Rok výroby:2005Typ motoru:1.3Stav km při koupi:15 kmStav km nyní:180 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:3. 5. 2006
Auto je velmi povedené, hlavně s velkou standartní výbavou. Posilovač, centrál, immobilizér, ABS+EBD, 2x airbag, el. stahování všech oken a ovládání zrcátek, ... Prostě všechno co má dnešní auto mít.
Jen plasty v interiéru na mě působí trochu lacině. Motor je dynamický a svižně táhne, teda na 1.3 docela síla. Vybírali jsme auto nejdřív kolem 250 tisíc a tam vychází nejlíp Renault Thalie, který je ovšem jenom sedan, což kvůli kočárku nepotřebujem.
Za Accent jsme museli připlatit ještě dvacet litrů, ale řekl bych že ani do tří set tisíc nemá v téhle výbavě (kromě Thalie) konkurenci. Třeba Škoda Fabia je pro mě úzká a nepohodlná, díky středovému sloupku nepohnu pravou nohou, zleva je volant. Navíc nesnáším ty jejich tříválce ! Už při třech lidech fabie 1.2 HTP prostě netáhne.
Za ty peníze jsem rozhodně koupil dobře a jsem spokojený.
Cena: 269900,-
Vadí mi: Hluk od podvozku, hlavně od zadní nápravy. Taky je slyšet každý kamínek v blatnících. Motor začíná být výrazněji slyšet až u 3000 otáček, jinak klídek.
V porovnání s internetovou prezentací Hyundai nemají opěradla žádné kapsy.
Vadí mi chybějící kontrolka rozsvícených světel, má jen modrou pro dálková. V kufru mi vadí umístěné reproduktory po stranách nad blatníky, velmi neprakticky zúžují prostor pro náklad.
Při jízdě po kostkách hluk ze zadní části, zatím nevím co. Zadní stěrač se ovládá dost netradičně, nepohodlně, na palubce.
Tak jestli jsem tuto recenzi i s komentáři autora správně pochopil, tak počáteční nadšení vystřídalo zklamání z nevhodně investovaných peněz. 3 roky, 22 tis. km a 140 tisíc Kč ztráty na hodnotě. Jen bych si dovolil poznamenat, že podle mého názoru by bylo vhodnější zakoupit takový kočárek, který se do auta vejde (navíc, jak dlouho budete kočárek potřebovat?) než ke kočárku kupovat správnou velikost auta. Už za komunistů i ty nejneforemnější kočárky se daly rozložit na několik menších skladnějších částí...A dál, co se týče kupování auta s výhledem na 10 let...Samozřejmě z pohledu dvacetiletého kluka nebo podnikatele který najede 50tis. ročně je 10 let strašně dlouhá doba, nicméně se zřetelem na kvalitu dnes používaných dílů auto při slušném zacházení a průměrném ročním nájezdu kolem 15 tis. km by mělo 10 let bez poruch a investic spolehlivě sloužit. A možná to bude menší šrot než čtyři pět let stará firemní ojetina s čtvrtmilionem km na tachometru... Samozřejmě nechci bránit stará auta a těch 10 let je hodnota na kterou bude mít každý svůj úhel pohledu, nicméně kupovat každé 3 roky nové auto když najedu třeba 10 tis. km za rok je naprostý ekonomický nesmysl.
