Rok výroby:2008Typ motoru:1.4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:25 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?13 měsícůPrůměrná spotřeba:5,9 l/100 kmVloženo:3. 8. 2009
Odlomila sa odmerka na veku naplne do ostrekovaca. Po roku odisli obidve predne ziarovky naraz. Prave na ceste v zahranici a v noci! Pri brzdeni vibracia prednej napravy. Po navsteve servisu naordinovane nutne prebrusenie kotucov - po prejdeni cca 20000 km v zabehovej jazde!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak ako väčšina recenzii aj ja som bol nadšeny. Spočiatku!. V mojom pripade neplati , že za kvalitu sa plati. Prva neprijmnosť , keď som si kupil zimne pneu aj s diskami. Presne cislo disku ako v technickom preukaze a po namontovani koleso zaseknute. Kupil som nakoniec hlinikove diksy. Ostatne v kolonke poruchy. Pri vyadnuti svetiel Vam nahradne poistku nepomozu. Na vybratie poistiek ma HONDA tiez specialitku - specialny pripravok, ktorym sa poistky vyberaju z poistnej skrine. V skatulke s nahradnymi poistkami a ziarovkami ten pripravok vsak nenakdete. NEostava nic ine iba ich vypacit dvoma srubovakmi. VYmenit vypalenu ziarovku sa radsej ani nepokusam. A skusenosti s asistencnou sluzbou ani nepisem. Kapitola sama o sebe. Takze u mna spolahlivost horsia ako u felicie..
Pocuj ty idiot s caravelle, tu sa bavime o mestskom aute s malym motorom, co tu pleties 2.5 litrovy motor. Okrem toho VW je na urovni francuzskych aut, preslo mi rukami vela VW Passatov, Golfov atd. ale v porovnani s mojim Civicom to bol uplny hnoj.
to maš pravdu, mam taky japonca Nissana 170000 km bez zavad uvažuji taky o hondě Jazz zda se mi povedene autičko a taky spolehlive! Do evropskych bych nešel ale každy to musi poznat sam kde je kvalita !
06.02.2012 | 18:53:17 | josef
| 89.29.21.*Reagovat
anonym 22.listopadu
Anonyme,seš asi velkej frajer,ale podepsat se bojíš.
Nevím, o co se snažítě s těmato chudákama...Nejlepší auto mám já, a to VW caravelle 2,5TDi 111kW, s těma vašima sračkama si vytřu prdel kdykoliv polechtám plynový pedál.
Ani casom mi Honda svoje kvality neukazala. K uz spominanym nedostatkom pridavam: Po nedavnych dlhsich niekolkodnovych dazdoch som si vsimol cely vlhky zadny ulozny priestor. Po kratkom patrani som v priestore rezervneho kolesa vycerpal cca 1 liter vody. To iste mi robila "Felicia" ale po piatich rokoch, po vymene hrdzavejucich piatich dveri v zaruke.
Ja som na mojej Honde Jazz menil prvú žiarovku po 5 rokoch denného používania a po celú túto dobu bez jedinej poruchy, pri 75 t km výmena brzd. doštičiek okrem bežného servisu
milanko, automat mas preto aby si za jazdy s tou pakou mykat nemusel.. nepocuvaj zauzivane debilne rady ze vyradovanie a podobne, na to su manualy. preco su tu stare famy o znicenych automatoch a naopak ze manualy vydrzia? lebo ludia su jebnuty. v amerike automat prezije castokrat cele auto, lebo nastartuje zaradi D a jazdi. koniec. to su zauzivane zvyky furt mykat s pakou ked mas nervoznu ruku mazaj si kupit nejaky sportak so sedemstupnovkou a mozes mykat do aleluja. automat je automat. na to sa za jazdy NESAHA! a inac to ze brzdenie motorom nici motor je dobra degesina. u akehokolvek motoru
neviem kde je problém s kotúčmi na Accordoch,ale ja osobne jazdím už druhý ACCO a na tom prvom som mal pri predaji natočených cca 135 000 km a s kotúčmi nebol žiadny problém,a to bol dieselový ACCO 2,2 i-ctdi ťažší od benzínu...Predtým Civic 168 000 km na pôvodných kotúčoch,a ešte pred tým CRX 220 000 ale tie už boli menené,podotýkam že jeden raz.Nebude to v nohách páni?
U mě cca 34.000mil, pochopitelně vše původní a ok, nicméně jsem si nechal naložitm mimo jiné, kompletní brzdy - kotouče přední i zadní, desky 2x, vedení, lanovody. Celkově za úsměvných 320USD. U nás 4x tolik. Peklo.
vyše 170.000 km, spolu s platničkami. Ešte by vydržali zo 20.000 km, ale už vibrovali pri prudkom, al. panickom brzdení, nepríjemné najmä v zákrute...., asi som ich zničil počas nejakého dažďa... / 607, 2004/originál od výrobcu. Teraz sú nahodené nové, za zlomok ceny pôvodných, uvidíme...
jak to tak sleduju tak někteří pánové tady jsou taky takový uživatelé že?...lejete benzin a myslíte si že na autě se mění jen brzdové destičky a olej a nejlíp po 200 000km že?....kolik by podle vás měly kotouče vydržet km při normálním ježdění???
Tie kotuce HONDY su naozaj z tvarohu. HONDA a MITSUBISHI mali s tymto vzdy problemy. Poddimenzovane brzdy rychlo odprasili kotuce. Kto neveri, nech si skusi precitat napr. AUTOBILD Accord test na 100 tkm, MOTORTALK forum a pod. Accord musi menit kotuce cca kazdych 40 tkm, stary GALANT to mal este horsie. Ako je to s novymi modelmi neviem.
Skúste sa ešte raz pozrieť do poistkovej skrinky čo je v motorovom priestore,dajte dole čierny dekel a pod ním sú poistky.V tom priestore by mala byť taká biela plastová vecička,zapichnutá podobným systémom ako poistka len je podstatne väčšia,a to je ten "štipec"...Ak tam nie je,riešil by som to s dealerom.Máme v rodine 3 Hondy a v každej jednej ten štipec je.
Prakticky se vypálila jedna pojistka, hmmm, to je ale vrak. Spíše to ukazuje na "volšový" ruky a nohy majitele, než na problematickou kvalitu vozu. Už v recenzi je chybí: "Kdybych koupil Fabii HTP udělal bych líp." Celkově recenze o ničem. Bláboly o pojistkové skříni - sám jsem musel odmotovat na silnici spodní díl palubovky pod volantem, aby vyměnil pojistku od stěračů (otvor je opravdu titěrný), ale proto si nemyslím, že je to špatný auto. Kotouče? To je jen a jen v nohách nikde jinde.
