Rok výroby:2008Typ motoru:1198Stav km při koupi:11 kmStav km nyní:30 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:19. 12. 2008
Auto je zcela nové a proto nevím, že by mělo nějaké poruchy. Momentálně asi nemá žádný problém. Mám jen strach z toho jak kvalitní bude lak karosérie. Mám zkušenosti, že moderní auta nemají moc velkou vrstu barvy na plachu a tak se dá barva lehce poškrábat až na základní nástřik.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to auto jak všichni říkají " malé velké ". Je v něm velký prostor pro všechny pasažéry. Jak pro řidiče a spolujezdce, tak pro dvě děti v zadu. Moc mě překvapil posed řidiče, který je dost vysoko a proto je dobrý výhled na dění v provozu. Sloupky karosérie, mi osobně, nevadí. Dobře se řídí, dobře sedí na cestě. Má velice tichý motor a automaticky ukazuje řazení rychlosti, což se mi zdá, že není moc dobré pro motor, protože řadit na vyšší stupeň žádá již při malých otáčkách. Prý je to spočítané tak, aby nedošlo k poškození motoru. Nemám nejeto skoro nic, takže nemám zatím větší zkušenosti. Chtěl jsem jen napsat, že už ho máme doma a pomalu budeme získávat zkušenosti. Co se týče prodejce Honda Ostrava - Kunčice, tak bych chtěl napsat, že jednání velice profesionální - děkuji za něj. Nevím jak moc je tohle auto předraženo, ale snad se cena promítne do dalšího užívání auta a to v tom nejlepším. Další zkušenosti sdělím příště, až budu o zkušenosti bohatší.
Připadá mi to naprosto zbytečné tady něco psát, protože stejně si tady většina lidí, podle mě, myslí, že má to nejlepší auto na světě, neumí pochválit nic cizího. Co tady někteří čekají? Že každý člověk je odborník na auta a bude psát tu nejsuprovější recenzi? Každý píše to, co si myslí, že je to co druhé může zajímat. Každý má jiné vyjadřovací schopnosti. A komu se nedaří, nebo něco někdo napíše špatně, tak ho hned všichni ti BORCI, co jsou tady roznesou na kopytech, ubožáci. Přeji všem pěkné recenze! A hlavně Škodovkářům v těch výborných Octavkách, ve kterých jsou mnohem více než všichni ostatní lidé. Škoda že Octavky nepřidávají svým majitelům aspoň 90 IQ, aby byli normální! Lidi, neblbněte!!! Hoj.
Tak skoro po pěti letech mám problém s baterií, postupně se stalo, že po zaparkování nebylo možné nastartovat - slabá baterie. Po nabití klasicky zase nějakou dobu vše v pořádku, ale ne na dlouho. Takže počítám s tím, že baterka vydržela 4,5 roku. K tomu dodávám, že je auto převážně provozováno pravidelně na krátké tratě cca 5 - 10 minut jízdy, tzn. málo dobíjená baterie, i když jsem jí měl často na udržovacím nabíječi. Přesto se bude muset baterka na zimu 2013 vyměnit.
Tak jsme se dívali po novém voze, chtěli jsme zase Jazze, druhého k tomu prvnímu. Začali jsme se zajímat o koupi, ale nějak nás odradil ten nový vzhled. Myslím si, že starý model je pěkný, ale tomu novému jsme nepřišli na chuť. Žádal jsem telefonicky u prodejce o zaslání nabídky na jaro 2013, že bych měl zájem, ale dosud mi nepřišla žádná nabídka. Celkem mě to překvapuje, když mi začátkem ledna 2013 řekl prodejce, že se v prodeji kolem března nebude nic moc měnit, že mají plné sklady, že nabídka vozů a výbavy bude stejná. Plné sklady a nenabídli mi žádný. Fakt zvláštní. Vzhledem k tomu, že se mi moc nový Jazz nelíbí, tak jsem se podíval jinde a objednal jsem si Opel Meriva B Turbo 1,4 88kW. Zradil jsem Hondu, ale asi si za to mohou sami, můj dojem. Navíc moc nevěřím výrobě v Číně. Nějak se po roce 2010 začala Honda Jazz propadat v žebříčcích spolehlivosti. Náš "Jezík" je vyroben v Japonsku a zatím bez jakékoliv závady, najeto máme 30 000 km. Možná snad, na dveřích zavazadlového prostoru je těsnění u skla, koneček se začíná odlepovat, asi 2 mm, a možná po 4 letech trochu chytá rez střední části výfuku.
Napíš ako si spokojný s novou Merivou B. Recenziu na Merivu B som zatial nenašiel. Ja mám zatial Merivu A 1.4 66Kw r.v. 2006/ 140000 km a zatial jediná porucha po 100000 km tiekla vodná pumpa. Ostatné iba spotrebný materiál: brzdové doštičky, 1x kotúče, 1 guľový čap, už mal trocha vôľu a tlmiče. Dal som vymeniť všetky i keď chybný bol iba jeden. Olej atd.
