Rok výroby:2007Typ motoru:2,2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:25 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,7 l/100 kmVloženo:7. 10. 2008
Mé zkušenosti s 2,2 i-CTDi (Executiv) – 25 000 km – 10 měsíců užívání. Jen pro doplnění je třeba sdělit, že jsem měl benzínová auta. Do terénu jezdím minimálně – spíše jde o horší silnice, sem tam zpevněné lesní cesty a nějaký ten malý kopec, Kysucké vesničky na Slovensku se v zimě jen rozhrnují – tak že i nějaký ten sníh, ale žádný extrém.
Chci jen doplnit, že níže uvedené názory jsou čistě subjektivní a sdělené dojmy vypovídají jen o tom jak to vnímám já, nikoho nechci o ničem přesvědčovat. Sděluji své zkušenosti zejména pro ostatní případné zájemce.
Mínusy (z mého čistě subjektivního pohledu):
1)tvrdší podvozek – zejména po rozbité cestě – řekl bych ALE , že jsem si buď zvykl nebo od novoty vše trochu povolilo a je to momentálně o dost lepší.
2)zvuk motoru-jasně, jsem původně benzíňák, ale vadí mi, ža při „necitlivé“akceleraci, či v určitých otáčkách a samozřejmě za studena slyšíte poměrně silný klapot nebo cvrkot, jak říká dcera – jak kdyby tam lítala kulička. Při zahřátí a plynulé jízdě je vše naprosto fajn. Někdy mi připadá dokonce náladový (žeby špatná nafta?). Jel jsem se stejným motorem v Accordu a působil kultivovaněji. Dálniční jízda je tichounká – jen aerod.hluk.
3)pískání brzd – odstraněno v servisu, možná trochu pomalejší nástup brzd, ale může to být i hmotností.
4)chrom na klikách dveří s bublinami – výměna v rámci záruky
5)nespolehlivé dovírání pátých dveří – někdy i na více než dva pokusy.
6)slézá barva černě nastříkaného výfuku – pravidelně dostříknou v servisu, jedná se jen o estetickou záležitost
7)sem tam lupání někde z oblasti krytu na brýle a vnitřního komunikačního zrcátka-odstraněno v servisu
8)při blátivém počasí zůstává nedokonale setřený pás uprostřed čelního skla mezi řidičema spolujezdcem – nebrání to výhledu, ale neznám to z jiných aut.
9)klima – záhadný dosud neobjasněný únik chl. kapaliny – snížená funkce, postupně zcela nefunkční-v servisu doplněno a od té doby pohoda i ve větších vedrech.
10) zasekávání přední část roletky u panoramatické střechy-odstraněno v servisu
11)pravá loketní opěrka – její umístění bylo pro mne nevhodné, ale už jsem si zvykl
12)ovládání palubního počítače je nesmyslně a nevhodně umístěno
13)čidla park.asistenta v předu jsou umístěna v bočních částech nárazníku – to je ok, je to rizikový plac, ale mě chybí (tak jako vzadu) i jedno uprostřed.
14)opěrky v zadních sedadlech mají jen jednu polohu při vysunutí.
15)v deštivém počasí při otevření zavaz.prostoru stéká voda přímo na vás – můsíte do kufru bokem a nevystrkovat zadek.
Plusy(z mého čistě subjektivního pohledu):
1) výborné jízdní vlastnosti na silnici. V zatáčkách je pocit skvělý. Dalniční trasy jsou paradoxně pro tento typ auta silnou stránkou.
2) výkon motoru naprosto dostačující pro mou potřebu a na svou hmotnost je akcelerace opravdu dobrá. Předjíždění, zrychlení v kopci vše mi maximálně vyhovuje. Po dálnici jsem jel i 200 km/h-tedy něco přez(jen na chvilku), což ukazoval tachometr., ale ten je seřízený na cca 4 km/h do plusu (nebavím se tu o sporťáku, ale o rodinném SUV nebo chcete-li crossoveru)
3)polohování opěradel zadních sedadel, vnitřní komunikační zrcátko
4)zavazadlový prostor-byl jsem rozmlsaný z Mondea, ale pokud chci jezdit „civilizovaně“ se zataženou roletkou (prostě mám takovou úchylku- no a co), tak jsem přesvědčený, že do Honďase naskládám víc. Spokojenost.
5)zimní výjezd na sněhu do prudkého kopce na kterém děti jezdí po igelitových pytlích-bez problémů. Silničáři mě v zimě přestali vytáčet.
6)spotřeba-nejsem šetřílek, jezdím i s kolama na střeše, cca 40% město, 40% dálnice 20% mimoobecní cesty(okresky) dělá 7,7l dlouhodobě. (ale dá se jet s lehčí nohou Ostrava-Čadca a zpět za 6,1l/100 totéž např. Ostrava -Vsetín a zpět, svižná jízda OV-Praha při 160-170 km/h na dálnici byla za 9,1l/100km) Jsem z OV což je od semaforu k semaforu, zácpy, věčně rozkopaná Rudná, tudíž považuji 7,7l za PLUS.
7)pocit bezpečí,
8)dobře nastavitelné sedadlo řidiče – „ najdu si místo , kde se dobře řídí „ -188cm výška - dlouhé nohy
9)panoramat.střecha-fajn věc – když na podzim nebo v zimě svítí slunko-příjemné (ne v létě)
10)dobrý park. asistent – zejména na couvání – vizuální a akustická signalizace mi naprosto vyhovuje.
