Rok výroby:2011Typ motoru:2.2Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:2 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7.8 l/100 kmVloženo:6. 1. 2012
Předchozí auto:Škoda Fabia 1.4 16vFord Thunderbird 3.8 V6
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
minimální náklon podvozku odhlučnění při běžné jízdě dobře odstupňovaný automat prostornost
Slabé stránky
hluk podběhů při jízdě v hlubokém sněhu odkapávání 5tých dveří bez osvětlení kufru slabý parkovací asistent
Závady a opravy na autě
Nový vůz- zatím bez závad, oprav.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto máme méně než měsíc. 2.2 AT je návrat k americkému stylu-cruising na pohodu. Dokonce se učím v autě jezdit předpisově /jinak jsem motorkář/-při tomto režimu, když nevyužívám dynamiky auta jezdím zatím někde kolem 7,5l-ale zatím zajíždím- je mi jasné, že až polevím z ostražitosti stran šetření vozu tak tomu trošku naložím. Na dálnici se držím vzhledem ke vrozené uspornosti do 120 -spotřeba 10l/100km/ kolem 140 to bere ke 12l/100km /. Už jsem zkoušel i horské výjezdy na sněhu- asi to nebude subaru, ale zatím jsem úplně nadšený- nechápal jsem, kam se to auto vyhrabe v hlubokém sněhu, ba dokonce jsem zkoušel i rozjezdy v prudkém kopci na ledu- jsem velice mile překvapen.Jinak stran podvozku to místy trošku drncá, ale zatím mi to nějak nevadí, v zatáčkách se naklání jen minimálně- skoro jako osobák.Trochu mně překvapil hluk od podběhů při agresivnější jízdě v hlubokém sněhu. Jinak vše super.Mohu jen doporučit.
Doplnění recenze ze dne 20.10.2018
Stav km nyní: 139 000 km
Po 6ti letech užívání konečně další komentář. Auto má téměř 139 tis km. Od koupi byl problém akorát s ovládáním rádia na volantu - v servisu vyměnili nejdříve rádio, pak volant a nakonec to vyřešila až výměna kabeláže - vše v rámci 3 leté záruky. ( mimochodem honda je v zaruce při autorizovaném servisu až do 8 let stáří/150 tis km což splňuji, ale nebylo co řešit). Jediný problém byl s prekousnutym kabelem kunou- nechal jsem opravit elektrikarem, ale za 4 roky v 2 hod koloně u Záhřebu v 35 st C se opět ozvala kontrolka- v Chorvatsku jsem preizoloval a nový kabel i se sondou pak v servisu vyměnil. Jinak auto super spotřeba byla do 7.4, pak jsem tomu začal šlapat a vystoupila na 8. Při plném ( tacho 180-200) ukazoval počítač 9,5,ale dle dotankování to bylo asi 8,8. Auto i v zimě vyjelo všude, problém jsem z počátku měl z kopce bezpečně sjet ,ale nové zimní yokohamy + zařazena jednička - předvolba na automatu a je to v poho i na ledě v Malenovicich pod korytem ( pro Beskydské). Co je fakt super je sound systém bose - nevím jestli mi nebude v dalším autě chybět- nevím co muzika v novém crv. Jinak 2 sady novych pneu na ALU rafcich a pomalu uvažují o výměně 1.majitel, nebourane- pokud by měl někdo zájem sitexmejl@gmail.com
Komentáře uživatelů k recenzi Honda CR-V