Celkom burliva diskusia na moju recenziu... Pane Kakafko. Ten "Stipec na poistky" som ani na vasu radu v poistnej skrinke nenasiel. Spytam sa v servise, alebo asi budem musiet stravit dlhsi cas studovanim manualu, ak ma zase nieco podobne zase stretne. Ani 47 komentarov ma neuistilo, ze HOnda Jazz bola PRE MŇA ta spravna voľba.. Ked odidu obidve ziarovky naraz, nemusi to byt len smola alebo nahoda... Jednoducho som pisal svoje skusenosti, a mozno casom mi moja Honda ukaze svoje kvality. Po prebruseni kotucov a prejdeni dalsich par tisic km dam vediet. Aj moje skusenosti s asistencnou sluzbou myslim ze su cenne. Tak, aby ste nemali velke ocakavania tak ako ja. Ked kupujete auto, pocuvate buliky predajcu a citate letak ako Vam na cestach pri poruche pomozu....myslim ze ak kupujem auto s touto sluzbou patri to za zmienku. V letaku sa pise, ze Honda pri poruche vysle zmluvneho najblizsieho zmluvneho dodavatela a ten ak auto nebude vediet opravit, zabezpecia Vam odtahovu sluzbu, opravu v servise a pod. Ku mne asistencna sluzba poslala v Madarsku, chlapika ktory si svietil do motora mobilnym telefonom. Snahu mu nemozem upriet, snazil sa, ale ked zacal poistky pacil dvoma srubovakmi, bolo to pre mna vela. Prajem pekny den a dufam, ze tu recenziu casom vsetci stravite.
Blb si sám,preto že si nepochopil jednoduchú vec,že na tomto webe sa nabavíme o kvalitách asistenčnej služby ale o kvalitách automobilov...a presne o tom som písal v príspevku aj ja.To že asistenčná služba nespĺňa niekoho predstavy,nie ja problém automobilu Honda Jazz...
nechápu soplův příspěvek, a asistenční služby nemají vliv na kvalitu služeb honda, protože jsou to v naprosté většině externí firmy, a hlavně tohle je web o kvalitách vozů ne služeb.....
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
http://8g.hondaclub.cz/forums/problemy Podla mna najvacsi problem Hondy su naroky na crash testy, ktore zo sportovych voziediel urobili za poslednych 5 rokov doslova tehly. Napr. Stary Civic mal viacprvkovu zadnu napravu a super grip. Novy ma akurat nedotacavost a brutalne buchotajucu zadnu napravu.
vpodstatě a logicky by to tak mělo být...ale není ventil neni otevřený dost dlouho na to aby pohnul se šoupátkem a motor si nasál víc paliva.....nehledě na to že se tady bavíme o rozdílu spotřeby asi 0,00000002 litru :-)
Je to trosku polemika.... vzdycky to tak u karburatoru platilo, je to i logicke. Pokud mam zarazenou rychlost a jedu z kopce, vznika relativne velky podtlak s predpokladem vetsiho sani paliva pres karburator, nehlede na polohu soupatka. Tvrdim: zvyseni spotreby vlivem podtlaku.
u karburátoru je jedno jestli máš zařazeno nebo vyřazeno pokud na plynu nestojíš karburátor pořád dodává stejné množství paliva aby se uddržel volnoběh a auta s karburátorem nemají kat takže když se dostane nespálené množství benzinu do výfukového potrubí, které se spálí při dalším zážehu, to poznáte tak že auto vydává tlumené vuky podobné střelení ze zbraně, jako třeba ve wrc když jede k zatáčce na brzdy a vidíte šlehnout plamen z výfuku a slyšíte prasknutí....takže asi tak...
nastuduj si poriadne princip elektronickeho vstrekovania paliva a budes vediet, ze pri jazde z kopca, ked sa nedotykas plynoveho pedala, RJ vyradzuje privod paliva, takze ziadne vypinanie motora ako pises, presne to popisal Honza19. este k drahoschovi, pri dlhsom stati na krizovatke, predsa nebudem stat na brzde cely cas, a vypinat motor to uz vobec nie, nemyslim zeby bolo opotrebovanie prevodovky az take extremne pri tej volbe, tot vse
K nesmyslům které tady velmi "fundovaně" popsal např. Vašek. Při jízdě z kopce je velmi vhodné, doporučované a často i ekonomické (pokud nenásleduje výrazné stoupání) nechat zařazenou rychlost. Motor je stavěný na záběr je jedno, jestli brzdí nebo táhne. Naopak nejhorší je nastartovaný motor bez zátěže = nejvyšší opotřebení (pokud pomineme šílence točící motor do červených čísel). Co se spotřeby při zařazené a vyřazené rychlosti týče, dobře to tu posal Darhosch 20:09. Jen znova zopakuji fakt: zařazená rychlost z kopce, noha z plynu = 0 spotřeba (platí pro vstřikování paliva). U karburátoru naopak platí (pokud chci šetřit palivo) vyřadit. PS: osobně jsem naučil jezdit cestu do práce tak, že prakticky vůbec nebrzdím (kromě semaforů, šílených lidí a popletených zvířat). Všem doporučuji, cestování je pak plynulé, velmi příjemné ačlověk není vyšťavený už ráno. Narozdíl od propocených šílenců jezdících brzda plyn. Nehledě na fakt ohledně ekonomiky provozu.
N je...přečti si co píšu níže...a nemůžeš čekat že v malém autě s automatem zažiješ sportovní jízdu, naopak bude nesportovní protože automat řadí prostě tak jak je vyrobený a nastavený, navíc auta s automatem jsou slabší než stejné s manuálem, protože táhnou i převodné ústrojí za vás(motor za vás mění převod a teoreticky šlape na spojku)sportovní převodovky jsou v opravdu drahých autech s velkými výkony, v techhle malých jsou jen pro komfort...ale třeba taková převodovka selespeed v alfě romeo je kapitola sama pro sebe...ta umí být sportovní je tak udělaná a i s motorem 2,0 v modelu 156 je svezení víc než luxusní a sportovní....
neboj olej se neopotřebuje:-) je na to dělaný a převodovka taky, a za jízdy prostě nevyřazuj když sedneš do auta daj tam D a užívej si ten komfort:-)(i když já bych chtěl automat jen do fakt vekého auta jako RR nebo Q7)jediné co tam opotřebuješ jsou ty páky a převodníky, které volí režim(jízdastání) N tam prostě nedávej a když stojíš v zácpě nebo na semaforu a vadí ti stát na brzdě tak tam dej P....N-ko je tam opravdu jako nouzovka pro případ poruchy nehledě na to že když zastavíš a nebydlíš v kopci nemusíš používat ani ručku....a nenamáháš tak zbytečně lanovody...
"ale jen pokud by seděl v autě s manuálem a nechal dřít spojku...u automatu se nemá co opotřebovat," Ale prečo ked stojim na križovatke musim stale držať nohu na brzde. Ked ju trochu povolim, tak auto ma tendenciu sa rozbehnuť. Prave toto mi pripadá ako keby sa pri tom stáni niečo opotrebovalo, teda aspon minimalne ten olej v prevodovke sa musi stale krutit. Prečo neni lepši ten neutrál alebo P?.