11)v zimě poměrně rychle odmražené čelní sklo (s Fordem v benzínu se nedá srovnat)
12) dobrý servis - Ostrava Kunčice - nemohu si stěžovat
Hodnocení a zkušenosti s autem
Koupil bych si CRV nyní znovu? Mrknul bych ještě na Mits.Outlendera s novým motorem, Mazda CX-7 mě vzala za srdce, ale ta spotřeba by mě dráždila. Jinak mě žádný z blízkých konkurentů vůbec nebere.
To jsou už ale jen spekulace pro dokreslení mých názorů. Mnooo, hmmm,...nejspíš koupil.
Celkem dobrá recenze, ale u té rychlosti 200 km/h jste musel jet z kopce ne ?.-)) JInak bych doporučoval si udělat "průzkum trhu" za garanční kontroly v jednotlivých servisech Honda jsou tam propastné rozdíly v řádech tisíců korun ( hovořím z vlastní zkušenosti )
Tento model mám trochu déle než rok (najeto přes 30.000km) a s Jirkou naprosto souhlasím. Jen doplním, že kromě ne úplně fajn vyřešené loketní opěrky, jsem si trochu déle zvykala na tříramenný volant, byla jsem zvyklá na čtyřramenný a považuji ta čtyři ramena za pohodlnější řešení. V zimě jsme se dostali do prudkého kopce , na kterém bylo půl metru sněhu, nezpevněná cesta. Nebylo to úplně snadné, ale dopadlo to. :) Jinak, jak říkám, naprostý souhlas s Jirkou.
Dobrý den přeji. Co říkáte na cenu garanční prohlídky? Po první garanční prohlídce jsem se zhrozil kolik mi ti zločinci v autorizovaném servisu naůčtovali. Olej,vzdch.filtr,pylový filtr a olej.filtr. cena necelých 10000kč. například olej shell 0W-30 mi naůčtovali 6Lza 5290kč. Nyní jsem si ho objednal sám a za ten samý olej jsem zaplatil i s poštovným 2190kč. Nikdy bych nevěřil že budou v hondě takoví zloději. Dejte si na ně pozor. Honda servis mně velmi zklamal a nyní už tam nejezdím.
Dobrý večer Vám přeji. Je mi líto že máte s tímto autem tolik problémů. Prostě kvalita jde do háje. S tím prskáním v motoru Vám určitě pomůže aditivum. Koupíte si ho někde na benzínce. Není lepšího aditivá jak SUPER DIESEL ADITIV. Na 30 litrů nafty dejte 1.5 odměrky tohoto aditiva a po pár kilometrech poznáté rozdíl hlavně při studeném startu. Já ho používám dva roky a jsem velice spokojený. Vlastním předchozí model tohoto CR-V ale za novější model byh ho nevyměnil. Za tři roky jsem měnil jenom žárovku a to už jsem nadával jaký je to střep. Přejí Vám hodně bezporuchových kilometrů. Milmon.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V
Celkem dobrá recenze, ale u té rychlosti 200 km/h jste musel jet z kopce ne ?.-)) JInak bych doporučoval si udělat "průzkum trhu" za garanční kontroly v jednotlivých servisech Honda jsou tam propastné rozdíly v řádech tisíců korun ( hovořím z vlastní zkušenosti )
20.03.2010 | 21:48:25 | Mike Reagovat
BRZDY
Vše souhlasí
30.07.2009 | 07:52:32 | slupo Reagovat
CRV 2.2 CTDi Executive
Tento model mám trochu déle než rok (najeto přes 30.000km) a s Jirkou naprosto souhlasím. Jen doplním, že kromě ne úplně fajn vyřešené loketní opěrky, jsem si trochu déle zvykala na tříramenný volant, byla jsem zvyklá na čtyřramenný a považuji ta čtyři ramena za pohodlnější řešení. V zimě jsme se dostali do prudkého kopce , na kterém bylo půl metru sněhu, nezpevněná cesta. Nebylo to úplně snadné, ale dopadlo to. :) Jinak, jak říkám, naprostý souhlas s Jirkou.
18.05.2009 | 10:32:57 | martina Reagovat
servis ???
Dobrý den přeji. Co říkáte na cenu garanční prohlídky? Po první garanční prohlídce jsem se zhrozil kolik mi ti zločinci v autorizovaném servisu naůčtovali. Olej,vzdch.filtr,pylový filtr a olej.filtr. cena necelých 10000kč. například olej shell 0W-30 mi naůčtovali 6Lza 5290kč. Nyní jsem si ho objednal sám a za ten samý olej jsem zaplatil i s poštovným 2190kč. Nikdy bych nevěřil že budou v hondě takoví zloději. Dejte si na ně pozor. Honda servis mně velmi zklamal a nyní už tam nejezdím.
07.11.2008 | 21:18:12 | milmon Reagovat
dík za tip
Zdravím, aditivum testnu. Děkuji za tip.
19.10.2008 | 09:22:46 | Reagovat
Zvuk motoru
Dobrý večer Vám přeji. Je mi líto že máte s tímto autem tolik problémů. Prostě kvalita jde do háje. S tím prskáním v motoru Vám určitě pomůže aditivum. Koupíte si ho někde na benzínce. Není lepšího aditivá jak SUPER DIESEL ADITIV. Na 30 litrů nafty dejte 1.5 odměrky tohoto aditiva a po pár kilometrech poznáté rozdíl hlavně při studeném startu. Já ho používám dva roky a jsem velice spokojený. Vlastním předchozí model tohoto CR-V ale za novější model byh ho nevyměnil. Za tři roky jsem měnil jenom žárovku a to už jsem nadával jaký je to střep. Přejí Vám hodně bezporuchových kilometrů. Milmon.
16.10.2008 | 19:55:55 | Milmon Reagovat