som bol tiež zástancom nových áut, ale po skúsenostiach viem, že na nových sa najviac stráca na cene. A robiť viac, len aby nejaký predajca mohol viac zarobiť, ZA NIČ, tak to sa mi zdá čudné, skôr choré. Súhlasím s Vami, že autá MUSIA ísť s cenou dole. Bohužiaľ, socializmus v EU príliš chráni obchodníkov a dovoľuje zdierať obyčajný plebs. A obyčajný plebs, ak by trochu rozmýšľal, v živote si nekúpi predraženú OII, W Passat a podobne, keď za nižšiu cenu by mal možnosť kúpiť napríklad LEXUSA 300, GS 350 a podobne. Za O II Scout pýtať 2 x viac, než za RAV 4, Mitsubishi, alebo Nissan Murano je donebavolajúca drzosť. A od kupujúcich ešte väčšia hlúposť. Takže od istého času som prívržencom mierne jazdeného auta, max. 2 ročného, zatiaľ som VŽDY MENEJ stratil na jazdenke, než na funglovke. Dúfam, že kríza bude dostatočne hlboká a krutá, lebo Zväz dovozcov áut na SK je spolok klamárov a idiotov klamajúcich vlastným spoluobčanom. Od 2004 iba počúvam, ako idú autá zdražieť. A teraz už NAOZAJ, ale NAOZAJ nemôžu ísť dole. Radím : NEKUPOVAŤ na SK nič! Ísť tam, kde si Vás aj trochu vážia. Radšej odnesiem peniaze do Rakúska, alebo do USA, Emirátov a podobne, a to je jedno aký tovar, lebo u nás je takmer všetko neskutočne predražené.. .Benzín, naftu máme NAJDRAHšIU v EU !!! V PL stojí nafta cca 26 SKK, LPG 12 SKK. Ak zistím ako doviezť auto z Emirátov, alebo USA, tak nebudem asi váhať pri kúpe nového auta. U nás najnovšia Toyota Land. stojí v plnke cca 2,6 - 2,8 mil. SKK, v Emirátoch Vás vyjde na 1,2 mil. SKK, toľko čo pýtajú za O II Scout...., ako v blázinci si niekedy pripadám. Takže: nevážte si svoje peniaze, len robte otroci, my sa už postaráme, aby ste o peniaze prišli....Vaša EU a vláda.
Pokud necháš svoje autíčko protiúčtem,tak vez,že skoro na 99% dostaneš vždy míň,ale zase máš jistotu,že ti odpadnou starosti s prodejem.Trochu se tímto omlouvám Lukimu.
Jo,když uvažuješ a tobě podobní o koupi auta jednou za 10 let,tak už chápu,proč jezdí tolik šrotu na silnicích.Kupuju auta dle potřeby a jen jednou jsem měl mazdu 626 celkem 6 let,ale to byla srdeční záležitost.Jinak se auto u mě mění po 4.-5. letech s vyplněnou serviskou a všemi klíči,vždy za nový.Uvažovat kolik tratím při prodeji nelze,auto nejsou cenný papíry,ale jen kus plechu,plastu a gumy.Chápu,že ne všichni mají na nový i když jsou ceny docela dole a je z čeho vybírat,ale stejně vysolí za 4 až 5 let starý auto od 120 do 300 tis.Kč.Tak potom se skoro vyplatí koupit nejlepší auto v poměru:cena-vlastnosti-pojistka-servis-výkon jako nový.Doufám,že uměle nadsazený ceny u některých značek aut ještě padnou dolů.
Accenta jsem prodal před 3.týdny. Měl najeto 22 tisíc a v bazaru mi za něj protiúčtem dali 130 tisíc. Potřebovali jsme kombík kvůli kočárku a dalším věcem. Do korejce už bych nešel z jednoho důvodu, jeho hodnota totiž závratně klesá až mizí před očima! A říkat si, že se auto kupuje jednou za 10 let? To si opravdu radši neříkejte.
300 000,- v roce kdy ho kupoval bylo normál, a že se cítí, že sedí o třídu vejš oprotti fábii, tak se mu nedivím, accentík není špatné auto, jediné co mu ubírá na kráse je malá bezpečnost
Pokud jedu po dálnici s mým Accentem (3válec CRDi 1,5, 60 kW) kolem těch 130 km/h (tacho 140), spotřeba se pohybuje lehce pod 7 litry. Chybí mu šestka, jinak mimo dálnici dálka za 5, běžné ježdění tak 5,8, celorok průměr 5,9. Kupoval jsem ho na 57 tisících, najeto mám 81 a jediná porucha zatím - jednou jsem měnil přední žárovku. Nic mi nedrnčí, nevrže, jen od podvozku je slyšet každý kamínek. A rychlosti jdou přesně, jen ten fofrklacek mohli celý tak o 20-30 cm zkrátit. Jo a vepředu sedím dost pohodlně při mém metráku a 192 cm délky.
