Rok výroby:2006Typ motoru:2.2 I-CDTIStav km při koupi:4 000 kmStav km nyní:42 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:10. 2. 2010
Automobil neměl za dobu čtyř let žádnou vážnou poruchu. pohodlí na vysoké úrovni. Výborný a velice úsporný motor který výborně startuje i v 20 C. mrazech. Na žádných dílech se netvoří koroze. Výborný zavazadlový prostor pro rozměrné předměty. Auto jsem si zakoupil hlavně pro jeho náhon 4x4 který se mi jevil jako výborný, ale za určitých adhezních podmínek se tento náhon chová velice nestabilně. Tento automobil zcela nedoporučuji a varuji Vás všechny. Nekupujte tento automobil!!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nyní Vám vysvětlím proč HONDU CRV nekupovat. V letním období jsem byl nadšený že mám automobi s pohonem 4x4. První zimu se mi zdálo že mi v některých situacích auto špatně sedí na vozovce, a to tak možná pětkrát za celou zimu. Nevěnoval jsem tomu moc pozornost a řekl jsem si, že to bude tou namrzlou vozovkou. Dalšízimu se mi znovu za určitých podmínek tento neduh tohoto vozu znovu projevil. Nechal jsem převážit pneumatiky a nezjistili žádnou vadu. Nyní jezdím třeti zimu a už mně to začíná velmi znepokojovat. Zjistil jsem že když je vozovka holá ale mírně namrzlá tak se projeví velký nedostatek náhonu 4x4 který honda tak prosazuje. Zadní část vozu vás začne nepatrně předbíhat a máte pocit že do vás někdo tlačí. Letos se mi to stalo již čtyřikrát a pokaždé za stejných podmínek. Neni to vada jen v mém automobilu, ale týká se to všech CRV které se prodávají. Při takové poslední jízdě jsem měl z auta dokonce takový strach, že ani nedojedu. Ostatní auta mě předjížděla a já se ploužil v místech kde je 90 Kmh pouze kolem 60.Kmh. Pneumatiky mám kvalitní s výbornou přilnavosti zn. cooper. Po poslední takové jízdě jsem usedl do našeho starého oplíku a projel celou tuto trasu a můžu Vam potvrdit že toto staré autko na zimních pneumatikách se chvalo mnohem lépe než to slavné CRV. Mrzí mne že tento pohon 4x4 nejde vypnout a po zkušenostech z našími autor. servisy bych si tento automobil nikdy nekoupil. JAKO ČTYŘKOLKU NEKUPOVAT!!!
Po dlouhé odmlce musím uznat že problém s náhonem 4x4 nebyl způsobený autem, ale pneumatikami. Nyní jsem koupil pneumatiky které jsem vyzkoušel na namrzlé vozovce, a auto se chovalo naprosto perfektně. Nyní mám obuto směrové pneu a je sakra rozdíl. Mám už najeto přes 141.tkm. V létě jsem po 14 letech teprve vyměnil baterku. Vše funguje perfektně. Na jaře jsem nechal na autu udělat zvýšení výkonů na 125KW. Jede to výborně, a to pružné zrychlení je prostě paráda. Spotřeba je nyní kolem 6,2 l. na 100km. Ještě dlouho si toto auto ponechám, protože jen těžko se hledá náhrada za tak super auto, které mi slouží už téměř 14 let. PS: náhon 4x4 funguje, ale opravdu záleží co na auto obujete. S pozdravem Milmon.
No to je alespoň chlapská reakce. Taky si myslím, že se těžko hledá lepší auto. Mám benzín 2,0 110kw na lpg a nestačím se divit, jak moc skvělé to je. Najeto 260 tis. do otáček ochotně, spotřeba skvělá 8,5 benzínu dlouhodobě!
Ty pneumatiky cooper budou fakt kvalitní. A ještě lepší jsou šao-lin a švej-žu-žou. Hezký, jak každý nazývá kvalitní každou šitku, kterou si namontuje na auto. A potom hází špínu na auto, které kvalitní je.
A můžu se zeptat jakou značku pneu jste koupil? Mám stejný problém.
19.01.2023 | 15:15:13 | Martin
| 46.135.237.*Reagovat
Mimoň
A nespíná Haldex při nižších rychlostech ?Pán je nejspíš jeden z těch hlupáků co lítají na na ledu 90 a diví se proč ho to vystřelí do háje. Honda je na sněhu i ledu suprová.To co popisu je se mi nestalo ani jednou,měl jsem 4 CRV a půjdu do dalšího.Naprostá spokojennost s kvalitou motory i podvozkem.
Úplně jedno jestli mám 2WD nebo 4WD?To jste myslel vážně?Auto se dá řídit taky plynem ne jen volantem tak že to určitě jedno není,ale to by jste musel umět řídit aby jste to pochopil.Poklona
18.02.2019 | 02:32:14 | Pavel e36
| 46.135.68.*Reagovat
RE: Mimoň
Na ledu …..je to fuk - poklona.Někde si to vyzkoušejte pane řidiči...Fyzika totiž platí vždy a je úplně fuk kolik kol je poháněných...
Dobrý den přeji. U náhonu se nic nezměnilo. HONDA šlape velmi dobře a je spolehlivá. Na to chování zadního náhonu jsem si už zvykl. Jezdím s tím autem už 13 let, a na té namrzlé vozovce se to chová pořád stejně. Mám najeto 132 t.km. Vše je původní a v super stavu. Co nebude nikdo věřit, je tam baterka která bude mít v květnu 14 let. Nedoléval jsem ještě ani kapku destilky a ani nedobijel. vlastně měnil jsem při 115 t.km. zadní brzdové destičky. Nejvíc co mne štve, je že mi nesvítí podsvícení jednoho kruhového ovládače na palubce. Jinak super auto s suprovním motorem, který je klenot této značky.