Velice lehce se poškrábe plexisklo na přístrojích, čistit to lze pouze jelenicí, ta nepoškodí povrch. Přední sklo se potí a to celkem dost, nutná klima, která vše vyřeší okamžitě, ale musí se užít. Zadní pásy klepou o plasty boku vedle opěradel, když jsou volně spuštěné - bez pasažéra. Řekl bych, že je hrozně malá vrstva barvy na prazích, kde se hned po lehkém zavadění botou ukáže oděrka. Zadní plato má gumové chrániče, které mají tlumit při nerovnostech, moc nefungují, plato klepe o plastové kryty zavazadlového prostoru na nerovnostech, dolepil jsem těsnicí podložky - neklepe. Jinak asi nic. Jsem velice spokojený, auto je bez závad, po technické 12 2012 žádné závady, prostorné, úsporné tiché auto pro rodinu s dětmi super. Na dovolenou nás vezlo naposledy do Itálie 1 400 Km, bez problémů a ani jsme se mezi silnějšími a namachrovanými značkami neztratili. Na jaro kupujeme druhého Jazze do rodiny. Jednou mě pořád zezadu hnala Octavia jel jsem 110 řidiči to bylo málo na 90-tce, z kopce mě předjel, ale ve 14% stoupání jsem měl zařazenou trojku na dost hodně plynu, motor byl krásně vytočený, super výkon a Octavii bychom, kdyby nezavázel v kopci předjeli. Ten řidič se dost divil, pak jsem odbočil.
Filtr má životnost 30 000 Km,dle servisní knihy. Já jsem měnil při 18 000 Km. Ať byl nový nebo starší anebo vyměněný, pocení bylo stále stejné. MYSLÍM SI, musím to napsat takto, že to filtrem není.
Musím začít používat myslím si, abych nemusel nějakým chytrákům pořád něco vysvětlovat!
Sorry! Opět! Byl jsem na místě, zažil celý víceméně incident, když mě před předjetím tlačil, když v protisměru jely další auta a potom ten jeho pohled při předjetí. Bylo jasné, že ohrnuje nos a ukazuje mi jaký je borec. Pochybuji, že v kopci by se z něj stal beránek a řádný řidič a nechtěl mi dál ujíždět a ukázat jak má silné auto. Proto si MYSLÍM!!!!!, že se divil.
Po zkušenostech se servisem Honda v Ostravě ( který tímto nikomu nedoporučuji ) jsem změnil servis. Dojíždím sice přes 50 km, ale jsem spokojen. Velice dobré jednání a spokojenost se službami mám teď v servise Honda Třinec FOMI. Po servisních prohlídkách teď ve a na vozidle nezjišťuji žádné problémy, zašpinění vozu, odření vozu a pod. Sice už vozidlo nevidím, jak, kde a kdo jej opravuje, ale problémy jsem žádné nezjistil. Tímto servismenům děkuji, že se chovají k mému majetku jako ke svému, snad můžu říct profesionálně. Příště dopišu co na vozidle není nej ! Moc toho ale není. Po čtyřech letech mám auto jako nové se spotřebou 5.2 l/100 km, při průměrné rychlosti cca 43 km/h, více méně jezdí denně.
Předem musím souhlasit s tím, že když auto prodávají, tak jsou profesionálové, ale když reklamujete, tak jsou pálka a my míček, do kterého pálí!!!
Byl jsem na servisní prohlídce spojenou s výměnou oleje. Auto jsem předal samozřejmě bez podrobnější kontroly vozu. Díval jsem se přes prosklenou část servisu jak mechanik zvedal Jazz do výše, když v tom mu jedno z předních ramen zvedáku ujelo a auto se sklonilo dopředu a začalo se šíleně houpat, měl jsem obavu že spadne na zem, a to z výše asi 1.2 metru. Technik v klidu dal auto dolů nasadil rameno zpět a vyzvedl. Domohl jsem se kontroly spodku vozidla a technik mě ujišťoval, že auto z ramene nesjelo. Když jsem mu oponoval a řekl, že jsem to viděl, tak mi řekl, že venku prší, auto je mokré a proto to sjelo. Ujistil mě, že spodek je dostatečně tvrdý a že se nic nestalo. Opravdu děkuji za toto ujištění NIC SE NESTALO !!!! To je servis. Z toho vyplývá, že když prší. tak v servisu Honda Ostrava padají vozy ze zvedáku. Tzn.za mokra do servisu ne!!!!! Poslal jsem o tom zprávu na zastoupení Hondy v ČR, odkud mi bylo sdělení, že Honda Ostrava je špičkový servis a že neshledali žádné pochybení ani porušení záručních podmínek. Moc mě tímto potěšili?!?
Ještě jsem chtěl reklamovat gumovou krycí lištu pod sklem směrem ke kapotě po stranách, který je narušována teplým vzduchem, který uniká z motorové části. Bylo mi řečeno, že to dělají nějací hlodavci, že jsou tam viditelné zoubky. Prý to není na reklamaci. Hlodavec by musel strčit svou hlavičku do mezery asi 0,4 mm a hlodat. Směšné, navíc by to musel hlodat symetricky na obou stranách. Velice esteticky cítí tento hlodavec. V dopise mi bylo sděleno, že mi tento díl v rámci dobrých vztahů vymění, ale ještě jsem pro něj nebyl, tak nevím zda k výměně dojde.
