Rok výroby:1987Typ motoru:1.6 benzin (plyn)Stav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:24. 5. 2004
Co taky čekat od 17 let starýho křápu, ale jsou to poruchy, které stojí velmi málo vzhledem k tomu, že Ford vrakovišť je u nás hodně.
Můžete se spolehnout, že se vám pokazí zámky - ty jsou u forda špatné.
Další opravy, ktreré budete muset častěji provádět jsou brzdy, zvláště přední se díky špatné koncepci rychleji opotřebovávají než zadní (můžete jezdit s opotřebovanými, ale jen do doby, kdy se vám cestou z kopce začne klepat volant :))) to už jsou v pr.. i silent bolky.)
Celkově asi každé 3 měsíce něco oparavuju (startér, alternátor, zrezlý díly, výfuk....).
Ale mám ho rád, jezdí mi na plyn kterej stojí 12Kč/l a na benzín už to nezvládá protože je děravá nádrž a vyprahlý membránky v karbecu).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to dobré auto, Ale před delší cestou doporučuji zkontrolovat.
Tak Sierry bejvaly samy o sobě dost slušný auta svý doby a řek bych, že spolehlivost a celkovej stav auta záleží na tom jak s tim kdo zachází.Měl jsem sierru 2.0i ohc rok 1986, eště starou hranatou a byla fakt skvělá.Nenáročná, pohodlná,nadčasová a hlavně konstrukčně dost jednoduchá, zvlád jsem na ni všechno udělat sám.S tou velkou korozí to není uplně ta pravda, nejvíc reznou míta, který jsou ke korozi nejvíc náchylný, lemy, prahy, podvozek, jinak dost vydařený auto.
Mno newím co jsi zač ale prvně bych do té káry něco investoval...Když máš děravou nádrž tak nic neříká o autě ale o způsobu jakým se k němu chovášš....A si blbě nee?A rozhodně to není křáp.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra
Tak Sierry bejvaly samy o sobě dost slušný auta svý doby a řek bych, že spolehlivost a celkovej stav auta záleží na tom jak s tim kdo zachází.Měl jsem sierru 2.0i ohc rok 1986, eště starou hranatou a byla fakt skvělá.Nenáročná, pohodlná,nadčasová a hlavně konstrukčně dost jednoduchá, zvlád jsem na ni všechno udělat sám.S tou velkou korozí to není uplně ta pravda, nejvíc reznou míta, který jsou ke korozi nejvíc náchylný, lemy, prahy, podvozek, jinak dost vydařený auto.
20.07.2012 | 12:45:50 | Ondra | 88.100.57.* Reagovat
Ach jo
Mno newím co jsi zač ale prvně bych do té káry něco investoval...Když máš děravou nádrž tak nic neříká o autě ale o způsobu jakým se k němu chovášš....A si blbě nee?A rozhodně to není křáp.
21.11.2007 | 15:31:42 | Reagovat
mam ho 10 let krome brzd jezdi vyborne je to nafta
16.03.2007 | 18:15:37 | Reagovat