Auto má po 22 měsících najeto 16 tisíc km. Zatím žádná porucha, ani jediná prasklá žárovka. Svoji recenzi bych doplnil o jedno negativum a to je řazení rychlostních stupňů. Zpátečka tam někdy skoro nejde, a protože tam mám zámek řadicí páky zrovna při zpátečce tak se někdy trochu rozčílím než se mi podaří zařadit a zamknout jí. Jinak naprostá spokojenost a abych si trochu rejpnul, tak oproti služební Fabii 1.2 HTP mám pocit, že v Accentu sedím v autě o třídu vyšší.
Jaká dílenská hrůza ? Seděl jsi v tom autě někdy ? Jakých 15 litrů ? Já s Accentem jel po dálnici Praha-Brno rychlostí 120-140 km/h a žádných 15 litrů nežral, maximálně 7 litrů. To je kravina a ty jsi asi zvyklý na tuhle spotřebu z Fabie 1.2 HTP, která za tolik opravdu jezdí.
Nejlepší je posuzovat auto po měsíci používání. Nechci nikoho odrazovat ale takovou dílenskou hrůzu jsem ještě neviděl. Zřejmě máte dost peněz tak si kupujte Hyundai. Spotřeba je také děs. Kdybych jezdil s accentem 130 km/hod, tak by byla spotřeba kolem 15 litrů. To si mohou dovolit tak v Rusku. Tohle auto prostě ne a nikdy.
Taky ho mam.....vahal jsem mezi nekolika vozy a 3/4 roku shanel podrobnosti o nich a nakonec jsem koupil Accenta a je to.....uz teda pred pul rokem tesne pred vanoci a zatim spokojenost...jen v zime trochu povrzavala 3 brzdovka.....
že má samozřejmě palubní počítač. A taky vyhřívaná zrcátka, 4x repro, samozřejmě madla na stropě u dveří, to jen pro úplnost k té výbavě. U evropských značek se připlácí i za ta madla !
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Smutný konec accenta
Tak jestli jsem tuto recenzi i s komentáři autora správně pochopil, tak počáteční nadšení vystřídalo zklamání z nevhodně investovaných peněz. 3 roky, 22 tis. km a 140 tisíc Kč ztráty na hodnotě. Jen bych si dovolil poznamenat, že podle mého názoru by bylo vhodnější zakoupit takový kočárek, který se do auta vejde (navíc, jak dlouho budete kočárek potřebovat?) než ke kočárku kupovat správnou velikost auta. Už za komunistů i ty nejneforemnější kočárky se daly rozložit na několik menších skladnějších částí...A dál, co se týče kupování auta s výhledem na 10 let...Samozřejmě z pohledu dvacetiletého kluka nebo podnikatele který najede 50tis. ročně je 10 let strašně dlouhá doba, nicméně se zřetelem na kvalitu dnes používaných dílů auto při slušném zacházení a průměrném ročním nájezdu kolem 15 tis. km by mělo 10 let bez poruch a investic spolehlivě sloužit. A možná to bude menší šrot než čtyři pět let stará firemní ojetina s čtvrtmilionem km na tachometru... Samozřejmě nechci bránit stará auta a těch 10 let je hodnota na kterou bude mít každý svůj úhel pohledu, nicméně kupovat každé 3 roky nové auto když najedu třeba 10 tis. km za rok je naprostý ekonomický nesmysl.
25.12.2008 | 16:07:37 | fabian Reagovat
Pre Kobylu: voľakedy
som bol tiež zástancom nových áut, ale po skúsenostiach viem, že na nových sa najviac stráca na cene. A robiť viac, len aby nejaký predajca mohol viac zarobiť, ZA NIČ, tak to sa mi zdá čudné, skôr choré.
Súhlasím s Vami, že autá MUSIA ísť s cenou dole. Bohužiaľ, socializmus v EU príliš chráni obchodníkov a dovoľuje zdierať obyčajný plebs. A obyčajný plebs, ak by trochu rozmýšľal, v živote si nekúpi predraženú OII, W Passat a podobne, keď za nižšiu cenu by mal možnosť kúpiť napríklad LEXUSA 300, GS 350 a podobne. Za O II Scout pýtať 2 x viac, než za RAV 4, Mitsubishi, alebo Nissan Murano je donebavolajúca drzosť. A od kupujúcich ešte väčšia hlúposť.
