Rok výroby:1991Typ motoru:2000 N9AStav km při koupi:72 500 kmStav km nyní:83 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7,5-9 l/100 kmVloženo:15. 1. 2007
Hned při koupi jsem zjistil zvlnění předních kotoučů. Vzhledem k tomu, že byl měněn výfuk, chyběl katalisátor a díky tomu nefungoval aut. sytič, což se jen dobře promítlo na spotřebě. Další věci jsou slabinou všech sterších fordů, odcházející vložky zámků, závity na šteftech nábojů kol a u sierry je to v první řadě přední náprava ( konstrukční nedostatek fordu, který se nikdy nepodařilo odstranit).
Asi po deseti tisících co to auto mám se přetrhlo lanko ovládání spojky, taky konstrukční nedostatek sierry.
U DOHC motorů pozor na hladinu motorového oleje, při jejím poklesu začnou klepat ventily ( konkrétně hydraulická zdvihátka, která "jedou" na olej).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to zástupce klasické koncepce ale i přes to by se takového auta neměl nikdo zaleknout.
Pokud máte v pořádku tlumiče, gumy a brzdy, tak sedí jako přišité. Samozřejmě podle toho, jak dávkujete motoru benzin pravou nohou. Jinak auto s velmi dobrou spotřebou, dá se s ním jezdit i okolo 7-7,5 litrů a to vůbec nepřeháním, při tom rychlost vůbec nemusí klesat pod 90-100 km/h.
Já osobně jsem se vzhlédl v sedanu. Má dost velký zavazadelník a díky bohatě dimenzovanému rozvoru i dost místa na zadních sedačkách.
Na druhou stránku se sárou nemusíte jezdit, jako s hnojem, bez problémů s ní pojedete po dálnici 160 bez ohledu na to, jestli z kopce nebo do táhlého stoupání a komu nestačí ani to, tak vězte, že udávaná maximálka 190km/h je hodně poddimenzovaná ( moje sára dokáže 230km/h- tachometrových). Akorát pozor na ten olej, kdo je zvyklej točit motor na krev ať se nediví, že mu jeho ford začne "žrát" olej.
Měl jsem sierru sedan. Koncepce dobrá....moje první auto, takže vzpomínky....nahradní díly levné...prostor o.k....nadčasový design. ALE!!!!!! Grázlové od Fordu neví co to je antikorozní ochrana.....sierra byla jako ementál. Absolutně se to nedalo zachránit. Komplet všude zrezlá. Kopa skryté koroze! Musel na šroťák. I když mechanicky a motoricky by ješte dlouho mohla fubgovat. Velká škoda. A ta 88kw nejede 230. To jen tacho ukazuje tolik. Ono to bude tak kolem 205km/h. To nejela ani ta 2.9L. Ale jinak to furt to DOHC je dost rychlá záležitost a nějaký starší Passat nebo Octavie nemají šanci. Sierra, Peugeot 405, Opel Vectra, Mercedes 190...klasické a nadčasové sedany...škoda té koroze u Sierry. I opečovaná rezla závratným tempem....podvozek a podlaha
Ahojky, mám druhou sierrku, tak pár věcí:... Kotouče přední jsou jaksi blbé, nechal jsem si je vyměnit za nové a do půl roku se zkroutí a opět to při brždění z vyšší rychlosti háže volantem,hrozně příjemné, při 180ti..... nesmí se holt projíždět kalužema po brždění, zkroutí se..... Co se týká max. rychlosti, tak jsem zatím jel ,,jen,, 210km/hod (88kw) ve dvou a s věcma v kufru. je pravda že první sirka přeměřovala dle gps o 10%, tudle jsem ještě neměřil... nicméně podle radarů na silnici jak ukazují rychlost to dle tachometru u té nynější odpovídá ....... teď čekám na nové pneu , neb jsem měl jednu gumu 3x lepenou a není to dobrý pocit, tak až budou, zkusím kolik dá....:-))) Pak, pokud ze mě něco zbyde napíši výsledek...:-DD Jinak u té první, ohc 74kw jsem zadřel motor, tak dlouho jsem odkládal výměnu oleje, až se to vymstilo, neměl jsem holt jet dlouho 180 po dálnici...:-))) nicméně jiný motor + výměna oleje a rozvodů vyšla na 13tis.... což je supr...:-) Další věc co miluju je zadní náhon, je to super jak prdelka na mokru lítá,... holt, ten kdo na to nadává na to nemá to zvládnout..... :-)
No to teda nevím, 230km/h se mi nezdá možné. Zřejmě ti špatně ukazuje tacho, protože s ohledem na to, kolik točí motor při 200km/h bys ho zřejmě hned udělal. Podle mě to bez upraveného výfuku, ostré vačky, sportovního filtru, 100 oktanového benzínu a jiných dalších úprav nelze dosáhnout.
Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra
Sierra
Měl jsem sierru sedan. Koncepce dobrá....moje první auto, takže vzpomínky....nahradní díly levné...prostor o.k....nadčasový design. ALE!!!!!! Grázlové od Fordu neví co to je antikorozní ochrana.....sierra byla jako ementál. Absolutně se to nedalo zachránit. Komplet všude zrezlá. Kopa skryté koroze! Musel na šroťák. I když mechanicky a motoricky by ješte dlouho mohla fubgovat. Velká škoda. A ta 88kw nejede 230. To jen tacho ukazuje tolik. Ono to bude tak kolem 205km/h. To nejela ani ta 2.9L. Ale jinak to furt to DOHC je dost rychlá záležitost a nějaký starší Passat nebo Octavie nemají šanci. Sierra, Peugeot 405, Opel Vectra, Mercedes 190...klasické a nadčasové sedany...škoda té koroze u Sierry. I opečovaná rezla závratným tempem....podvozek a podlaha
29.03.2007 | 23:19:01 | Reagovat
pár vět o .....
Ahojky, mám druhou sierrku, tak pár věcí:... Kotouče přední jsou jaksi blbé, nechal jsem si je vyměnit za nové a do půl roku se zkroutí a opět to při brždění z vyšší rychlosti háže volantem,hrozně příjemné, při 180ti..... nesmí se holt projíždět kalužema po brždění, zkroutí se..... Co se týká max. rychlosti, tak jsem zatím jel ,,jen,, 210km/hod (88kw) ve dvou a s věcma v kufru. je pravda že první sirka přeměřovala dle gps o 10%, tudle jsem ještě neměřil... nicméně podle radarů na silnici jak ukazují rychlost to dle tachometru u té nynější odpovídá ....... teď čekám na nové pneu , neb jsem měl jednu gumu 3x lepenou a není to dobrý pocit, tak až budou, zkusím kolik dá....:-))) Pak, pokud ze mě něco zbyde napíši výsledek...:-DD Jinak u té první, ohc 74kw jsem zadřel motor, tak dlouho jsem odkládal výměnu oleje, až se to vymstilo, neměl jsem holt jet dlouho 180 po dálnici...:-))) nicméně jiný motor + výměna oleje a rozvodů vyšla na 13tis.... což je supr...:-) Další věc co miluju je zadní náhon, je to super jak prdelka na mokru lítá,... holt, ten kdo na to nadává na to nemá to zvládnout..... :-)
23.03.2007 | 10:28:39 | sierrkář Reagovat
No to teda nevím, 230km/h se mi nezdá možné. Zřejmě ti špatně ukazuje tacho, protože s ohledem na to, kolik točí motor při 200km/h bys ho zřejmě hned udělal. Podle mě to bez upraveného výfuku, ostré vačky, sportovního filtru, 100 oktanového benzínu a jiných dalších úprav nelze dosáhnout.
09.02.2007 | 12:06:03 | David Reagovat