Rok výroby:2004Typ motoru:1,9 l / JTDStav km při koupi:150 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:5-6 l/100 kmVloženo:6. 10. 2010
Autem jezdím 6 měsíců a kromě spotřebních daních, (oleje, filtry atd.) se prozatím žádná porucha neoběvila.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dlouho jsem se rozvažovažival, jaké auto si pořídím. vybíral jsem podleročníku, výbavy, motoru a nakonec počet ujetých Km. Po dlouhých večerech strávených na internetu a filtrováním všech aut, jako byli Š. Octavia TDi, VW Golf nebo Bora jsem došel k ráznemu rozhodnutí a to k Fiatu STILO JTD Multijet 103 Kw. V ročníku 2004 které jsem si pořídil s výbavou ABS+ASR+ESP origo. rádio CD+MP3 dvou zónová DIGI klima, okna + zrcádka v elektrice, CITY posilovač 2x AL. kola 17" léto a 15" zima a cenou pod 170.000,-Kč bych s takovou to výbavou od koncernu VW nepořídil. Rovněž se mi líbí krásné zparcovaní desingu, jak exteriéru, tak interíeru auta. Desing Stila se bude dlouho líbit, působí agresivním a dynamickým dojmem. Rozmístění a podsvícení ovládacích prvků, to Italové umí udělat. Rovněž nezkalame originální audio soustava, která pro nenáročné uživatele tohoto auta stačí a naplňuje jeho požadavky. Táké dva palubní počítače jsou dobře propracované a jednoduché na ovladání. Taky se mi na utě líbí, že zde nejdou provádět machinace s najetými kilometry. Motor se systémem vstřikování Commmon-rail má krásný zvuk, není to jak ten traktorový u motorů TDi od VW. Rovněž, jak zde uvedli jiní trochu mi vadí mírné, ale opravdu mírné vibrace, které se přenášejí do iterieru. Podvozek je typicky Italský ani ne měký ani ne tvrdý, auto se řídí skvěle, sedí v zatáčkách a je stabilní při všech manévrech (brždění, zrychlení a kritické situace). Tak, jak mi známí přemlouvali, ať do Fiatu nejdu, musím říct, že jsem udělal dobře, že jsem se nenechal přemluvit.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo