Rok výroby:2012Typ motoru:1198 ccmStav km při koupi:600 kmStav km nyní:9 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5.6 l/100 kmVloženo:14. 5. 2013
Předchozí auto:Volkswagen Polo Classic 1.6Škoda Roomster 1.4
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
motor bez turba - spolehlivost malá pravděpodobnost krádeže nízká pojistka rezerva (ve výbavě 1.2 S+) hlídání pasů vzadu na displeji 2x isofix nastavitelný sklon zadních sedaček geniální sklápění zadních sedaček snímatelné potahy výškově nastavitelná sedačka řidiče spousta odkládacích míst neskutečně prostorné auto malý poloměr otáčení, velmi obratné autíčko rozumně citlivý stabilizační systém a ABS výborné brzdy, možná příliš ostrý průběh výborná spotřeba ve městě a okolí, 5,6l kombinovan pružný motor, ideální do města, v nižších otáčkách výborný výhled velká zrcátka skvělá ergonometrie palubky, všechny ovladače výbo
Slabé stránky
chybí 12V zásuvka v kufru ve verzi 1.2 S+ není USB vstup líné při plném obsazení nemožnost podélníků na střeše velmi drahé originální doplňky do držáku na láhve se vejde rozumně jen litrová lá na dálnici chybí šestka základní verze bez vyhřívání zrcátek konstrukce plováku - ukazuje 0 při cca 8 litrech v ovládání počítače má jen jeden směr procházení pol PP ukazuje spotřebu o cca 0,3-0,4 litry nižší než špatný příjem autorádia u slabšího signálu plexi kryt na budících se VELMI snadno poškrábe mlžení/namrzání skla, opravdu intenzivní odolnost laku, každý kamínek je na laku vidět odhlučnění podvozku
Závady a opravy na autě
Zatím nic, v podstatě nové auto. Ani žádné problémy z výroby, kterých jsem se trochu obával (auto je made in China).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je ideální na jízdy po městě a okolí, denní dojíždění do práce, ale 2x-3x za rok není ani rodinná dovolená utrpením, jezdíme 2 dospělí + malé dítě. Je neskutečné, co se do auta vejde - v podstatě to samé, co jsme vozili v Roomsteru. Výborně využitelné je místo pod zadními sedačkami. Není problém naložit auto veškerou výbavou pro dítě, včetně cestovní postýlky, matrace, kočárku, hromady tašek, všichni rodiče znají, co to je vyrazit na týden s prckem. Auto je pohodové, na řízení se přímo těším, baví mě i cesta do práce :D
Vybíral jsem v posledním kole mezi Toyotou Yaris, Auris, Hondou Civic, Jazz a Škodou Roomster. Roomster to prohrál v podstatě kvůli motoru a ceně. Toyota Auris byla také mnohem dražší, Yaris o dvě třídy míň prostorný, než Jazz. Civic dražší a pro mě míň praktický. Za 25 let ježdění jsem (většinou služebně) vystřídal snad všechny škodovky od 105tky po roomstera 1.4, tempru, dodge s automatem 2.0, VW 1.6, pracovně také nějaké offroady. Nejsem milovník aut, hledám rozumný kompromis mezi cenou a užitkem a co nejmíň starostí... Pokud bych auto nepotřeboval, žádné si kupovat nebudu, je to příživník v rodině :) Jazze bych koupil znovu, i když ještě čekám, jak se projeví pověstná spolehlivost, 9 000 km není dost ani na zajetí motoru, čekám, že i spotřeba se ještě pohne o chlup dolů. Samozřejmě je nutné počítat, že 1.2 litru má své hranice, ale tenhle objem je využitý dokonale. Průběhem se turbomotoru nevyrovná, ale ta spolehlivost a spotřeba za to stojí, chce to jen trochu cviku.
Doplnění recenze ze dne 26.02.2014
Stav km nyní: 19 000 km
Doplňuji náklady na prohlídky a opravy po necelých dvou letech: 1. prohlídka (cca 7000km) - v podstatě čistě kontrola - 1600,- 2. prohlídka (cca 19000km) - kontrola, výměna oleje, filtru, pylového filtru v klimtizaci - 4200,-
Poškozený práh o kámen v délce cca 60 cm - vyrovnání+lakování - 4500,-
Přesně spočítaná spotřeba dle tankování : 5,52 l/100km
Doplnění recenze ze dne 23.03.2017
Stav km nyní: 49 000 km
Momentálně najeto 49000 km, kromě zmíněné opravy prahu přibyla oprava střechy, po které mi přeběhl blbec (podařilo se mi ho ve spolupráci s policií chytit a čeká ho soud s náhradou škody). Jinak jediné vadné díly od pořízení auta jsou žárovky, jedna H4, jedna obrysovka vepředu, jedna vzadu :) Do autorizáku nejezdím, takže náklady minimální. S Jazzem prostě maximální spokojenost. Původně jsem ho chtěl po 5ti letech prodat, ale prodej odkládám minimálně o dva tři roky.. Jezdím obvykle trasy do 7! km (práce, školka, nákup), tak se zvedla spotřeba na 5,87l/100km (přesně počítáno dle tankování). Ostatní náklady čistě spotřebák: filtry, olej, dezinfekce klimatizace Sonaxem. Letos mě čekají brzdové destičky, cca 1200,- komplet (Ferodo). Překvapivě drží baterie, žádné problémy ani v zimě. Nikdy jsem jí zatím nedobíjel.
Chválim autora za dobrú recenziu. Ste moja krvná skupina. Pri výbere auta tiež zohľadňujem najmä racionálne argumenty, ale nevylučujem ani pozitívne pocity z exteriéru a najmä interiéru auta. Ja som mal služobného naftového Accorda. Keď sme ho predávali, tak mal najzdených 170 kkm. Počas periodických servisných kontrôl sa de facto menili iba náplne, stierače, brzdové doštičky a raz kotúče.
Raz do mňa buchla na diaľnici jedna divožienka (neubrzdila to v kolóne), takže Accord bol 10 dní v oprave. Ako náhradné auto som si vybral 1,4 l Jazz. Bol som užasnutý, aké je toto auto zvnútra veľké (vzhľadom na malé vonkajšie rozmery). V meste to je veľká výhoda. Tiež mi vyhovoval vyšší posed, oproti Accordu.
Vlani sme si kupovali nové auto do rodiny(odrastené dospelé deti, jazdy najmä po meste) a chcel som Jazz 1,4. Nakoniec sme ale s manželkou kúpili v akcii Hyundai iX20, ktoré je troška väčšie ako Jazz. Interiér aj kufor je ale o poznanie väčší a pri nižšej cene malo auto lepšiu výbavu ako akciový Jazz. Tým nechcem povedať, že ste urobili chybu. Predpokladám, že pri vyššej cene má Honda nižšiu pravdepodobnosť poruchy (raciomálne hľadisko). A dôležitý je nesporne aj váš dobrý pocit z tohoto auta. Takže záverom vám želám veľa km bez poruchy a nehody.
Hondu Jazz 1.2 Trend, jsem koipil v říjnu 2011. Před tímto vozem jsem měl několik aut. Naposled Š Fabia 1.4. Jsme s manželkou již sami dva a hledali jsme spolehlivé, prostorné auto, aby nebylo zbytečně velké a ani malé. Dlouho jsme zvažovali a nakonec se rozhodli pro Jazz. I vzhledem k tomu, že byly slevy. Pokud si promítnu cenu, výbavu, spolehlivost a náklady na provoz, tak napřklad proti Š Fabia je to nebe a dudy. Mám najeto 20 000 a byl jsem hrozně překvapen náklady na garančky. Prostě velká úspora. Za dva a půl roku, nebyl s autem nejmenší problém. Pokud se s autem naučíte jezdit, myslím tím využít řazení, tak auto dokáže divy. Už se mě stalo, že na horské silnici jsem zastavil na odpočívadle a musel vysvětlovat za mnou jedoucímu řidiči se silnějším vozem, že je to opravdu 1.2 obsah. Jezdíme do Chorvatska každý rok a ikdyž jsme sami, jsme opravdu plně naloženi. Jezdíme na 2 - 3 týdny a vše vozíme ssebou. Na dálnici si to bez problému sviští 160, což je taková rozumná rychlost. Jak jsem řekl, měl jsem dost aut i jsem jezdil v zaměstnání, ale Jezz mezi malými auty nemá konkurenci. Drahých nahradních dílů se nebojte. Honda Vám nabídne i druhotné díly, které má prověřené za rozumnou cenu. Věřím, že je nebudu dlouho potřebovat.
Na hodnocení spolehlivosti je přecejen brzy. Také nízké provozní náklady bych hodnotil také až po první pravidelné prohlídce v servisu, ke které asi ještě nedošlo? A předpokládám, že dojde, auto je asi v záruce. Také pořizovací cena Hond je vyšší (tedy přesněji vysoká). Spolehlivost by tam snad být mohla, však je zaplacena.
1. prohlídka byla před měsícem, vše OK. Však je opravdu brzo, aby se něco našlo :) Cena za roční prohlídku byla nižší než u roomstera :oO. Cena Jazze byla rozumná, nižší než u Roomstera v podobné výbavě. Samozřejmě je to také díky akci u Hondy (i když ta je skoro trvalá) a nákupu předváděčky, takže další peníze dolů. Na porovnání skutečné spolehlivosti to che určitě ještě dva tři roky...
to samozrejme nieje aj ked v danej triede má dobre spracovaný interiér a dobrú variabilitu. Škoda že ste zvolili slabý motor - zrejme financie - to je presne trápenie na ceste na dovolenku - cestujúci, batožina, zapnem klímu a ledva to ťahá... ale 2x do roka sa dá. 3 členná rodina samozrejme nepotrebuje klasické MPV hlavne ak máte len jedno auto a potrebujete niečo úsporné na denné jazdenie. Tak nech slúži dlho....
Zkusil jsem 1.2 i 1.4 a v podstatě žádný rozdíl nezaznamenal... a tak samozřejmě začala hrát roli cena. Navíc 90 procent cest mám do 15ti km a sám, max. ve dvou, a na to je to auto ideální. Počítal jsem s tím, že na dovolené to bude utrpení, ale byl jsem překvapen, výkon dostatečný, rozumné pohodlí a prostor neskutečný. Líbil se mi hybrid, ale spočítal jsem si, že při mém ježdění se mi peníze nikdy nevrátí a jen pro ten pocit nedám víc než o polovinu víc.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Jazz
Vlado
Chválim autora za dobrú recenziu. Ste moja krvná skupina. Pri výbere auta tiež zohľadňujem najmä racionálne argumenty, ale nevylučujem ani pozitívne pocity z exteriéru a najmä interiéru auta.
Ja som mal služobného naftového Accorda. Keď sme ho predávali, tak mal najzdených 170 kkm. Počas periodických servisných kontrôl sa de facto menili iba náplne, stierače, brzdové doštičky a raz kotúče.
Raz do mňa buchla na diaľnici jedna divožienka (neubrzdila to v kolóne), takže Accord bol 10 dní v oprave. Ako náhradné auto som si vybral 1,4 l Jazz. Bol som užasnutý, aké je toto auto zvnútra veľké (vzhľadom na malé vonkajšie rozmery). V meste to je veľká výhoda. Tiež mi vyhovoval vyšší posed, oproti Accordu.
Vlani sme si kupovali nové auto do rodiny(odrastené dospelé deti, jazdy najmä po meste) a chcel som Jazz 1,4. Nakoniec sme ale s manželkou kúpili v akcii Hyundai iX20, ktoré je troška väčšie ako Jazz. Interiér aj kufor je ale o poznanie väčší a pri nižšej cene malo auto lepšiu výbavu ako akciový Jazz.
Tým nechcem povedať, že ste urobili chybu. Predpokladám, že pri vyššej cene má Honda nižšiu pravdepodobnosť poruchy (raciomálne hľadisko). A dôležitý je nesporne aj váš dobrý pocit z tohoto auta. Takže záverom vám želám veľa km bez poruchy a nehody.
03.04.2015 | 14:23:05 | Vlado | 85.135.236.* Reagovat
Spolehlivost, pohodlí, malé náklady na provoz...
