Rok výroby:2002Typ motoru:2,4Stav km při koupi:62 000 kmStav km nyní:64 500 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:15 l/100 kmVloženo:19. 10. 2008
Na dálnici mi začala blikat kontrolka motoru a po chvíli zhasla pak se mi to stalo ješte asi 3 x chvíli po tom ve městě, auto chvilku jelo na 4 válce (válců mám 5), druhý den se závada neopakovala, tak jsem to zatím neřešil. Pokud se to bude opakovat budu muset navštívit servis (jen doufám, že to nebude nic až tak vážného). Jinak, musím to zaklepat, je auto bez závad.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Stilo Abarth dobře sedí v zatáčkách a má dostatečně silný motor. Jen je dost těžké, cca 1500 kg, a to mu dost ubírá jak na jízdní dynamice, tak v jízdních vlastnostech. Samozřejmě jsem přišel na několik nedostatků. 1. Stilo má docela nepohodlné sedačky (po cca 100 km z nich docela bolí záda), 2. moje auto je vybaveno skleněnou shrnovací střechou a ta dost ubírá místo nad hlavou, 3. vyměnit potkávací žárovku H7 v levém světle vyžaduje značnou trpělivost a ruce chirurga.
Jinak jsem zatím s autem spokojen, je dobře vybavené (navigace, dvouzónová klimatizace, skleněná shrnovací střecha, klimatizovaná přihrádka u spojujzdce, tempomat, dobrý audiosystém, sekvenčí převodovka Selespeed, atd) Jenom doufám, že se nic z této výbavy nepodělá. Asi největší strach mám z převodovky...
Zcela nesouhlasím s nepohodlností sedaček. Spíš to bude tak, že si někdo nedokáže nastavit sedačky tak, aby se mu jelo pohodlně. Navíc já tam mám nastavení bederní opěrky. Místa je dost. Co se týče místa nad hlavou u modelů, kde je skywindow, tak ano, místa je asi o pět centometrů do výšky méně, než v modelech bez skywindow. Nicméně, při mé výšce 180 cm má nad hlvou stále asi pět centimetrů, což považuju za dostačující. Co se týče dynamiky, tak ano, robot není z nejživějších, (vhodný tak pro ženský) ale stačí přepnout na manuální řazení a situace se dramaticky mění. Najednou je z toho čistokrevnej trhač asfaltu. Naprosto pohodlnému a rychlému řazení pomáhají pádla pod volantem ve stylu F1, takže si vychutnáte sportovní jízdu se vším všudy. Tomu pomáhá i sníženej sportovní podvozek a celá koncepce karoserie. Co se týče výbavy, tak dnešní škodovky by se musely červenat. Podle mého názoru je to co se týče ojetin nejlepší poměr cena/výkon. Roční zkušenost.
Spotřeba 15 litrů? Nesmysl. Já jezdím se Stilem 2,4 na nákup cca 400 m a zase zpět a tak jednou za 14 asi 40km. Jak v zimě, tak v létě mám spotřebu 10.7 l/100km. Pokud bych jezdil pravidelně vzdálenosti aspon 20 km tam a zase zpět, odhaduju spotřebu tak na 9 litrů.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
Několik upřesnění.
Zcela nesouhlasím s nepohodlností sedaček. Spíš to bude tak, že si někdo nedokáže nastavit sedačky tak, aby se mu jelo pohodlně. Navíc já tam mám nastavení bederní opěrky. Místa je dost. Co se týče místa nad hlavou u modelů, kde je skywindow, tak ano, místa je asi o pět centometrů do výšky méně, než v modelech bez skywindow. Nicméně, při mé výšce 180 cm má nad hlvou stále asi pět centimetrů, což považuju za dostačující. Co se týče dynamiky, tak ano, robot není z nejživějších, (vhodný tak pro ženský) ale stačí přepnout na manuální řazení a situace se dramaticky mění. Najednou je z toho čistokrevnej trhač asfaltu.
Naprosto pohodlnému a rychlému řazení pomáhají pádla pod volantem ve stylu F1, takže si vychutnáte sportovní jízdu se vším všudy. Tomu pomáhá i sníženej sportovní podvozek a celá koncepce karoserie. Co se týče výbavy, tak dnešní škodovky by se musely červenat. Podle mého názoru je to co se týče ojetin nejlepší poměr cena/výkon. Roční zkušenost.
28.10.2015 | 17:10:26 | michal121 | 90.178.222.* Reagovat
Nesmysl
Spotřeba 15 litrů? Nesmysl. Já jezdím se Stilem 2,4 na nákup cca 400 m a zase zpět a tak jednou za 14 asi 40km. Jak v zimě, tak v létě mám spotřebu 10.7 l/100km. Pokud bych jezdil pravidelně vzdálenosti aspon 20 km tam a zase zpět, odhaduju spotřebu tak na 9 litrů.
28.10.2015 | 16:52:11 | michal121 | 90.178.222.* Reagovat