Tak som si preštudoval knižku k honde. Tam akurát píšu, že sa nikdy nesmie za pohybu radiť cez N, To znamená, že z D a D3 nesmieš za pohybu dať R, vždy musí byť auto zastavene. Stupne 1,2,3 D3 a D možeš za pohybu prehadzovať medzi sebou. 1,2,3 au ako manualna prevodovka, ale v prípade max otáčiek motora prehodí ochrana na vyšši stupeň. D3 je na kopce a ťahanie prívesu píšu že sa D3 má používať na zjazd z kopcov. Nikde ale nepíšu o státi. Je tam upozornenie, ža automat sa NESMIE ťahať a ani na N. Takže ked stojim nesmie byť N, ked mam poruchu nesmie byť N, ked idem z kopca nesmie byť N. Tak načo tam vlastne montujú ten neutral? nestačil by potom len P. To fakt nechapem. A ešte jedna perlička na záver, výrobca udáva, že tento nový model prevodoviek už nemá klasické S /ako sport jazda/ lebo je tam nejaký snímač klapky a polohy pedála plynu a ten určuje typ jazdy. Ja som skusil ten športový model a šiel som s plynom na podlahe. Prevodovka radila na 6000 ot/min. Je síce pravda že to radí podla pedálu - min plyn pri 2000, ale o športovej jazde sa civicu može asi len snívať. Motor má 81kW ale záber dosť slabý
no a ještě se zhluboka zasměju tomu co napsal pan ToJa....z kopce vždycky D nikdy N.....kup si auto s automatem a zkus to :-D ale první mi napiš kde to budeš zkoušet moc rád se tam zajdu podívat a vezmu rovnou odtahovku...
ano pavol uvažuje sprácně..ale jen pokud by seděl v autě s manuálem a nechal dřít spojku...u automatu se nemá co opotřebovat, a když stojí je tam poloha P jako parking, vpodstatě je to jak kdyby na manualu vypl motor a nechal zařazenou jedničku a zulyku si přečti co jsem napsal níž
když stojíš na křižovatce nevyřazuj...neutral na automatu je vpodstatě jen kvuli tomu když se auto pokazí a není možné nastartovat aby se dalo odtlačit popřípadě odtáhnout, když jedeš D když zastavíš na dýl P...zbytečným řazením se opotřebovávají součástky v převodovce...
a k recenzi..neni to recenze, nedozvěděl jsem se nic, jen že se vypílily žírovky zároveň v noci, že je majitel trouba a neumí si je sám vyměnit a ani neumí číst, a asi brzdí víc než jezdí....no a hlavně si auto představoval jako létající koberec....vstane sedne a letí....bez údržby...nezbyde mi než poradit aby auto prodal a jezdil tramvají a busem..tak nazdar
takže za 1. pokud má motor elektronické vstřikování(označeno písmenkem i za objemem)samozřejmě to platí i u TDi jiných dieselů při běhu naprázdno tj. při brždění motorem, které je za 2. mimochodem doporučené dělat se má a motoru nijak neškodí jelikož je jedno jestli na píst tlačí síla vybuchujícího paliva nebo stlačovaného vzduchu, elektronika odpojuje přívod paliva, protože při vyšších otáčkách se malé množství paliva nespálí putuje do katalyzátoru a tím ho ničí, za 3. u automatické převodovky se za jízdy zásadně neřadí pokud není vybavena sekvencí(možnost volit stupně pákou nebo tlačítky...selespeed, tiptronik a podobně)stupně většinou 2 nebo 3 kterými je doplněna slouží napčíklad v zimě nebo v blátě nebo prostě za snížených adhezních podmínek k tomu abysme se dostali se zapadnutým autem nebo abysme se líp rozjeli protože automat nezařadí 1. ale vámi zvolený stupeň(zkuste se v zimě na sněhu rozjet v kopci na1 a pak třeba na 2 nebo3....a za 4.když stojíte na křižovatce s automatem a stojíte na brzdě, cítíte přirozeně že auto chce jet dopředu ale automatická převodovka nemá suchou spojku jak klasika, ale je naplněná olejem a tlak který cítíte je olej mezi kotoučem převodníku, je to tzv viskozní spojka, to znamená že tlak oleje má tendenci otáčet koly ale kotouče se spojí až se vyrovnají otáčky obou hřídelí,(představte si že mícháte mléko s pudinkem v kastrolku když ho pustíte začne se točit i s vařečkou)proto se u automatu nemění spojkové obložení ale olej v převodovce...jestli máte ještě dotazy ptejte se
Vacsinou sa nieco neodlomi same od seba. Teda nikdy sa nic take neodlomi. To ze odisli obe ziarovky naraz nie je naozaj zavada auta. Staci vymenit a hotovo. A vymena poistiek je uplne normalna ako na kazdom inom aute. Len clovek nesmie byt debil. Brzdy sa nikdy nebrusia, nesustruzia, menia sa za nove a tym duplom v zaruke!!!
Chlapci vy ste asi niektory vysli z osobitnej skoly. Ktory debil jazdi z kopca s vyradenou rychlostou???? zeby sebevrah??? To co tu davas za debilne rady? To kdo ta ucil pre boha. Je uplne normalne a dokonca logicke brzdit motorom. Nijako ho to nenici, spotrebuva naozaj minimum paliva ( urcite sa palivo neodpaja, skus vypnut motor, potom uvidis co je odpojene palivo). A k tym automatom samozrejme ze za jazdy sa nesie vyradzovat. na krizovatke v pohode. A nepiste tu svoje blbe dojmy.
No super, takže teraz mám z toho fakt guláš. Mám automat civic 1,6. Je to s nejakym hydromeničom. Čital som o tom, ale tam niesu žiadne lamely, takže lamely sa nemožu opotrebovať. Prečo by som mal nechať aj pri stani na križovatke D? Alebo ked stojím niekde dlhšie, tak ta podla mna ma byť N. Alebo nie? Ved logicky ked stojím a držim brzdu, tak prave vtedy sa tam musi niečo opotrebovať, lebo ten automa je stale v zábere. Calani, možte mi niekto odpovedať, ale nie že "ja si myslím" Ale ten kto to pozná, lebo by som ten automat nerad odpalil. Svoro, kde si to čítal, hod sem link. Dik
chlape, mas to trocha pomylene, brzdenie motorom sa prave robi kvoli setreniu brzd a nie naopak, ako sa to snazis prezentovat. o tom aby to skodilo motoru nic neviem, ani som nikde nepocul, u modernych motorov pri zjazde z kopca elektronika automaticky zastavi prisun paliva, t.z. ziadne poskodzovanie, ziadne prehrievanie motora ako sa mylne domnievas
Pre Boha, nikdy sa za jazdy na automate nemá vyraďovať do N. Ani pri dobiehaní do križovatky. Dokonca sa nemá vyraďovať ani pri státí v križovatke. Automat naozaj trpí. Novšie aut. prevodovky si pri jazde z kopca dokonca automaticky podradia o stupeň, aby brzdili motorom. Je to normálna vec. Ale naozaj nikdy by sa nemalo na automate radiť za jazdy do N. Toto je odpoveď z hondaclubu, keď som s automatom začínal a robil som tú istú sprostosť : nesmie sa vyradovat, kazdym zaradenim sa opotrebuvaju lamely to ad1. a ad2 pri volnobeznej jazde s neutralom ti ATF olej neprudi a lokalne sa prehrieva, pretoze cerpadlo je pohanane od HD menica, a ten sa toci s otackami motora, cize ak mas otacky na kluke male, a otacky od kolies velke, rozdiel otacok (vzniknuta energia) sa meni na teplo atd atd... proste, tvojim cielom by malo byt a spravat sa tak, aby prevodovka co najmenej radila. preto tam mas napr. aj polohu D3, ktora je na to, aby ked tahas prives, alebo ides do prudkeho kopca, obmedzovala pendlovanie prevodov medzi 3-4-3 (co nici prevodovku) a stale drzala 3 do N sa oplati dat len ked vies, ze budes dlhsie stat s nastartovanym motorom, na krizovatke vsak rozhodne nie
Souhlasím s tvzením že japonci se v poruchovosti dotáhly na chvost mezi francouze a italy.Už to není co to bejvalo před deseti rokama.Fůze mezi automobilkama,globalizace atd.nevíš jestli jedeš ve francouzi nebo v japonci a máš tam italskej motor a je to vyrobený v Evropě.
preco vzdy D, však ked idem miernym kopcom, kde nemusim brzdit motorom, nemožem na automate dať N? Ja mam automa asi mesiac, ale ked idem ku križovatke, tak tiež dam N. Robím zle? Ved sa tym nemože nic pokazit.