24.01.2016 | 14:29:55 | ich
| 94.112.155.*Reagovat
RE: Moje honda CR-V
Je to náhoda, ale dnes jsem se podíval po dlouhé době na tyto stránky. Někdo mě nazval lhářem. To je náhoda, zrovna před týdnem jsem nechal u svojí hondy vyměnit olej v zadním diferáku. samozřejmě jsem musel koupit v hondě originál olej. V servise mi ho vyměnili. Podle hondy je diferák v naprostém pořádku. Zrovna tento týden byla zase hlavní cesta jemně namrzlá. To auto mám deset let, a měl jsem zase ten samý pocit že mně něco tlačí neustále ze zadu. Jednou do prava a hned na to zase do leva. Jel jsem po rovném úseku, tak kolem 70 km.h. Na sněhu je tento náhon výborný. Už jsem najel přes 95T. km. A stále tvrdím že je tento náhon na mírně namrzlých cestá nebezpečný. A za tím si stojím!
Ahoj, jestli si někdo myslí , že 4x4 je všechno vyjedu a na ledu poletím 120 , tak se šeredně plete .. fyzika je neúprosná !!! čtyřkola není jedna jako druhá ! Jde o systém spínání . Honda u CRV má dual pump ! To je čerpadlo přední kola a čerpadlo zadní kola - jakmile se protočí přední kola víc než zadní - kapalina roztáčí zadní kola do stejných otáček jako přední mechanicky poháněná. To je kámen úrazu : Vždy se předek utrhne dříve ,než zadek !!! Není to na létání zatáčkami bokem jako se subaru :) Proto mě zaráží Váš dojem ,že Vás předbíhá zadek ! Je to blbost ! Na to abych vyjel kopeček nebo projel zasněženou silnici kde neprojedou dvoukolky ,je CRV výborné , na projíždění zatáček bokem a radost v zimě , nikoliv! To co popisujete je spíš o kvalitě nebo stáří pneumatik .
Hondu jsem dostal na 10 dní a najezdil jsem sní cca 1000km je trošku hlučnější a tvrdší než Passat ale projel jsem všude,předbíhavost zadku jsem nezaznamenal. Jediné co mně štve je velká spotřeba paliva. Auto se mi jeví jako spolehlivé a nevidím důvod ho nekoupit.
16.01.2016 | 08:52:50 | Joe
| 37.188.128.*Reagovat
Neverte recenzii autora Milmon
Zdravím všetkých, ktorý si prečítali tento komentár a zostali na pochybách či kúpiť, alebo nekúpiť dané auto. Osobne mám accord coupe a crv II generácie 2.0 Vtec- som si kúpil kvôli jazdeniu v zime, pretože jazdím veľa. Nič také ako tlačenie zadnej nápravy sa nekoná. Jazdil som aj na stálej štvorkolke audi S6 čo sa nedá zrovnávať s SUV s pripojiteľným zadným náhonom. Priznám, že spočiatku som bol trošku zaskočený keď pri prudšom pridaní plynu v zatáčaní som mal pocit, že zadok ako by sa skĺzol a to na 18"diskoch s nízkym profilom, tiež som trošku zaskočený a dovtedy som nemal skúsenosť s takýmto pohonom. Pri jazdení autom s vyššími otáčkami-vlastne kvôli tomu mám hondy s motormi vtec, si na to vodič veľmi rýchlo zvykne. Každému odporúčam vyskúšať si auto v zime na snehu niekde na parkovisku a hneď budete vedieť ako sa auto správa. Ak máte kvalitné pneumatiky renemovanej značky nie staršie ako 2roky a s dezénom min.80% určite sa nikdy nebudete musieť vyhovárať na zlé jazdné vlastnosti auta ako ktorý považuje za kvalitné pneu- celoročnú pneumatiku, ktorá bola v testoch prepadák. Osobne mám na zimu pneu Nokian 225/60/R17 a som prekvapený správaním auta na snehu-či už čerstvo napadaným, alebo trochu ujazdeným- veľmi vyvážené správanie a pri plnej akcelerácii záber oboch náprav je pekne cítiť, určite žiadne kopance v podstate neviete kedy sa pripojí zadná časť, len vnímate ten plynulý rozbeh, ktorý na dvojkolke nehrozí. Na snehu sa mi ani npodarilo dostať auto do šmyku a to v mojom nemám ESP ani nič podobné a dal som autu zabrať. Jazda po zľadovatelom povrchu je o niečom inom a nepomôže žiadna pneumatika ani pohon-treba ubrať plyn, ibaže máte auto agenta 007. Keďže jazdím veľa a počasie si vybrať neviem, tak jazdím po rôznych povrchoch, ale pred zľadovatelým povrchom mám obrovský rešpekt a to odporúčam každému. Ak zvažujete kúpu tohto auta, tak vrelo odporúčam-je to auto priestranné pohodlné bezporuchové. Jediné čo odporúčam je väšie disky, keďže 15 a 16" mi príde na toto auto úplne bieda. Mínus dávam jedine brzdám-pre svižnejšiu jazdu takto veľkého auta- rýchle prehriatie a zvlnenie kotúčov. Odporúčam zamerať sa na odborné recenzie, kde niky nikto neoznačil jazdu autom CRV za nebezpečnú.
Zdravím pánové, mám crv2 i-ctdi a zkušenost s chováním mám následující. Při jízdě na sněhu do kopce v zátočině, kde bych normálně bezpečně jel na 2-rychlostí stupěn cca (2000 otáček), tak jsem zkusil co se stane při prudkém sešlápnutí. VSA jsem měl zapnuté. Plyn řídící jednotka neubrala a já se s autem dostal mimo komunikaci, takže naprosto nedotáčivé. Po druhé jsem zkusil totéž a světe div se, řídící jednotka stihla zareagovat a plyn ubrala. Takže závěr je, jezdit s rozumem a věřit jen sobě :) PS: nikdy se mně se zapnutým VSA nepodařil nasimulovat smyk, vždy pouze nedotáčivost. Možná je to tím, že jsem toto zkoušel max na 2-rychl. stupeň.
Nemám sice Hondu ale Volvo XC 70, kde je také Haldex a podle mě záleží na generaci systému. Porovnáváte dvě různé generace elektronického řízení připojení zadních kol. Nemám osobní zkušenost ale dočetl jsem se, že předchozí generace CRV (do 2006) byla proslulá nepříjemnými kopanci při připojení zadních kol - u novější generace (od 2007) toto bylo odstraněno. Taktéž Volvo XC 70 - od 2007 Haldex 3. generace, zavedena technologie DSTC spolu s Instant traktion a je to něco jiného než předchozí generace. Elektronika jde neustále vpřed a její možnosti jsou neustále širší. Samozřejmě žádná elektronika nenahradí stálý pohon všech kol s třemi diferenciály, ale i Subaru v rámci úspor už u některých posledních levnějších modelů zavádí elektronicky připojitelnou zadní nápravu.
haldex nie je 4x4!! Zapne sa až vtedy, keď ste už v šmyku... preto toľko štvorkoliek sa vybúra, lebo si majiteia naivne myslia, že prejdu zákrutu o 30-40 km/h rýchlejšie.. haldex je na jazdu v snehu, blate a iných zhoršených adhéznych podmienkach, ale na 100% nie na jazdu "dverami napred"
Pre skusenejsieho sofera je vzdy lepsie pretacave auto ako nedotacave... crv som mal len pozicanu a v zime v nizkych tatrach pri teplote -15 som isiel cez certovicu a potom na chopok a s autom som krasne prechadzal a ak som to trochu potrapil tak pekne pretacavo som zvladol nejednu zkrutu (ziadny velky "drift") ale tak prijemne a honda sa dala perfekne kontrolovat! to riadenie je skutocne precizne na take suv... tak len tolko k tomu nahonu :)
Opäť vás po čase všetkých zdravím. S mojou Hondou CR-V 2,0 iVTEC, Elegance (r.v.11/2009) som od posledného príspevku najazdil cca 14.000 km a tu sú moje dojmy. Opäť začnem toľko spochybňovaným pohonom 4x4. Túto zimu som dokonale otestoval správanie sa auta na zasneženom aj namrznutom povrchu, a nemôžem konštatovať nič iné len spokojnosť. Samozrejme na namrznutej vozovke nejazdím rýchlosťou väčšou ako 80km/hod. Kto áno, tak to je hazardér a nepomôže mu ani ESP, VSA a pod. Testoval som správanie CR-Včka aj na rozľahlom parkovisku (namrznutý podklad s cca 5cm vrstvou ujazdeného snehu) a môžem povedať, že pri zapnutom VSA, nie je možné dostať auto do nekontrolovateľného šmyku za predpokladu, že neprekročíte fyzikálne zákonitosti. Bezpečnostný systém jednoducho uberie z výkonu motora bez ohľadu na zošliapnutý plynový pedál a snaží sa udržať auto v súvislej jazdnej stope. Toľko k môjmu testu CR-V. To, čo sa stalo Radekovi sa stalo na zľadovatelej vozovke aj môjmu známemu. Žiaľ na ľade (myslím súvislom zľadovatelom úseku vozovky) nepomôže ani najdokonaleší bezpečnostný systém. Vždy je to aj o šťastí (nešťastí) v akej rýchlosti a v akom úseku s akým povrchom, dôjde ku kritickej situácii. S autom zatiaľ nie sú žiadne problémy, až na takú drobnosť ako pískanie bŕzd pri teplote pod -5° C. Idem s tým do servisu, kde mi to v rámci záruky odstránia. Priemernú spotrebu PHM v lete som udržal okolo 8,7 litra/100km, v zime 9,8 l/100km.
Bohužel ale nezbývá než opravdu souhlasit s částí popisu chování Hondy CR-V kdy skutečně dochází V MEZNÍCH SITUACÍCH k nezvladatelnému chování při sepnutí zadního pohonu.S CR-V jezdíme už šestým rokem a automobil je to opravdu spolehlivý a dá se sním projet (při vhodném obutí) neuvěřitelné pasáže. Ale i přesto že jsem s tímto automobilem absolvoval vynikající Školu smyku u nejmenované firmy ve středních čechách byl jsem na polygonu vždy téměř pro smích. Na zledovatělém povrchu pokud se automobil dostane do zatím mírného smyku snažite se ho v rámci pravidel kontrovat volantem a mírným přidáním plynu korigovat. Potud je vše v pořádku NASTÁVÁ ALE žádný z nás normálních řidičů nedokáže u tohoto typu připojovatelného zadního pohonu určit okamžik a sílu sepnutí pohonu zadní nápravy.Tudíž nastává nebezpečná situace že z "nedotáčívé" předokolky se stane "přetáčivá" zadokolka.Lze si to ověřit na kluzkém terénu (kdy v mírné rychlosti abychom zabránily poškození vozu) prudce sešlápneme plyn a tím si nasimulujeme náhlé sepnutí zadního náhonu.Budete šokováni výsledkem.Tolik k problematice náhonu.Nutno podotknout že se tohle děje v různých mírách u všech podobných pohonů Haldex apod.Konstruktéři to vyřešily díky ESP. Já s CR-V diky výše popisované situaci na ledě skutečně před dvěma dny ošklivě havaroval a veškerá škola smyku mě v tu chvíli byla k ničemu.Fyziku nikdo neobejde.Nyní jezdim W.MULTIVANEM Higline 2009 4x4 a situace při vyplém ESP je podobná-nikoliv stejná. P.S. fotky rozbité CR-V jako důkaz možno zaslat.
Recenzent ma pravdu, skuste si trochu nastudovat typ pohonu. Pripojovany zadny nahon na zaklade rozdielu tlaku oleja stoji za hovno. Kopance zadku su u CRV zname, stale pripojenie nie je mozne kvoli prehrievaniu haldexu. Skutocne 4x4 ma AUDI v A6 (A4 uz nie !) a Subaru.
No ak sú tie pneumatiky cooper také kvalitne s výbornou priľnavosťou tak prečo v testoch ADAC/ÖAMTC skončili pri rozmere 215x65 R16 na poslednom mieste zo známkou nedoporučené? Možno nie je chyba v náhone...
