Recenze Ford Sierra 2,0i KAT 74 kw
“Poctivá mechanika - jednou budu vzpomínat.”

Autor recenze: martin (30 let),
Plzeňský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1988 Typ motoru:2,0 benzín Stav km při koupi:210 000 km Stav km nyní:240 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 9,5 l/100 km Vloženo: 1. 1. 2007

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.4

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 105

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Koroze zadních lemů,dveří a prahů - pouze kosmetický problém.

Totální rozpadnutí výfuku včetně katalyzátoru- nový střední a zadní díl za 3000kč ,katalyzátor nahrazen(nechci někoho navádět jak).

Obvyklé spotřební věci:nová baterie.brzdové destičky,lanko spojky-za 30000 km dvakrát(dost podivné).

Závady:auto netáhlo-vyměněny svíčkové kabely,vadný alternátor.kolaps spojkového pedálu,generálka spojky


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vzhledem ke stáří poruchové,ale vždy jsem dojel.Poctivá řemeslná práce z dob,kdy se nešetřilo.Elektronika hodně poruchová,stejně tak el.instalace.Motor žere olej-1lna 1000km,nutno čistit svíčky-jinak kucká.

Díky zadnímu náhonu jízdní vlastnosti v zimě doslova tragické,chce to zatížit kufr.Dynamika slušná,musí se točit,pak si ale vezme.Při rozumné jízdě spotřeba do 10 litrů kombinace,na dálku i pod 8 litrů.Karosérie hatchback líbivá i po 20 letech,jen hrana kufru je problém.Moje záda můžou vyprávět.Auto je to na ježdění na dohled komínu,prostě nikdo nemládneme.

Přesto si vysloužila přezdívku nesmrtelná teta.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Ford Sierra

Vložit komentář

Už máme ty prsty na ruce dva :-) Odpověď Marnemu: Protože ve většině případů NENÍ POTŘEBA objem nahrazovat (u menších aut). Pokud ano, nastoupí technologie (na úkor životnosti).

11.12.2010 | 10:11:38 |  Reagovat

anonym

Aha, objem nahradíš technologiemi. Pak nechápu, proč se nemontují do všech aut výhradně technicky vyspělé maloobjemy? Protože je to pitomost, stejně jako tvoje plácání.

11.12.2010 | 00:22:09 | marne Reagovat

Stando, 16:50, 103.103. Vieš aký je rozdiel medzi Tebou a Marnem?

Marne si aspoň dal povedať a niečo si aj pozrel a prečítal.

Vieš aký je rozdiel medzi Tebou a hlupákom? Bohužiaľ, žiaden.
Tvoj výrok, že u zimných pneu sa val. odpor nemeria, si daj vytesať na náhrobný kameň, nech Ti je v nebíčku veselo...:)), lebo ja sa smejem už teraz..

Ozaj som na ženské, páčia sa mi "okaté", ukecané, s iskrou v oku a múdre...:))

Tak si ma láskavo nevšímaj, ani neber do huby, lebo ja o Tvoju lásku nestojím...:)

11.12.2010 | 00:20:49 | ľuboš Reagovat

Marne

Abys pochopil ironii mého příspěvku, musel by sis přečíst recenzi. Což jsi očividně neudělal a proto kydáš pitomosti. Jestli to takhle děláš všude, nedivím se tvým výplodům pramenícím z toho, že jsi mimo téma. Autor recenze píše: "Dynamika slušná,musí se točit,pak si ale vezme" Teď už snad chápeš, na co jsem narážel a potom musel hodiny obhajovat nikoli svůj příspěvek, ale svou totožnost před lidmi, kteří nejsou schopni ani přečíst si pořádně, o čem se hovoří. Doufám, že už to stačilo k pochopení. A k tomu objemu: Objem samozřejmě nahradíš technologiemi. Ne však životnost.

