Rok výroby:2004Typ motoru:1910/JTD85kwStav km při koupi:122 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,2 l/100 kmVloženo:18. 11. 2010
Předchozí auto: Felicia1.3MPI50kw; OctavieI1.9TDI66kw; Superb1.9TDI96kw
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
129000km_problémy s váhou vzduchu, přestával táhnout motor, po vyčištění váhy ISOPROPYLALKOHOLEM je to už OK.
155000km_utržený motor z pilotního silentbloku nad pravým kolem, nejspíš vada materiálu.
Žádná z vad modelů do roku 2002 kdy měly být odstraněny se zatím neprojevila.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhled zhodnotí každý sám.
Pohodlí sedaček je na dobré úrovni a hlavně o zvyku. Každopádně se dá jet v kuse 500km a člověk neumře. Naprosto výborné jsou opěrky hlavy, které jsou účinné i pro osoby 190cm.
Místo pro řidiče a spolujezdce je dostačující pro osoby do 190cm. Pokud má řidič více jak 190cm a je zvyklý jezdit hodně daleko od volantu a pedálů, tak je to problém, protože bude zadní poloha sedadla jeho jedinou volbou a ještě ne naprosto plně dostačující. Srovnatelné s ostatními vozy nižší střední třídy.
V zadní části pokud jsou sedačky vepředu posunuty nadoraz není místa pro většího člověka, maximálně děti do 160cm a ještě jsou bez pohodlí.
Kufr je průměrný na žádné velké náklady, prostě hatchback.
Výbava je ve srovnání s vozy Škoda, Ford a jiné je ve stejné kategorii vozů a ceny nadprůměrná.
Brzdy jsou opravdu silnou sránkou, naprosto bez výhrad, velmi účinný posilovač mírně převyšující Octavii i Superb.
Startovnání v mrazech -23°C na poprvé kdy auto stálo na ulici. Motor je relativně tichý, srovnatelně s Škoda a nesrovnatelně tišší a kultivovanější než Focus 1,8TDCi. Výkon 85kw je dostačující i pro svižnější jízdy nad 150kmh, ale přes 180 už to není žádná sláva.Maximum 210kmh. Největší zátah od 2200rpm, v klidu tahá všechny rychlosti od 1500rpm.
Podvozek je příjemný, pohodlný a dost stabilní i pro rychlejší manévry. Samozřejmě nedotáčivý.
Karoserie zcela bez koroze.
Posilovač řízení velmi citlivý, ve 2 stupních.
Spolehlivost zatím velmi dobrá.
Spotřeba: při mé jízdě kdy na spotřebu většinou nehledím a jezdím mimo obce minimálně 120kmh a dálnice 150kmh se pohybuje mezi 6 a 6,3l.
Při jízdě velmi střídmé do 100kmh a lehkou noho není problém jezdit za 5,5l.
Při zkoušce nejnižší spotřeby jsem zajel Brno-Mikulov při rychlostech do 110kmh za 4,6l.
Provozní náklady si každý spočítá sám dle nájezdu km. Ale je potřeba počítat s výměnou paivového, vzduchového, kabinového, olejového filtru a oleje každých 20000km. Rozvody po 120000km. Stabilizátor nápravy odešel při 145000km(asi nebyl první).
Cena vozu byla v roce 10/2008 180000kč.(1.majitel, ČR, serviska, rozvody, celkove dobrý stav, kosmetické vady)
Klady: bohatá výbava, dobrý motor, nízká cena, kvalitní zpracování. Za 20000km mezi výměnami oleje není nutné dolévat a jen s těží poznám úbytek o cca 3mm na rysce dlouhé 20mm. To se o vozech WV řici nedá.
Zápory: málo místa pro řidiče nad 190cm, tím pádem není místo pro pasažéry vzadu, cyklovač stěračů na nejpomalejší rychlost stále moc rychlý. Pro rodinu bych ho nebral. Pro častější přepravu nákladů rozhodně volit verzi MW!
Vůz jsem vybral protože v porovnání s ostatními naftovými vozy téhož ročníku byla cena do 200tis kč, výbava, motor do 120000km naprosto bezkonkurenční oproti Škodě, WV, Fordu, Opelu a pod...
Recenze na tomto portálu mi také pomohly ke koupi, tak doufám že i vám další názor pomůže s výběrem vozu.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo