Rok výroby:2003Typ motoru:1600Stav km při koupi:211 000 kmStav km nyní:225 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:8,13 l/100 kmVloženo:12. 5. 2009
Auto používám od půlky února jako služební, jezdil jsem 1,5 měsíce ve sněhu a mrazu a nyní 1,5 měsíce již lepší počasí. Auto vůbec nešetřím, i když bych měl, když má tolik najeto. Je v něm super ježdění, často se pohybuji po dálnici - najedu cca 1000 km týdně. Průměrná spotřeba 8,13 litrů na 100 km, při rychlostech na dálnici kolem 150 GPS - skutečnost 139 km/h. Ostatní kolem 110-120 GPS. Kolega co s ním jezdil přede mnou jezdil za 6,7 litrů na 100 km - roční průměr - jezdil pomaleji. Má jednu nevýhodu a to prý už od zakoupení - dolívání oleje. Kolega dolíval 1 litr po 5000 km, já dolívám 1 litr po 4000 km - v zatáčce do prava začne pískat počítač - že je málo oleje a pořád se to zhoršuje až je třeba dolít a zase mám necelý měsíc 4000 km pokoj. Další nevýhoda - servisujeme ho v autorizovaném servisu - kde jsou opravy opravdu neúnosně drahé. Na podzim výměna oleje, myslím brzdy a 4 ložiska - 32000 Kč za opravu a nyní já v březnu - rozvody a olej - 10000 Kč + se jim v servise rozbila spojka - i když už byla asi fakt špatná - dalších 10000 Kč a 1000 Kč za ulomený stěrač - celkem tedy 53000 během půl roku za servis - dle mě - neznačkový - cena by byla tak za 20000 Kč. Jinak s autem jsem momentálně nadmíru spokojen - do budoucna budeme měnit zřejmě za diesla - nižší spotřeba. Mohu doporučit.
mna by len zaujimalo kde sa auto kupovalo a ci malo naozaj tie km, otec ma presne ten isty model od novoty nabehane cez 300 000km olej dolieva odkedy je auto nove ale viac ako 1,5 litra medzi intervalom to nikdy nie je, ziarovky sa vypaluju cca kazdych 35 000km treba dat dole naraznik vybrat svetla a je to.
auto jsme kupovali nové, žádný bazar. Jen se dolejval olej, alespoň za mě, ale luxusní drahé svezení. Petr
12.10.2011 | 21:22:00 | Petr
| 92.62.224.*Reagovat
Jestli doléváte 6-8 litrů oleje na 20000 km, proč ho ještě měníte? Vždyť tam máte prakticky stále nový olej. Problém by byl asi jenom s filtrem, ten by vyměnit chtělo.
auto jsme kupovali nové, byl to luxusní vůz do 200 000 km, pak se začalo všechno s*át - ty chytrolíne.
12.10.2011 | 21:20:53 | Petr
| 92.62.224.*Reagovat
RE:
to auto jsme kupovali jako nové !!!!!
04.03.2014 | 21:43:17 | Petr
| 83.240.95.*Reagovat
Podľa môjho názoru je
auto KO. Viem , že je Vám ľúto vyhodených peňazí, ale dolievať 6-8 litrov oleja /20.000 km, je strašne veľa. /toľko som nedolial ani po milione km na diesloch... Alebo kúpiť niekde motor z "dobrej " búračky. 1,6 i platili za veľmi dobré motory. A naozaj sa vykašlať na autorizovaný servis, sú drahí a nekvalitní. v 99 % prípadov.
Jo a ještě největší problém je praskání žárovek - přední hlavní světlomety - najel jsem 50000 km - praskla levá - přední asi 4 x - nejde vyměnit - nutno navštívit servis a pravá asi 6 x - tu jsem se naučil měnit sám, ale je tam šílený přístup. Jinak praskly všechny 1 x postupně na zadku a SPZ. Ve Fiatu na Rozkoši mi řekli, že si vyrobili sami nějaký drát, který sníží napětí - pak sice svítí světla trochu méně ale již prý nepraskají. Jinak světla svítí opravdu hodně H7 - občas po tmě na mě i protijedoucí řidiči blikají a tuhle jsem to zkoušel a svítí hodně pronikavě - proto případné snížení jasu bych neviděl problém. Určitě bych si na své auto dal led diody na denní svícení nebo snížil napětí, aby jste předešli pravidelnému praskání žárovek.
S autem mám nyní najeto 259 000 km. Spotřeba klesla dlouhodobě na 7,7 litrů / 100 km. Poslední dobou se však stále na autě něco spravuje. Na jaře druhá cífka zapalování - výměna vždy 2500 Kč ve značkovém servise - nechá se nouzově dojet na 3 válce do servisu - kde mi to většinou na počkání spravili. Nutno vyměnit však všechny 4 najednou. Neboť já je měnil po jedné a v září jsem zůstal vyset v Dukovanech a v říjnu v Přibyslavi - vždy jsem 40 km dojel do servisu - kam jsem si vždy předem zavolal zda tam tento díl mají skladem, aby mi to spravili na počkání, jinak bych tam ani nejel do FIATU. ve 240 000 km odešli zadní ložiska - oprava 4300 Kč - obě. Jinak jsem dolévám cca 6-8 litrů oleje na 20000 km - mezi výměnami, zrovna zítra tam musím zase litr nalít. V 235 000 km - měněno přední rameno na přední náprávě. Nyní při točení volantem při plném rejdu už tam zase něco praská - zřejmě nutná nějaká oprava. Ovšem já dostávám jiné služební auto - takže ty 3 dny již vydržím. Jinak s autem jsem pořád spokojený, až na to že po cca 200 000 km už se docela sere - podvozek atd. Jízdní vlastnosti ovšem super.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Stilo
mna by len zaujimalo kde sa auto kupovalo a ci malo naozaj tie km, otec ma presne ten isty model od novoty nabehane cez 300 000km olej dolieva odkedy je auto nove ale viac ako 1,5 litra medzi intervalom to nikdy nie je, ziarovky sa vypaluju cca kazdych 35 000km treba dat dole naraznik vybrat svetla a je to.
12.01.2011 | 20:06:47 | Reagovat
RE:
auto jsme kupovali nové, žádný bazar. Jen se dolejval olej, alespoň za mě, ale luxusní drahé svezení. Petr
12.10.2011 | 21:22:00 | Petr | 92.62.224.* Reagovat
Jestli doléváte 6-8 litrů oleje na 20000 km, proč ho ještě měníte? Vždyť tam máte prakticky stále nový olej.
Problém by byl asi jenom s filtrem, ten by vyměnit chtělo.
01.01.2010 | 21:57:22 | Ivoš Reagovat
A nedají si říct,a nedají...kupovat starý vylítaný ojetiny a ještě k tomu Fiat...!?
01.01.2010 | 21:40:41 | Reagovat
Stilo
auto jsme kupovali nové, byl to luxusní vůz do 200 000 km, pak se začalo všechno s*át - ty chytrolíne.
12.10.2011 | 21:20:53 | Petr | 92.62.224.* Reagovat
RE:
to auto jsme kupovali jako nové !!!!!
04.03.2014 | 21:43:17 | Petr | 83.240.95.* Reagovat
Podľa môjho názoru je
auto KO. Viem , že je Vám ľúto vyhodených peňazí, ale dolievať 6-8 litrov oleja /20.000 km, je strašne veľa. /toľko som nedolial ani po milione km na diesloch...
Alebo kúpiť niekde motor z "dobrej " búračky. 1,6 i platili za veľmi dobré motory. A naozaj sa vykašlať na autorizovaný servis, sú drahí a nekvalitní. v 99 % prípadov.
01.01.2010 | 20:08:57 | ľuboš Reagovat
RE: Podľa môjho názoru je
kolega si ho koupil domů dal do oprav asi 20 000 Km a stále jezdí jako drak
04.03.2014 | 21:44:13 | Petr | 83.240.95.* Reagovat
Fiat - prostě klasika. Vše při starém - aušus, italská jebka.
01.01.2010 | 18:30:58 | Reagovat
Doplnění
Jo a ještě největší problém je praskání žárovek - přední hlavní světlomety - najel jsem 50000 km - praskla levá - přední asi 4 x - nejde vyměnit - nutno navštívit servis a pravá asi 6 x - tu jsem se naučil měnit sám, ale je tam šílený přístup. Jinak praskly všechny 1 x postupně na zadku a SPZ. Ve Fiatu na Rozkoši mi řekli, že si vyrobili sami nějaký drát, který sníží napětí - pak sice svítí světla trochu méně ale již prý nepraskají. Jinak světla svítí opravdu hodně H7 - občas po tmě na mě i protijedoucí řidiči blikají a tuhle jsem to zkoušel a svítí hodně pronikavě - proto případné snížení jasu bych neviděl problém. Určitě bych si na své auto dal led diody na denní svícení nebo snížil napětí, aby jste předešli pravidelnému praskání žárovek.
01.01.2010 | 18:28:13 | Petr Reagovat
dokončení
Tak po půl roce přidám pár dalších shrnutí.
S autem mám nyní najeto 259 000 km. Spotřeba klesla dlouhodobě na 7,7 litrů / 100 km. Poslední dobou se však stále na autě něco spravuje. Na jaře druhá cífka zapalování - výměna vždy 2500 Kč ve značkovém servise - nechá se nouzově dojet na 3 válce do servisu - kde mi to většinou na počkání spravili. Nutno vyměnit však všechny 4 najednou. Neboť já je měnil po jedné a v září jsem zůstal vyset v Dukovanech a v říjnu v Přibyslavi - vždy jsem 40 km dojel do servisu - kam jsem si vždy předem zavolal zda tam tento díl mají skladem, aby mi to spravili na počkání, jinak bych tam ani nejel do FIATU. ve 240 000 km odešli zadní ložiska - oprava 4300 Kč - obě. Jinak jsem dolévám cca 6-8 litrů oleje na 20000 km - mezi výměnami, zrovna zítra tam musím zase litr nalít. V 235 000 km - měněno přední rameno na přední náprávě. Nyní při točení volantem při plném rejdu už tam zase něco praská - zřejmě nutná nějaká oprava. Ovšem já dostávám jiné služební auto - takže ty 3 dny již vydržím. Jinak s autem jsem pořád spokojený, až na to že po cca 200 000 km už se docela sere - podvozek atd. Jízdní vlastnosti ovšem super.
01.01.2010 | 18:23:08 | Petr Reagovat