Rok výroby:1997Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:68 000 kmStav km nyní:74 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:6. 11. 2005
Ano: problémy s klimatizací, které však byly způsobeny předchozí havárií a následnou neodbornou opravou.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velmi pěkné, pohodné, dobře ovladatelné auto s výborným motorem a dobrým podvozkem. Motor 1,6 16V byl fakt užasný: skvěle elastický, tichý, dynamický ... Fakt dobrý.
Kus, který jsem měl já, měl za sebou, bohužel, asi těžší havárií a projevovalo se na něm dost much z důvodu pravděpodobně neodborné opravy. Ale když tohle odmyslím, tak auto samo o sobě bylo opravdu skvělé.
Trošku problém byly vadnoucí brzdy, projevující se hlavně v dálničním provozu. A také by se dalo říct, že docela chyběla 6-ka.
Zravim no mam mareu 1,6 super sevsim souhlasim motor tichy krasne jede.Tchan ma bravo 1,6 motor to same jen svyznejsi diky vaze auta.Ve bravu HGT jsem jis jel jede velmy krasne a vtom co jsem mel moznost jet bylo 113kw novjejsi verze, svezeni super.O dilenskem spracovani tu jis bylo napsano mnoho muze to byt lepsi ale nato ze je to fiat si myslim ze je to vyborne.Jinac veskera srovnani delam s moji byvalou octaviji 1,6 renoltem clio Wiliems a mym nynejsim potesenim fiatem coupe 2,0 20VT s upravou na 315PS cos z pomeru svyznosti je nekde jinde ovsem pokulhava v zatackach a proste v riditelnosti.Clovjek musi vjedet co muze kdy cekat a jak do ktere zatacky najet pokud zni chce ve zdravy vyjet.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Bravo
HGT
Zravim no mam mareu 1,6 super sevsim souhlasim motor tichy krasne jede.Tchan ma bravo 1,6 motor to same jen svyznejsi diky vaze auta.Ve bravu HGT jsem jis jel jede velmy krasne a vtom co jsem mel moznost jet bylo 113kw novjejsi verze, svezeni super.O dilenskem spracovani tu jis bylo napsano mnoho muze to byt lepsi ale nato ze je to fiat si myslim ze je to vyborne.Jinac veskera srovnani delam s moji byvalou octaviji 1,6 renoltem clio Wiliems a mym nynejsim potesenim fiatem coupe 2,0 20VT s upravou na 315PS cos z pomeru svyznosti je nekde jinde ovsem pokulhava v zatackach a proste v riditelnosti.Clovjek musi vjedet co muze kdy cekat a jak do ktere zatacky najet pokud zni chce ve zdravy vyjet.
12.02.2010 | 21:47:01 | Reagovat