Rok výroby:2006Typ motoru:2.2.I-CDTIStav km při koupi:6 800 kmStav km nyní:29 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:5.7 l/100 kmVloženo:12. 7. 2008
Hondu CR-V jsem si koupil před dvěma lety a udělal jsem moc dobře že to byla ještě ta předposlední generace. Často si čtu v recenzích a mám takový dojem jakoby kvalita automobilů šla směrem dolů. Např. Honda civic ta se podle mne pohoršila v kvalitě zpracování nejvíce. Honda cr-v to s kvalitou taký nemá moc valné. Například zadní dveře se často nedají zavřít na poprvé.
Prostě ne náhodou se toto auto začíná propadat v počtu prodaných kusů. Já i po dvou letech bych si nekoupil civika a ani cr-v. Já bych si koupil hondu vyrobenou jedině v Japonsku. Já osobně jsem velmi spokojený. Já se snažím jezdit slušně podle předpisů a jde to znát hlavně na spotřebě. Nyní mám průměrnou spotřebu 5.6L - 5.8L. nafty na sto.
Ten kdo jezdí s tímto autem za 8 L. tak prostě neumí jezdit. Ještě nikdo mi neřekl že jezdím pomalu nebo že se loudám jako slimák. Například vyzkoušejte při rozjezdu řadit ze čtverky na šestku. Někteří si řeknou, to je ale blbost. Všimněte si kolik Vám toto auto bere při jízdě v obci na čtverku do 1400 ot. a potom nabíhá turbo které okamžitě zvýší spotřebu. No dost bylo psaní .
spotreba. Ak pri tom samozrejme nebrzdíte premávku...:)) Na X-traili, 2008 2.0DCi, 127 kw, som dosiahol min. sporebu 5,2 l/100 km, ale to bolo po rovine, tam aj späť, do 100 km/h. Ale bežne sa tak jazdiť jednoducho nedá!!! Motor sa v nízkych otáčkach trápi a je diera ako šľak, až od 1900-2.000 začína zaťahovať turbo. Bežná jazda, od 7, 2-7,5, bežne, ale výhodou je, že ani pri rýchlostiach nad 160 km, sa celková priemerná sporeba nedostala nad 8,5 l/ priemerná rýchlosť bola cez 100 km/h. Nevýhodou japonských SUV je, že málokedy ukazuje aj OKAMŽITÚ spotrebu, takže sa nedá " naučiť " a zistiť opt. otáčky. Takže pre 1 liter nafty HORE-DOLE sa netreba trápiť. Motoru NIČ nie je!!! A to je hlavné. A k výfukom: Skúste si niekedy kvoknúť pod Nissan Patfinger. Rýchlejšie hrdzavejúce auto som ešte nevidel...:(( Zlaté Fiaty..., na 406 je ešte stále pôvodný 10 ročný výfuk.../ Všetko je o peniazoch a nákladoch.
Souhlasím s tím, že u podtočeného motoru se spotřeba razantně zvyšuje, při padesátce v obci ukazuje palubní počítač spotřebu často menší na 3.rychl. stupeň než na 4., pokud je to rovinka, tak i ta 4 to bere ještě dobře,ale je to už hraniční, pod 1500 ot./min. už bych motor nechtěl trápit. Pokud není v zátěži a jen se veze nebo naopak se motorem brzdí, pak klidně i na pětku. Já jsem nedávno koupil dieselovou hondu CR-V 2,2 jako 4 roky starou a měla naj. 130.000km, jede výborně, spotřebu mám teď v zimě cca. 6,2l/100km podle palubního počítače. Podle natankování je to 7,1l/100km. Nevíte někdo,kde by mohla být chyba,normální to asi není. Jinak i spotřeba kolem 7l/100km, navíc v zimě na takové auto je myslím slušná (jezdím většinou kolem 2000 ot./min.). Předtím jsem měl toyotu corollu 1,4 VVTi benzín(r.v.2003), s tou jsem jezdil cca. za 5,5l/100km,ale to se nedá srovnávat. Nikdy předtím jsem diesel neměl,ale jsem zatím naprosto spokojený (jen trvá déle, než se motor ohřeje,což je ale naprosto normální).