Každopádně nemám z uvedeným servisem moc dobré zkušenosti. Zvažuji úplný odstup od záruky a chci skončit s jejich rádoby profesionálním servisem. Co vy na to? Máte taky někdo zkušenosti s poškozováním toho gumového dílu od boku čelního skla ke kapotě? Jinak auto je OK, klepu žádné poruchy, po dvou letech.
som chodieval jeden čas do Mazdy vo Viedni. U nás sa iba rozbiehali. Vo Viedni som mohol byť pri aute, sledovať ako nastavuje ventily a podobne. Bola to síce na tú dobu "pálka", ale tam som bol "pán zákazník". U nás ste iba číslo zákazky a faktúry. A neviem, čo by sa mi tak mohlo v servise stať...Padne na mňa nejaký strom? , alebo auto nebodaj?
firmu tvoria ľudia...:(( U nás má istý pán Nissan Patfinger, 2,5 DCi. V stručnosti prerozprávam. Auto? Pekný tank. Veď je to Nissan. 2 mesiace po záruke mu odišiel snímač ESP a ASR. NIKTO nevie opraviť, po 1000 eurách výdajov to vzdal. Výmena oleja-sevisná prehliadka: 30.000 km. Cca 12.000 SKK / 1 návšteva. Po skončení záruky išiel do súkromného servisu, kde už na nejakú bezpečnosť nehľadia... . Naftový filter: pôvodný od výrobcu, nejako to zistili, ale účtovaný, olej ako voda, podľa všetkého iba dolievaný, s olej. filtrom neviem, či tam nemá iba vložku... . To samé vzduchový a peľový...ako hnoj. Už si pýta olej, po 90.000 km je motor v stave 500.000 km.... Na MOBILE DE som našiel Mercedes E, r.v. 1999 E 220 CDi, al. 200, TAXI 1.125.000 km . Asi za 4.000 eur . Ak by chlapík robil servis v servise..., tak sa milióna km auto nedožije. Zároveň je tam kopec E, ktoré majú najzdených 600-800.000 km, v taxi službe. To o niečom svedčí, nie? Pretože taxi služby si robia servis SAMI...
Ono je to naozaj pre zákazníka najlepšie byť pri vozidle počas opravy, ale zas na druhej strane Vás tam nemôže žiadny seriózny servis pustiť z dôvodu BOZP - jednoducho riziko úrazu ... Ono je to koniec-koncom dosť smutné, že sa o tom musíme baviť. Dobrá firma musí byť natoľko dôverihodná, že sa nemusím osobne o opravu zaujímať. Urobia to čo majú a nič viac, ani menej ...
ktorí platia aj za doliatie H2O ? A potom nariekaš, že nemáš na lepšie, alebo sám seba utešuješ, že Ti to stačí, veď Ty nepotrebuješ klímu, silnejší motor a podobne.. P.S:Táto rada o servisoch nie je pre Teba.... . Ale inak si viem predstaviť, že z Teba majú v servise najväčšiu radosť. Hlúpy zákazník = dobrý zákazník...
Já žasnu, jací jsou ti slováci chytří lidi. Bohužel jen na skle. Luboš je toho příkladem, jeho příspěvky o tom svědčí...všechno vím, všechno znám, jsem nejlepší.
vozidle. Ak nebudú súhlasiť, tak za majiteľom. Ak nie, tak iný servis. Akonáhle mi povedia, že NEMôŽEM byť pri svojom aute, tak pa-pá. Servisov je dosť. A nebudete sa stíhať čudovať. To, čo trvá podľa normy 2-4 hodinky, sa dá stihúť aj za 1, samozrejme, v značkových sa platí podľa normohodiny, takže si veľmi nepomôžete.... , ale ušetríte aspoň čas. Osobne, ak už musím vymeniť olej a filtre, tak si pýtam iba to. Je blbosť si nechať skontrolovovať si a ZAPLATIŤ, či máte dosť vody v ostrekovači, aký máte tlak v rezerve a podobné somariny... P.S. Olej a filtre si zvyknem sám meniť v garáži, ale je pravda, že skúsený mechanik, ku ktorému chodim nájde ešte kopec vecí, podstatne dôležitejších..., takže za tých pár korún navyše to stojí.
Zde je vidět, jací trotli jsou zde...třeba ten Angel M. Každý ví, že honďácké Vtecové motory patří k tomu nejlepšímu na světě. Bezkonkurence. Jenže někteří hlupáci jsou unešení ze svého HTP nebo dehtoletu 1.9 TDI a nic jiného nejsou ve své zaslepenosti a omezenosti schopni akceptovat. Sjezdil jsem spoustu značek, koncerňáky, korejce, i mercedesy...ale nejraději se vracím k japoncům - tedy v mém případě Honda a Toyota. Kdo to zná, ví, o čem mluvím.
Ja u Kii na Tuhovskej v BA zažívam vždy to isté - prehliadka vozidla pred odovzdaním do servisu, "vypočúvanie" či mám niečo cenné v aute, oboznámenie s rozsahom prác. Pri odovzdávaní info čo naozaj urobili, obhliadka vozidla ... Môžem povedať, že mám dôveru v servis a už som tam nechal kadečo a nikdy sa s ničím nepohlo .... Výmenu pneumatík riešim v inej firme, ale vždy som prítomný a vždy mi všetko dotiahnu momentovým kľúčm - tak ako sa má ....
První garančka po roce - najeto 7400 km se spotřebou 5,2 l/km, typ kontroly B - tzn. kontrola podvozku, kol, potrubí, karosérie atd., k tomu rozebrané brzdy - čištění a smontování. Kontrola v Honda Kunčice. Prohlídka trvala 2 hodiny. Byl jsem překvapen, jak probíhá převzetí auta - nijak zvlášť, vybavení vozu, interiér, věci uložené ve vozidle, nic takového, jen kolik je benzínu a kolik je najeto. Podle mně trochu málo! Převzetí to samé, tady je servisní knížka a tady jsou klíče a nashledanou. Po převzetí jsem auto obešel, zkontroloval letmo uložené věci jestli jsou všechny a jel. Doma jsem po zaparkování otevřel kapotu a zjistil, že motorová část je celá zaprášená, prostor a díly jako je kontrolka oleje, nádobky a jejich víčka jsou špinavé od šmíru. Mám motorovou část dost čistou a 100% to co tam byly za změny poznám. Takže jsem musel opět čistit. Na zadních dveřích jsem zjistil odřený lak cca 0,5x0,5 cm jen tak lehce poškrábané. Na těsnění předních dveří dole u prahu byl flek 2x2xcm od měděnky nebo nějaké podobné hmoty - šlo to dost špatně pryč. Dále byly okopané boky dveří uvnitř od nastupování a mám podezření na vyměněné matice kol. Možná jim křivdím, ale mě sklamali. Příště si dám veliký pozor, teď už to nebudu hrotit, ale mrzí mě to. Jinak samozřejmě, že auto má i své chyby, ale to až příště.