Pánové na ledu vám žádné auto nepojede jako v létě.Pokud si někdo myslí že jo ,tak je blázen.Honda nemá stálý pohon 4x4.Zadek je závislý na předku maximální rozdělení je 50:50 a to se ješte musíte modlit.Všechno závisí na rychlosti pokud je vozovka zledovatělá musim všechno dělat s citem.Netrhat volantem nehamtat na plyn atd.Mužete mit třeba mercedes glk se všemi elektronickými pomůckami a budete v háji.U cr-v zadek rozhodně netlačí a to hlavně na silnici kdy jedete. Pokud je Honda nebezpečné auto tak jsou nebezpečna všechna auta.Jinak auto je super ,nenáročný, spolehlivý.Jediná rada pro vás je vrátit se do autoškoly kde by vám měli řící jak se jezdí nebo nejezdí na ledu.Na ledu bych 90km/h nejel a to hlavně do zatáčky.
Zdravím Vás všetkých. Kúpil som novú Hondu CR-V 2,0 iVTEC r.v. 11/2009, aj po preštudovaní rôznych recenzií a to nielen na nete. Rozhodoval som sa medzi: Ford Kuga, Toyota RAV4, Mitshubishi Outlander, Hyiundai Santa Fe, Opel Antara a VW Tiguan. Hlavnými podmienkami pri výbere boli: benzínový motor, celkový dizajn, auto 70% na cesty 30% mierny terén (preto 4x4), Zatiaľ som najazdil cca 1500km a som z auta nadšený (vlastním aj Ford Focus r.v. 2002). Zvyknutý na vynikajúci podvozok a jazdné vlastnosti Focusu, som milo prekvapený, že toto SUV má naozaj jazdné vlastnosti porovnateľné s klasickými limuzínami. Má vynikajúce predné sedačky, pri ostrej zmene smeru je bočné držanie vodiča perfektné, auto sa nenakláňa (čo je typické pre väčšinu SUV). Neznášam vŕzganie vo vozidle, zatiaľ je všetko absolútne v poriadku, čas však ukáže. Nesúhlasím úplne s tým, že auto pri jazde po nerovnostiach skáče. Pred kúpou vozidla som bol na skúšobných jazdách aj na vyššie spomenutých vozidlách a nemám pocit, že by boli mäkšie. Je však pravda, že určité rázy sú cítiť, ale to záleží aj od prejazdovej rýchlosti po takomto teréne, a nakoniec pre mňa sú podstatne prioritnejšie jazdné vlastnosti auta na asfaltovej vozovke. Na zasnežej vozovke s primrznutým podkladom som vyskúšal aj pohon 4x4 a systém fungoval perfektne, takže zatiaľ nemôžem potvrdiť kritiku na pohon u tohoto typu vozidla. Zatiaľ som veľmi spokojný a môžem len vrele doporučiť.
Myslím, že je tam len nejaký druh haldex spojky a to že je to nahovno systém nepočujem prvý krát. Jednoducho je ten systém zúfalý a nevie, kde ma výkon posielať. Aj Subaru malo nejaké reklamné video, kde porovnávali Forester a CR-V. Forester s a v pohode vyšplhal na strmý kopček a CR-V sa zastavilo hneď na začiatko ani nenabralo poriadný sklon.
Minule som čítal veľký porovnávací test 4x4 tuším to bolo v auto motoring alebo niečo také, a kupodivu najlepšie na snehu neboli tereňáky, ale 1. Audi S4 a 2. Mercedes Benz E klasa 350 4matic
Tak to jste mi trochu vyděsil s touto posledni recenzí, vaše předchozí dvě recenze (z 07/2006 a 07/2008) byly na CRV jen samé superlativy. Každopádně já po autohavárii, kdy právě na namrzlé vozovce jsem dostal v zatáčce smyk (zadek hodně ustřelil a šel jsem bokem do stromu),jsem chtěl auto i s pohonem 4x4(to ale i pro jiné účely,než jen ježdění v zimě), no a protože si myslím, že honda dělá jedny z nejlepších motorů, jsem vybral CR-V 2.2 z roku 2006. Letošní zima myslím auto docela dobře prověřila, i když jsem četl, že s tímto pohonem může být problém hlavně v kopci právě na namrzlé vozovce-do této situace jsem se zatím nedostal,já jsem s autem zatím velmi spokojený
Na sněhu ani ledu tě nezachrání ani 4x4.Co všichni blbnete? To co popisujete HOnda Crv ,Toyota RaV ,Outlandar... to přece nejsou v žádném případě plnohodnotné 4x4.Jsou to SUV!!!! Mám Hondu Crv2,0 i s plynem.Jsem s ní max spokojený.Ale že bych zkoušel na ledu jezdit jako blbec a blázen ,to určitě ne(!!!! Je to jen vyšší auto které Vám v případě potřeby pomůže v kopcích na sněhu jet v klidu ale za přiměřené rychlosti.To je jejich výhoda.A na suchých silnicích pohodlný posez a dobrý podvozek,ve kterém neuslyšíte žádné rány našich tankodromů..
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V
HONDA CR-V 2006
Po dlouhé odmlce musím uznat že problém s náhonem 4x4 nebyl způsobený autem, ale pneumatikami. Nyní jsem koupil pneumatiky které jsem vyzkoušel na namrzlé vozovce, a auto se chovalo naprosto perfektně. Nyní mám obuto směrové pneu a je sakra rozdíl. Mám už najeto přes 141.tkm. V létě jsem po 14 letech teprve vyměnil baterku. Vše funguje perfektně. Na jaře jsem nechal na autu udělat zvýšení výkonů na 125KW. Jede to výborně, a to pružné zrychlení je prostě paráda. Spotřeba je nyní kolem 6,2 l. na 100km. Ještě dlouho si toto auto ponechám, protože jen těžko se hledá náhrada za tak super auto, které mi slouží už téměř 14 let. PS: náhon 4x4 funguje, ale opravdu záleží co na auto obujete. S pozdravem Milmon.