Předvedu vám příklad z praxe jsou dvě octávie stejně staré a jezdí jako automobily ve firmě každá najezdí 100 000 km ročně.
Když nastal čas technických kontrol dost zásadně se lišily jejich výfuková potrubí a to byly v provoru jenom 2 let. ta první měla výfuk v dobrém stavu téměř bez koroze ta druhá byla na osmy místech děravá a div že celý výfukový sistém neupadl. A to jestli je u škody tak hodně kolýsavá kvalita potrubí mně bylo odpovězeno že ne.
Tak teď babo raď jak je to možný? Obě jezdili stejné trasy a až na vyjimky denně?
Bohužel jejich stav už nemůžu sledovat dál ,protože jednu znich jeden zaměsnanec projel po střeše a zbytek octávijí šel do šrotu,náš řeitel koupil kia cee´d SW.
Zrovna dneska jsem absolvoval cestu Rožnov p.R. Vsetín, Zlín, Otrokovice a zpět. Jelo se pěkně hnusně. Potěšila mě výsledná spotřeba 5.1.L nafty na sto. Na cr-v je to docela dobré né. Jde vidět že motor se dobře zajíždí tak do třiceti tisíc. To aditivum dělá také divy. Víte s autem je to jako s koněm, sžijete se s ním a pak víte co si k němu můžete dovolit. Mimochodem koně mám moc rád. Mějte se fajn.
Hele pánové s těmí otáčkami motoru jsem to myslel jako příklad jízdy po rovné silnici. Neznamená to že jezdím bez turba jak si někteří myslí. Můj rozsah otáček je přibližně 1300 - 3000 ot/m. Turbo to je jedinečná věc ale musí se s ním umět zacházet. Na tak nízkou spotřebu má velký vliv kvalitní aditivum které používám. A to s tou kvalitou je pravda, civic sedan byl čistokrevný japan a nedám na něj dopustit. Například poslední díl výfuku u mého cr-v vypadá po dvou letech vzhledově hůře než u civiku po devítí letech. Velké štěstí že ten nový hybrid se vyrábí v japonsku, nejspíš mají pro tento krok důvod. Tak a můžete mě zase hanit. Prosím můžeme diskutovat ale né se osočovat se.
Šetřit spotřebu nepoužíváním turba je ta největší kravina co jsem slyšel za posledních pár roků a to u nás v servisu se potkají opravdu i velcí blbové co neumí jezdit s turbomotorem. To se vracíte milí pane majteli někdy na počátky prodeje vozů škoda Fabia 1.9 SDI s trapným výkonem 55 kw.Ten chroptící sípajíci zvuk ve všech režimech a vysoká spotřeba nafty dali konstruktérům jasný pokyn vytvořit motory s turby a hned se to projevilo na motoru 1,9 TDI který má nejen o více než 30 kw vyžší výkon ale skoro totožnou spotřebu.
Nevím jak vy ale z pohledu odborníka si všímám nárustu počtu nabídek od výrobců vozidel,že trend montovat turba se projevuje jak v naftových motorech ale i benzínových motorech a kdyby jste náhodou nevěděl o jaké motory jde tak pro příklad zůstaneme u koncernu WV a to jde o motory TSI,TFSI a další. Proto je váš dojem jezdit s tak malými otáčkami je zcela špatný. Normální je že se využívá celý rozsah otáček až do maxima. Potom si také všimnete že se pohybujete v hodnotách spotřeby paliva které výrobce uvádí. A nehledě na to že by mě velice zajímalo kde jste se dočetl že honda jde s kvalitou dolů,celý vaší recenzi se dá jen těžko věřit.
