Rok výroby:2009Typ motoru:1.4Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 100 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:6.5 l/100 kmVloženo:20. 2. 2010
Dosud jsme zaznamenal pouze pískající brzdy, dle servisu jsou pouze zanesené špínou. Po vyčištěníi bylo vše ca 3 dny v pořádku, poté opět ten samý problém.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo zakoupeno v dubnu 2009. Dosud najeto neco pres 15 000km, vetsinou na velice slusnych silnicich v Nemecku (ca 90%). Vozidlo mě příjemně překvapilo, především co se prostornosti týče. Tak malé-velké auto se jen tak nevidí. Nebyl problém stěhovat v něm 42" TV a spoustu dalších věcí. Nákup v Ikea? Žádný problém, skříně co 1,80m se do auta vejdou, i když při této délce "zavazadla" je již spolujezdec poněkud stísněn :-)
Bohužel mám i několik výtek, již zmíněné pískání brzd, průhledné plasty (tachometr, indikátor klimatizace) jsou velice velice velice náchylné na poěkrábáni. Už jen malé částečky prachu způsobí při utíráni škrábance. Velice často mám problémy se zařazením zpátečky, převodovka prostě stávkuje a nedovolí zpátečku zařadit. Dle servisu se jedná o "charakter" převodovky. Zajímavé je, že mam poslední 2 týdny ten samý problém i se 3tím převodovým stupněm -- toto bude reklamováno ca za 4 týdny na inspekční prohlíce.
Jinak žádné jiné problémy jsem dosud neshledal. Dokonce i stěrače vydržely více než 8 měsíců naprosto bez problémů. Nyní uz jsou ovšem zralé na výměnu.
Vozidlo je velmi vhodné do městského provozu, vzhledem k jeho rozměrům lze zaparkovat téměř všude. K tomu si připočtěte velikost "vnitřního" prostoru, dokonalá kombinace.
Jelikož jezdím v týdnu 90% pouze ve městě, mám tedy poměrně vysokou spotřebu -- až 7 litrů v zimě, v létě ca 6.0-6.5 litrů. Bohužel se mi ještě nikdy nepodařilo dostat se se spotřebou pod 5 litrů, a to ani při jízdě na okresních silnicích. Hranice spotřeby 5.5 litrů je pro mě bohužel nedosažitelná už jen z toho důvodu, že jezdím rychle. Na dálnici málokdy klesnu pod 150kmh (bydlím v Německu) a tomu i odpovídá spotřeba.
Jízda s Hondou Jazz je vcelku svižná, při 5000-6000 otáčkách motor ožívá (škoda jen té hlučnonsti9 a teprve zde je cítit jeho ca. 100k. Bohužel je podvozek poměrně tvrdý a na silnici cítíte každou větší díru. Náchylnost na poryvy větru tu již byla několikrát zmína, ale ta je dána výškou vozidla. Z druhé strany jsem rád, že je auto tak vysoké - rád sedím výše a hlavně se z něj dobře vystupuje. Kolegyně, kterou jsem vezl je v současné době v 7mém měsíci těhotenství a sama mi potvrdila, že mohla vystoupit naprosto bez problémů, což se jí ještě u žádného jiného vozu nepodařilo :-)
Jedno doporučení: Doporučuji, dokoupit si zadní parkovací senzory. Z vozidla není zrovna dobrý výhled dozadu. I když ve srovnání s Insight je to jak nebe a dudy :-)
Jedinou chybou tohoto auta je příšerná pořizovací cena nového vozu, např. verze Comfort 1,4 začíná na 379900Kč. Zcela srovnatelný Citroen C4 Furio 1,4 stojí 249900Kč. Japonci obecně u nás auta nepochopitelně předražují. V USA je prodávají levně.