22.12.2019 | 11:54:38 | Milmon | 93.89.107.* Reagovat
RE: HONDA CR-V 2006
Tak s náhonem většinou problém nebývá. Pokud je dost vody, a vantroky jsou čisté, pak je celý náhon v pohodě a mlýn nebo hamr vesele klape...
22.12.2019 | 17:46:03 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: HONDA CR-V 2006
No to je alespoň chlapská reakce. Taky si myslím, že se těžko hledá lepší auto. Mám benzín 2,0 110kw na lpg a nestačím se divit, jak moc skvělé to je. Najeto 260 tis. do otáček ochotně, spotřeba skvělá 8,5 benzínu dlouhodobě!
06.01.2020 | 10:58:09 | MD | 193.86.67.* Reagovat
RE: HONDA CR-V 2006
Ty pneumatiky cooper budou fakt kvalitní. A ještě lepší jsou šao-lin a švej-žu-žou. Hezký, jak každý nazývá kvalitní každou šitku, kterou si namontuje na auto. A potom hází špínu na auto, které kvalitní je.
06.01.2020 | 18:04:04 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: HONDA CR-V 2006
Potvzuji - také jsem měl na CRV špatné gumy a zadek pořád ustřeloval. Šly rychle pryč a s novými paráda.
23.11.2022 | 22:07:10 | hanzs | 31.30.160.* Reagovat
RE: HONDA CR-V 2006
A můžu se zeptat jakou značku pneu jste koupil? Mám stejný problém.
19.01.2023 | 15:15:13 | Martin | 46.135.237.* Reagovat
Mimoň
A nespíná Haldex při nižších rychlostech ?Pán je nejspíš jeden z těch hlupáků co lítají na na ledu 90 a diví se proč ho to vystřelí do háje.
Honda je na sněhu i ledu suprová.To co popisu je se mi nestalo ani jednou,měl jsem 4 CRV a půjdu do dalšího.Naprostá spokojennost s kvalitou motory i podvozkem.
16.02.2019 | 07:54:48 | konel | 31.28.133.* Reagovat
RE: Mimoň
Na ledu je úplně fuk jestli máte 4WD, 5WD nebo třeba 7WD.....
16.02.2019 | 11:30:48 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Mimoň
Úplně jedno jestli mám 2WD nebo 4WD?To jste myslel vážně?Auto se dá řídit taky plynem ne jen volantem tak že to určitě jedno není,ale to by jste musel umět řídit aby jste to pochopil.Poklona
18.02.2019 | 02:32:14 | Pavel e36 | 46.135.68.* Reagovat
RE: Mimoň
Na ledu …..je to fuk - poklona.Někde si to vyzkoušejte pane řidiči...Fyzika totiž platí vždy a je úplně fuk kolik kol je poháněných...
18.02.2019 | 09:08:01 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Mimoň
Tak ti si riadni MIMOŇ , mal som veľa rôznych aut a značiek ale iba mimoň ktorý nikdy nesedel za volantom štvorkolky môže napísať takú mimoňovku!
04.09.2020 | 20:49:56 | Fero | 92.245.5.* Reagovat
RE: Mimoň
Dobrý den přeji. U náhonu se nic nezměnilo. HONDA šlape velmi dobře a je spolehlivá. Na to chování zadního náhonu jsem si už zvykl. Jezdím s tím autem už 13 let, a na té namrzlé vozovce se to chová pořád stejně. Mám najeto 132 t.km. Vše je původní a v super stavu. Co nebude nikdo věřit, je tam baterka která bude mít v květnu 14 let. Nedoléval jsem ještě ani kapku destilky a ani nedobijel. vlastně měnil jsem při 115 t.km. zadní brzdové destičky. Nejvíc co mne štve, je že mi nesvítí podsvícení jednoho kruhového ovládače na palubce. Jinak super auto s suprovním motorem, který je klenot této značky.
23.02.2019 | 09:51:35 | Milmon | 93.89.107.* Reagovat
RE: Mimoň
Mám Hondu crv 2.2 2008,nedám na ní dopustit!!!Spolehlivá,bezpečná.Jediná investice po 9 letech,byla výměna baterie.Nepočítám nové pneu,oleje a filtry.
26.03.2019 | 17:38:31 | Ladislav Mělník | 213.195.222.* Reagovat
bliká mi kontrola klimy.
Prosím o radu, prý jde u hondy restartovat klima. Nevíte jak? Prý to snad jde, ale má to nějaký postup. Děkuji Milmon.
28.01.2016 | 21:28:02 | Milmon | 77.48.7.* Reagovat
Pan milmon......to nema v hlavě v pořádku!!!!
24.01.2016 | 14:29:55 | ich | 94.112.155.* Reagovat
RE: Moje honda CR-V
Je to náhoda, ale dnes jsem se podíval po dlouhé době na tyto stránky. Někdo mě nazval lhářem. To je náhoda, zrovna před týdnem jsem nechal u svojí hondy vyměnit olej v zadním diferáku. samozřejmě jsem musel koupit v hondě originál olej. V servise mi ho vyměnili. Podle hondy je diferák v naprostém pořádku. Zrovna tento týden byla zase hlavní cesta jemně namrzlá. To auto mám deset let, a měl jsem zase ten samý pocit že mně něco tlačí neustále ze zadu. Jednou do prava a hned na to zase do leva. Jel jsem po rovném úseku, tak kolem 70 km.h. Na sněhu je tento náhon výborný. Už jsem najel přes 95T. km. A stále tvrdím že je tento náhon na mírně namrzlých cestá nebezpečný. A za tím si stojím!
28.01.2016 | 21:07:54 | Milmon | 77.48.7.* Reagovat
RE: Moje honda CR-V
Pane. Na namrzlé vozovce bez sněhu má problém každé auto včetně 4x4. Mám praxi 15 let jako řidič z povolání.
