Rok výroby:2003Typ motoru:1,2Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:52 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:23. 1. 2007
Vrzající pedál spojky za tepla, výměna žárovek v předních světlech.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Se Stilem jsem velmi spokojen. Je pohodlné, dostatečně prostorné. Spotřeba se pohybuje 6-6,5 litrů mimo město (nejezdím eko závody, nechci být brzdou provozu), ve městě 7 litrů (v zimě 7,5 l).
Před Stilem jsem měl dvě Punta, se kterými jsem neměl také žádné vážnější problémy. Výbava je super, na to že je to základní model. Automobily Škoda v této cenové kategorii jen z povzdálí sledují takovou výbavu (el.stahování př.oken, dálk.ovl. centrálního zamykání, palubní počítač, zpožděné zhasínání př.světel,ABS...) Jediné, co mi ve výbavě schází, je klimatizace, ale i bez té se obejdu. Kotouče na všech čtyřech kolech se v této cenové kategorii také jen tak nevidí, 6 st.převodovka, slušný objem zavazadelníku. Sedí se výše, takže je dobrý výhled a lépe se nastupuje a vystupuje.
Radio jsem si dodal dle vlastního výběru, i když kvůli zlodějům by bylo lepší napevno zabudované. Nevím, kde se bere nedůvěra v italská auta, myslím, že u každé automobilky se najde nepovedený kus. Znám mnoho případů, kdy lidé mají problémy např. s VW, ale mnoho lidí si myslí, že není nad německá auta. Bohužel jsou to předsudky, které se špatně odbourávají. Záleží také, jak se řidič k autu chová a jak se stará o servis.
Já jsem s Fiaty spokojen, už se těším na představení nástupce Stila.
Ahojte ! Kúpil som ho 12/2002 nové a okrem vŕzgania spojkového pedála, pípania planého poplachu na palubovke ( 1. polrok asi dva krát ) a výmeny žiaroviek v svetlomete, som za tie roky namal žiadný problém. Interier je stále ako nový, jazdné vlastnosti paráda. Možno to je vydareným kusom.
Zdravím všechny říkám si taky něco přihodím, já si zakoupil Stilo 1.2, r.v. 2003 kdy mělo najeto 32.000 km, udajně a kolik doopravdy to nevim, každopadně mně už tou dobou zarazilo, když jsem nechal auto v servisu zkontrolavat, ty závady, které byly naleze, auto mělo vyklepane většinu dílu přední nápravy ramena, kosti atd. výměna každé strany kolem 8.000,- Kč i s díly, mimo tlumiče, cenově celkem nic moc ale oproti ostatním značkám asi celkem ujde, každopádně jsem čekal od vozidla, které by mělo byt staré 3 roky, a najeto 32.000 km, tak že bude aspoň vpoho fungovat, ale po celou dobu toho 1,5 roku co jsem jej používal jsem se postupem času jen děsil aby se na tomto něco neporouchalo, jelikož díly nebyly mnohdy zrovna nejlevnější, osobně bych si jej už nikdy nekoupil, musí ale pochválit design a celkový vzhled teda 3 dv., jo a taky celkem slušná výbava za ty peníze, ale zde by to asi kocilo. Poté co jsem jej předělal na plyn tak si to taky moc nerozumělo, prostě s tím byly pořád jen problémy a připadalo mi že díly se až moc rychle ničily a opotřebovávaly a to musím podotknout, že jsem jezdil vcelku normálně a šetrně....
Pane kolego.Je to jen váš názor na Fiat.Já měl jsem octávii,16. 74kw motor a převodovka vyrobena přímo v německu.Nepřál bych ti to co potkalo mě.Sáci klapa dvakrát měněna a spřevodovka,střelil diferák při klidné jizdě. Převodovka 114 tisíc,klapa 14 tisíc.Tak ted můžeš obhajovat ww.Můžu říct že nejsem sám koho to potkalo.Nemluvě o Golfu a Pasatu.
Nedůvěra v italská auta a další technická zařízení se berou ze zkušeností s italskou povahou. Italové jsou kreativní s vysokými estetickými nároky, vkusem a elegancí, nicméně ležérní v práci a divocí v sexu. Proto mají vynikající konstrukce, ale jejich pracovitost a perfektnost patří ke slabým stránkám. Navíc v montážních halách dělají zaměstnanci, kteří nedosáhli na lépe placené pozice, myslí raději na sex nebo stávku. Ale i v Německu se nakazili od soudruhů z NDR a odpovídá tomu i kvalita vozů Made in Germany.
