Rok výroby:2002Typ motoru:1,2 16VStav km při koupi:7 000 kmStav km nyní:52 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:7. 10. 2006
Vrzající pedál spojky, výměna přední žárovky, jinak vše ok.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na tak slabí motor jede auto výborně. Dá se s ním jezdit za 5,5litru. I když jezdí člověk brzda plyn vezme si max 7 lirů. Bohatá výbava už ve standartu, taková fábie se s ním nedá vůbec srovnávat (stojí skoro stejně) 15kola, kotouče vzadu, abs..Kvalitní audio 6x repro, ,jízdní vlastnosti na1.
Atraktivní vůz který vždy zaujme, sporovní vzhled. Relativně velký zavazadlový prostor. Spolehlivý, levný provoz, levná pojistka. Za ty prachy no nekupte to !!! :)
Tak nevím,koupil jsem si v lednu 2006 od prvního majitele Stilo s najetými 62.000 km. Měl to rabiják,takže jsem musel vyměnít sedačku řidiče byla rozlámaná. Jinak auto v plné výbavě s klimou,ASR,atd.rok výroby 2002,do provozu v lednu 2003. Dnes mám najeto 135.000 km. Mimo výměny několika žárovek,baterie a jedné fajfky na svíčce(1400 kč) jsem vyměnil jen pneumatiky a pravidelně olej a prostě údržbu u autorizovaného servisu.Jediné co jsem už měnil už po druhé jsou spodní závěsy předních kol.Auto výborně sedí na silnici i v dost extremních podmínkách. Co vidím jako jedinou chybu je to,že tenhle slabý motor sice je schopen jet sice i přes dvěstě ale musí se stále točit alespoň na 2500až 3500 toček a nesmíte zapnout klimatizaci.Jinak na Stilo nedám dopustit a chystám se koupi osmnáctistovku protože se mi pouze potvrdila moje dřívější zkušenost,kdy jsem měl motory od 1,9 do 2,1 litru.S motorem nad 1600 ccm se dá spořit ale s 1,2kou nikoliv.Pokud někdo s 1,2 jezdí za 5 litrů,pak se plazí a neumí jezdit a motor jej brzy opustí.Stilo má určitě své chyby ale pokud se mu taky trochu vyhoví tak je auto s nadprůměrnou výbavou a u 1,2 sice trochu malým srdíčkem ale pořád bojovník.
Chtěl bych plně potvrdit to autor napsal.Měl jsem dříve vždy silnější auta ale musím potvrdit,že na 1,2 je to skutečně bojovník ale ač nejsem závodník tak mám rád svižnější jízdu a pak se spotřeba pohybuje od 7 do 9 litrů.Za 5,5 litru se mi ještě nepodařilo jet.Má vadu "na kráse" jíž je výměna žárovek v levém předním světlometu.Jinak je to pro mne spolehlivý kamarád,který se nebojí ani horšího terénu.Mám ale prosbu. Od samého počátku se mi ozývá přední náprava klepáním při jízdě přes nerovnosti.Vyměnil jsem již hřeben řízení,spojovací tyčky řízení,torzní tyčky a přesto zejména při pomalejší jízdě jsou cítit a slyšet poklepy do volantu.Ani dílna Fiat na nic nepřišla.Má s tím někdo zkušenost? Prosím o sdělení na jakubec.otto@seznam.cz, děkuji předem.
Tak takovýto problém jsem měl také...2x to bylo v servisu a vždycky jen něco namazali a že prej to bude OK...Ale nebylo...Nakonec mám domněnku (podpořenou ze Stila funklubu), že se jedná o vadu kvůlil teplotní roztažnosti, jelikož v zimě a do cca 20 stupnu se mi nic neozývá, ale v létě když je venku 28 ve stínu, tak to opravdu vrže...Naštěstí mám auto v garáži, tak aspoň chvíli mám klid...:)))
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
No mě by spíše děsily jiné závady než tenhle vrzající pedál.Zkuste se projet starší Oktávkou a zažijete teprve to pravé vrzáníčko!
06.05.2007 | 14:20:53 | Reagovat
RE: zkušenost se Stilem 1,2 3dv
Tak nevím,koupil jsem si v lednu 2006 od prvního majitele Stilo s najetými 62.000 km. Měl to rabiják,takže jsem musel vyměnít sedačku řidiče byla rozlámaná. Jinak auto v plné výbavě s klimou,ASR,atd.rok výroby 2002,do provozu v lednu 2003. Dnes mám najeto 135.000 km. Mimo výměny několika žárovek,baterie a jedné fajfky na svíčce(1400 kč) jsem vyměnil jen pneumatiky a pravidelně olej a prostě údržbu u autorizovaného servisu.Jediné co jsem už měnil už po druhé jsou spodní závěsy předních kol.Auto výborně sedí na silnici i v dost extremních podmínkách. Co vidím jako jedinou chybu je to,že tenhle slabý motor sice je schopen jet sice i přes dvěstě ale musí se stále točit alespoň na 2500až 3500 toček a nesmíte zapnout klimatizaci.Jinak na Stilo nedám dopustit a chystám se koupi osmnáctistovku protože se mi pouze potvrdila moje dřívější zkušenost,kdy jsem měl motory od 1,9 do 2,1 litru.S motorem nad 1600 ccm se dá spořit ale s 1,2kou nikoliv.Pokud někdo s 1,2 jezdí za 5 litrů,pak se plazí a neumí jezdit a motor jej brzy opustí.Stilo má určitě své chyby ale pokud se mu taky trochu vyhoví tak je auto s nadprůměrnou výbavou a u 1,2 sice trochu malým srdíčkem ale pořád bojovník.
14.05.2012 | 18:07:25 | otan | 85.71.109.* Reagovat
RE: zkušenost se Stilem 1,2 3dv
Chtěl bych plně potvrdit to autor napsal.Měl jsem dříve vždy silnější auta ale musím potvrdit,že na 1,2 je to skutečně bojovník ale ač nejsem závodník tak mám rád svižnější jízdu a pak se spotřeba pohybuje od 7 do 9 litrů.Za 5,5 litru se mi ještě nepodařilo jet.Má vadu "na kráse" jíž je výměna žárovek v levém předním světlometu.Jinak je to pro mne spolehlivý kamarád,který se nebojí ani horšího terénu.Mám ale prosbu. Od samého počátku se mi ozývá přední náprava klepáním při jízdě přes nerovnosti.Vyměnil jsem již hřeben řízení,spojovací tyčky řízení,torzní tyčky a přesto zejména při pomalejší jízdě jsou cítit a slyšet poklepy do volantu.Ani dílna Fiat na nic nepřišla.Má s tím někdo zkušenost? Prosím o sdělení na jakubec.otto@seznam.cz, děkuji předem.
25.09.2014 | 19:19:52 | Otta | 85.71.109.* Reagovat
Vrzající pedál spojky
Tak takovýto problém jsem měl také...2x to bylo v servisu a vždycky jen něco namazali a že prej to bude OK...Ale nebylo...Nakonec mám domněnku (podpořenou ze Stila funklubu), že se jedná o vadu kvůlil teplotní roztažnosti, jelikož v zimě a do cca 20 stupnu se mi nic neozývá, ale v létě když je venku 28 ve stínu, tak to opravdu vrže...Naštěstí mám auto v garáži, tak aspoň chvíli mám klid...:)))
06.05.2007 | 12:30:50 | PaulJ Reagovat