Recenze Honda CR-V Top Executive 2,2i-CTDi
“Zatím vynikající, dál ukáže čas, vřele doporučuji!”

Autor recenze: Alex (34 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:2,2i-CTDi Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:11 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 4 měsíce Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 13. 4. 2008

Hodnocení inzerátu: 5 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 10.0

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Zatím ne!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jízda:

Velmi pohodlné, luxusní svezení. V zatáčkách sedí jak na kolejich, na SUV, více něž famózní.

Motor:

Ve vyšších otáčkách (nad 2tis.) dostává motor úžasný zvuk v podobě startujícího tryskového motoru, tenhle zvuk nechá málokoho chladného. Dynamika a pružnost motoru burcuje si s autem užívat. Po zahřátí velmi dobře odhlučněný a tichý přirozený chod. Vždy jsem měl benzínové auta, nemusel jsme si na nic zvykat, protože Honda velmi dobře snáší vyšší otáčky a dá se řící, že je ve svém živlu. Spotřeba před zajetím je uspokojivá a s přibývajícími kilometry klesá. Dá se jet za 6,3 mimo město a ve městě od 7-8,5 podle toho jak znáte umístění radarů po městě :). Věřím, že ještě spadne směrem dolů. Stručně řečeno jak těžká je noha taková je spotřeba, prostě Honda Vás bude poslouchat na slovo se vším všudy.

Interiér:

Bez chyby, pevný vkusný bez vrzání a pa-zvuků ani na panelové D1! Dílenské zpracování na 1-ku. Ovládací prvky tam kde mají být. Multifumkční volant by si zasloužil samostatnou kapitolu, osobně jsem ještě neviděl hezčí volant, po praktické stránce padne krásně do ruky a ovládací prvky nepřekáží. Omylem zmáčknout funkci je takřka nemožné. Design volantu nemá ani cenu popisovat, skvost. Pohodlné sedačky, kvalitní kůže i šití. Výhled z auta bez kritiky. Prosklená střecha je velmi příjemná, ještě jsem ji nezatáhnul.

Audio:

Výborné, subwoofer dělá své, vynikající možnost vložení PCMCI karty, na 4GB mám přes 1000 skladeb a v autě se mi nepovaluje ani jedno CD. Navigaci jsem vyzkoušel jen v Rakousku (Angličtina), přehledná bez chyby na ČR se čeká.
Nezbývá než počkat na další kilometry a hlavně na garanční prohlídky (po 20tis.).

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 5


Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V

Vložit komentář

Zkušenosti

Vlastním nový vůz CRV. No zkušenosti.

1) Nový vůz - teče do xenonu, oprava dosud nevyřízena. (3 týdny)
2) Nejdou spolehlivě zavírat páté dveře. Často se nezavřou a musím bouchat podruhé. Po zavření nejde často centrální zamykání, tak se musí bouchnout opět. Při rozdílu výšek cca 20 cm pravé a levé strany je vidět při zavírání pátých dveří zkroucení karoserie.
3) klimatizace za velkého tepla ve voze (stání na parkovišti) vůz velmi pomalu vychladí na požadovanou teplotu. Takže dojdu k autu, nastartuji.. zavřu vůz a chladím cca 5 minut. Potom nastoupím a odjíždím. Nevychlazeno. Po cca 15 minutách jízdy jsem v kravatě pěkně upocený a potom namířím na sebe větráky.. aspoň mám pocit chladu.
PS: po cca 30 minutách jízdy je vůz vychlazen na požadovanou teplotu.
4) Po ujetí 5000 km se mi po nastartování vozu rožíná kontrolka oleje a zhasne při dalším startu. To dělá při bočním náklonu vozu 15 stupňů při startu.
5) V každém prospektu je nakresleno ovládání palubního počítače na volantu. Na tohle jsem nedal pozor při výběru a teď se kroutím a strkám ruce přes volant abych se dověděl jaký mám dojezd kilometrů. (Přece nebudu zastavovat na dálnici kvůli přepnutí údajů na palubáku.) To je ovšem moje chyba.
6) Automatické spínání stěrače při dešti je skvělá věc, jen jedna nevýhoda. Často mává za jízdy a dře sklo když neprší. (Asi muška co se rozpleskla na čidle.)
7) Jen ještě nevím jak nastartovat na poprve aby auto jelo a nebralo šílené litry. Pokud nechce táhnout a počítač pořád i na volnoběh ukazuje maximální spotřebu, musím vůz znovu nastartovat a pak je vše v pohodě.


Jinak je to celkem fajn vůz.

16.05.2008 | 13:43:17 | svarc Reagovat

Recenzovaný model je s 2.2 D , ale rovněž neméně dobrá je i benzinová jednotka 2,0 iVTEC.Pro ty , kteří jezdí převážně po městě do práce ,takže se diesel nestačí ani prohřát, by to mohlo být řešení. Z dostupných testů vyplývá , že i při různých režimech jízdy se daří s tímto motorem vejít do intervalu 8-10l/100km, což je u takového auta velmi slušné. Benzínová jednotka je i o 50 tis levnější. Škoda jen, že nádrž má jen 58l,takže to chce hustou síťčerpaček. Velmi se mi líbí řadící páka, která nenína podlaze,ale na pultíku pod rádiem, jeto pohodlné i praktické. Chtělo by to ještě nějakou vlastní zkušenost autora se schopností Hondy v praxi se vypořádat třeba s nadílkou sněhu. Kvůli ní se 4x4 také kupuje. Do terenu se vydávají fakticky jen nadšenci s upravenými vozy.
Ona je tu vůbec otázka předimenzovanosti soudobých SUV, jejichž schopnosti nejsou v reálu vůbec využity. Ta masa plechu jezdí po silnici stejně jako norm. silničky. Přiznávám, že i já má jednu z nich,ovšem Jeep Patriot je velmi civilní
a mezi SUV jej nelze úplně zařadit,jedná se rovněž o rozšiřující se skupinu CUV / Cross Urban Vehicle/. Motivem pro koupi vozu této kategorie mi byly: 1. pocit lepší pasivní bezpečnosti 2. Větší odolnost vozu vůči špatným povrchům 3. Pojízdnost i v případě sněhové kalamity nebo neudržované vozovky. Pro tento účel kategorie CUV naprosto stačí a to všechno navíc je jen pro osobní pocit majitele, ale ne pro opravdovou potřebu. Takže Honda CRV naprosto postačuje a spolehlivostí i luxusem velmi potěší.

14.04.2008 | 21:27:00 | Žížala Reagovat

Záruka je 3roky nebo 100tis.km. Mám pocit,že na výfuk je rozdílná,tušim 6-7let,ale můžu to ověřit. pokud uvažujete o koupi (Roman) doporučuji vybavebí TOP. Aktivní tempomat ACC s bezpečnostním systémem CMBS je naproto kouzelný.

14.04.2008 | 19:29:46 | Alex Reagovat

Je otázkou, do jaké míry má cenu komentovat "terénní schopnosti Hondy CRV. Dle mého konstrukce a určení vozu dovolí tak maximálně polní cestu a zasněženou vozovku. Více bych nezkoušel. Souhlasím, že naprostá většina majitelů 4x4 do terenu stejně nejezdí a maximálně si dovolí projet nějakou polní cestou,oceňuje hlavně dobrou průchodnost ve sněhu a zvýšenou odolnost vůči výmolům na cestách. Na můj vkus má nová CRV příliš malou světlou výšku a ta je právě jednou z nejdůležitějších parametrů. I vůz bez náhonu 4x4 s dostatečnou světlou výškou a dobrým vzorkem zvládne velmi hodně.
Design nové CRV je opravdu svébytný a bude mít svoje obdivovatele a odpůrce.
Zajímalo by mne, zda Honda zůstala u 6-leté záruky na vůz. Je to velká výhoda, neboť po zaplacení 5-letého leasingu prodáváte vůz s ještě roční zárukou. Při ceně dílů a oprav to vidím jako důležitou věc.

14.04.2008 | 18:37:45 | Žížala Reagovat

Kamarat ju kupil v krasnej cervenej farbe s doplnkami sport a 18 palcovymi kolesami a to je proste nadhera.Motor ma rovnaky ako vy a dlhodoba spotreba mu po zabehnuti klesla na 7.5 litra vratane mesta aj dialnice,co je tiez vynikajuce. Sem tam s tym zbehne aj do mierneho terenu (samozrejme pomalsie ako so Samurajom alebo Nivou :-) ale zatial vsetko presiel bez problemov,aj nejaky ten sneh a blato. Ked viete dopredu kde su zhruba hranice terennych schopnosti a nepojdete dalej tak urcite nikde neostanete vysiet. Koncom roka budem asi kupovat nove auto a toto bude jedna z moznosti.

14.04.2008 | 09:58:04 | Roman Reagovat

Díky! Ano,máte pravdu abych byl úpřímný terén mě nikdy nezajmal,jediný terén v mé praxi je vidět na fotografii (polní cesta :) ) Úpřimně kolik majitelů SUV-ček lítá po lese a pravém terénu. Ani jsem neměl v úmyslu se po-ohlížet po SUV,ale uchvátil mě design auta,nabubřelý svalovec,který Vás donutí se na nej zadívat. Taky historie spolehlivosti a hlavně recenze na japonské automobily nejen značky Honda. Poměr cena-výkon nemá ani cenu zmiňovat! Jenom BMW-X3 v této výbavě by byl cca o 500tis. dražší! Takže jak se říká "Nakonec Japonec".

14.04.2008 | 08:31:22 |  Reagovat

Popis jízdních vlastností na silnici a kvality dílenského zpracovnání je přesněto, na co ce Honda v tomto dalším pokračovateli SUV soustředila. Vlastnosti v terénu nebyly autorem zmíněny a popravdě nepředpokládám, že kdy budou,neboť se nejedná o SUV v pravém smyslu, ale o CUV
/cross urban vehicle/,což je podstatný rozdíl. Na zvládnutí terénu není tento vůz určen: chybí mu dostatečná světlá výška,klasický rám nebo aspoň pomocný rám karoserie,redukce,uzávěr dif.,což je zde částečně kompenzováno elektronikou /rozdělení přenosu sil mezi přední a zadní nápravu, kontrola prokluzu kol/. Nová Honda CRV je znatelným odklonem od terenních schopností oproti své předchůdkyni. Diskutabilní je rovněž design, hlavně zadní a boční partie. CHvíli jsem si musel zvyknout, ale nakonec jsem jí přiznal určité kouzlo- vypadá velmi kompaktně a masivně, to "přidřepnutí" jí sluší,zvláště v černém kabátě,ale na horší cestě, hlubokém sněhu, nevím, nevím... Jízní vlastnosti a kvalitu provedení, rovněž vynikající 2,2 diesel nebudu komentovat, jejich hodnocení na 1-čku se dá očekávat, v tomhle je Honda opravdu vynikající a celková cena vozu je adekvátní. Takže závěrem, mluvme v případě tohoto vozu o SUV s velkou rezervou, průchodností v terenu se zhruba rovná Oktávce Scout, tím ostatním ji však zdaleka přestihuje. Autorovi přeji hodne šťastných km a tiše závidím absenci vrzání v interieru, což skutečně není u každého auta.

13.04.2008 | 18:52:22 | Žížala Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Honda CR-V