10.12.2010 | 21:44:25 |  Reagovat

anonym

Zase plácáš, právě že tvůj příspěvek z 8. 12. není souhlasem s tvrzením, že objem ničím nenahradíš,nýbrž naopak:"A potom, že prý objem ničím nenahradíš. Už vím, ze které doby je toto rčení. Protože dvoulitr v benzínu a jen 74 kW, to si nikdo neuměl představit, že by totéž za 5 let dokázal 1,6 nebo za 10 let benzín v 1,4."

10.12.2010 | 21:14:50 | marne Reagovat

Pro pány inženýry,

dvoulit není maloobjem a tak se také nemusí točit, Sirka s 2,0 EFi měla maximum někde u 2.500 ot. , běžně do 2.000,- kroutící moment téměř v celém spektru, právě proto nemá velkkoobjem s těžkým vozem práci a ani takovou spotřebu, nemusí se totiž točit do maxima na 4.500-5.000 nebo i více než debilní maloobjemy a logicky tím taky více vydrží (pro úplné zabedněnce, když se motor méněkrát za minutu otočí, logicky se méně opotřebovává).

10.12.2010 | 20:52:09 | Vašek Reagovat

Marne

Moje "výpady" - pokud vše čteš pozorně, jsou jen obranou. Ale to už tak bývá. Zloděj volá chyťte zloděje. Co tam máš dál? Ještě něco konkrétního k tématu mého původního příspěvku? Třeba souhlas s tím, že velkoobjemový motor s pořádným krouťákem se nemusí honit do otáček, aby měl dynamiku? To byl prapůvod všeho... nemyslím si, že je na tom něco špatného. Ale to by musel napsat někdo jiný než já, že?

10.12.2010 | 20:27:03 |  Reagovat

anonym

Zajímalo by mě, jaký přínos mají tvoje výpady. Podle ohlasů jsi tu oblíben jako osina v pr...., nadarmo se nestydíš za svoje jméno, v tvé kůži bych se za sebe styděl taky.

10.12.2010 | 19:36:51 | marne Reagovat

Marne

Á, druhý prst na ruce. A taky zablokování černých, potom žlutých, pak plešatých, ne? Blokovat podle nicku by se ti chtělo? Já bych spíš podle přínosnosti komentářů. A tvé výpady zatím nikomu nic nepřinesly. Mimo zkažené nálady.

10.12.2010 | 19:29:19 |  Reagovat

Přínosem pro tyto stránky by bylo zejména zablokování anonymů.

10.12.2010 | 19:00:12 | marne Reagovat

Jirko, Jirko

Ty zasírače recenzí, ze kterých už normální lidi tady musí bolet hlava, bych spočítal na prstech jedné ruky. Zvláštní je, že se objeví na JAKÉKOLI recenzi, kde se objevím já se 103.103 a je úplně jedno, že nikoho nenapadám, ale přispěji ČIMKOLIV k věci a ktématu. Okamžitě se objeví nicneříkající bláboly obsahující slova "Standa, C1, raketa, komplex"... atd. Takže se jedná o zaujatost, podlost a nikoli o náznak rozumné reakce k tomu, co píši. Nezáleží vám na obsahu mého příspěvku jako na tom, že jsem to já. Přiznávám se, že zablokování vašich adres by bylo velkým přínosem i pro ostatní.

10.12.2010 | 18:35:22 |  Reagovat

To by chtělo,ale u Standy se obávám,že to nepomůže.Má jich asi víc a když se s ním nikdo nebaví tak si odpovídá sám.

10.12.2010 | 18:22:52 | Jirka Reagovat

koukam ze asi zacnu blokovat ip adresy, aby nemohly pridavat komentare....

10.12.2010 | 18:10:34 | Admin - Aliki Reagovat

Luboš

To jen kdybys nepochopil: U zimních se valivý odpor vůbec zde nezmiňuje, protože je všem normálním lidem jasné, že je vyšší. Maximálně se uvádí jeho nepříznivé účinky(zvýšená spotřeba paliva, zvýšený hluk, zvýšené opotřebení). Valivý odpor se zde sleduje jen u letních pneu.