11.05.2016 | 08:53:13 | dedek | 95.129.244.* Reagovat
RE: Moje honda CR-V
Ahoj, jestli si někdo myslí , že 4x4 je všechno vyjedu a na ledu poletím 120 , tak se šeredně plete .. fyzika je neúprosná !!! čtyřkola není jedna jako druhá ! Jde o systém spínání . Honda u CRV má dual pump ! To je čerpadlo přední kola a čerpadlo zadní kola - jakmile se protočí přední kola víc než zadní - kapalina roztáčí zadní kola do stejných otáček jako přední mechanicky poháněná. To je kámen úrazu : Vždy se předek utrhne dříve ,než zadek !!! Není to na létání zatáčkami bokem jako se subaru :)
Proto mě zaráží Váš dojem ,že Vás předbíhá zadek ! Je to blbost !
Na to abych vyjel kopeček nebo projel zasněženou silnici kde neprojedou dvoukolky ,je CRV výborné , na projíždění zatáček bokem a radost v zimě , nikoliv! To co popisujete je spíš o kvalitě nebo stáří pneumatik .
09.05.2019 | 11:47:21 | jirir23b | 81.25.29.* Reagovat
RE: Moje honda CR-V
Jsem s tím teda nejel, ale dovedu si představit, že na náledí nějaké připojování a odpojování zadního náhonu může být velmi ošemetné.
20.01.2023 | 00:19:01 | Ital | 89.24.40.* Reagovat
Reakce na první hodnocení
Hondu jsem dostal na 10 dní a najezdil jsem sní cca 1000km je trošku hlučnější a tvrdší než Passat ale projel jsem všude,předbíhavost zadku jsem nezaznamenal. Jediné co mně štve je velká spotřeba paliva. Auto se mi jeví jako spolehlivé a nevidím důvod ho nekoupit.
16.01.2016 | 08:52:50 | Joe | 37.188.128.* Reagovat
Neverte recenzii autora Milmon
Zdravím všetkých, ktorý si prečítali tento komentár a zostali na pochybách či kúpiť, alebo nekúpiť dané auto. Osobne mám accord coupe a crv II generácie 2.0 Vtec- som si kúpil kvôli jazdeniu v zime, pretože jazdím veľa. Nič také ako tlačenie zadnej nápravy sa nekoná. Jazdil som aj na stálej štvorkolke audi S6 čo sa nedá zrovnávať s SUV s pripojiteľným zadným náhonom. Priznám, že spočiatku som bol trošku zaskočený keď pri prudšom pridaní plynu v zatáčaní som mal pocit, že zadok ako by sa skĺzol a to na 18"diskoch s nízkym profilom, tiež som trošku zaskočený a dovtedy som nemal skúsenosť s takýmto pohonom. Pri jazdení autom s vyššími otáčkami-vlastne kvôli tomu mám hondy s motormi vtec, si na to vodič veľmi rýchlo zvykne. Každému odporúčam vyskúšať si auto v zime na snehu niekde na parkovisku a hneď budete vedieť ako sa auto správa. Ak máte kvalitné pneumatiky renemovanej značky nie staršie ako 2roky a s dezénom min.80% určite sa nikdy nebudete musieť vyhovárať na zlé jazdné vlastnosti auta ako ktorý považuje za kvalitné pneu- celoročnú pneumatiku, ktorá bola v testoch prepadák. Osobne mám na zimu pneu Nokian 225/60/R17 a som prekvapený správaním auta na snehu-či už čerstvo napadaným, alebo trochu ujazdeným- veľmi vyvážené správanie a pri plnej akcelerácii záber oboch náprav je pekne cítiť, určite žiadne kopance v podstate neviete kedy sa pripojí zadná časť, len vnímate ten plynulý rozbeh, ktorý na dvojkolke nehrozí. Na snehu sa mi ani npodarilo dostať auto do šmyku a to v mojom nemám ESP ani nič podobné a dal som autu zabrať. Jazda po zľadovatelom povrchu je o niečom inom a nepomôže žiadna pneumatika ani pohon-treba ubrať plyn, ibaže máte auto agenta 007. Keďže jazdím veľa a počasie si vybrať neviem, tak jazdím po rôznych povrchoch, ale pred zľadovatelým povrchom mám obrovský rešpekt a to odporúčam každému. Ak zvažujete kúpu tohto auta, tak vrelo odporúčam-je to auto priestranné pohodlné bezporuchové. Jediné čo odporúčam je väšie disky, keďže 15 a 16" mi príde na toto auto úplne bieda. Mínus dávam jedine brzdám-pre svižnejšiu jazdu takto veľkého auta- rýchle prehriatie a zvlnenie kotúčov. Odporúčam zamerať sa na odborné recenzie, kde niky nikto neoznačil jazdu autom CRV za nebezpečnú.
26.01.2015 | 00:33:47 | Mato | 178.40.2.* Reagovat
chování cr-v na sněhu ledu v zatáčce
Zdravím pánové, mám crv2 i-ctdi a zkušenost s chováním mám následující. Při jízdě na sněhu do kopce v zátočině, kde bych normálně bezpečně jel na 2-rychlostí stupěn cca (2000 otáček), tak jsem zkusil co se stane při prudkém sešlápnutí. VSA jsem měl zapnuté. Plyn řídící jednotka neubrala a já se s autem dostal mimo komunikaci, takže naprosto nedotáčivé. Po druhé jsem zkusil totéž a světe div se, řídící jednotka stihla zareagovat a plyn ubrala. Takže závěr je, jezdit s rozumem a věřit jen sobě :) PS: nikdy se mně se zapnutým VSA nepodařil nasimulovat smyk, vždy pouze nedotáčivost. Možná je to tím, že jsem toto zkoušel max na 2-rychl. stupeň.
02.05.2014 | 11:16:35 | Jirka | 192.168.2.* Reagovat
Hodnotíte každý něco jiného
Nemám sice Hondu ale Volvo XC 70, kde je také Haldex a podle mě záleží na generaci systému. Porovnáváte dvě různé generace elektronického řízení připojení zadních kol. Nemám osobní zkušenost ale dočetl jsem se, že předchozí generace CRV (do 2006) byla proslulá nepříjemnými kopanci při připojení zadních kol - u novější generace (od 2007) toto bylo odstraněno. Taktéž Volvo XC 70 - od 2007 Haldex 3. generace, zavedena technologie DSTC spolu s Instant traktion a je to něco jiného než předchozí generace. Elektronika jde neustále vpřed a její možnosti jsou neustále širší. Samozřejmě žádná elektronika nenahradí stálý pohon všech kol s třemi diferenciály, ale i Subaru v rámci úspor už u některých posledních levnějších modelů zavádí elektronicky připojitelnou zadní nápravu.
