Rok výroby:2008Typ motoru:2200Stav km při koupi:12 kmStav km nyní:3 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:9. 12. 2008
Vůz je zatím vzhledem k počtu najetých km tj.něco přes 3000 bez závady či jiné poruchy. Úniky provozních kapalin nejsou nikde vidět (i když po nich s baterkou pátrám jak detektiv - vše pracuje tak jak má. Doufejme že to vydrží dlouho.
Hodnocení a zkušenosti s autem
HONDA CRV 2,2 diesel
Hondu CRV jsem kupoval po mnoha uváženích, volbách a nakonec ze všech nabízených vozů zvítězila. Musím předem říci, že mé předchozí auto byla ŠKODA OCTAVIA combi 1,9 TDI - tedy vůz s kterým jsem byl nadmíru spokojený a co o něm můžu říci - snad ze všech kladů které o škodovkách všichni víme - motor - to byl úžasný klenot pod kapotou - fascinovala mě jeho spotřeba - nechci psát žádné číslice, ale skutečně to co předváděl ve svých 170000 km, bylo fascinůjící a jenom jsem zvědavý. co mi poskytne nová Honda.Snad ještě ke Škodovce - byla již skoro stará 10 let a proto jsem přešel k jiné - doufám též dobré a kvalitní značce Vůz jsem koupil nový a tak jsem ho také patřičně zajížděl a využíval všech poznatků a skůtečností za svůj život abych vše splnil tak jak se má. První zkušenosti jsou zatím vynikající - co mě nejvíce proti Octavii překvapilo bylo to úžasné ticho na palubě - ať už se jednalo o jakýkoliv způsob jízdy motor vždy velmi jemně ševelí a v podstatě není vůbec slyšet až na malé vyjímky při akceleraci při rozjezdu. Jinak je to spíše ševelení větru a hluk od pneumatik - to co se japoncům povedlo- klobouk dolů. Druhá věc která mě dostává - to je řízení a chování vozu - absolutně exelentní - jako by člověk jel po kolejích - v zatáčkách vůz sedí velice suvereně jako by to nebylo ani vozidlo s váhou 1,7 tuny a vyšším těžištěm. Řazení 6 stup. převodovky - třída - rychlosti tam padají absolutně samy po krátkých drahách. Hezky poskládané rychl. stupně - jenom 2 se musí trochu více vytočit aby delší trojka při přeřazení neklesla pod 1500 ot. Vnitřek - velký prostor - absolutně rovná podlaha - myslím, že se každý může cítit abslutně spokojený včetně cestujích vzadu - super funkce - polohování opěradel zad. sedaček - pohodlíčko pro ty vzadu. Volant - musím se o něm zmínit - kůží obšitý vynikající do ruky - také malá ukázky funkčností a snad i krásy. Ovládání rádia i tempomatu - člověk se nesplete - hezky vymyšlené. Sklápěcí zrcátka - dobré při stísněných prostorách. No tuto sobotu jsem mohl konečně vyzkoušet pohon 4x4 - vždyť to byl také jeden z důvodů koupě. Jsme s maji manželkou vášniví lyžaři a tak jsme se vydali na Klínovec. Cesta samý déšt ale poslední km obrovská změna - všude spousta sněhu. Takže zkoušení a mohu říci - jsem nadšený - při normálním rozjedu, akceleraci na sněhu vůbec necítím přiřazení zadního pohonu - ale co cítím obrovskou akceleraci oproti dvojkolce - je to fantastický pocit - kdyby mě někdo viděl - řekl by si blázen - pořáde se rozjíždí a zase brzdí. Je to moje první 4x4 a tak jsem si to vychutnával. A mohu říci a prosím to bez jakého koliv vytahování - tam kde ostatní dvojkolky jedou 40 tak Honda si to valí 80 a ani se nehne. Přece jenom je znát náhon 4x4, ESP,zimní pneu, váha vozu a ostatní. Ale, abych jenom nechválil - co mě trochu nepotěšilo to jsou sedačky a pérování vozu. Asi to patří vše tak trochu k sobě - vůz je celkově tvrdší - na asfalku a dobré cestě je jízda luxusní, ale na příčných hrbolech či výtlucích je to prostě tvrdší a i sedačky se mi takové zdají - možná je to jenom na zvyku - můžu napsat později. Spotřeba - o spotřebě na jakou jsem byl zvyklý u Škodovky se mi může jenom zdát - za 3000 km je to podle počítače 6.7 l na 100 km. Je to velice poklidná jízda při otáčkách kolem 2000 s občasným "svezením" ale jinak sporo žiro. Nemůžu tedy říci že bych byl nějakou brzdou provozu ale je tu asi pořáde znát hlavně váha vozu,syrovos motoru, zimní pneu a provoz. Co mě příjemně překvapilo bylo topení - Honda hřeje velice rychle - technici od Hondy to mají zase o trochu více náskok před ostatními - plynové vytápění - jde o to, že klimatizace při teplotách pod 5 stupnů je přepnuta na tzv. plynové vytápění - obrací svoji funci a sbírá teplo ze studeného vzduchu - funkce tepel.čerpadla. Po ohřátí se funkce rekuperuje na původní činnost. Zatím ve vozu nic nebouchá, nechrastí, necinká - zpracování vynikající - tak snad to vydrží. Toď prozatím vše, až najedu více km zase se ozvu pokud třeba bude zájem. Všem motoristům od Hondy i těm ostatním přeji hezké km - hodně dobré techniky a snad - jezděte pozorně bez nehod. Zdraví Jarda J.