10.12.2010 | 16:50:51 |  Reagovat

Luboš a Marne

Aby už bylo konečně jasno, mrkni na tento článek (hlavně na červené ikonky -) a počti si jak je to s tím odporem zimních kol. A tvé řeči o "měřitelnosti" - povíš mi čím se měří valivý odpor a jaká je jednotka valivého odporu? Je to milý Lubošku jen krásný marketingový tah, na který si naletel.

http://www.az-pneu.cz/testy-pneu/letni/ams-de-2005-225-45-17-26

10.12.2010 | 16:44:41 |  Reagovat

Luboš

Nepřestanu. Nejsem Standa, a budu přispívat svými zkušenostmi a poznatky bez ohledu na psychopaty jako jsi ty a ta svoloč kolem tebe. Na to tady ty stránky jsou. O čem nevím, do toho se nepletu. A co znám, tím přispěju a nikdo, tím méně ty mi v tom nezabrání. A mimochodem, už nejsi "in", bylo zjištěno, že Stanislav neexistuje a já jsem Sachr nebo Šachr. Opožděnče. Na jaře budu Inocenc. A k té trapnosti - není nic trapnějšího, než trvat na svém za každou cenu, a uvěřit svým vlastním nesmyslům, Luboši. Ty zimáky s nižším valivým odporem ti odpustím (koncern Michelin bude obouvat F1 do zimáků, od příští sezóny), ale s tím Standou, který se musí obracet hnusem (ještě že už sem asi fakt neleze) toho ti neodpustím. Je to opravdu trapné.

10.12.2010 | 16:39:35 |  Reagovat

Stando: 103.103:(( Už konečne prestaň, sťažuješ sa ako malé decko...:(( Na začiatku mám z toho srandu, ale už si trápny....

Dopisuj si sám sebe, urážaj svojho otca, že Ťa riadne nevychoval...:((

Ja síce chápem, že pre hlupáka je každý hlupák..:(, ale už to preháňaš.. toto je fórum o autách a NIE o Tvojej ješitnosti, či komplexov. Dík, že prestaneš...

09.12.2010 | 22:03:44 | ľuboš Reagovat

Jediný Standa tu tvrdí, že na objemu nezáleží, vid'?:-))

09.12.2010 | 18:48:06 | marne Reagovat

Admin - Aliki 18:23

Příště pořádně čti, než budeš reagovat.

09.12.2010 | 18:41:26 | marne Reagovat

Standonym

...že NĚKTERÉ zimní mají nižší valivý odpor, dal jsem ti tehdy dokonce odkaz na příslušnou stránku, ale už nevím, jak ses tu tehdy podepisoval a jestli ses namáhal to vůbec číst.

09.12.2010 | 18:38:12 | marne Reagovat

Heh tak to mě rozesmálo :) jsem Martina, ale přítel mi říká Heleno ze srandy :) no nic to jen tak mimo mísu. Nevím já si tohle neberu osobně. Brzy budou nové stránky a registrace, tak snad to pak bude lepší a takovýhle nesmyslný diskuze zmizí.

09.12.2010 | 18:37:34 | Admin - Aliki Reagovat

Nechytej se Stando každýho h..na a podívej se z jakýho roku je a kolik to má najeto.Ještě jsem neviděl motor,kterej se nemusí točit aby nejel a jel nejel je relativní pojem.Pro někoho je litrový kolíně letadlo pro někoho dvoulitrová Siera šnek ,která třeba jede líp než ta tvoje raketa.

09.12.2010 | 18:33:08 | Jirka Reagovat

Aliki

Ahoj, ty jsi anonym? Vítej v klubu, já jsem zase prej Standa :-) Už se to začíná dotýkat i tebe, to jsi to dopracovala. Ale neboj, zvykneš si. Znám to. Třeba budeš časem Helena. Jsi ženská, z ústeckého kraje, tak musíš být Helena.

09.12.2010 | 18:29:39 |  Reagovat

a myslim, ze byste meli nechat Standu spat a psat k veci a ne se dohadovat o nesmyslech. Autorecenze bezi uz dlouho a ja to tu kontroluju a schvaluji kratce, takze nemam vsechny recenze prostudovane do podrobna co byly zalozeny pred.