Aha, další , kdo si myslí, že motor v náklaďáku je jako v osobáku jen je větší, protože je větší autíčko, že? Nemluvě o tom, že v os. je většinou zážeh.
Brždění motorem není běžný provozní cyklus a motoru opravdu neprospívá, v Tarách budu klidně jezdit na neutrál a brzdit (pochopitelně nevypínat motor !!). Nemám teda automat, bo jsem na auta s automatickou převodovkou alergický, ale myslím, že to z tohoto hlediska bude stejné neli horší než u manuálu. Je to vlastně přemáhání motoru vnější silou, nikoliv přirozený chod. Nikdo nekonstruuje motory apriori jako brzdy, ale jako motory a spalovací motor není elektromotor, který okáže dokonce v brzdném reřimu pracovat jako generátot, tedy vracet energii do zdroje (el. sítě), spalovací motor, jak jistě uznáte při jízdě z kopce neplní nádrž benzínem, pouze se opotřebovává a zahřívá. Je to stejná hloupost, jako když si někteří zde diskutující myslí, že když jim pal. počítač při jízdě na 5-6 stupeň z kopce ukazuje spotřebu 0, je to lacinější než když vyřadí a pal. poč. ukazuje např. 1,1 Lt/100km. Jedná se pouze o to , že se elektronika nechá tímto oblbnout, ve skutečnosti tam samozřejmě spotřeba je.
To ako ste mysleli s tym brzdenim motorom a jeho poškodením? Ja mám civic automat a bývam pri Tatrách, takže denne jazdím po kopcoch a v Honde mi doporučili jazdu na "D3" prave aby motor brzdil, ževraj na "N" sa nesmie jazdiť. Doporučujete radšej pri zjazde ist na neutrál?
Celkem souhlas, jenom to zařazení rychlosti z kopce a brždění motorem bych vynechal, ono totiž kotouče a destičky přeci jenom vyjdou mnohem levněji než motor, a že se tím mrví o tom žádná. (Nebavme se o nebezpečném dlouhém klesání třeba v Alpách, kde je naopak hazard nemít tam kvalt, ale upřímně, kolikrát tam někdo z nás jede?)
to som sa zase pobavil,super recenzia.Obidve žiarovky odišli naraz,no dobre,je to možno smola,alebo náhoda,to beriem,ale nepovažujem to za poruchu vozidla...tiež zvlnenie brzdových kotúčov nie je zrovna výhra,aj keď stať sa to môže,obvykle je to však spôsobené nevhodným brzdením spojeným dlhodobou jazdou z kopca,treba zaradiť rýchlosť a brzdy oddychujú,kotúč sa obvykle zvlní ak sa prehreje...Ale úplne najlepšia bola stať o špeciálnom prípravku na poistky:-) Áno Honda ho má,stačí si prečítať takú tučnú knižku,že MANUÁL sa to volá,a tam sa pane dočítate že ten "štipec na poistky" je priamo zapichnutý v poistkovej skrinke každej novej Hondy,treba sa len pozrieť!V Manuály je dokonca aj obrázok.A možno tam nájdete aj to ako odmerať hladinu kvapaliny v ostrekovači...a asistenčná služba nemá s kvalitou hondy nič spoločné.Takže o akých skutočných poruchách sa tu bavíme?
Chapu, ze u noveho auto clovek ceka, ze vse bude super a u Hondy zejmena. Ale odsuzovat auto kvuli prasklym zarovkam mi prijde predcasne. Spis mam pocit, ze majitel je nesikovny, kdyz neumi vyndat pojisku nebo zarovku. A nechapu, proc by se mely stacet kotouce, kdyz jsou v zaruce? Honda Jazz dlouhodobe patri mezi nejspolehlivejsi auta vubec, napr. pri poslednim hodnoceni v UK byla druha hned za Hondou Accord. Ale u vsech aut se muze vyskytnout spatny kus a mozna mas zrovna smulu, ze jsi na nej natrefil.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Jazz
Peter
Pocuj ty idiot s caravelle, tu sa bavime o mestskom aute s malym motorom, co tu pleties 2.5 litrovy motor. Okrem toho VW je na urovni francuzskych aut, preslo mi rukami vela VW Passatov, Golfov atd. ale v porovnani s mojim Civicom to bol uplny hnoj.
11.09.2010 | 12:03:52 | Reagovat
RE: Peter
to maš pravdu, mam taky japonca Nissana 170000 km bez zavad uvažuji taky o hondě Jazz zda se mi povedene autičko a taky spolehlive! Do evropskych bych nešel ale každy to musi poznat sam kde je kvalita !
06.02.2012 | 18:53:17 | josef | 89.29.21.* Reagovat
anonym 22.listopadu
Anonyme,seš asi velkej frajer,ale podepsat se bojíš.
08.12.2009 | 21:37:19 | marne Reagovat
Nevím, o co se snažítě s těmato chudákama...Nejlepší auto mám já, a to VW caravelle 2,5TDi 111kW, s těma vašima sračkama si vytřu prdel kdykoliv polechtám plynový pedál.
22.11.2009 | 18:14:43 | Reagovat
kamarat vies preco sa nevyrabaju honda anglicaky??????a vw ano????
lebo honda neni na hranie !!!!tak ziec
21.06.2013 | 03:02:17 | Radik | 213.71.31.* Reagovat
RE:
Na co angličáky, když dělaj celé auto, vždyť je to made in china a to zespod angličáku taky uvidíš. :D
21.06.2013 | 04:50:27 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Moj "Update"
Ani casom mi Honda svoje kvality neukazala. K uz spominanym nedostatkom pridavam: Po nedavnych dlhsich niekolkodnovych dazdoch som si vsimol cely vlhky zadny ulozny priestor. Po kratkom patrani som v priestore rezervneho kolesa vycerpal cca 1 liter vody. To iste mi robila "Felicia" ale po piatich rokoch, po vymene hrdzavejucich piatich dveri v zaruke.
22.11.2009 | 17:46:19 | Joly Reagovat
Ja som na mojej Honde Jazz menil prvú žiarovku po 5 rokoch denného používania a po celú túto dobu bez jedinej poruchy, pri 75 t km výmena brzd. doštičiek okrem bežného servisu
23.08.2009 | 19:07:23 | nick Reagovat
a to ze auto so zaradenym Dckom sa posuva je naschval aby mal vodic cit pri vyjazde z garaze, drobnom posune auta a pod.
15.08.2009 | 13:23:35 | Reagovat
pre milana s automatom
milanko, automat mas preto aby si za jazdy s tou pakou mykat nemusel.. nepocuvaj zauzivane debilne rady ze vyradovanie a podobne, na to su manualy. preco su tu stare famy o znicenych automatoch a naopak ze manualy vydrzia? lebo ludia su jebnuty. v amerike automat prezije castokrat cele auto, lebo nastartuje zaradi D a jazdi. koniec. to su zauzivane zvyky furt mykat s pakou ked mas nervoznu ruku mazaj si kupit nejaky sportak so sedemstupnovkou a mozes mykat do aleluja. automat je automat. na to sa za jazdy NESAHA! a inac to ze brzdenie motorom nici motor je dobra degesina. u akehokolvek motoru
15.08.2009 | 13:17:36 | Reagovat
kotúče Accord
neviem kde je problém s kotúčmi na Accordoch,ale ja osobne jazdím už druhý ACCO a na tom prvom som mal pri predaji natočených cca 135 000 km a s kotúčmi nebol žiadny problém,a to bol dieselový ACCO 2,2 i-ctdi ťažší od benzínu...Predtým Civic 168 000 km na pôvodných kotúčoch,a ešte pred tým CRX 220 000 ale tie už boli menené,podotýkam že jeden raz.Nebude to v nohách páni?