Na rozdíl od fiatů, ferari vyrábí ti nejlepší z nejlepších. Vygoogluj si, jak probíhá příjem zaměstnance k ferari, a jak a za co osobně zodpovídá. Nechce se mi to tady vypisovat,ale s fiatem to nemá nic společného - myslím pracovní morálka a zkušenosti.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
OK
Ahojte ! Kúpil som ho 12/2002 nové a okrem vŕzgania spojkového pedála, pípania planého poplachu na palubovke ( 1. polrok asi dva krát ) a výmeny žiaroviek v svetlomete, som za tie roky namal žiadný problém. Interier je stále ako nový, jazdné vlastnosti paráda. Možno to je vydareným kusom.
01.12.2008 | 17:33:27 | maco Reagovat
Stilo 1.2 16V,r.v. 2003
Zdravím všechny říkám si taky něco přihodím, já si zakoupil Stilo 1.2, r.v. 2003 kdy mělo najeto 32.000 km, udajně a kolik doopravdy to nevim, každopadně mně už tou dobou zarazilo, když jsem nechal auto v servisu zkontrolavat, ty závady, které byly naleze, auto mělo vyklepane většinu dílu přední nápravy ramena, kosti atd. výměna každé strany kolem 8.000,- Kč i s díly, mimo tlumiče, cenově celkem nic moc ale oproti ostatním značkám asi celkem ujde, každopádně jsem čekal od vozidla, které by mělo byt staré 3 roky, a najeto 32.000 km, tak že bude aspoň vpoho fungovat, ale po celou dobu toho 1,5 roku co jsem jej používal jsem se postupem času jen děsil aby se na tomto něco neporouchalo, jelikož díly nebyly mnohdy zrovna nejlevnější, osobně bych si jej už nikdy nekoupil, musí ale pochválit design a celkový vzhled teda 3 dv., jo a taky celkem slušná výbava za ty peníze, ale zde by to asi kocilo. Poté co jsem jej předělal na plyn tak si to taky moc nerozumělo, prostě s tím byly pořád jen problémy a připadalo mi že díly se až moc rychle ničily a opotřebovávaly a to musím podotknout, že jsem jezdil vcelku normálně a šetrně....
04.02.2008 | 14:25:53 | Tomi Reagovat
můj názor
Pane kolego.Je to jen váš názor na Fiat.Já měl jsem octávii,16. 74kw motor a převodovka vyrobena přímo v německu.Nepřál bych ti to co potkalo mě.Sáci klapa dvakrát měněna a spřevodovka,střelil diferák při klidné jizdě. Převodovka 114 tisíc,klapa 14 tisíc.Tak ted můžeš obhajovat ww.Můžu říct že nejsem sám koho to potkalo.Nemluvě o Golfu a Pasatu.
24.01.2007 | 19:29:38 | s.a.s.a.n. Reagovat
RE: můj názor
Je to tak měl jsem Golfa no to byl děs a hrůza pořád se něco rozbíjelo za tři roky 60 tisíc opravy
27.02.2016 | 11:55:47 | jirka | 37.188.234.* Reagovat
Ptáš se, kde?
Nedůvěra v italská auta a další technická zařízení se berou ze zkušeností s italskou povahou. Italové jsou kreativní s vysokými estetickými nároky, vkusem a elegancí, nicméně ležérní v práci a divocí v sexu. Proto mají vynikající konstrukce, ale jejich pracovitost a perfektnost patří ke slabým stránkám. Navíc v montážních halách dělají zaměstnanci, kteří nedosáhli na lépe placené pozice, myslí raději na sex nebo stávku. Ale i v Německu se nakazili od soudruhů z NDR a odpovídá tomu i kvalita vozů Made in Germany.
24.01.2007 | 15:08:42 | donald Reagovat
RE: Ptáš se, kde?
Ferari je asi německé....
22.03.2015 | 12:18:09 | Raju | 79.127.203.* Reagovat
RE: Ptáš se, kde?
Na rozdíl od fiatů, ferari vyrábí ti nejlepší z nejlepších. Vygoogluj si, jak probíhá příjem zaměstnance k ferari, a jak a za co osobně zodpovídá. Nechce se mi to tady vypisovat,ale s fiatem to nemá nic společného - myslím pracovní morálka a zkušenosti.
22.03.2015 | 13:47:57 | | 89.102.162.* Reagovat