09.12.2010 | 18:26:31 | Admin - Aliki Reagovat

pro anonyma

tak milej anonyme pokud si myslis ze jsem anonym tak mi napis na mail aliki@autorecenze.cz a muzeme si pokecat. a kdyz uz tak jsem aliki a ne aliky

09.12.2010 | 18:23:10 | Admin - Aliki Reagovat

Místo abyste tady hodiny a roky řešili, jak se vlastně jmenuju, poví mi někdo z vás chytráků, jak je možné, že dvoulitr s obrooovským krouťákem se musí točit, aby měl dynamiku? A vysvětlí mi někdo mimo Luboše a Marneho, jak je možné tvrdit takový nesmysl, že zimní gumy mají nižší valivý odpor než letní a přitom nebýt napadán a nazván pitomcem? To vás nezajímá? No bodejď jo, vy máte starosti kde je standa.

09.12.2010 | 18:19:47 |  Reagovat

admin aliki

Vidíš? Teď to zamotali tak dokonale, že se v tom už ani já nevyznám. Je to pakáž. Oni poznají jak se jmenuješ podle najetých km (kolik by asi tak chtěli s miniautem ročně najet?) oni poznají podle počeštěného pežota (protože se to jednoduše píše) kdo jsi a na co umřela tvoje babička. Jo a taky říkám občas pažout. Mám 2 děti jako 50% národa, bydlím v ústeckém kraji jako dalších x set tisíc lidí a mám c1 ve středním věku. Z toho všeho se dá poznat, jak se jmenuji. Jenže chyba géniové. Ve škole jste nedávali pozor. Rovnice vám nejdou a díváte se příliš často na konspirační filmy. Nejsem standa ani kdyby se tady ti psychopati ukřičeli, a to ani přesto, že umím na rozdíl od mnoha z vás dobře česky, což je zde také neobvyklé, ale ne nemožné. Ne každý je pologramotný puberťák. Jste nechutní a unavujete mě. Ale nezbavíte se mě. Napíšu svůj názor kdykoli budu chtít. I když se vám to nelíbí a nejraději byste mě umlčeli.

09.12.2010 | 18:06:11 |  Reagovat

To jsem psal já.Příjmení máš Sachr nebo Šachr,podle tvýho mailu,že jo?Ale Stanislav žádnej neexistuje.

09.12.2010 | 16:27:06 | Jirka Reagovat

To já jenom pro pořádek ať si to tu Anonym | IP:188.92.12.x alias Admin-Aliky proštuduje a neříká ,že je jednodušší nazvat někoho Standou než argumentovat.Třeba už Standa ani neví kolik recenzí na kolíňata a pod jakejma jménama napsal,třeba se nejmenuje Standa,ale každopádně je to psychopat a zároveň fenomén autorecenzí.A jak se teda jmenuješ Stando?

09.12.2010 | 16:23:21 |  Reagovat

Standovy příspěvky tu pozná snad každý, kdo tyto stránky navštěvuje ňákej ten pátek. Nechápu jeho postoj, schovávat se za anonym a když ho někdo osloví skutečným jménem, zuří a nadává do debilů. Jsou tu i jiní majitelé kolíňat (Itall, anonym II), avšak nikdo na ně neútočí a nemají potřebu skrývat svoji identitu. Proč asi? Odpověd' je jednoduchá: žijí na zemi, nepřisuzují svým autům nadpřirozené schopnosti (viz. např. že kolíně nepozná zatížení, natrhne všem pr.el atd.) a nekydají hnůj na všechna ostatní auta. Počet komentářů k Standově (Štrůdlově atd) to jen dokazují, odkud vlastně vítr fouká. Tak se kamaráde uklidni a zamysli se.