Při prodeji nového auta jsou všichni "profesionálové,"ale skutečnost se ukáže až při případné reklamaci.Tam se už ona zmíněná "profesionalita" bohužel často vytratí a nahrazuje ji baseball,kde prodejce je pálka a zákazník míč...
Moje omluva všem kritikům, kteří celý svůj život dělají jen a jen dobré věci, nikdy neřekli, neudělali či nenapsali nic co mohlo jiného vyvést z míry nebo dokonce pobouřit. V žádném případě si Jazz nekupujte, nechte si svá auta jiných světových značek. Přece nebudeme všichni jezdit v Hondách, že? Tak zdar a slávu vašim vozům. Všechny Vás, kteří hledáte špatnost u ostatních, bych postavil jako fackovací panáky před nějaký úřad. Tam byste našli uplatnění. (třeba toho s tím Citroënem)
Ale veď ho nechajte, chcel sa len podeliť o radosť z nového auta. Aj keď písať recenziu po najazdení 19 km je "trochu zvláštne". P.S. "Dobre sedí na ceste". To bola tá cesta z predajne domov tak kľukatá?
Nosnost střechy je dána jak v technickém průkaze, tak v dokumentaci k vozidlu. Pokud tam žádná není, pak je to problém. Pokud tan je, zpravidla 50 - 70 kg, není co řešit. Nosiče se určitě dají sehnat od různých výrobců i na Netu (Thule, Neumann, atd.)
No tak Vám povím,z vaší recenze jsem unešenej.Dozvěděl jsem se plno užitečných věcí.Jak je tu už psáno např.že máte auto doma.Fakt,opravdu?A jak to ovlivní mě abych si ho taky koupil áááá tááák soused má já musím taky?!!!Tak to potom jo.Gratuluji Vám,tohle jsem ještě nikde nečetl.Jo jinak já mám Citroena fakt ho mám doma kupte si ho!!
Mám JAZZ 1,4 Comfort a nikde v manuálu jsem žádnou informaci o zákazu převáženi kol na střeše nenašel, ale taky v příslušenství nemá HONDA žádný držák na kola tak fakt nevím. Jediné řešení je pořídit si tažné a nosič na kola na tažné. Ve velkém techničáku je maximálni svislé zatížení tažného 95kg a tudíž není problém převést 4 kola. Nehledě na to že když máš kola na nosiči na tažném tak nemáš omezení rychlosti a hlavně to nezvyšuje spotřebu, což z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, neboť jsem tak to převážel kola na Formanovi. Jediná nepříjemnost je přehození poznávací značky na nosič kol.
Kdybych chtěl kupovat Hondu Jazz, tak mě tato recenze rozhodně převědčí, jelikož je plná praktických informací, třeba, že už ho mají doma a budou získávat zkušenosti. Hrůza.... .
Pocit z testovací jízdy , ale po informaci, že nelze na střeše převážet kola jsem byl zklamán, přestože v prospektu uvádějí opak. Máte někdo s tímto problémem zkušenost. Děkuji
Gratuluji k novému JAZZu. Už jej mám objednaného u Fomi Frýdek-Místek jedná se o 1,4 Comfort. Už je na prodejně a čeká na přezutí, montáž mech. zabezpečení a ochranných lišt. Dle VIN je vyroben v Japonsku, tak to snad bude v pohodě.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Jazz
Zbytečnost techto stránek!
Připadá mi to naprosto zbytečné tady něco psát, protože stejně si tady většina lidí, podle mě, myslí, že má to nejlepší auto na světě, neumí pochválit nic cizího. Co tady někteří čekají? Že každý člověk je odborník na auta a bude psát tu nejsuprovější recenzi? Každý píše to, co si myslí, že je to co druhé může zajímat. Každý má jiné vyjadřovací schopnosti. A komu se nedaří, nebo něco někdo napíše špatně, tak ho hned všichni ti BORCI, co jsou tady roznesou na kopytech, ubožáci. Přeji všem pěkné recenze! A hlavně Škodovkářům v těch výborných Octavkách, ve kterých jsou mnohem více než všichni ostatní lidé. Škoda že Octavky nepřidávají svým majitelům aspoň 90 IQ, aby byli normální! Lidi, neblbněte!!! Hoj.
22.03.2014 | 20:09:43 | Pettr335 | 88.102.217.* Reagovat
Další postřeh Honda Jazz
Tak skoro po pěti letech mám problém s baterií, postupně se stalo, že po zaparkování nebylo možné nastartovat - slabá baterie. Po nabití klasicky zase nějakou dobu vše v pořádku, ale ne na dlouho. Takže počítám s tím, že baterka vydržela 4,5 roku. K tomu dodávám, že je auto převážně provozováno pravidelně na krátké tratě cca 5 - 10 minut jízdy, tzn. málo dobíjená baterie, i když jsem jí měl často na udržovacím nabíječi. Přesto se bude muset baterka na zimu 2013 vyměnit.
20.10.2013 | 10:32:29 | Pettr335 | 94.199.40.* Reagovat
Co dál ? Novou Hondu?
Tak jsme se dívali po novém voze, chtěli jsme zase Jazze, druhého k tomu prvnímu. Začali jsme se zajímat o koupi, ale nějak nás odradil ten nový vzhled. Myslím si, že starý model je pěkný, ale tomu novému jsme nepřišli na chuť. Žádal jsem telefonicky u prodejce o zaslání nabídky na jaro 2013, že bych měl zájem, ale dosud mi nepřišla žádná nabídka. Celkem mě to překvapuje, když mi začátkem ledna 2013 řekl prodejce, že se v prodeji kolem března nebude nic moc měnit, že mají plné sklady, že nabídka vozů a výbavy bude stejná. Plné sklady a nenabídli mi žádný. Fakt zvláštní. Vzhledem k tomu, že se mi moc nový Jazz nelíbí, tak jsem se podíval jinde a objednal jsem si Opel Meriva B Turbo 1,4 88kW. Zradil jsem Hondu, ale asi si za to mohou sami, můj dojem. Navíc moc nevěřím výrobě v Číně. Nějak se po roce 2010 začala Honda Jazz propadat v žebříčcích spolehlivosti. Náš "Jezík" je vyroben v Japonsku a zatím bez jakékoliv závady, najeto máme 30 000 km. Možná snad, na dveřích zavazadlového prostoru je těsnění u skla, koneček se začíná odlepovat, asi 2 mm, a možná po 4 letech trochu chytá rez střední části výfuku.
08.03.2013 | 00:14:16 | Pettr | 88.102.217.* Reagovat
RE: Co dál ? Novou Hondu?
Napíš ako si spokojný s novou Merivou B. Recenziu na Merivu B som zatial nenašiel. Ja mám zatial Merivu A 1.4 66Kw r.v. 2006/ 140000 km a zatial jediná porucha po 100000 km tiekla vodná pumpa. Ostatné iba spotrebný materiál: brzdové doštičky, 1x kotúče, 1 guľový čap, už mal trocha vôľu a tlmiče. Dal som vymeniť všetky i keď chybný bol iba jeden. Olej atd.
15.11.2014 | 22:53:51 | Meriva | 88.212.36.* Reagovat
Další fackovací panák a navíc z Octavie! Postřelená ....... atd.
29.01.2013 | 09:21:53 | Pettr | 88.102.217.* Reagovat
Mínusy
Velice lehce se poškrábe plexisklo na přístrojích, čistit to lze pouze jelenicí, ta nepoškodí povrch. Přední sklo se potí a to celkem dost, nutná klima, která vše vyřeší okamžitě, ale musí se užít. Zadní pásy klepou o plasty boku vedle opěradel, když jsou volně spuštěné - bez pasažéra. Řekl bych, že je hrozně malá vrstva barvy na prazích, kde se hned po lehkém zavadění botou ukáže oděrka. Zadní plato má gumové chrániče, které mají tlumit při nerovnostech, moc nefungují, plato klepe o plastové kryty zavazadlového prostoru na nerovnostech, dolepil jsem těsnicí podložky - neklepe. Jinak asi nic. Jsem velice spokojený, auto je bez závad, po technické 12 2012 žádné závady, prostorné, úsporné tiché auto pro rodinu s dětmi super. Na dovolenou nás vezlo naposledy do Itálie 1 400 Km, bez problémů a ani jsme se mezi silnějšími a namachrovanými značkami neztratili. Na jaro kupujeme druhého Jazze do rodiny. Jednou mě pořád zezadu hnala Octavia jel jsem 110 řidiči to bylo málo na 90-tce, z kopce mě předjel, ale ve 14% stoupání jsem měl zařazenou trojku na dost hodně plynu, motor byl krásně vytočený, super výkon a Octavii bychom, kdyby nezavázel v kopci předjeli. Ten řidič se dost divil, pak jsem odbočil.
25.01.2013 | 00:12:36 | Pettr335 | 88.102.217.* Reagovat
RE: Mínusy
Páči sa mi, že dopĺňaš recenziu. Bolo by super, keby si pri každej aktualizácii uvádzal počet najazdených km.
25.01.2013 | 01:16:15 | roman | 62.197.220.* Reagovat
"Pocení skla"
Je potřeba vyměnit kabinový filtr, který už to má za sebou, "pocení" se výrazně sníží.
25.01.2013 | 08:35:27 | | 188.175.53.* Reagovat
RE: "Pocení skla"
Filtr má životnost 30 000 Km,dle servisní knihy. Já jsem měnil při 18 000 Km. Ať byl nový nebo starší anebo vyměněný, pocení bylo stále stejné. MYSLÍM SI, musím to napsat takto, že to filtrem není.
Musím začít používat myslím si, abych nemusel nějakým chytrákům pořád něco vysvětlovat!
29.01.2013 | 09:16:08 | Pettr335 | 88.102.217.* Reagovat
RE: Mínusy
Zajímalo by mě jak jsi poznal na řidiči Oct.že se divil.Nepředjel jsi ho,tím pádem ani neviděl,ani jsi se s ním nebavil.To tu je stále dokola.