04.12.2011 | 09:49:02 | Macek | 193.165.72.* Reagovat
RE: Hodnotíte každý něco jiného
haldex nie je 4x4!! Zapne sa až vtedy, keď ste už v šmyku... preto toľko štvorkoliek sa vybúra, lebo si majiteia naivne myslia, že prejdu zákrutu o 30-40 km/h rýchlejšie.. haldex je na jazdu v snehu, blate a iných zhoršených adhéznych podmienkach, ale na 100% nie na jazdu "dverami napred"
04.12.2011 | 10:48:58 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
k nahonu :)
Pre skusenejsieho sofera je vzdy lepsie pretacave auto ako nedotacave... crv som mal len pozicanu a v zime v nizkych tatrach pri teplote -15 som isiel cez certovicu a potom na chopok a s autom som krasne prechadzal a ak som to trochu potrapil tak pekne pretacavo som zvladol nejednu zkrutu (ziadny velky "drift") ale tak prijemne a honda sa dala perfekne kontrolovat! to riadenie je skutocne precizne na take suv... tak len tolko k tomu nahonu :)
04.12.2011 | 02:56:14 | misho | 178.40.216.* Reagovat
Honda CR-V
Opäť vás po čase všetkých zdravím. S mojou Hondou CR-V 2,0 iVTEC, Elegance (r.v.11/2009) som od posledného príspevku najazdil cca 14.000 km a tu sú moje dojmy. Opäť začnem toľko spochybňovaným pohonom 4x4. Túto zimu som dokonale otestoval správanie sa auta na zasneženom aj namrznutom povrchu, a nemôžem konštatovať nič iné len spokojnosť. Samozrejme na namrznutej vozovke nejazdím rýchlosťou väčšou ako 80km/hod. Kto áno,
tak to je hazardér a nepomôže mu ani ESP, VSA a pod. Testoval som správanie CR-Včka aj na rozľahlom parkovisku (namrznutý podklad s cca 5cm vrstvou ujazdeného snehu) a môžem povedať, že pri zapnutom VSA, nie je možné dostať auto do nekontrolovateľného šmyku za predpokladu, že neprekročíte fyzikálne zákonitosti. Bezpečnostný systém jednoducho uberie z výkonu motora bez ohľadu na zošliapnutý plynový pedál a snaží sa udržať auto v súvislej jazdnej stope. Toľko k môjmu testu CR-V.
To, čo sa stalo Radekovi sa stalo na zľadovatelej vozovke aj môjmu známemu. Žiaľ na ľade (myslím súvislom zľadovatelom úseku vozovky) nepomôže ani najdokonaleší bezpečnostný systém. Vždy je to
aj o šťastí (nešťastí) v akej rýchlosti a v akom úseku s akým povrchom, dôjde ku kritickej situácii.
S autom zatiaľ nie sú žiadne problémy, až na takú drobnosť ako pískanie bŕzd pri teplote pod -5° C. Idem s tým do servisu, kde mi to v rámci záruky odstránia. Priemernú spotrebu PHM v lete som
udržal okolo 8,7 litra/100km, v zime 9,8 l/100km.
08.02.2011 | 12:59:13 | vlado Reagovat
Honda CR-V
Bohužel ale nezbývá než opravdu souhlasit s částí popisu chování Hondy CR-V kdy skutečně dochází V MEZNÍCH SITUACÍCH k nezvladatelnému chování při sepnutí zadního pohonu.S CR-V jezdíme už šestým rokem a automobil je to opravdu spolehlivý a dá se sním projet (při vhodném obutí) neuvěřitelné pasáže. Ale i přesto že jsem s tímto automobilem absolvoval vynikající Školu smyku u nejmenované firmy ve středních čechách byl jsem na polygonu vždy téměř pro smích. Na zledovatělém povrchu pokud se automobil dostane do zatím mírného smyku snažite se ho v rámci pravidel kontrovat volantem a mírným přidáním plynu korigovat. Potud je vše v pořádku NASTÁVÁ ALE žádný z nás normálních řidičů nedokáže u tohoto typu připojovatelného zadního pohonu určit okamžik a sílu sepnutí pohonu zadní nápravy.Tudíž nastává nebezpečná situace že z "nedotáčívé" předokolky se stane "přetáčivá" zadokolka.Lze si to ověřit na kluzkém terénu (kdy v mírné rychlosti abychom zabránily poškození vozu) prudce sešlápneme plyn a tím si nasimulujeme náhlé sepnutí zadního náhonu.Budete šokováni výsledkem.Tolik k problematice náhonu.Nutno podotknout že se tohle děje v různých mírách u všech podobných pohonů Haldex apod.Konstruktéři to vyřešily díky ESP. Já s CR-V diky výše popisované situaci na ledě skutečně před dvěma dny ošklivě havaroval a veškerá škola smyku mě v tu chvíli byla k ničemu.Fyziku nikdo neobejde.Nyní jezdim W.MULTIVANEM Higline 2009 4x4 a situace při vyplém ESP je podobná-nikoliv stejná. P.S. fotky rozbité CR-V jako důkaz možno zaslat.
26.01.2011 | 19:24:52 | Radek Reagovat
pohon
Recenzent ma pravdu, skuste si trochu nastudovat typ pohonu. Pripojovany zadny nahon na zaklade rozdielu tlaku oleja stoji za hovno. Kopance zadku su u CRV zname, stale pripojenie nie je mozne kvoli prehrievaniu haldexu. Skutocne 4x4 ma AUDI v A6 (A4 uz nie !) a Subaru.
06.10.2010 | 11:06:48 | MickeyMon Reagovat
RE: pohon
V A4 ne? Zajímavé... Mám A4 B8 2009 3.0 tdi a mám stálý pohon 60:40 ve prospěch zadní nápravy...