09.12.2010 | 15:50:26 | marne Reagovat

Tak pro pořádek tady,by se mohlo třeba zablokovat slovo anonym že jo admine.Každej z nás se umí podepsat a vymyslet si přiblblej nick.Pokud to tu trochu sleduješ tak ti jistě neuniklo že třeba tohle je Standova recenze: http://autorecenze.centrum.cz/auto-recenze-citroen-c1-1-0-vvt-d-6379.htm

11. listopadu 2010 | 17:26 | Anonym | IP:89.103.103.x
pro anonym II
Tobě bere litr oleje na 1000km? To by znamenalo při nájezdu dejme tomu 10 000 km dolít postupně 10 litrů oleje? Já nedolévám mezi výměnami (15 000 km) ani deci, najeto 75 000 km. Od kolika km ti takto žere olej?

Pokud dobře počítám Standa najel 19 t km za rok,když psal recenzi a teď anonym má teď cca 75t km což odpovídá standovýmu ročnímu nájezdu.

Tohle psal Standa:
1. února 2009 | 18:44 | Standa |
Itall
Je možné, že dnes jsou ceny skoro stejné, ale fakt mám z pežoťáckého servisu špatné zkušenosti. Hlavně z jejich přístupu. Ale taky je to o lidech, na jaké narazíš. Byl jsem i v jednom Citroen servisu, kde neměli skladem ani hlavní žárovku, prý je na objednání. Od takových rychle pryč.

A tohle Anonym-všiměte si slova "pežot"

11. listopadu 2010 | 15:19 | Anonym | IP:89.103.103.x
Itall
Stejné dobré zkušenosti, jaké popisuješ u servisu škoda, mám u servisu Citroen. Mohu být přítomen u vozidla, leccos mi ukážou, vysvětlí, a cena je nižší než u Pežotu. Ale taky záleží na konkrétním servisu, měl jsem i špatné zkušenosti ze dvou jiných citroeňáckých servisů, ten pežoťácký ale byl jednoznačně nejhorší.

09.12.2010 | 15:05:00 | Jirka Reagovat

ahoj, sieru jsem měl bez papírů, na blbnutí po vesnici. dodnes na ni s klukama rádi vzpomínáme. super kára. klasika. výkoný motor a náhon na zadek. dělali jsme s ní efektní věci.

08.12.2010 | 22:57:37 | martin Reagovat

co na to rict... je jednodussi nekoho zaradit pod "Standu" nez hledat argumenty, ale s tim ja nic neudelam. A ty se nerozciluj nebo ti praskne cevka v hlave a budeme te mit na svedomi :-)

08.12.2010 | 22:44:38 |  Reagovat

Admin Aliki

Protože mi tady to panoptikum debilů leze krkem. Nevím, proč si mě vybrali za nějakého obětního beránka, ať napíšu cokoli, nazývají mě Standou a nemají žádný argument k tomu k čemu se vyjadřuji, trestají mě za všechny, kteří vlastní C1, ubožáci zakomplexovaní, bohužel většinou majitelé velkých ojetin, podle rčení velký vůz velikého pitomce skrývá.... co bys dělala na mém místě? Vyjadřuji se většinou a zásadně jen k tomu, co znám a mám k tomu co říct, nebo k úplným nesmyslům, kterými se to tady hemží.... zatímco ti idioti znají C1 z obrázků a neustále mi tady něco podsouvají, vyvracejí fakta a skutečnosti, a doprdele, pořád mě nazývají Standou. Když se zeptám, proč nazývají standou i další IPéčka, nebo kde mají Pelikána, mlčí. Tupci co si hrají na chytráky. Stojí to tady za hovno ty tvoje "recenze", jen PC hra pro puberťáky a debílky s IQ tykve.

08.12.2010 | 22:10:34 |  Reagovat

Ty jsi nepochopil, co jsem poukazoval: Majitel dvoulitru tady píše, že motor musí TOČIT aby měl nějakou dynamiku. A tupouni tu píšou o krouťáku a ty s nimi a ještě mě napadáš. Nebuď stejnej hlupák.