To jsi slyšel kde,že kvalita nových civiců a cr-v jde dolů....mě to připadá jako úplný nesmysl,kvalita zpracování jde nahoru z každou generací o stupeň výše...ale o těch modelech vyrobených v Japonsku s tebou souhlasím...
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V
7 litrov na 2,2 SUV je SUPER
spotreba. Ak pri tom samozrejme nebrzdíte premávku...:))
Na X-traili, 2008 2.0DCi, 127 kw, som dosiahol min. sporebu 5,2 l/100 km, ale to bolo po rovine, tam aj späť, do 100 km/h. Ale bežne sa tak jazdiť jednoducho nedá!!! Motor sa v nízkych otáčkach trápi a je diera ako šľak, až od 1900-2.000 začína zaťahovať turbo.
Bežná jazda, od 7, 2-7,5, bežne, ale výhodou je, že ani pri rýchlostiach nad 160 km, sa celková priemerná sporeba nedostala nad 8,5 l/ priemerná rýchlosť bola cez 100 km/h.
Nevýhodou japonských SUV je, že málokedy ukazuje aj OKAMŽITÚ spotrebu, takže sa nedá " naučiť " a zistiť opt. otáčky.
Takže pre 1 liter nafty HORE-DOLE sa netreba trápiť. Motoru NIČ nie je!!! A to je hlavné.
A k výfukom: Skúste si niekedy kvoknúť pod Nissan Patfinger.
Rýchlejšie hrdzavejúce auto som ešte nevidel...:(( Zlaté Fiaty..., na 406 je ešte stále pôvodný 10 ročný výfuk.../
Všetko je o peniazoch a nákladoch.
15.02.2010 | 10:30:37 | ľuboš Reagovat
Spotřeba aj.
Souhlasím s tím, že u podtočeného motoru se spotřeba razantně zvyšuje, při padesátce v obci ukazuje palubní počítač spotřebu často menší na 3.rychl. stupeň než na 4., pokud je to rovinka, tak i ta 4 to bere ještě dobře,ale je to už hraniční, pod 1500 ot./min. už bych motor nechtěl trápit. Pokud není v zátěži a jen se veze nebo naopak se motorem brzdí, pak klidně i na pětku. Já jsem nedávno koupil dieselovou hondu CR-V 2,2 jako 4 roky starou a měla naj. 130.000km, jede výborně, spotřebu mám teď v zimě cca. 6,2l/100km podle palubního počítače. Podle natankování je to 7,1l/100km. Nevíte někdo,kde by mohla být chyba,normální to asi není. Jinak i spotřeba kolem 7l/100km, navíc v zimě na takové auto je myslím slušná (jezdím většinou kolem 2000 ot./min.). Předtím jsem měl toyotu corollu 1,4 VVTi benzín(r.v.2003), s tou jsem jezdil cca. za 5,5l/100km,ale to se nedá srovnávat. Nikdy předtím jsem diesel neměl,ale jsem zatím naprosto spokojený (jen trvá déle, než se motor ohřeje,což je ale naprosto normální).
15.02.2010 | 09:31:17 | Pavel Reagovat
výfuky kapitora sama pro sebe.
Předvedu vám příklad z praxe jsou dvě octávie stejně staré a jezdí jako automobily ve firmě každá najezdí 100 000 km ročně.
Když nastal čas technických kontrol dost zásadně se lišily jejich výfuková potrubí a to byly v provoru jenom 2 let.
ta první měla výfuk v dobrém stavu téměř bez koroze ta druhá byla na osmy místech děravá a div že celý výfukový sistém neupadl.
A to jestli je u škody tak hodně kolýsavá kvalita potrubí mně bylo odpovězeno že ne.
Tak teď babo raď jak je to možný?
Obě jezdili stejné trasy a až na vyjimky denně?
Bohužel jejich stav už nemůžu sledovat dál ,protože jednu znich jeden zaměsnanec projel po střeše a zbytek octávijí šel do šrotu,náš řeitel koupil kia cee´d SW.