13.08.2009 | 10:12:02 | kakafko Reagovat
U mě cca 34.000mil, pochopitelně vše původní a ok, nicméně jsem si nechal naložitm mimo jiné, kompletní brzdy - kotouče přední i zadní, desky 2x, vedení, lanovody. Celkově za úsměvných 320USD. U nás 4x tolik. Peklo.
12.08.2009 | 22:04:24 | Radek Reagovat
shade
už vydím ako si mal na 120 vzadu kotúčové brzdy.
12.08.2009 | 21:55:39 | Rišo Reagovat
Na Daewoo Tico 160000km a měnit je ještě nebudu.Na bývalé Š 120 neměněny za celou dobu 15 let.
12.08.2009 | 21:18:45 | MIREK Reagovat
kotuče
na mazde 626 som menil pri 267 000km, teda zadné
12.08.2009 | 16:21:46 | Rišo Reagovat
P.S. Zadné držali cez 200.000 km,
ešte sú OK, išli dole pre taký "čudný pocit..."
12.08.2009 | 15:59:22 | ľuboš Reagovat
Kotúče: osobný rekord,
vyše 170.000 km, spolu s platničkami. Ešte by vydržali zo 20.000 km, ale už vibrovali pri prudkom, al. panickom brzdení, nepríjemné najmä v zákrute...., asi som ich zničil počas nejakého dažďa... / 607, 2004/originál od výrobcu. Teraz sú nahodené nové, za zlomok ceny pôvodných, uvidíme...
12.08.2009 | 15:57:45 | ľuboš Reagovat
Kotuce
drahosch: Audi A4 - 150 tkm, Audi 80 - 145 tkm, FIAT Coupe - 98 tkm, Mazda 6 - 100 tkm, Avensis - 127 tkm ... hmmm kde je ten ACCORD ...
12.08.2009 | 15:02:45 | MickeyMon Reagovat
???????????
jak to tak sleduju tak někteří pánové tady jsou taky takový uživatelé že?...lejete benzin a myslíte si že na autě se mění jen brzdové destičky a olej a nejlíp po 200 000km že?....kolik by podle vás měly kotouče vydržet km při normálním ježdění???
12.08.2009 | 14:23:26 | drahosch Reagovat
Kotuce
Tie kotuce HONDY su naozaj z tvarohu. HONDA a MITSUBISHI mali s tymto vzdy problemy. Poddimenzovane brzdy rychlo odprasili kotuce. Kto neveri, nech si skusi precitat napr. AUTOBILD Accord test na 100 tkm, MOTORTALK forum a pod. Accord musi menit kotuce cca kazdych 40 tkm, stary GALANT to mal este horsie. Ako je to s novymi modelmi neviem.
12.08.2009 | 12:00:29 | MickeyMon Reagovat
to Joly-"štipec"
Skúste sa ešte raz pozrieť do poistkovej skrinky čo je v motorovom priestore,dajte dole čierny dekel a pod ním sú poistky.V tom priestore by mala byť taká biela plastová vecička,zapichnutá podobným systémom ako poistka len je podstatne väčšia,a to je ten "štipec"...Ak tam nie je,riešil by som to s dealerom.Máme v rodine 3 Hondy a v každej jednej ten štipec je.
11.08.2009 | 06:57:38 | kakafko Reagovat
Jednalo se o Mitsubishi L200.
10.08.2009 | 20:21:23 | Radek Reagovat
Prakticky se vypálila jedna pojistka, hmmm, to je ale vrak. Spíše to ukazuje na "volšový" ruky a nohy majitele, než na problematickou kvalitu vozu. Už v recenzi je chybí: "Kdybych koupil Fabii HTP udělal bych líp." Celkově recenze o ničem. Bláboly o pojistkové skříni - sám jsem musel odmotovat na silnici spodní díl palubovky pod volantem, aby vyměnil pojistku od stěračů (otvor je opravdu titěrný), ale proto si nemyslím, že je to špatný auto. Kotouče? To je jen a jen v nohách nikde jinde.
10.08.2009 | 20:20:28 | Radek Reagovat
Stipec na poistky v poistnej skrini?
Celkom burliva diskusia na moju recenziu... Pane Kakafko. Ten "Stipec na poistky" som ani na vasu radu v poistnej skrinke nenasiel. Spytam sa v servise, alebo asi budem musiet stravit dlhsi cas studovanim manualu, ak ma zase nieco podobne zase stretne. Ani 47 komentarov ma neuistilo, ze HOnda Jazz bola PRE MŇA ta spravna voľba.. Ked odidu obidve ziarovky naraz, nemusi to byt len smola alebo nahoda... Jednoducho som pisal svoje skusenosti, a mozno casom mi moja Honda ukaze svoje kvality. Po prebruseni kotucov a prejdeni dalsich par tisic km dam vediet.
Aj moje skusenosti s asistencnou sluzbou myslim ze su cenne. Tak, aby ste nemali velke ocakavania tak ako ja. Ked kupujete auto, pocuvate buliky predajcu a citate letak ako Vam na cestach pri poruche pomozu....myslim ze ak kupujem auto s touto sluzbou patri to za zmienku. V letaku sa pise, ze Honda pri poruche vysle zmluvneho najblizsieho zmluvneho dodavatela a ten ak auto nebude vediet opravit, zabezpecia Vam odtahovu sluzbu, opravu v servise a pod. Ku mne asistencna sluzba poslala v Madarsku, chlapika ktory si svietil do motora mobilnym telefonom. Snahu mu nemozem upriet, snazil sa, ale ked zacal poistky pacil dvoma srubovakmi, bolo to pre mna vela. Prajem pekny den a dufam, ze tu recenziu casom vsetci stravite.
10.08.2009 | 19:58:57 | Joly Reagovat
to Jonatan
Blb si sám,preto že si nepochopil jednoduchú vec,že na tomto webe sa nabavíme o kvalitách asistenčnej služby ale o kvalitách automobilov...a presne o tom som písal v príspevku aj ja.To že asistenčná služba nespĺňa niekoho predstavy,nie ja problém automobilu Honda Jazz...
10.08.2009 | 08:40:18 | kakafko Reagovat
????
nechápu soplův příspěvek, a asistenční služby nemají vliv na kvalitu služeb honda, protože jsou to v naprosté většině externí firmy, a hlavně tohle je web o kvalitách vozů ne služeb.....
10.08.2009 | 07:56:08 | drahosch Reagovat
mam astru g caravan 1.6 16V r.v.98 a fakt na h.vno,oleje to žere za dwa kamiony,a mam problem s woln. otačkama,padaj jak blazen.---tyhle motory wytacet wytacet a zas ...moc liny
09.08.2009 | 13:55:33 | sopl Reagovat
RE:kakafko
Asistencna sluzba ma vplyv na kvalitu sluzieb Hondy ty blb.