08.12.2010 | 22:05:18 |  Reagovat

Ozaj Stando, nič v zlom,

ale akurát ma napadlo, že ja som sa ešte NIKDY zo žiadnou šľapkou nerozprával, predsa len, nie som na ne odkázaný...:((

P.S. Dúfam, že jej to vysvetlíš, až ju zasa stopneš.
Ešte raz: ČO si konkrétne NEPOCHOPIL, že objem nenahradíš ničím:))??

08.12.2010 | 21:56:27 | ľuboš Reagovat

21:48: Stando, Tvoj príspevok je Tvoja vizitka..:(

Niečo normálnejšie k téme nemáš?

Čo som napísal ZLE, že Ti to pocukalo nervy?

08.12.2010 | 21:51:51 | ľuboš Reagovat

klidek

nechces se uklidnit ve vyrazech?

08.12.2010 | 21:50:40 | Admin - Aliki Reagovat

Luboš

Luboši ty jsi to tlusté upocené prase, o kterém mi vyprávěla jedna šlapka, že si vozí vyžranou sádelnatou prdel ve velkém autě, ale jinak je úplně impotentní? Jen tak dedukuji, jako ty vytváříš své neohrožené teorie a neustále mě tady nazýváš Standa. Prosím tě naposledy: Jdi už s tím do prdele. Že máš nějaký komplex to už pochopilo spousta lidí, ale proč se navážíš do mě (103 103) když předtím ses stejně navážel do někoho úplně jiného (začínal 2......) Protože jseš píča a potřebuješ se tady prezentovat jako chytrák.

08.12.2010 | 21:48:39 |  Reagovat

Kokot

Ty jsi píčo uplně mimo. Probuď se.

08.12.2010 | 21:40:22 |  Reagovat

19:31: Stando: Malý motorček musíš točiť, aby sa hýbal. Ak by si dal do Sierry motor z C1, tak sa Ford pomaly nepohne...:))

A dokonca by si mal spotrebu VYŠSIU, ako s 2.0...:))

Preto napr. "ameriky" majú objem aj 3-6 litrov, ale vákony okolo 150-300 koní..., ale si iba bublajú na voľnobehu a vydržia VŠETKO:))

NISSAN Teranno, 1988, 3.0, výkon asi 100 kw, naj. cez 580.000 míľ x 1,6 km...:))

08.12.2010 | 21:27:19 | ľuboš Reagovat

Vy jste tady povedení všichni, Standové. Co to je za místní zvyk, místo argumentu použít Standa. Motor, kterej se musí točit, má asi krouťák jako krááááva.

08.12.2010 | 19:31:52 |  Reagovat

Standu ničím nenahradíš.Tenhle motor byl fakt povedenej.

08.12.2010 | 19:20:43 | Jirka Reagovat

Vašek

"Dynamika slušná, musí se ale točit" Tak to rozhodně není o krouťáku. To je jak o maloobsahu :-) Víme?

08.12.2010 | 19:13:14 |  Reagovat

Objem skutečně nenahradíš

Ono je to taky o krouťáku :-) Víme? Jinak měl jsem 2,0 Efi a měla tuším víc koníků, ale už je to dávno minimálně bych ale řekl 120PS. Koroze věc jasná, poctivá práce taky, jo a spotřeba 8/100 věřte nebo ne zima/léto všechno jedno. Pravda v zimě to chce umět jezdit, ten zadek je náročnej na styl. Byl to kombajn, dodnes s láskou vzpomínáme a kdyby to vyráběli, snad ji koupím.

08.12.2010 | 17:37:27 | Vašek Reagovat

A potom, že prý objem ničím nenahradíš. Už vím, ze které doby je toto rčení. Protože dvoulitr v benzínu a jen 74 kW, to si nikdo neuměl představit, že by totéž za 5 let dokázal 1,6 nebo za 10 let benzín v 1,4.

08.12.2010 | 17:22:22 |  Reagovat

Potreboval bich jí prodat.

Zrovna takovou mám a potřZrovna jednu takovou mám. Je to 2.0.74.kv cena 6000.kč eko zaplacena.

08.12.2010 | 16:05:35 | Jarda Reagovat