Rok výroby:2008Typ motoru:2,2i-ctdiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:10 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:16. 11. 2008
Na aute sústavne trasie riadenie a chveje.Chyba nie je odstránená ani po 3 návsteve servisu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Myslel som si že som si kúpil luxusne auto,ale hned ma to vyviedlo z omylu! Auto ma strasne tvrdý podvozok,na každej jame nadskočí, roztrasie sa.Toto auto doporučujem kúpiť ludom ktorí chcú schudnúť. Motor : Na to že motor je silný napriek tomu z nízkych otáčok nepracuje.Tah dostáva až od vyšších otačok. Prevodovka nie je dobre odstupňovaná,v meste je problém s neúmerným počtom preradení.Spotreba po dialnici je väčšia ako v meste. .Preto honda robí velké akcie lebo nesplnajú podmienky ako maju uvedené v katalogu.Toto sú moje osobné postehy z tohto auta.
Tak jsem tu narazil na problém, který mě také trápí. V podstatě od prosince 2009 nic jiného nedělám, než jezdím do servisu s vibracemi do řízení. Mám s tím problém při brzdění, jinak při běžné jízdě se chová auto normálně. Po cca 7 návštěvách, výměně kotoučů a jejich několikerém stočení na soustruhu jsem tam, kde před rokem. Už jsem celkem nešťastný a naposled mi v Hondě (Ostrava) zvedl mandle jistý pan Bednář, který mě přesvědčoval, že je to mým brzděním :-)) To mě opravdu nadzvedlo. Příští týden, přijede "odborník" z Prahy na mou reklamačku kuknout, tak jsem zvědavý, jestli se smí ten pedál uprostřed používat nebo ne. Pokud někdo víte, jak na to, tak prosím pište na ekonspol@email.cz Děkuji.
Zdravim. My sme si taketo peripetie s trasenim volantu užili s novou Fabiou r.v. 2002. Robilo to hned od nova, pri rychlosti od 85 km/hod volant kmital na obvode asi 5 mm. Vymenili aj prevodovku, poloosi atd... ale robilo to stale. Menili samozrejme aj cele sady kolies, vyvazovali atd. Nakoniec to dopadlo tak, ze s elektronovymi diskami to triaslo uplne neznatelne a tak sme sa dohodli ze nam ich nechaju gratis a tym sme to uzavreli. Auto sme potom predali, neustale sa kazilo, hocico.
Honda CRV, 2,2, 2008, najazdene cca 7.000 km. Priblizne po 2000 km sa na palubovke objavil symbol "engine" auto preslo do pohotovostneho rezimu (otacky max. do 2000, rychlost max. do 105), po prejdeni cca 200 km ku servisu odisla autobateria. V servise po asi 2 tyzdnoch zistili, ze bola chyba v poistnej skrinke, kde bol udajny studeny spoj a ten mal odpalit aj cidlo na alternatore, preto nedobijalo ani bateriu. Po odstraneni tejto chyby auto nema ziadny problem, vsetko slape ako ma. Dlhodoba spotreba 6,4 l .
My sme mali Hondu Legend a tiež sa triasol volant. Pri druhej návšteve servisu sa zistilo že klinový remeň je nasadený naopak. Po jeho otočení vibrácie prestali
Mám Hondu CRV 2,2 CTDI a mám podobný problem s trasením volantu, najprv som opakovane dal prevážiť kolesá, ale stále to pretrváva , najviac v rýchlostiach 130-140km/h. Mam najazdené 26000,-km, auto zakúpene nove 11/2007. Sťahovali mi brzdove kotuče, lebo boli udajne zvlnené. Ak má niekto podobne problemy, dajte mi vedieť , ako ste dopadli v Honde.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V
"vibrace volantu"
Tak jsem tu narazil na problém, který mě také trápí. V podstatě od prosince 2009 nic jiného nedělám, než jezdím do servisu s vibracemi do řízení. Mám s tím problém při brzdění, jinak při běžné jízdě se chová auto normálně. Po cca 7 návštěvách, výměně kotoučů a jejich několikerém stočení na soustruhu jsem tam, kde před rokem. Už jsem celkem nešťastný a naposled mi v Hondě (Ostrava) zvedl mandle jistý pan Bednář, který mě přesvědčoval, že je to mým brzděním :-)) To mě opravdu nadzvedlo. Příští týden, přijede "odborník" z Prahy na mou reklamačku kuknout, tak jsem zvědavý, jestli se smí ten pedál uprostřed používat nebo ne. Pokud někdo víte, jak na to, tak prosím pište na ekonspol@email.cz Děkuji.
25.11.2010 | 14:07:41 | Jirka Reagovat
RE: "vibrace volantu"
Zdravim. My sme si taketo peripetie s trasenim volantu užili s novou Fabiou r.v. 2002. Robilo to hned od nova, pri rychlosti od 85 km/hod volant kmital na obvode asi 5 mm.
Vymenili aj prevodovku, poloosi atd... ale robilo to stale.
Menili samozrejme aj cele sady kolies, vyvazovali atd.
Nakoniec to dopadlo tak, ze s elektronovymi diskami to triaslo uplne neznatelne a tak sme sa dohodli ze nam ich nechaju gratis a tym sme to uzavreli. Auto sme potom predali, neustale sa kazilo, hocico.
04.05.2015 | 16:05:49 | juro | 217.73.23.* Reagovat
problemy s alternatorom
Honda CRV, 2,2, 2008, najazdene cca 7.000 km. Priblizne po 2000 km sa na palubovke objavil symbol "engine" auto preslo do pohotovostneho rezimu (otacky max. do 2000, rychlost max. do 105), po prejdeni cca 200 km ku servisu odisla autobateria. V servise po asi 2 tyzdnoch zistili, ze bola chyba v poistnej skrinke, kde bol udajny studeny spoj a ten mal odpalit aj cidlo na alternatore, preto nedobijalo ani bateriu.
Po odstraneni tejto chyby auto nema ziadny problem, vsetko slape ako ma. Dlhodoba spotreba 6,4 l .
04.08.2009 | 14:07:46 | ja Reagovat
vibracie
My sme mali Hondu Legend a tiež sa triasol volant. Pri druhej návšteve servisu sa zistilo že klinový remeň je nasadený naopak. Po jeho otočení vibrácie prestali
01.08.2009 | 23:42:36 | Cester Reagovat
Trasenie vo volante
Mám Hondu CRV 2,2 CTDI a mám podobný problem s trasením volantu, najprv som opakovane dal prevážiť kolesá, ale stále to pretrváva , najviac v rýchlostiach 130-140km/h. Mam najazdené 26000,-km, auto zakúpene nove 11/2007. Sťahovali mi brzdove kotuče, lebo boli udajne zvlnené. Ak má niekto podobne problemy, dajte mi vedieť , ako ste dopadli v Honde.
04.02.2009 | 20:10:15 | Dušan Reagovat