02.01.2015 | 11:42:40 | Jirka | 46.135.3.* Reagovat
No ak sú tie pneumatiky cooper také kvalitne s výbornou priľnavosťou tak prečo v testoch ADAC/ÖAMTC skončili pri rozmere 215x65 R16 na poslednom mieste zo známkou nedoporučené? Možno nie je chyba v náhone...
06.10.2010 | 08:03:17 | spravko Reagovat
Honda cr-v
Pánové na ledu vám žádné auto nepojede jako v létě.Pokud si někdo myslí že jo ,tak je blázen.Honda nemá stálý pohon 4x4.Zadek je závislý na předku maximální rozdělení je 50:50 a to se ješte musíte modlit.Všechno závisí na rychlosti pokud je vozovka zledovatělá musim všechno dělat s citem.Netrhat volantem nehamtat na plyn atd.Mužete mit třeba mercedes glk se všemi elektronickými pomůckami a budete v háji.U cr-v zadek rozhodně netlačí a to hlavně na silnici kdy jedete. Pokud je Honda nebezpečné auto tak jsou nebezpečna všechna auta.Jinak auto je super ,nenáročný, spolehlivý.Jediná rada pro vás je vrátit se do autoškoly kde by vám měli řící jak se jezdí nebo nejezdí na ledu.Na ledu bych 90km/h nejel a to hlavně do zatáčky.
11.05.2010 | 23:05:34 | Jiří Reagovat
Zatiaľ veľká spokojnosť.
Zdravím Vás všetkých. Kúpil som novú Hondu CR-V 2,0 iVTEC r.v. 11/2009, aj po preštudovaní rôznych recenzií a to nielen na nete. Rozhodoval som sa medzi: Ford Kuga, Toyota RAV4, Mitshubishi Outlander, Hyiundai Santa Fe, Opel Antara a VW Tiguan. Hlavnými podmienkami pri výbere boli: benzínový motor, celkový dizajn, auto 70% na cesty 30% mierny terén (preto 4x4), Zatiaľ som najazdil cca 1500km a som z auta nadšený (vlastním aj Ford Focus r.v. 2002). Zvyknutý na vynikajúci podvozok a jazdné vlastnosti Focusu, som milo prekvapený, že toto SUV má naozaj jazdné vlastnosti porovnateľné s klasickými limuzínami. Má vynikajúce predné sedačky, pri ostrej zmene smeru je bočné držanie vodiča perfektné, auto sa nenakláňa (čo je typické pre väčšinu SUV). Neznášam vŕzganie vo vozidle, zatiaľ je všetko absolútne v poriadku, čas však ukáže.
Nesúhlasím úplne s tým, že auto pri jazde po nerovnostiach skáče. Pred kúpou vozidla som bol
na skúšobných jazdách aj na vyššie spomenutých vozidlách a nemám pocit, že by boli mäkšie.
Je však pravda, že určité rázy sú cítiť, ale to záleží aj od prejazdovej rýchlosti po takomto teréne, a nakoniec pre mňa sú podstatne prioritnejšie jazdné
vlastnosti auta na asfaltovej vozovke.
Na zasnežej vozovke s primrznutým podkladom som vyskúšal aj pohon 4x4 a systém fungoval perfektne, takže zatiaľ nemôžem potvrdiť kritiku na
pohon u tohoto typu vozidla.
Zatiaľ som veľmi spokojný a môžem len vrele doporučiť.
22.03.2010 | 10:06:23 | vlado Reagovat
Myslím, že je tam len nejaký druh haldex spojky a to že je to nahovno systém nepočujem prvý krát. Jednoducho je ten systém zúfalý a nevie, kde ma výkon posielať. Aj Subaru malo nejaké reklamné video, kde porovnávali Forester a CR-V. Forester s a v pohode vyšplhal na strmý kopček a CR-V sa zastavilo hneď na začiatko ani nenabralo poriadný sklon.
Minule som čítal veľký porovnávací test 4x4 tuším to bolo v auto motoring alebo niečo také, a kupodivu najlepšie na snehu neboli tereňáky, ale 1. Audi S4 a 2. Mercedes Benz E klasa 350 4matic
02.03.2010 | 18:04:56 | Angel_M Reagovat
Honda CRV a 4x4
Tak to jste mi trochu vyděsil s touto posledni recenzí, vaše předchozí dvě recenze (z 07/2006 a 07/2008) byly na CRV jen samé superlativy. Každopádně já po autohavárii, kdy právě na namrzlé vozovce jsem dostal v zatáčce smyk (zadek hodně ustřelil a šel jsem bokem do stromu),jsem chtěl auto i s pohonem 4x4(to ale i pro jiné účely,než jen ježdění v zimě), no a protože si myslím, že honda dělá jedny z nejlepších motorů, jsem vybral CR-V 2.2 z roku 2006. Letošní zima myslím auto docela dobře prověřila, i když jsem četl, že s tímto pohonem může být problém hlavně v kopci právě na namrzlé vozovce-do této situace jsem se zatím nedostal,já jsem s autem zatím velmi spokojený
26.02.2010 | 15:18:27 | Pavel Reagovat
RE: Honda CRV a 4x4
Na sněhu ani ledu tě nezachrání ani 4x4.Co všichni blbnete?
To co popisujete HOnda Crv ,Toyota RaV ,Outlandar... to přece nejsou v žádném případě plnohodnotné 4x4.Jsou to SUV!!!!
Mám Hondu Crv2,0 i s plynem.Jsem s ní max spokojený.Ale že bych zkoušel na ledu jezdit jako blbec a blázen ,to určitě ne(!!!!
Je to jen vyšší auto které Vám v případě potřeby pomůže v kopcích na sněhu jet v klidu ale za přiměřené rychlosti.To je jejich výhoda.A na suchých silnicích pohodlný posez a dobrý podvozek,ve kterém neuslyšíte žádné rány našich tankodromů..
27.02.2015 | 07:20:42 | polda | 46.13.98.* Reagovat