Takže od istého času som prívržencom mierne jazdeného auta, max. 2 ročného, zatiaľ som VŽDY MENEJ stratil na jazdenke, než na funglovke. Dúfam, že kríza bude dostatočne hlboká a krutá, lebo Zväz dovozcov áut na SK je spolok klamárov a idiotov klamajúcich vlastným spoluobčanom. Od 2004 iba počúvam, ako idú autá zdražieť. A teraz už NAOZAJ, ale NAOZAJ nemôžu ísť dole. Radím : NEKUPOVAŤ na SK nič! Ísť tam, kde si Vás aj trochu vážia. Radšej odnesiem peniaze do Rakúska, alebo do USA, Emirátov a podobne, a to je jedno aký tovar, lebo u nás je takmer všetko neskutočne predražené..
.Benzín, naftu máme NAJDRAHšIU v EU !!! V PL stojí nafta cca 26 SKK, LPG 12 SKK. Ak zistím ako doviezť auto z Emirátov, alebo USA, tak nebudem asi váhať pri kúpe nového auta. U nás najnovšia Toyota Land. stojí v plnke cca 2,6 - 2,8 mil. SKK, v Emirátoch Vás vyjde na 1,2 mil. SKK, toľko čo pýtajú za O II Scout...., ako v blázinci si niekedy pripadám.
Takže: nevážte si svoje peniaze, len robte otroci, my sa už postaráme, aby ste o peniaze prišli....Vaša EU a vláda.
25.12.2008 | 11:20:11 | ľuboš Reagovat
Protiúčet
Pokud necháš svoje autíčko protiúčtem,tak vez,že skoro na 99% dostaneš vždy míň,ale zase máš jistotu,že ti odpadnou starosti s prodejem.Trochu se tímto omlouvám Lukimu.
25.12.2008 | 04:30:36 | Kobyla Reagovat
Uvažovat jako Luki
Jo,když uvažuješ a tobě podobní o koupi auta jednou za 10 let,tak už chápu,proč jezdí tolik šrotu na silnicích.Kupuju auta dle potřeby a jen jednou jsem měl mazdu 626 celkem 6 let,ale to byla srdeční záležitost.Jinak se auto u mě mění po 4.-5. letech s vyplněnou serviskou a všemi klíči,vždy za nový.Uvažovat kolik tratím při prodeji nelze,auto nejsou cenný papíry,ale jen kus plechu,plastu a gumy.Chápu,že ne všichni mají na nový i když jsou ceny docela dole a je z čeho vybírat,ale stejně vysolí za 4 až 5 let starý auto od 120 do 300 tis.Kč.Tak potom se skoro vyplatí koupit nejlepší auto v poměru:cena-vlastnosti-pojistka-servis-výkon jako nový.Doufám,že uměle nadsazený ceny u některých značek aut ještě padnou dolů.
25.12.2008 | 04:24:55 | Kobyla Reagovat
Nestálo 300 ale 270 tisíc
Accenta jsem prodal před 3.týdny. Měl najeto 22 tisíc a v bazaru mi za něj protiúčtem dali 130 tisíc. Potřebovali jsme kombík kvůli kočárku a dalším věcem.
Do korejce už bych nešel z jednoho důvodu, jeho hodnota totiž závratně klesá až mizí před očima!
A říkat si, že se auto kupuje jednou za 10 let? To si opravdu radši neříkejte.
25.12.2008 | 00:21:13 | Luki Reagovat
accentík
300 000,- v roce kdy ho kupoval bylo normál, a že se cítí, že sedí o třídu vejš oprotti fábii, tak se mu nedivím, accentík není špatné auto, jediné co mu ubírá na kráse je malá bezpečnost
16.12.2008 | 16:56:11 | an Reagovat
300 000 za tenhle kram :D:D:D
16.12.2008 | 16:51:36 | Reagovat
Moc si nevyskakuj Luki
Po 16000km se řadí zpátečka jako v loterii a on si ještě pochvaluje,že sedí v autě o třídu výš a že auto, nemělo poruchu.Velebnosti ,to je hnus!!
