této provenience, takže to ani nemá smysl rozebírat. Kvalita zpracování je dána italskou mentalitou: co je přidá no na temperamentu a zpracování motoru to je ubráno všude jinde. Interiér je docela pěkný, jen kdyby řadicí páka měla hezčí tvar a nevypadala jak klacek na pozemní hokej.
Ale, abych jen nekritizoval.
Svezení v tomto skvostu je skutečně požitek , protože motor je vybroušený drahokam. Je silný je až omamně libozvučný a skutečně živý. Jízdní vlastnosti jsou v tomto segmentu(srovnávám li stejně velké vozy podobného stáří i výkonu a velikosti)nadprůměrné. Vůz sedí v zatáčkách výborné a výjzdy ze zatáček pod plynem jsou famózní. Brzdy jsou adekvátní výkonu vozu. Spotřeba je reálná od 8 do 11 litrů pohybujete- li se se svým HGT jako člověk a občas i svižněji.
V tomto odstavci bych rád reagoval na recenzi/nerecenzi uživatele Speedmana. Pokud chce soupeře pro HGT je tu Alfa 146 2.0ti. Bavíme - li se o sériových verzí bez tuningových úprav. Zvuk Alfičky, je dle mého názoru o něco návykovější, ovladatelnost a podvozek o chlup lepší a dynamika srovnatelná. Jen bych řekl, že 146 má díky variátoru a 8 svíčkám točivější a živější motor. Naproti tomu HGT těží z toho, že má pod kůží pětiválec. Nicméně srovnání těchto vozů by bylo velmi zajímavé. Neboť jezdím oběma vozy pravidelně tak by mne to zajímalo také.
Co Vy na to Speedmane??? Cuore Sportivo vs. Bravo HGT??????
18.12.2007 | 14:27:28 | Cihix Reagovat
hgt je podle vas popelnice??
jak muzete rict ze ve meste najde spousty souperu tohle auto je proste strela je to top co kdy vymysleli 2,4 abarth stilo se 170 k je proti 2,0 slaby motor hgt je pruzne svizne a nema ve svetride konkurenci s malyma upravama se dostanete na 7s 0-100 nevimk ktere auto za takovou cenu dokaze jezdit jako bravo ...golf GTi prohraje na plne care
20.07.2007 | 00:02:13 | spaly_s Reagovat
Vlastním tento vuz a musim rict ze souhlasim s recenzi. Jeho jizdni a motorove vlastnosti jsou naprosto dostacujici pro me vyuziti. Jezdim hlavne na tuning akce a po mensich upravach sprinty na kratkou vzdalenost. Muzu rict ze nize uvedena Marea 2.0 20v pro me neni souper. (uz sem mel tu cest si sni zazavodit). Netvrdim ze BRAVO HGT je supr zavodak, ale je to jen reakce na nize uvedene nazory.
18.09.2006 | 13:57:23 | Reagovat
Docela by mě zajímalo, v jaké popelnici jezdil anonym, který tu zvrací ty nesmysly. Tipuji ho na vydechlou Fabii 1.2 HTP. Mám Mareu 2.0 20v a ve své kategoprii těch soupeřů moc není, ale neříkám, že nejsou a jsou i lepší vozy samozřejmě.
12.09.2006 | 12:48:19 | Reagovat
To by mě zajímalo v jaké díře ste jezdil..., protože v normálním městě by ste pro ten nákupní vozík našel soupeřů spoustu...
04.06.2006 | 17:38:17 | Anonym Reagovat