Do loňského roku bylo toto voz.s 1,4 motorem jedním z mých favoritů, ale protože jezdím převážně po našich okreskách, již není. K tomu přispělo i hodnocení autora žijícího v SRN. Navíc nemám rád hluk ve vozidle, zvláště když často poslouchám hudbu. Takže na lepší cesty ano!!! Má výborně obestavěný prostor, na velikost auta má bezkonkurenční kufr. Avšak nehodí se na naše, převážně rozbité či mizerně pospravované (na jaře to bude chtít teréňáky či rovnou traktory) silnice!!!
Doplnek recenze: Bohuzel, pred ca 3mi tydny jsem mel s nasim Jazzikem nepekne setkani s predkem 40ti tunoveho kamionu, ktere bohuzel Jazz nerozchodil (a uz ani nerozchodi :-( )
V ca 60kmh rychlosti do naseho Jazze narazil kamion. Prave v teto situaci jsem si uvedomil, jak velke stesti jsem mel pri volbe vozidla. Auto bylo zrale na srot, nicmene ja jsem vyvazl bez jedineho skrabance, modriny ci otlaceniny. Musim rici, klobouk dolu, bezpecnost vozu se povedla na jednicku s hvezdickou.
Oficialni rozlouceni probehne zitra u prilezitosti odhlaseni z Evidence vozidel :-(
Vsem soucasnym, minulym i budoucim majitelum preji mnoho stastnych km. Ja presedavam na Civica :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Honda Jazz
Honda Jazz 1,4
Jedinou chybou tohoto auta je příšerná pořizovací cena nového vozu, např. verze Comfort 1,4 začíná na 379900Kč. Zcela srovnatelný Citroen C4 Furio 1,4 stojí 249900Kč. Japonci obecně u nás auta nepochopitelně předražují. V USA je prodávají levně.
06.11.2013 | 20:27:05 | turista | 195.113.135.* Reagovat
Bylo jedním z favoritů
Do loňského roku bylo toto voz.s 1,4 motorem
jedním z mých favoritů, ale protože jezdím
převážně po našich okreskách, již není.
K tomu přispělo i hodnocení autora žijícího v SRN.
Navíc nemám rád hluk ve vozidle, zvláště když
často poslouchám hudbu.
Takže na lepší cesty ano!!! Má výborně obestavěný
prostor, na velikost auta má bezkonkurenční kufr. Avšak nehodí se na naše, převážně rozbité či mizerně
pospravované (na jaře to bude chtít teréňáky či
rovnou traktory) silnice!!!
03.12.2010 | 13:09:16 | vindic Reagovat
Dodatek
Doplnek recenze: Bohuzel, pred ca 3mi tydny jsem mel s nasim Jazzikem nepekne setkani s predkem 40ti tunoveho kamionu, ktere bohuzel Jazz nerozchodil (a uz ani nerozchodi :-( )
V ca 60kmh rychlosti do naseho Jazze narazil kamion. Prave v teto situaci jsem si uvedomil, jak velke stesti jsem mel pri volbe vozidla. Auto bylo zrale na srot, nicmene ja jsem vyvazl bez jedineho skrabance, modriny ci otlaceniny. Musim rici, klobouk dolu, bezpecnost vozu se povedla na jednicku s hvezdickou.
Oficialni rozlouceni probehne zitra u prilezitosti odhlaseni z Evidence vozidel :-(
Vsem soucasnym, minulym i budoucim majitelum preji mnoho stastnych km. Ja presedavam na Civica :-)
28.04.2010 | 21:47:11 | Tommy Reagovat
VTEC
ano, ve voze je jiz VTEC.
12.03.2010 | 20:05:22 | Reagovat
motor ožívá
No tak to zrovna!!!Pri 5-8tis už tlačíš riadne kakao.
02.03.2010 | 01:38:59 | rado Reagovat
motor
Je v tom aute uz nova 1.4 VTEC? Je to ozaj spickovy agregat- myslim samozrejme na objem a typ auta?
27.02.2010 | 19:16:59 | meki Reagovat