16.12.2008 | 16:41:20 | elcondor Reagovat
Moje zkušenost
Pokud jedu po dálnici s mým Accentem (3válec CRDi 1,5, 60 kW) kolem těch 130 km/h (tacho 140), spotřeba se pohybuje lehce pod 7 litry. Chybí mu šestka, jinak mimo dálnici dálka za 5, běžné ježdění tak 5,8, celorok průměr 5,9. Kupoval jsem ho na 57 tisících, najeto mám 81 a jediná porucha zatím - jednou jsem měnil přední žárovku. Nic mi nedrnčí, nevrže, jen od podvozku je slyšet každý kamínek. A rychlosti jdou přesně, jen ten fofrklacek mohli celý tak o 20-30 cm zkrátit. Jo a vepředu sedím dost pohodlně při mém metráku a 192 cm délky.
27.05.2008 | 08:50:13 | Banjo Reagovat
no dyt jo fabie je kepl hnusnej,zlatej accent!
17.02.2008 | 18:43:27 | Reagovat
aktualizace
Auto má po 22 měsících najeto 16 tisíc km.
Zatím žádná porucha, ani jediná prasklá žárovka.
Svoji recenzi bych doplnil o jedno negativum a to je řazení rychlostních stupňů. Zpátečka tam někdy skoro nejde, a protože tam mám zámek řadicí páky zrovna při zpátečce tak se někdy trochu rozčílím než se mi podaří zařadit a zamknout jí.
Jinak naprostá spokojenost a abych si trochu rejpnul, tak oproti služební Fabii 1.2 HTP mám pocit, že v Accentu sedím v autě o třídu vyšší.
17.02.2008 | 18:33:33 | Luki Reagovat
Co to plácáš Jirko ?
Jaká dílenská hrůza ? Seděl jsi v tom autě někdy ?
Jakých 15 litrů ? Já s Accentem jel po dálnici Praha-Brno rychlostí 120-140 km/h a žádných 15 litrů nežral, maximálně 7 litrů.
To je kravina a ty jsi asi zvyklý na tuhle spotřebu z Fabie 1.2 HTP, která za tolik opravdu jezdí.
17.02.2008 | 18:26:29 | Luki Reagovat
Hrůza
Nejlepší je posuzovat auto po měsíci používání. Nechci nikoho odrazovat ale takovou dílenskou hrůzu jsem ještě neviděl. Zřejmě máte dost peněz tak si kupujte Hyundai. Spotřeba je také děs. Kdybych jezdil s accentem 130 km/hod, tak by byla spotřeba kolem 15 litrů. To si mohou dovolit tak v Rusku. Tohle auto prostě ne a nikdy.
21.12.2007 | 16:50:50 | Jirka Reagovat
A taky horší
29.08.2006 | 15:01:07 | Reagovat
mám,
něco lepšího, accentíka on air, 8.8. roční narozeniny, najeto 23t. km, pohoda
12.08.2006 | 01:26:55 | orbital Reagovat
Taky ho mam.....vahal jsem mezi nekolika vozy a 3/4 roku shanel podrobnosti o nich a nakonec jsem koupil Accenta a je to.....uz teda pred pul rokem tesne pred vanoci a zatim spokojenost...jen v zime trochu povrzavala 3 brzdovka.....
15.05.2006 | 23:25:37 | Michal Reagovat
já měřím 193 cm a cítím se v něm stejně jako v oktávce. Opravdu nepohodlně se naproti tomu cítím ve fabii, ta je na mě malá a úzká.
05.05.2006 | 13:59:15 | Luki Reagovat
I mně se Accent líbí a chtěl jsem ho koupit, všechno OK ale když jsem ho vyzkoušel , bohužel pro lidi drobnějších postav. Bohužel velké zkamání
05.05.2006 | 13:41:03 | karel N. Reagovat
... ještě jsem zapomněl
že má samozřejmě palubní počítač. A taky vyhřívaná zrcátka, 4x repro, samozřejmě madla na stropě u dveří, to jen pro úplnost k té výbavě. U evropských značek se připlácí i za ta madla !
05.05.2006 | 10:59:59 | Luki Reagovat
Za ty prachy vypadá slušně. Fabie je humus
05.05.2006 | 02:29:08 | Reagovat