Je mi 65 let prošlo mi rukama několik os. aut /škoda,Wgolf,Vento a 9let jsem měl Audi A4nafták.Hodně jsem zvažoval jaký nový model si mám zakoupi přednost jsem dal SUV hlavně pro jeho bezpečnost, pohon 4x4,prostor a tím i pohodlí jízdy.Po zkušenostech s naftou jsem chtěl nafťák a 6ti kvalt což tomuto motoru sluší.Volba nakonec padla na CR-V 2.2 iCTDi Executive r.v08 . V současnosti mám najeto 14000km bez jakých koli závad,spotřeba 6,5l z auta jsem i při mém věku nadšený, bezvadné svezení ani se mi z něj nechce vystupovat po ukončení jízdy a přemýšlím kam bych ještě jel. Samozřejmě že i roli při koupi hrál vzhled auta,Ten mě i manželce se velmi líbil - je to elegán. V ostatních podrobnostech bych se musel opakovat co již bylo v této recenzi uvedeno. Každému mohu toto auto doporučit je prostě po všech stránkéch bezva. Pavel
jsem na tom stejně jako vy, v současosti jezdím octavií II s TDI 77 kw, co se týče motoru tak nemám výhrad ale jinak mě oktávka zklamala, u auta za 600 tis. nečeám směsici pazvuků a skřípání o kterých mi v auorizovaném servisu řeknou ať si pustím nahlas rádio . takže v nejbližší době chystám výměnu a škodovka po dosavadních zkušenostech (včetně autoriz. servisu) už to nebude.... hodna CRV je teď mým jasným favoritem, jen zvažuji zda ij koupit s benzínem, do kterého mě všichni včetně prodejce nutí. testovací jízda s 2l I-VTEC po městě mě zas tak moc nepřesvědčila, za těch 15 minut jsem ani moc nečekal. myslí že tmuto auto spíše sluší diesel a i když za rok najezdím jen cca 25 tis. km . jen bych se zeptal jakou výbavu jste si pořídil, já pracuji v současné době v rumunsku a místní dealer má pouze nejlevnější a nejdražší, stupeň executive se nedováží. na druhou stranu ceníkové ceny hondy jsou zde tak o 12 procent nižší, nemluvě o dalších slevách a akcích . díky a hodně spokojených km s hondou přeje david
Uvažoval jsem o ojetém accordu s tímto motorem. Prostě Honda patří k tomu nejlepšímu, co se dá v této kategorii koupit. Spotřeba 6,7 l se mi zdá přiměřená a s přibývajícími km jistě o půl litru klesne. Šťastnou cestu za volantem i na lyžích. PAvel
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V
souhlas
Je mi 65 let prošlo mi rukama několik os. aut /škoda,Wgolf,Vento a 9let jsem měl Audi A4nafták.Hodně jsem zvažoval jaký nový model si mám zakoupi přednost jsem dal SUV hlavně pro jeho bezpečnost, pohon 4x4,prostor a tím i pohodlí jízdy.Po zkušenostech s naftou jsem chtěl nafťák a 6ti kvalt což tomuto motoru sluší.Volba nakonec padla na CR-V 2.2 iCTDi Executive r.v08 . V současnosti mám najeto 14000km bez jakých koli závad,spotřeba 6,5l z auta jsem i při mém věku nadšený, bezvadné svezení ani se mi z něj nechce vystupovat po ukončení jízdy a přemýšlím kam bych ještě jel. Samozřejmě že i roli při koupi hrál vzhled auta,Ten mě i manželce se velmi líbil - je to elegán. V ostatních podrobnostech bych se musel opakovat co již bylo v této recenzi uvedeno. Každému mohu toto auto doporučit je prostě po všech stránkéch bezva. Pavel
04.12.2009 | 21:50:08 | Pavel Reagovat
gratuluji
jsem na tom stejně jako vy, v současosti jezdím octavií II s TDI 77 kw, co se týče motoru tak nemám výhrad ale jinak mě oktávka zklamala, u auta za 600 tis. nečeám směsici pazvuků a skřípání o kterých mi v auorizovaném servisu řeknou ať si pustím nahlas rádio . takže v nejbližší době chystám výměnu a škodovka po dosavadních zkušenostech (včetně autoriz. servisu) už to nebude....
hodna CRV je teď mým jasným favoritem, jen zvažuji zda ij koupit s benzínem, do kterého mě všichni včetně prodejce nutí. testovací jízda s 2l I-VTEC po městě mě zas tak moc nepřesvědčila, za těch 15 minut jsem ani moc nečekal. myslí že tmuto auto spíše sluší diesel a i když za rok najezdím jen cca 25 tis. km . jen bych se zeptal jakou výbavu jste si pořídil, já pracuji v současné době v rumunsku a místní dealer má pouze nejlevnější a nejdražší, stupeň executive se nedováží. na druhou stranu ceníkové ceny hondy jsou zde tak o 12 procent nižší, nemluvě o dalších slevách a akcích . díky a hodně spokojených km s hondou přeje david
29.12.2008 | 11:41:14 | quido Reagovat
benzín
Když hondu tak v benzínu, motory VTEC to je pohádka.
11.12.2008 | 22:42:01 | Pavel Reagovat
Blahopřeji!
Uvažoval jsem o ojetém accordu s tímto motorem. Prostě Honda patří k tomu nejlepšímu, co se dá v této kategorii koupit. Spotřeba 6,7 l se mi zdá přiměřená a s přibývajícími km jistě o půl litru klesne. Šťastnou cestu za volantem i na lyžích. PAvel
10.12.2008 | 11:19:20 | donald Reagovat