25.01.2013 | 19:25:00 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Mínusy
Sorry! Opět! Byl jsem na místě, zažil celý víceméně incident, když mě před předjetím tlačil, když v protisměru jely další auta a potom ten jeho pohled při předjetí. Bylo jasné, že ohrnuje nos a ukazuje mi jaký je borec. Pochybuji, že v kopci by se z něj stal beránek a řádný řidič a nechtěl mi dál ujíždět a ukázat jak má silné auto. Proto si MYSLÍM!!!!!, že se divil.
29.01.2013 | 09:11:20 | Pettr335 | 88.102.217.* Reagovat
RE: Mínusy
Jak víš, že se nedivil? Ty ses s ním bavil? To tu je pořád dokola! Chytráku.
29.01.2013 | 09:17:50 | Pettr | 88.102.217.* Reagovat
Změnil jsem servis
Po zkušenostech se servisem Honda v Ostravě ( který tímto nikomu nedoporučuji ) jsem změnil servis. Dojíždím sice přes 50 km, ale jsem spokojen. Velice dobré jednání a spokojenost se službami mám teď v servise Honda Třinec FOMI. Po servisních prohlídkách teď ve a na vozidle nezjišťuji žádné problémy, zašpinění vozu, odření vozu a pod. Sice už vozidlo nevidím, jak, kde a kdo jej opravuje, ale problémy jsem žádné nezjistil. Tímto servismenům děkuji, že se chovají k mému majetku jako ke svému, snad můžu říct profesionálně. Příště dopišu co na vozidle není nej ! Moc toho ale není. Po čtyřech letech mám auto jako nové se spotřebou 5.2 l/100 km, při průměrné rychlosti cca 43 km/h, více méně jezdí denně.
21.12.2012 | 13:20:58 | Pettr335 | 88.102.217.* Reagovat
Servis Honda
Předem musím souhlasit s tím, že když auto prodávají, tak jsou profesionálové, ale když reklamujete, tak jsou pálka a my míček, do kterého pálí!!!
Byl jsem na servisní prohlídce spojenou s výměnou oleje. Auto jsem předal samozřejmě bez podrobnější kontroly vozu. Díval jsem se přes prosklenou část servisu jak mechanik zvedal Jazz do výše, když v tom mu jedno z předních ramen zvedáku ujelo a auto se sklonilo dopředu a začalo se šíleně houpat, měl jsem obavu že spadne na zem, a to z výše asi 1.2 metru. Technik v klidu dal auto dolů nasadil rameno zpět a vyzvedl. Domohl jsem se kontroly spodku vozidla a technik mě ujišťoval, že auto z ramene nesjelo. Když jsem mu oponoval a řekl, že jsem to viděl, tak mi řekl, že venku prší, auto je mokré a proto to sjelo. Ujistil mě, že spodek je dostatečně tvrdý a že se nic nestalo. Opravdu děkuji za toto ujištění NIC SE NESTALO !!!! To je servis. Z toho vyplývá, že když prší. tak v servisu Honda Ostrava padají vozy ze zvedáku. Tzn.za mokra do servisu ne!!!!! Poslal jsem o tom zprávu na zastoupení Hondy v ČR, odkud mi bylo sdělení, že Honda Ostrava je špičkový servis a že neshledali žádné pochybení ani porušení záručních podmínek. Moc mě tímto potěšili?!?
Ještě jsem chtěl reklamovat gumovou krycí lištu pod sklem směrem ke kapotě po stranách, který je narušována teplým vzduchem, který uniká z motorové části. Bylo mi řečeno, že to dělají nějací hlodavci, že jsou tam viditelné zoubky. Prý to není na reklamaci. Hlodavec by musel strčit svou hlavičku do mezery asi 0,4 mm a hlodat. Směšné, navíc by to musel hlodat symetricky na obou stranách. Velice esteticky cítí tento hlodavec. V dopise mi bylo sděleno, že mi tento díl v rámci dobrých vztahů vymění, ale ještě jsem pro něj nebyl, tak nevím zda k výměně dojde.
Každopádně nemám z uvedeným servisem moc dobré zkušenosti. Zvažuji úplný odstup od záruky a chci skončit s jejich rádoby profesionálním servisem. Co vy na to? Máte taky někdo zkušenosti s poškozováním toho gumového dílu od boku čelního skla ke kapotě?
Jinak auto je OK, klepu žádné poruchy, po dvou letech.
15.11.2010 | 23:04:37 | Pettr335 Reagovat
Iba dopoviem, že v 1992
som chodieval jeden čas do Mazdy vo Viedni. U nás sa iba rozbiehali. Vo Viedni som mohol byť pri aute, sledovať ako nastavuje ventily a podobne.
Bola to síce na tú dobu "pálka", ale tam som bol "pán zákazník".
U nás ste iba číslo zákazky a faktúry. A neviem, čo by sa mi tak mohlo v servise stať...Padne na mňa nejaký strom? , alebo auto nebodaj?
14.12.2009 | 11:38:01 | ľuboš Reagovat
Áno, bezpečnosť. Áno, ale
firmu tvoria ľudia...:((
U nás má istý pán Nissan Patfinger, 2,5 DCi. V stručnosti prerozprávam.
Auto? Pekný tank. Veď je to Nissan. 2 mesiace po záruke mu odišiel snímač ESP a ASR. NIKTO nevie opraviť, po 1000 eurách výdajov to vzdal.
Výmena oleja-sevisná prehliadka: 30.000 km. Cca 12.000 SKK / 1 návšteva.
Po skončení záruky išiel do súkromného servisu, kde už na nejakú bezpečnosť nehľadia... .
Naftový filter: pôvodný od výrobcu, nejako to zistili, ale účtovaný, olej ako voda, podľa všetkého iba dolievaný, s olej. filtrom neviem, či tam nemá iba vložku... . To samé vzduchový a peľový...ako hnoj.