09.08.2009 | 02:12:04 | Jonatan Reagovat
Civic
A pritom je to auto nad pol miliona OMFG
09.08.2009 | 02:09:57 | Jonatan Reagovat
Honda trosku statisticky
http://8g.hondaclub.cz/forums/problemy Podla mna najvacsi problem Hondy su naroky na crash testy, ktore zo sportovych voziediel urobili za poslednych 5 rokov doslova tehly. Napr. Stary Civic mal viacprvkovu zadnu napravu a super grip. Novy ma akurat nedotacavost a brutalne buchotajucu zadnu napravu.
09.08.2009 | 02:08:34 | Jonatan Reagovat
Jazz na ho... ?????
Souhlasím s Drahoshem (-;
07.08.2009 | 22:11:49 | bram Reagovat
tiez citam, do akych detailov zachadzate, kedze uz su karburatory prakticky out:)
07.08.2009 | 16:16:51 | zulyk Reagovat
To drahosch
V úhrnu nějaká deci na 100km navíc, ale je tam
07.08.2009 | 11:48:50 | Honza19 Reagovat
polemika....:-)
vpodstatě a logicky by to tak mělo být...ale není ventil neni otevřený dost dlouho na to aby pohnul se šoupátkem a motor si nasál víc paliva.....nehledě na to že se tady bavíme o rozdílu spotřeby asi 0,00000002 litru :-)
07.08.2009 | 11:38:52 | drahosch Reagovat
To Drahos
Je to trosku polemika.... vzdycky to tak u karburatoru platilo, je to i logicke. Pokud mam zarazenou rychlost a jedu z kopce, vznika relativne velky podtlak s predpokladem vetsiho sani paliva pres karburator, nehlede na polohu soupatka. Tvrdim: zvyseni spotreby vlivem podtlaku.
07.08.2009 | 08:01:24 | Honza19 Reagovat
k honzovi19
u karburátoru je jedno jestli máš zařazeno nebo vyřazeno pokud na plynu nestojíš karburátor pořád dodává stejné množství paliva aby se uddržel volnoběh a auta s karburátorem nemají kat takže když se dostane nespálené množství benzinu do výfukového potrubí, které se spálí při dalším zážehu, to poznáte tak že auto vydává tlumené vuky podobné střelení ze zbraně, jako třeba ve wrc když jede k zatáčce na brzdy a vidíte šlehnout plamen z výfuku a slyšíte prasknutí....takže asi tak...
06.08.2009 | 19:42:17 | drahosch Reagovat
pre Lukasa
nastuduj si poriadne princip elektronickeho vstrekovania paliva a budes vediet, ze pri jazde z kopca, ked sa nedotykas plynoveho pedala, RJ vyradzuje privod paliva, takze ziadne vypinanie motora ako pises, presne to popisal Honza19.
este k drahoschovi, pri dlhsom stati na krizovatke, predsa nebudem stat na brzde cely cas, a vypinat motor to uz vobec nie, nemyslim zeby bolo opotrebovanie prevodovky az take extremne pri tej volbe, tot vse
06.08.2009 | 13:48:14 | zulyk Reagovat
K nesmyslům které tady velmi "fundovaně" popsal např. Vašek. Při jízdě z kopce je velmi vhodné, doporučované a často i ekonomické (pokud nenásleduje výrazné stoupání) nechat zařazenou rychlost. Motor je stavěný na záběr je jedno, jestli brzdí nebo táhne. Naopak nejhorší je nastartovaný motor bez zátěže = nejvyšší opotřebení (pokud pomineme šílence točící motor do červených čísel). Co se spotřeby při zařazené a vyřazené rychlosti týče, dobře to tu posal Darhosch 20:09. Jen znova zopakuji fakt: zařazená rychlost z kopce, noha z plynu = 0 spotřeba (platí pro vstřikování paliva). U karburátoru naopak platí (pokud chci šetřit palivo) vyřadit.
PS: osobně jsem naučil jezdit cestu do práce tak, že prakticky vůbec nebrzdím (kromě semaforů, šílených lidí a popletených zvířat). Všem doporučuji, cestování je pak plynulé, velmi příjemné ačlověk není vyšťavený už ráno. Narozdíl od propocených šílenců jezdících brzda plyn. Nehledě na fakt ohledně ekonomiky provozu.
06.08.2009 | 08:26:33 | Honza19 Reagovat
Recenze o ničem, spíš ukazuje na autorovu zručnost, bystrost a všímavost....
06.08.2009 | 08:10:53 | Honza Reagovat
pro martina
N je...přečti si co píšu níže...a nemůžeš čekat že v malém autě s automatem zažiješ sportovní jízdu, naopak bude nesportovní protože automat řadí prostě tak jak je vyrobený a nastavený, navíc auta s automatem jsou slabší než stejné s manuálem, protože táhnou i převodné ústrojí za vás(motor za vás mění převod a teoreticky šlape na spojku)sportovní převodovky jsou v opravdu drahých autech s velkými výkony, v techhle malých jsou jen pro komfort...ale třeba taková převodovka selespeed v alfě romeo je kapitola sama pro sebe...ta umí být sportovní je tak udělaná a i s motorem 2,0 v modelu 156 je svezení víc než luxusní a sportovní....
05.08.2009 | 21:07:54 | drahosch Reagovat
OK. dik za rady, budem použivať teda D. A ked budem dlhšie stať, tak jednoducho vypnem motor a dam tam P
05.08.2009 | 21:07:04 | Milan Reagovat
pre milana
neboj olej se neopotřebuje:-) je na to dělaný a převodovka taky, a za jízdy prostě nevyřazuj když sedneš do auta daj tam D a užívej si ten komfort:-)(i když já bych chtěl automat jen do fakt vekého auta jako RR nebo Q7)jediné co tam opotřebuješ jsou ty páky a převodníky, které volí režim(jízdastání) N tam prostě nedávej a když stojíš v zácpě nebo na semaforu a vadí ti stát na brzdě tak tam dej P....N-ko je tam opravdu jako nouzovka pro případ poruchy nehledě na to že když zastavíš a nebydlíš v kopci nemusíš používat ani ručku....a nenamáháš tak zbytečně lanovody...
05.08.2009 | 21:01:13 | drahosch Reagovat
pre mailto:J.SSmida@seznam.cz
"ale jen pokud by seděl v autě s manuálem a nechal dřít spojku...u automatu se nemá co opotřebovat," Ale prečo ked stojim na križovatke musim stale držať nohu na brzde. Ked ju trochu povolim, tak auto ma tendenciu sa rozbehnuť. Prave toto mi pripadá ako keby sa pri tom stáni niečo opotrebovalo, teda aspon minimalne ten olej v prevodovke sa musi stale krutit. Prečo neni lepši ten neutrál alebo P?.
