Rok výroby:2003Typ motoru:1,6 16vStav km při koupi:118 500 kmStav km nyní:128 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:23. 4. 2008
První co se objevilo asi po prvních 1000 km bylo zesilující tahnutí doleva, Stilo mělo jak mi řekli v servisu "vyčvachtané" silenbloky na zadní nápravě.
120000 km, spojka se vzepřela a odmítala správnou spolupráci, při výměně se zjistilo, že z převodovky teče olej "proudem" !
Fiátek opakovaně hlásí chybu motoru a odmítá jakoukoliv spolupráci s plynem, otáčky se na neutrál pohybují okolo 1200 - 1500 ot./min. Stačí 4x vypnout motor a nastartovat, auto pokračuje směle v jízdě, dokud se opět nerozsvítí kontrolka a nápis "engine fault".. Servis mi jasně řekl - "To auto na nás hraje nějaký šmé!!" Co dodat?
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mohu říci, že na jízdní vlastnosti tohoto auta nemám jedinou připomínku, kromě té výdrže. Stilo se v zatáčkách drží skvěle a na 103 koní je docela i živé, sice to člověk pocítí až tak ve 4000 ot./min, což podstatně zvyšuje spotřebu, ale dá se to unést. Jízda ve Stilu je velmi příjemná, sedačky se povedly jak na vzhled, tak i na pohodlí, akorát se mi zdá, že materál trochu zaostává, protože na kraji sedačky u řidiče už začíná látka dost řídnout..
Prostě Stilo je stilové auto s pro mě prfektními jízdními vlastnostmi, jen kdyby se tak moc nesr...lo.
Nerad to říkám, protože Itálie má co se aut týče skvělý design a mě na vzhledu dost záleží, ale moje příští auto už ponese asi jinou značku než Fiat..
Měl bych pár komentářů ohledně potíží se Stilem. Některé série měli nedostatečně dotažené šrouby na převodovce a zubem času se povolily. Doporučil bych jednou ročně zkontrolovat. Co se týče hlášek z palubního počítače. Doporučuji starat se o baterku (1-2x za rok dobít), mít alespoň 55Ah (ikdyž mám jen kubaturu 1.2 nebo 1.4). Odvodňovačem kontaktů prostříknout elektroinstalaci, zejména relé v prostoru autobaterie. Jinak vám budou blikat na palubce rudý kontrolky jak na Matějský (hlavně v zimě). Vlhkost dokáže s vedením proudu udělat divy. Klíčky s DO od centrálu mít vždy v suchu a jednou za 4 roky preventivně vyměnit v nich baterku. Poslední věcí je, rozsvěcet přední světla až po nastartování a zhasínat před zdechnutím. Žárovky pak vydrží dvakrát tolik, tedy pokud nekupujete šitky z benzínky. Chce to kvalitnější, jinak se udřete ruce z vyměňování žárovek.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
Stilo trouble
Měl bych pár komentářů ohledně potíží se Stilem. Některé série měli nedostatečně dotažené šrouby na převodovce a zubem času se povolily. Doporučil bych jednou ročně zkontrolovat. Co se týče hlášek z palubního počítače. Doporučuji starat se o baterku (1-2x za rok dobít), mít alespoň 55Ah (ikdyž mám jen kubaturu 1.2 nebo 1.4). Odvodňovačem kontaktů prostříknout elektroinstalaci, zejména relé v prostoru autobaterie. Jinak vám budou blikat na palubce rudý kontrolky jak na Matějský (hlavně v zimě). Vlhkost dokáže s vedením proudu udělat divy. Klíčky s DO od centrálu mít vždy v suchu a jednou za 4 roky preventivně vyměnit v nich baterku. Poslední věcí je, rozsvěcet přední světla až po nastartování a zhasínat před zdechnutím. Žárovky pak vydrží dvakrát tolik, tedy pokud nekupujete šitky z benzínky. Chce to kvalitnější, jinak se udřete ruce z vyměňování žárovek.
03.01.2011 | 16:48:13 | Cranked Reagovat