26.07.2008 | 21:40:31 | karloss Reagovat
turbo
Zrovna dneska jsem absolvoval cestu Rožnov p.R. Vsetín, Zlín, Otrokovice a zpět. Jelo se pěkně hnusně. Potěšila mě výsledná spotřeba 5.1.L nafty na sto. Na cr-v je to docela dobré né. Jde vidět že motor se dobře zajíždí tak do třiceti tisíc. To aditivum dělá také divy. Víte s autem je to jako s koněm, sžijete se s ním a pak víte co si k němu můžete dovolit. Mimochodem koně mám moc rád. Mějte se fajn.
24.07.2008 | 20:11:01 | Milmon Reagovat
Turbo
Hele pánové s těmí otáčkami motoru jsem to myslel jako příklad jízdy po rovné silnici. Neznamená to že jezdím bez turba jak si někteří myslí. Můj rozsah otáček je přibližně 1300 - 3000 ot/m. Turbo to je jedinečná věc ale musí se s ním umět zacházet. Na tak nízkou spotřebu má velký vliv kvalitní aditivum které používám. A to s tou kvalitou je pravda, civic sedan byl čistokrevný japan a nedám na něj dopustit. Například poslední díl výfuku u mého cr-v vypadá po dvou letech vzhledově hůře než u civiku po devítí letech. Velké štěstí že ten nový hybrid se vyrábí v japonsku, nejspíš mají pro tento krok důvod. Tak a můžete mě zase hanit. Prosím můžeme diskutovat ale né se osočovat se.
24.07.2008 | 09:20:31 | Milmon Reagovat
Šetřit spotřebu nepoužíváním turba je ta největší kravina co jsem slyšel za posledních pár roků a to u nás v servisu se potkají opravdu i velcí blbové co neumí jezdit s turbomotorem.
To se vracíte milí pane majteli někdy na počátky prodeje vozů škoda Fabia 1.9 SDI s trapným výkonem 55 kw.Ten chroptící sípajíci zvuk ve všech režimech a vysoká spotřeba nafty dali konstruktérům jasný pokyn vytvořit motory s turby a hned se to projevilo na motoru 1,9 TDI který má nejen o více než 30 kw vyžší výkon ale skoro totožnou spotřebu.
Nevím jak vy ale z pohledu odborníka si všímám nárustu počtu nabídek od výrobců vozidel,že trend montovat turba se projevuje jak v naftových motorech ale i benzínových motorech a kdyby jste náhodou nevěděl o jaké motory jde tak pro příklad zůstaneme u koncernu WV a to jde o motory TSI,TFSI a další.
Proto je váš dojem jezdit s tak malými otáčkami je zcela špatný.
Normální je že se využívá celý rozsah otáček až do maxima.
Potom si také všimnete že se pohybujete v hodnotách spotřeby paliva které výrobce uvádí.
A nehledě na to že by mě velice zajímalo kde jste se dočetl že honda jde s kvalitou dolů,celý vaší recenzi se dá jen těžko věřit.
22.07.2008 | 20:59:13 | honzass Reagovat
Honda
To jsi slyšel kde,že kvalita nových civiců a cr-v jde dolů....mě to připadá jako úplný nesmysl,kvalita zpracování jde nahoru z každou generací o stupeň výše...ale o těch modelech vyrobených v Japonsku s tebou souhlasím...
14.07.2008 | 21:03:23 | Reagovat
Anonymovi
Hele u podtočeného motoru se spotřeba markantně zvyšuje!!! To samé platí i na opak.
14.07.2008 | 11:30:26 | Milmon Reagovat
Já, Já, Já, jenom Já
Koupit to auto po Tobě bude pěkné neštěstí. Tak ten motor mučit. Šetřit turbo a spotřebu tím, že nejdu přes 2.000 (1.400) otáček. Je mi tě líto.
14.07.2008 | 09:19:22 | Reagovat