Už si pýta olej, po 90.000 km je motor v stave 500.000 km....
Na MOBILE DE som našiel Mercedes E, r.v. 1999 E 220 CDi, al. 200,
TAXI
1.125.000 km . Asi za 4.000 eur .
Ak by chlapík robil servis v servise..., tak sa milióna km auto nedožije.
Zároveň je tam kopec E, ktoré majú najzdených 600-800.000 km, v taxi službe.
To o niečom svedčí, nie? Pretože taxi služby si robia servis SAMI...
14.12.2009 | 11:32:36 | ľuboš Reagovat
BOZP nepustí !!!
Ono je to naozaj pre zákazníka najlepšie byť pri vozidle počas opravy, ale zas na druhej strane Vás tam nemôže žiadny seriózny servis pustiť z dôvodu BOZP - jednoducho riziko úrazu ... Ono je to koniec-koncom dosť smutné, že sa o tom musíme baviť. Dobrá firma musí byť natoľko dôverihodná, že sa nemusím osobne o opravu zaujímať. Urobia to čo majú a nič viac, ani menej ...
14.12.2009 | 11:09:11 | Dušan Mihálik Reagovat
Aha, Anonym, Ty si z tých,
ktorí platia aj za doliatie H2O ?
A potom nariekaš, že nemáš na lepšie, alebo sám seba utešuješ, že Ti to stačí, veď Ty nepotrebuješ klímu, silnejší motor a podobne..
P.S:Táto rada o servisoch nie je pre Teba.... .
Ale inak si viem predstaviť, že z Teba majú v servise najväčšiu radosť.
Hlúpy zákazník = dobrý zákazník...
14.12.2009 | 11:03:19 | Reagovat
Já žasnu, jací jsou ti slováci chytří lidi. Bohužel jen na skle. Luboš je toho příkladem, jeho příspěvky o tom svědčí...všechno vím, všechno znám, jsem nejlepší.
14.12.2009 | 10:46:55 | Reagovat
Žiadajte o možnoť byť pri
vozidle. Ak nebudú súhlasiť, tak za majiteľom. Ak nie, tak iný servis.
Akonáhle mi povedia, že NEMôŽEM byť pri svojom aute, tak pa-pá.
Servisov je dosť. A nebudete sa stíhať čudovať. To, čo trvá podľa normy 2-4 hodinky, sa dá stihúť aj za 1, samozrejme, v značkových sa platí podľa normohodiny, takže si veľmi nepomôžete.... , ale ušetríte aspoň čas.
Osobne, ak už musím vymeniť olej a filtre, tak si pýtam iba to. Je blbosť si nechať skontrolovovať si a ZAPLATIŤ, či máte dosť vody v ostrekovači, aký máte tlak v rezerve a podobné somariny...
P.S. Olej a filtre si zvyknem sám meniť v garáži, ale je pravda, že skúsený mechanik, ku ktorému chodim nájde ešte kopec vecí, podstatne dôležitejších..., takže za tých pár korún navyše to stojí.
14.12.2009 | 10:31:50 | ľuboš Reagovat
Angelo IQ
Zde je vidět, jací trotli jsou zde...třeba ten Angel M. Každý ví, že honďácké Vtecové motory patří k tomu nejlepšímu na světě. Bezkonkurence. Jenže někteří hlupáci jsou unešení ze svého HTP nebo dehtoletu 1.9 TDI a nic jiného nejsou ve své zaslepenosti a omezenosti schopni akceptovat. Sjezdil jsem spoustu značek, koncerňáky, korejce, i mercedesy...ale nejraději se vracím k japoncům - tedy v mém případě Honda a Toyota. Kdo to zná, ví, o čem mluvím.
14.12.2009 | 10:23:26 | Reagovat
Servis je teda biedny : (.
Ja u Kii na Tuhovskej v BA zažívam vždy to isté - prehliadka vozidla pred odovzdaním do servisu, "vypočúvanie" či mám niečo cenné v aute, oboznámenie s rozsahom prác. Pri odovzdávaní info čo naozaj urobili, obhliadka vozidla ...
Môžem povedať, že mám dôveru v servis a už som tam nechal kadečo a nikdy sa s ničím nepohlo ....
Výmenu pneumatík riešim v inej firme, ale vždy som prítomný a vždy mi všetko dotiahnu momentovým kľúčm - tak ako sa má ....
13.12.2009 | 23:17:08 | Dušan Mihálik Reagovat
Garančka
První garančka po roce - najeto 7400 km se spotřebou 5,2 l/km, typ kontroly B - tzn. kontrola podvozku, kol, potrubí, karosérie atd., k tomu rozebrané brzdy - čištění a smontování. Kontrola v Honda Kunčice. Prohlídka trvala 2 hodiny. Byl jsem překvapen, jak probíhá převzetí auta - nijak zvlášť, vybavení vozu, interiér, věci uložené ve vozidle, nic takového, jen kolik je benzínu a kolik je najeto. Podle mně trochu málo! Převzetí to samé, tady je servisní knížka a tady jsou klíče a nashledanou. Po převzetí jsem auto obešel, zkontroloval letmo uložené věci jestli jsou všechny a jel. Doma jsem po zaparkování otevřel kapotu a zjistil, že motorová část je celá zaprášená, prostor a díly jako je kontrolka oleje, nádobky a jejich víčka jsou špinavé od šmíru. Mám motorovou část dost čistou a 100% to co tam byly za změny poznám. Takže jsem musel opět čistit. Na zadních dveřích jsem zjistil odřený lak cca 0,5x0,5 cm jen tak lehce poškrábané. Na těsnění předních dveří dole u prahu byl flek 2x2xcm od měděnky nebo nějaké podobné hmoty - šlo to dost špatně pryč. Dále byly okopané boky dveří uvnitř od nastupování a mám podezření na vyměněné matice kol. Možná jim křivdím, ale mě sklamali. Příště si dám veliký pozor, teď už to nebudu hrotit, ale mrzí mě to. Jinak samozřejmě, že auto má i své chyby, ale to až příště.