05.08.2009 | 20:47:10 | Milan Reagovat
re
Tak som si preštudoval knižku k honde. Tam akurát píšu, že sa nikdy nesmie za pohybu radiť cez N, To znamená, že z D a D3 nesmieš za pohybu dať R, vždy musí byť auto zastavene. Stupne 1,2,3 D3 a D možeš za pohybu prehadzovať medzi sebou. 1,2,3 au ako manualna prevodovka, ale v prípade max otáčiek motora prehodí ochrana na vyšši stupeň. D3 je na kopce a ťahanie prívesu píšu že sa D3 má používať na zjazd z kopcov. Nikde ale nepíšu o státi. Je tam upozornenie, ža automat sa NESMIE ťahať a ani na N. Takže ked stojim nesmie byť N, ked mam poruchu nesmie byť N, ked idem z kopca nesmie byť N. Tak načo tam vlastne montujú ten neutral? nestačil by potom len P. To fakt nechapem. A ešte jedna perlička na záver, výrobca udáva, že tento nový model prevodoviek už nemá klasické S /ako sport jazda/ lebo je tam nejaký snímač klapky a polohy pedála plynu a ten určuje typ jazdy. Ja som skusil ten športový model a šiel som s plynom na podlahe. Prevodovka radila na 6000 ot/min. Je síce pravda že to radí podla pedálu - min plyn pri 2000, ale o športovej jazde sa civicu može asi len snívať. Motor má 81kW ale záber dosť slabý
05.08.2009 | 20:38:48 | Martin Reagovat
sek
koment o patro níž beru zpět......nejak jsem prohodil písmenka.....ToJa to napsal správně omlouvám se...nu i mistr tesař se jednou.........:-)
05.08.2009 | 20:32:28 | drahosch Reagovat
:-D
no a ještě se zhluboka zasměju tomu co napsal pan ToJa....z kopce vždycky D nikdy N.....kup si auto s automatem a zkus to :-D ale první mi napiš kde to budeš zkoušet moc rád se tam zajdu podívat a vezmu rovnou odtahovku...
05.08.2009 | 20:29:25 | drahosch Reagovat
a ještě pavol a zulyk
ano pavol uvažuje sprácně..ale jen pokud by seděl v autě s manuálem a nechal dřít spojku...u automatu se nemá co opotřebovat, a když stojí je tam poloha P jako parking, vpodstatě je to jak kdyby na manualu vypl motor a nechal zařazenou jedničku a zulyku si přečti co jsem napsal níž
05.08.2009 | 20:25:12 | drahosch Reagovat
a pro milana civic 1,6
když stojíš na křižovatce nevyřazuj...neutral na automatu je vpodstatě jen kvuli tomu když se auto pokazí a není možné nastartovat aby se dalo odtlačit popřípadě odtáhnout, když jedeš D když zastavíš na dýl P...zbytečným řazením se opotřebovávají součástky v převodovce...
05.08.2009 | 20:19:02 | drahosch Reagovat
no a ještě
a k recenzi..neni to recenze, nedozvěděl jsem se nic, jen že se vypílily žírovky zároveň v noci, že je majitel trouba a neumí si je sám vyměnit a ani neumí číst, a asi brzdí víc než jezdí....no a hlavně si auto představoval jako létající koberec....vstane sedne a letí....bez údržby...nezbyde mi než poradit aby auto prodal a jezdil tramvají a busem..tak nazdar
05.08.2009 | 20:14:18 | drahosch Reagovat
zase zmatek
takže za 1. pokud má motor elektronické vstřikování(označeno písmenkem i za objemem)samozřejmě to platí i u TDi jiných dieselů při běhu naprázdno tj. při brždění motorem, které je za 2. mimochodem doporučené dělat se má a motoru nijak neškodí jelikož je jedno jestli na píst tlačí síla vybuchujícího paliva nebo stlačovaného vzduchu, elektronika odpojuje přívod paliva, protože při vyšších otáčkách se malé množství paliva nespálí putuje do katalyzátoru a tím ho ničí, za 3. u automatické převodovky se za jízdy zásadně neřadí pokud není vybavena sekvencí(možnost volit stupně pákou nebo tlačítky...selespeed, tiptronik a podobně)stupně většinou 2 nebo 3 kterými je doplněna slouží napčíklad v zimě nebo v blátě nebo prostě za snížených adhezních podmínek k tomu abysme se dostali se zapadnutým autem nebo abysme se líp rozjeli protože automat nezařadí 1. ale vámi zvolený stupeň(zkuste se v zimě na sněhu rozjet v kopci na1 a pak třeba na 2 nebo3....a za 4.když stojíte na křižovatce s automatem a stojíte na brzdě, cítíte přirozeně že auto chce jet dopředu ale automatická převodovka nemá suchou spojku jak klasika, ale je naplněná olejem a tlak který cítíte je olej mezi kotoučem převodníku, je to tzv viskozní spojka, to znamená že tlak oleje má tendenci otáčet koly ale kotouče se spojí až se vyrovnají otáčky obou hřídelí,(představte si že mícháte mléko s pudinkem v kastrolku když ho pustíte začne se točit i s vařečkou)proto se u automatu nemění spojkové obložení ale olej v převodovce...jestli máte ještě dotazy ptejte se
05.08.2009 | 20:09:24 | drahosch Reagovat
k recenzii
Vacsinou sa nieco neodlomi same od seba. Teda nikdy sa nic take neodlomi. To ze odisli obe ziarovky naraz nie je naozaj zavada auta. Staci vymenit a hotovo. A vymena poistiek je uplne normalna ako na kazdom inom aute. Len clovek nesmie byt debil. Brzdy sa nikdy nebrusia, nesustruzia, menia sa za nove a tym duplom v zaruke!!!
05.08.2009 | 18:45:55 | Lukas Reagovat
Chlapci vy ste asi niektory vysli z osobitnej skoly. Ktory debil jazdi z kopca s vyradenou rychlostou???? zeby sebevrah??? To co tu davas za debilne rady? To kdo ta ucil pre boha. Je uplne normalne a dokonca logicke brzdit motorom. Nijako ho to nenici, spotrebuva naozaj minimum paliva ( urcite sa palivo neodpaja, skus vypnut motor, potom uvidis co je odpojene palivo). A k tym automatom samozrejme ze za jazdy sa nesie vyradzovat. na krizovatke v pohode. A nepiste tu svoje blbe dojmy.
05.08.2009 | 18:41:44 | Lukas Reagovat
re Milan
Milan, neutral je tam preto aby si to zaradil ked ho potrebujes, ci uz pri stati, alebo aj pocas jazdy, tot vse
05.08.2009 | 17:11:19 | zulyk Reagovat
Re. Milan
Uvažuješ správne, nenechaj sa pomýliť !
