závady prakticky žádné, občas při startování nechtěl naskočit motor, ale nakonec jsem vždy odjel, tak jsem ani moc nepátral čím to bude. Měnil jsem ve 110000 Km přední brzdové destičky, ale toto nepovažuji za závadu
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem měl v dlouhodobém užívání jako zapůjčené, jinak bych asi nikdy neuvažoval o jeho koupi, takže když jsem ho uviděl, moc radosti nebylo, jelikož mé předchozí vozidlo byl Nissan Primera P11. Postupem času jsme zjistili, že to taková hrůza není. Vozidlo dříve jezdilo po Praze a na PP byl údaj o spotřebě 7,8l. Další historii vozidla jsem neznal. Asi rok jsme s autem jezdili převážně po okreskách a spotřeba klesla na 6,8l. Následně další rok v malém městě se zvedla na 7.5l, ale to bylo spíše dáno mojí "těžkou" nohou. Ženy by měli jistě spotřebu menší. Motor 1,4 benzín, 63Kw celkem stačil, když jedete sami. S plně obsazeným se o akceleraci ani mluvit nedá. Na dovolenou do Chorvatska jsem si raději půjčil Toyotu Avensis. O jízdních vlastnostech toho není moc na povídání, jelikož jsem se raději do větších akcí nepouštěl. Velmi rychle začaly rezavět zadní lemy, takže asi tam byl dříve nějaký problém, jelikož na jiných Accentech jsem si toho nevšiml. Jinak za skoro 50tis. ujetých kilometrů žádný problém. Vzhled auta nic moc, ale po pár týdnech se to ohledí a nepřišlo mi, že by to bylo nějak extra škaredé :-). Zavazadlový prostor vždy stačil a případně jsem sklopil zadní sedadla. Nečekejte ale zcela rovnou plochu. Uvnitř vozidla jsem si rychle zvykl, pouze umístění ovladače zadního stěrače byl zajímavě umístěn a to ne na páčce pod volantem, ale na palubní desce vlevo od volantu. Místa pro rodinu se dvěma dětmi akorát. Vytknout bych mohl pronikající hluk nad rychlosti 120km/h. Teď chvilku jezdím s Opelem Astrou, r.v. 1997 a tak hlučné není. Dalo by se říct, že pro toho, kdo nepotřebuje s autem jezdit denně 100km nebo machrovat před diskotékou, mám pro něj tajný tip. V bazarech jich není úplně nejmíň, jsou za hodně slušné peníze, moc najeto většina těchto aut mít nebude, a zloději po něm pást taky nebudou. Dají se ještě sehnat po 1. majiteli s CZ původem. Pokud má někdo jiný názor, může si za stejné peníze místo toho koupit o 4 roky "nebouranou" starší Octavii TDi s najetými 340.000km. ( tedy promiňte - stočené na 150.000km). Jsem si vědom, že tím závěrem se může nejeden spokojený majitel Octavie urazit, ale je to můj názor. Díky a přeji všem hezký den.
Před půl rokem jsem koupil Accent 1.4 12V liftback, r.v. 2005, najeto 85 tis. po druhém majiteli. Potřeboval jsem menší auto na dojíždění do práce (vzdálenost cca 12 km, většinou městský provoz). Mým požadavkům toto auto vyhovuje - výkon motoru je dostatečný, ovladatelnost je dobrá, jen spotřebu bych uvítal malinko nižší - obvykle jezdím za 7,5 l/100km (na delších trasách klesne k 7 litrům). Mile mě překvapil měkce naladěný podvozek (předtím jsem měl Citroen Xantii a nezaznamenal jsem zhoršené pohodlí), zřejmě díky víceprvkové zadní nápravě ale drží velmi dobře stopu. Motor má výkon až ve vyšších otáčkách, takže je třeba častěji řadit (k řazení nemám výhrady) a motor je ve vyšších otáčkách už docela slyšet. Co mi vadí: sedačka řidiče je nastavitelná jen podélně, páčka stěračů funguje úplně naopak, než jsem byl zvyklý (nahoru jednorázové stírání, dolů cyklovač a rychlejší stírání), elektrické stahování oken funguje až ve 2. poloze klíčku. Divné je taky přepínání počítače knoflíkem na přístrojovce a spínač zadního stěrače vlevo od volantu. Postrádám možnost otevírat víko kufru rukou (lze pouze klíčkem nebo z kabiny páčkou vlevo u dveří řidiče). Taky se mi projevila začínající koroze zadních blatníků a podběhů - myslím, že podběhy jsou špatně řešené - vzadu tvoří kapsu, ve které zůstávají nečistoty a vlhkost.
06.10.2017 | 13:51:35 | Martin
| 78.31.25.*Reagovat
Korejské automobilky umí
Pokud se týká tohoto auta dobrý výběr. I ve stejném roce model Elantry je pohodový a super. ono záleží na tom co člověk chce mít méně poruchové. Taková Octa, ta v karosařině překonává co jen jde a konkuruje i silným značkám jako Peugeot i Audi. Ostatní se v této karosařině nemůžou rovnat. Mám na myslí Pozink kastli O1. Tady jako Ti korejci dost zaostávají a ten plech to je neštěstí. Ale na druhou stranu, jak si člověk koupí německé auto dostane k němu bonusově poruchové součástky bosch a siemens a dalších firem, kterých je lepší se vyhýbat. O poruchách alternátoru, může vyprávět skoro každý vlastník Octy a nebo od známého, a takové spotřebiče v tisících jsou tam spousty, startér funkce klima atd. Takže sice Hyundai i Kia je neskutečně tenký plech snadný na korozi, ale zase elektrosoučásti jsou neuvěřitelně spolehlivé. Stejně spolehlivé jako vaše domácí spotřebiče z Koreje jako Samsung, LG. Navíc tento Accent to v jízdních vlastnostech Octávii natřel. Ve WRC se dokázal umístit na 7.místo v nějakých okruzích, nejlepší umístění Octy I je 11.místo. Takže ať dají podvozek do Octy jakýkoliv, vždy bude v nevýhodě proti jinému autu, jako dokonce tento. Tedy poměr, kdyby to byly vyrovnané podvozky, né rozdíl, že jeden bude např. s Haldexem, nebo sportovní RS a druhý obyč. Doporučuji ČR původ po důchodci a s malými km. Zatím se mi to vyplácí taky, klep klep. Naopak vyvaroval bych se korejské značky Daewoo, leda tak opravdu luxusní stav. Je to třetí značka stejně kvalitativně jako rozdíl mezi francouzskými Peugeot,Citroen a již kritizovaný třetí Renault. V koreji je to Hyundai, Kia a třetí Daewoo(určité modely chevrolet pokud si vzpomínám).
Boh chráň aby to bolo spoľahlivé ako LG. Mal som od tejto značky dvd player, dvd rekordér, monitor, lcd telku - všetko sa neopraviteľne pokazilo ešte pred koncom záručnej doby okrem telky, tá 3 mesiace po jej skončení.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
vcelku spokojenost
Před půl rokem jsem koupil Accent 1.4 12V liftback, r.v. 2005, najeto 85 tis. po druhém majiteli. Potřeboval jsem menší auto na dojíždění do práce (vzdálenost cca 12 km, většinou městský provoz). Mým požadavkům toto auto vyhovuje - výkon motoru je dostatečný, ovladatelnost je dobrá, jen spotřebu bych uvítal malinko nižší - obvykle jezdím za 7,5 l/100km (na delších trasách klesne k 7 litrům). Mile mě překvapil měkce naladěný podvozek (předtím jsem měl Citroen Xantii a nezaznamenal jsem zhoršené pohodlí), zřejmě díky víceprvkové zadní nápravě ale drží velmi dobře stopu. Motor má výkon až ve vyšších otáčkách, takže je třeba častěji řadit (k řazení nemám výhrady) a motor je ve vyšších otáčkách už docela slyšet.
Co mi vadí: sedačka řidiče je nastavitelná jen podélně, páčka stěračů funguje úplně naopak, než jsem byl zvyklý (nahoru jednorázové stírání, dolů cyklovač a rychlejší stírání), elektrické stahování oken funguje až ve 2. poloze klíčku. Divné je taky přepínání počítače knoflíkem na přístrojovce a spínač zadního stěrače vlevo od volantu. Postrádám možnost otevírat víko kufru rukou (lze pouze klíčkem nebo z kabiny páčkou vlevo u dveří řidiče). Taky se mi projevila začínající koroze zadních blatníků a podběhů - myslím, že podběhy jsou špatně řešené - vzadu tvoří kapsu, ve které zůstávají nečistoty a vlhkost.
06.10.2017 | 13:51:35 | Martin | 78.31.25.* Reagovat
Korejské automobilky umí
Pokud se týká tohoto auta dobrý výběr. I ve stejném roce model Elantry je pohodový a super.
ono záleží na tom co člověk chce mít méně poruchové.
Taková Octa, ta v karosařině překonává co jen jde a konkuruje i silným značkám jako Peugeot i Audi. Ostatní se v této karosařině nemůžou rovnat. Mám na myslí Pozink kastli O1. Tady jako Ti korejci dost zaostávají a ten plech to je neštěstí.
Ale na druhou stranu, jak si člověk koupí německé auto dostane k němu bonusově poruchové součástky bosch a siemens a dalších firem, kterých je lepší se vyhýbat. O poruchách alternátoru, může vyprávět skoro každý vlastník Octy a nebo od známého, a takové spotřebiče v tisících jsou tam spousty, startér funkce klima atd.
Takže sice Hyundai i Kia je neskutečně tenký plech snadný na korozi, ale zase elektrosoučásti jsou neuvěřitelně spolehlivé. Stejně spolehlivé jako vaše domácí spotřebiče z Koreje jako Samsung, LG.
Navíc tento Accent to v jízdních vlastnostech Octávii natřel. Ve WRC se dokázal umístit na 7.místo v nějakých okruzích, nejlepší umístění Octy I je 11.místo. Takže ať dají podvozek do Octy jakýkoliv, vždy bude v nevýhodě proti jinému autu, jako dokonce tento. Tedy poměr, kdyby to byly vyrovnané podvozky, né rozdíl, že jeden bude např. s Haldexem, nebo sportovní RS a druhý obyč.
Doporučuji ČR původ po důchodci a s malými km. Zatím se mi to vyplácí taky, klep klep.
Naopak vyvaroval bych se korejské značky Daewoo, leda tak opravdu luxusní stav.
Je to třetí značka stejně kvalitativně jako rozdíl mezi francouzskými Peugeot,Citroen a již kritizovaný třetí Renault. V koreji je to Hyundai, Kia a třetí Daewoo(určité modely chevrolet pokud si vzpomínám).
03.12.2013 | 06:54:13 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Korejské automobilky umí
Boh chráň aby to bolo spoľahlivé ako LG. Mal som od tejto značky dvd player, dvd rekordér, monitor, lcd telku - všetko sa neopraviteľne pokazilo ešte pred koncom záručnej doby okrem telky, tá 3 mesiace po jej skončení.
03.12.2013 | 09:26:12 | Toky | 85.159.107.* Reagovat