Hondu Jazz 1.2 Trend, jsem koipil v říjnu 2011. Před tímto vozem jsem měl několik aut. Naposled Š Fabia 1.4. Jsme s manželkou již sami dva a hledali jsme spolehlivé, prostorné auto, aby nebylo zbytečně velké a ani malé. Dlouho jsme zvažovali a nakonec se rozhodli pro Jazz. I vzhledem k tomu, že byly slevy. Pokud si promítnu cenu, výbavu, spolehlivost a náklady na provoz, tak napřklad proti Š Fabia je to nebe a dudy. Mám najeto 20 000 a byl jsem hrozně překvapen náklady na garančky. Prostě velká úspora. Za dva a půl roku, nebyl s autem nejmenší problém. Pokud se s autem naučíte jezdit, myslím tím využít řazení, tak auto dokáže divy. Už se mě stalo, že na horské silnici jsem zastavil na odpočívadle a musel vysvětlovat za mnou jedoucímu řidiči se silnějším vozem, že je to opravdu 1.2 obsah. Jezdíme do Chorvatska každý rok a ikdyž jsme sami, jsme opravdu plně naloženi. Jezdíme na 2 - 3 týdny a vše vozíme ssebou. Na dálnici si to bez problému sviští 160, což je taková rozumná rychlost.
Jak jsem řekl, měl jsem dost aut i jsem jezdil v zaměstnání, ale Jezz mezi malými auty nemá konkurenci. Drahých nahradních dílů se nebojte. Honda Vám nabídne i druhotné díly, které má prověřené za rozumnou cenu. Věřím, že je nebudu dlouho potřebovat.
22.02.2014 | 18:10:03 | Valach | 89.29.66.* Reagovat
Na hodnocení spolehlivosti je přecejen brzy. Také nízké provozní náklady bych hodnotil také až po první pravidelné prohlídce v servisu, ke které asi ještě nedošlo? A předpokládám, že dojde, auto je asi v záruce. Také pořizovací cena Hond je vyšší (tedy přesněji vysoká). Spolehlivost by tam snad být mohla, však je zaplacena.
14.05.2013 | 16:40:53 | Itall | 88.83.187.* Reagovat
RE:
1. prohlídka byla před měsícem, vše OK. Však je opravdu brzo, aby se něco našlo :) Cena za roční prohlídku byla nižší než u roomstera :oO. Cena Jazze byla rozumná, nižší než u Roomstera v podobné výbavě. Samozřejmě je to také díky akci u Hondy (i když ta je skoro trvalá) a nákupu předváděčky, takže další peníze dolů. Na porovnání skutečné spolehlivosti to che určitě ještě dva tři roky...
14.05.2013 | 18:48:43 | puntja | 94.112.170.* Reagovat
RE: rodinné auto
to samozrejme nieje aj ked v danej triede má dobre spracovaný interiér a dobrú variabilitu. Škoda že ste zvolili slabý motor - zrejme financie - to je presne trápenie na ceste na dovolenku - cestujúci, batožina, zapnem klímu a ledva to ťahá... ale 2x do roka sa dá.
3 členná rodina samozrejme nepotrebuje klasické MPV hlavne ak máte len jedno auto a potrebujete niečo úsporné na denné jazdenie. Tak nech slúži dlho....
21.05.2013 | 23:19:42 | miki | 85.159.106.* Reagovat
RE: rodinné auto
Zkusil jsem 1.2 i 1.4 a v podstatě žádný rozdíl nezaznamenal... a tak samozřejmě začala hrát roli cena. Navíc 90 procent cest mám do 15ti km a sám, max. ve dvou, a na to je to auto ideální. Počítal jsem s tím, že na dovolené to bude utrpení, ale byl jsem překvapen, výkon dostatečný, rozumné pohodlí a prostor neskutečný. Líbil se mi hybrid, ale spočítal jsem si, že při mém ježdění se mi peníze nikdy nevrátí a jen pro ten pocit nedám víc než o polovinu víc.
22.05.2013 | 12:22:32 | puntja | 77.237.149.* Reagovat