05.08.2009 | 10:59:20 | Pavol Reagovat
automat
No super, takže teraz mám z toho fakt guláš. Mám automat civic 1,6. Je to s nejakym hydromeničom. Čital som o tom, ale tam niesu žiadne lamely, takže lamely sa nemožu opotrebovať. Prečo by som mal nechať aj pri stani na križovatke D? Alebo ked stojím niekde dlhšie, tak ta podla mna ma byť N. Alebo nie? Ved logicky ked stojím a držim brzdu, tak prave vtedy sa tam musi niečo opotrebovať, lebo ten automa je stale v zábere. Calani, možte mi niekto odpovedať, ale nie že "ja si myslím" Ale ten kto to pozná, lebo by som ten automat nerad odpalil. Svoro, kde si to čítal, hod sem link. Dik
05.08.2009 | 10:45:48 | Milan Reagovat
re Vašek
chlape, mas to trocha pomylene, brzdenie motorom sa prave robi kvoli setreniu brzd a nie naopak, ako sa to snazis prezentovat. o tom aby to skodilo motoru nic neviem, ani som nikde nepocul, u modernych motorov pri zjazde z kopca elektronika automaticky zastavi prisun paliva, t.z. ziadne poskodzovanie, ziadne prehrievanie motora ako sa mylne domnievas
05.08.2009 | 08:45:34 | zulyk Reagovat
Pre Boha, nikdy sa za jazdy na automate nemá vyraďovať do N. Ani pri dobiehaní do križovatky. Dokonca sa nemá vyraďovať ani pri státí v križovatke. Automat naozaj trpí. Novšie aut. prevodovky si pri jazde z kopca dokonca automaticky podradia o stupeň, aby brzdili motorom. Je to normálna vec. Ale naozaj nikdy by sa nemalo na automate radiť za jazdy do N. Toto je odpoveď z hondaclubu, keď som s automatom začínal a robil som tú istú sprostosť : nesmie sa vyradovat, kazdym zaradenim sa opotrebuvaju lamely to ad1. a ad2 pri volnobeznej jazde s neutralom ti ATF olej neprudi a lokalne sa prehrieva, pretoze cerpadlo je pohanane od HD menica, a ten sa toci s otackami motora, cize ak mas otacky na kluke male, a otacky od kolies velke, rozdiel otacok (vzniknuta energia) sa meni na teplo atd atd... proste, tvojim cielom by malo byt a spravat sa tak, aby prevodovka co najmenej radila. preto tam mas napr. aj polohu D3, ktora je na to, aby ked tahas prives, alebo ides do prudkeho kopca, obmedzovala pendlovanie prevodov medzi 3-4-3 (co nici prevodovku) a stale drzala 3
do N sa oplati dat len ked vies, ze budes dlhsie stat s nastartovanym motorom, na krizovatke vsak rozhodne nie
05.08.2009 | 06:30:26 | Svoro Reagovat
Tak ono sa nemá brzdiť motorom? Počul som už všeličo, ale toto je trochu moc :-))
04.08.2009 | 21:41:21 | Petrík Reagovat
Souhlasím s tvzením že japonci se v poruchovosti dotáhly na chvost mezi francouze a italy.Už to není co to bejvalo před deseti rokama.Fůze mezi automobilkama,globalizace atd.nevíš jestli jedeš ve francouzi nebo v japonci a máš tam italskej motor a je to vyrobený v Evropě.
04.08.2009 | 20:04:25 | Pepa Reagovat
automat
preco vzdy D, však ked idem miernym kopcom, kde nemusim brzdit motorom, nemožem na automate dať N? Ja mam automa asi mesiac, ale ked idem ku križovatke, tak tiež dam N. Robím zle? Ved sa tym nemože nic pokazit.
04.08.2009 | 17:53:51 | Milan Reagovat
Automat
Pri jizde z kopce dycky D nikdy ne N a uz vubec ne za jizdy
04.08.2009 | 17:27:15 | ToJa Reagovat
Tak to čtu prvně,že je zakázáno brzdit motorem.Jen se nesmí přetáčet.
04.08.2009 | 17:25:05 | Reagovat
A v čem je jinej mimo objemu a naladění?
04.08.2009 | 16:42:02 | Radek Reagovat
To Radek
Aha, další , kdo si myslí, že motor v náklaďáku je jako v osobáku jen je větší, protože je větší autíčko, že? Nemluvě o tom, že v os. je většinou zážeh.
04.08.2009 | 16:23:15 | Vašek Reagovat
To blbost, jak chceš ubrzdit kamion z mírného, ale dlouhého klesání? A kolik ty motory ujedou..., asi víc než cokoli v osobáku.
04.08.2009 | 16:14:18 | Radek Reagovat
re Milan
Brždění motorem není běžný provozní cyklus a motoru opravdu neprospívá, v Tarách budu klidně jezdit na neutrál a brzdit (pochopitelně nevypínat motor !!).
Nemám teda automat, bo jsem na auta s automatickou převodovkou alergický, ale myslím, že to z tohoto hlediska bude stejné neli horší než u manuálu. Je to vlastně přemáhání motoru vnější silou, nikoliv přirozený chod. Nikdo nekonstruuje motory apriori jako brzdy, ale jako motory a spalovací motor není elektromotor, který okáže dokonce v brzdném reřimu pracovat jako generátot, tedy vracet energii do zdroje (el. sítě), spalovací motor, jak jistě uznáte při jízdě z kopce neplní nádrž benzínem, pouze se opotřebovává a zahřívá. Je to stejná hloupost, jako když si někteří zde diskutující myslí, že když jim pal. počítač při jízdě na 5-6 stupeň z kopce ukazuje spotřebu 0, je to lacinější než když vyřadí a pal. poč. ukazuje např. 1,1 Lt/100km. Jedná se pouze o to , že se elektronika nechá tímto oblbnout, ve skutečnosti tam samozřejmě spotřeba je.
04.08.2009 | 16:11:09 | Vašek Reagovat
re kakafko
To ako ste mysleli s tym brzdenim motorom a jeho poškodením? Ja mám civic automat a bývam pri Tatrách, takže denne jazdím po kopcoch a v Honde mi doporučili jazdu na "D3" prave aby motor brzdil, ževraj na "N" sa nesmie jazdiť. Doporučujete radšej pri zjazde ist na neutrál?
04.08.2009 | 15:37:43 | Milan Reagovat
kakafko
Celkem souhlas, jenom to zařazení rychlosti z kopce a brždění motorem bych vynechal, ono totiž kotouče a destičky přeci jenom vyjdou mnohem levněji než motor, a že se tím mrví o tom žádná. (Nebavme se o nebezpečném dlouhém klesání třeba v Alpách, kde je naopak hazard nemít tam kvalt, ale upřímně, kolikrát tam někdo z nás jede?)
04.08.2009 | 13:46:30 | Vašek Reagovat
som sa zasmial:-)
to som sa zase pobavil,super recenzia.Obidve žiarovky odišli naraz,no dobre,je to možno smola,alebo náhoda,to beriem,ale nepovažujem to za poruchu vozidla...tiež zvlnenie brzdových kotúčov nie je zrovna výhra,aj keď stať sa to môže,obvykle je to však spôsobené nevhodným brzdením spojeným dlhodobou jazdou z kopca,treba zaradiť rýchlosť a brzdy oddychujú,kotúč sa obvykle zvlní ak sa prehreje...Ale úplne najlepšia bola stať o špeciálnom prípravku na poistky:-) Áno Honda ho má,stačí si prečítať takú tučnú knižku,že MANUÁL sa to volá,a tam sa pane dočítate že ten "štipec na poistky" je priamo zapichnutý v poistkovej skrinke každej novej Hondy,treba sa len pozrieť!V Manuály je dokonca aj obrázok.A možno tam nájdete aj to ako odmerať hladinu kvapaliny v ostrekovači...a asistenčná služba nemá s kvalitou hondy nič spoločné.Takže o akých skutočných poruchách sa tu bavíme?
04.08.2009 | 13:24:49 | kakafko Reagovat
JAzz
Chapu, ze u noveho auto clovek ceka, ze vse bude super a u Hondy zejmena. Ale odsuzovat auto kvuli prasklym zarovkam mi prijde predcasne. Spis mam pocit, ze majitel je nesikovny, kdyz neumi vyndat pojisku nebo zarovku. A nechapu, proc by se mely stacet kotouce, kdyz jsou v zaruce? Honda Jazz dlouhodobe patri mezi nejspolehlivejsi auta vubec, napr. pri poslednim hodnoceni v UK byla druha hned za Hondou Accord. Ale u vsech aut se muze vyskytnout spatny kus a mozna mas zrovna smulu, ze jsi na nej natrefil.
04.08.2009 | 12:34:09 | BAryk Reagovat
hmm honda
Ako tu stále častejšie čítam, tak Honda sa prepadá s kvalitou niekde medzi francúzov. Už aj ti taliani su na tom lepšie.
04.08.2009 | 11:05:53 | Griglák Reagovat