13.12.2009 | 23:07:39 | Pettr Reagovat
Pettr
Při prodeji nového auta jsou všichni "profesionálové,"ale skutečnost se ukáže až při případné reklamaci.Tam se už ona zmíněná "profesionalita" bohužel často vytratí a nahrazuje ji baseball,kde prodejce je pálka a zákazník míč...
11.12.2009 | 18:27:54 | marne Reagovat
Kritici
Moje omluva všem kritikům, kteří celý svůj život dělají jen a jen dobré věci, nikdy neřekli, neudělali či nenapsali nic co mohlo jiného vyvést z míry nebo dokonce pobouřit. V žádném případě si Jazz nekupujte, nechte si svá auta jiných světových značek. Přece nebudeme všichni jezdit v Hondách, že? Tak zdar a slávu vašim vozům.
Všechny Vás, kteří hledáte špatnost u ostatních, bych postavil jako fackovací panáky před nějaký úřad. Tam byste našli uplatnění. (třeba toho s tím Citroënem)
12.02.2009 | 22:48:06 | Pettr335 Reagovat
Ja moc nemusím Hoďacké motory. Nemajú žiadny krúťak..
09.02.2009 | 15:47:08 | Angel_M Reagovat
Ale veď ho nechajte, chcel sa len podeliť o radosť z nového auta. Aj keď písať recenziu po najazdení 19 km je "trochu zvláštne". P.S. "Dobre sedí na ceste". To bola tá cesta z predajne domov tak kľukatá?
09.02.2009 | 13:18:53 | Petrík Reagovat
Střešní nosič
Pozor při nákupu doplňku pro nového JAZZe!! Při koupi to musíte uvést, protože rozměry jsou jiné!! Nový JAZZ je o něco širší, tak pozor.
09.02.2009 | 13:14:00 | mb Reagovat
Střešní nosič
Například:
http://www.stresni-nosice.cz/eshop-cz/stresni-nosice-cz/product/piccola-pc2044ts3115-honda-jazz-bez-pripravy-cz
09.02.2009 | 12:53:36 | Karel Reagovat
Nosnost střechy
Nosnost střechy je dána jak v technickém průkaze, tak v dokumentaci k vozidlu. Pokud tam žádná není, pak je to problém. Pokud tan je, zpravidla 50 - 70 kg, není co řešit. Nosiče se určitě dají sehnat od různých výrobců i na Netu (Thule, Neumann, atd.)
09.02.2009 | 12:48:33 | Karel Reagovat
Užitečný
No tak Vám povím,z vaší recenze jsem unešenej.Dozvěděl jsem se plno užitečných věcí.Jak je tu už psáno např.že máte auto doma.Fakt,opravdu?A jak to ovlivní mě abych si ho taky koupil áááá tááák soused má já musím taky?!!!Tak to potom jo.Gratuluji Vám,tohle jsem ještě nikde nečetl.Jo jinak já mám Citroena fakt ho mám doma kupte si ho!!
09.02.2009 | 11:28:49 | Reagovat
Kola na střeše
Cenově výhodné nociče kol na tažné jsou http://www.nosic-kol.cz/ sám mám model MEDA 2+1 a maximálni spokojenost.
09.02.2009 | 11:02:39 | mb Reagovat
Kola na střeše
Mám JAZZ 1,4 Comfort a nikde v manuálu jsem žádnou informaci o zákazu převáženi kol na střeše nenašel, ale taky v příslušenství nemá HONDA žádný držák na kola tak fakt nevím. Jediné řešení je pořídit si tažné a nosič na kola na tažné. Ve velkém techničáku je maximálni svislé zatížení tažného 95kg a tudíž není problém převést 4 kola. Nehledě na to že když máš kola na nosiči na tažném tak nemáš omezení rychlosti a hlavně to nezvyšuje spotřebu, což z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, neboť jsem tak to převážel kola na Formanovi. Jediná nepříjemnost je přehození poznávací značky na nosič kol.
09.02.2009 | 10:54:41 | mb Reagovat
Kdybych chtěl kupovat Hondu Jazz, tak mě tato recenze rozhodně převědčí, jelikož je plná praktických informací, třeba, že už ho mají doma a budou získávat zkušenosti. Hrůza.... .
07.02.2009 | 20:13:41 | Radek Reagovat
Pocit z testovací jízdy , ale po informaci, že nelze na střeše převážet kola jsem byl zklamán, přestože v prospektu uvádějí opak. Máte někdo s tímto problémem zkušenost. Děkuji
07.02.2009 | 19:43:19 | Reagovat
Gratuluji k novému JAZZu. Už jej mám objednaného u Fomi Frýdek-Místek jedná se o 1,4 Comfort. Už je na prodejně a čeká na přezutí, montáž mech. zabezpečení a ochranných lišt. Dle VIN je vyroben v Japonsku, tak to snad bude v pohodě.
05.01.2009 | 08:00:53 | mb Reagovat