Rok výroby:2003Typ motoru:1.6 benzínStav km při koupi:11 kmStav km nyní:28 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 - 13 l/100 kmVloženo:26. 1. 2004
Po 17 tkm problémy s geometrií předních kol (postupně vyřešeno).
Nyní problémy s elektronikou - pravděpodobně vadné čidlo v rámci systému ESP (Bosch).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Stilo je super auto, bohužel jsem asi natrefil na malinko horší exemplář.
Jízdní vlastnosti perfektní, výbava špičková (6 airbagů, ABS/ASR/MSR/ESP/Brake Assist, automatická dvouzónová klimatizace atp.), materiály a provedení interiéru překvapivě kvalitní, spotřeba 7.5 l/100 km velmi přijatelná.
Pokud bude vyřešena závada elektroniky (a nebude se opakovat), budu plně spokojen.
Štýlové, dobré auto. Som spokojný, len ... v priebehu jedného roku - brzdy, neustále (4x) problémy s čidlom airbag-u, klimatizacia (pokles tlaku), zavesenie kol + neustále cvrlikanie z dverí pri každej jame, voda v predných svetlach po burke + pritahuje vandalov (viacnasobne vylomený kryt nadrze, zrkadlo). Ked to takto citam tak dost blbe, ale je to skutocne pekne a dobre vymyslene auto a som s nim spokojný.
Stejný problém EPS u 1,8 - výrobním závodem doporučené řešení /vyřazení jedné z linek řídící jednotky/po 1500km vedlo patrně k poruše vstřikování s následným prasknutím válce a zničením motoru.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
Skusenosti
Štýlové, dobré auto. Som spokojný, len ... v priebehu jedného roku - brzdy, neustále (4x) problémy s čidlom airbag-u, klimatizacia (pokles tlaku), zavesenie kol + neustále cvrlikanie z dverí pri každej jame, voda v predných svetlach po burke + pritahuje vandalov (viacnasobne vylomený kryt nadrze, zrkadlo). Ked to takto citam tak dost blbe, ale je to skutocne pekne a dobre vymyslene auto a som s nim spokojný.
10.08.2006 | 14:12:11 | Jano Reagovat
Najeto 17tkm problémy s motorem(škrtící klapka).Opakovaná závada.Špatná geometrie předních kol.Jinak velmi prostorný a pohodlný vůz.
01.04.2004 | 21:32:20 | Reagovat
Stejný problém EPS u 1,8 - výrobním závodem doporučené řešení /vyřazení jedné z linek řídící jednotky/po 1500km vedlo patrně k poruše vstřikování s následným prasknutím válce a zničením motoru.
26.02.2004 | 21:32:39 | mich Reagovat