Rok výroby:2002Typ motoru:1.6Stav km při koupi:87 000 kmStav km nyní:98 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:27. 6. 2012
K poruchám asi takhle! Nikdy mě auto nenechalo na holičkách...ale první menší porucha byla, že v zimě zamrzlo a následně prasklo táhlo uvnitř dveří u řidiče, takže jsem musel lézt do auta od spolujezdce! Oprava 5000Kč. Druhá a stále trvající jsou praskající žárovky, které nejdou vůbec měnit kvůli hroznému přístupu!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak je vůz celkem spolehlivý za přijatelnou cenu. Občas se ozve ze zadu nějáký pazvuk ale to už patří k horšímu dílenskému zpracování u fiatu. Motor má dostačující výkon s normální spotřebou od 6.5 do 7 litrů. Chce to pravidelně měnit svíčky jinak můžou autu na volnoběh klesat otáčky a dokonce i chcípnout! S výbavou to není špatný, 5 airbagů a klimatizace, která bohužel moc nejde. Vše v el. Podvozek bych zařadil spíš horší průměr. Přijde mi že se auto moc naklání.
Nechci spekulovat o funkčnosti tohoto bastlu, ovšem u stil praskají ze dvou důvodů:
1) Vibrace (když je od oka evidentní chvění světlometu) 2) Elektroinstalace.... Mnohdy díky špatné baterce dost kolísá napětí... Častěji ale vídané u JTD. (v tomto případě by nějaká přepěťovka mohla pomoct)
Nevím jak to chápat...jestli to nebude tím,že klimoška je špatně napuštěná nebo je chladivo nutné vyměnit za nové pokud už tak nebylo učiněno. Pak to může být vysoušeč vzduchu klimy.Je to většinou spojené s tím,že klimatizace špatně chladí.V tom sušiči se kuličky sušidla vysypou a ucpou průtočný průřez a tím pádem změní tlakové podmínky v systému.Dochází tam k vyšším tlakům a kompresor častěji vypíná,pak to chladí velice málo.Taktéž při rozebrání soustavy se doporučuje měnit-vlhkost se dostane do sušidla a ztratí svou účinnost.
Me pripada, ze klim apo vycisteni a naplneni je u Stil vunikajici - zvlada vyborne chaldit i v zacpe na dalnici pro skoro 38°C. Rozhodne je klima vykonnejsi nez topeni - alespon u JTD - termostat v poradku, chladic topeni v poradku, chladici kapalina ok a topi jen, kdyz nemrzne a nesnezi :))
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
Něco na ty žárovky
www.nej-ceny.cz/375503/ochrana-pred-spickovym-napetim.html
Doporučuju tuhle věcičku... Od instalace mám od častého praskání žárovek pokoj...
28.06.2012 | 16:54:02 | Rabbit | 89.103.247.* Reagovat
RE: Něco na ty žárovky
Nechci spekulovat o funkčnosti tohoto bastlu, ovšem u stil praskají ze dvou důvodů:
1) Vibrace (když je od oka evidentní chvění světlometu)
2) Elektroinstalace.... Mnohdy díky špatné baterce dost kolísá napětí... Častěji ale vídané u JTD. (v tomto případě by nějaká přepěťovka mohla pomoct)
02.07.2012 | 10:30:54 | Kuban | 93.153.124.* Reagovat
RE: Něco na ty žárovky
No právě, taky mám stilo, a tam mi to pomohlo. Teď mi jedna žárovka praskla po roce. To už je oproti dřívějšku velká změna k lepšímu.
19.07.2012 | 09:30:06 | Rabbit | 94.112.64.* Reagovat
RE: Něco na ty žárovky
Praskají žárovky
01.09.2012 | 18:54:07 | | 31.192.72.* Reagovat
Klima
"klimatizace, která bohužel moc nejde"???
Nevím jak to chápat...jestli to nebude tím,že klimoška je špatně napuštěná nebo je chladivo nutné vyměnit za nové pokud už tak nebylo učiněno.
Pak to může být vysoušeč vzduchu klimy.Je to většinou spojené s tím,že klimatizace špatně chladí.V tom sušiči se kuličky sušidla vysypou a ucpou průtočný průřez a tím pádem změní tlakové podmínky v systému.Dochází tam k vyšším tlakům a kompresor častěji vypíná,pak to chladí velice málo.Taktéž při rozebrání soustavy se doporučuje měnit-vlhkost se dostane do sušidla a ztratí svou účinnost.
28.06.2012 | 10:48:57 | stafík | 85.135.92.* Reagovat
RE: Klima
Me pripada, ze klim apo vycisteni a naplneni je u Stil vunikajici - zvlada vyborne chaldit i v zacpe na dalnici pro skoro 38°C. Rozhodne je klima vykonnejsi nez topeni - alespon u JTD - termostat v poradku, chladic topeni v poradku, chladici kapalina ok a topi jen, kdyz nemrzne a nesnezi :))
06.08.2012 | 14:17:15 | Ankoff | 81.200.57.* Reagovat