Recenze Hyundai Accent
“Super auto, zatím 4. den v záběhu (koupeno 20.5.2005). Spotřeba by pak měla klesnout.”

Autor recenze: PedroKV (26 let),
Karlovarský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2005 Typ motoru:1.5CRDi Stav km při koupi:11 km Stav km nyní:400 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 1 měsíc Průměrná spotřeba: 6,8 l/100 km Vloženo: 24. 5. 2005

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Favorit 135 LS LPG

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při přebírání auta jsem zjistil na karoserii nedoléhající plast, pomohlo prosté zatlačení a nacvaknutí.
Po převzetí jsem zjistil mírně prohnutý zadní nárazník ve spodní části. Je tam nosník, prodejce to jen přiohnul kousek zpět a bylo po problému. :-)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Autíčko je super. Zatím zajíždím, na tachometru cca 400km.

Turbo se probudí někde okolo 2500 ot/min a drží někam do 3500, pak už vadne.

Brzdy výborné, mají čitelný nástup a výbornou účinnost.

Díky gumám Kumho 185/60 R14 auto pěkně sedí a pěkně jede. Všiml jsem si, že auto má plastové podběhy-výborná věc, kamínky neodletují do karoserie=plechu.

Palubní počítač ukazuje vždy celkem ujeté KM a k tomu: vnější teplotu vzduchu, průměrnou spotřebu, dojezd na zbytek paliva a najeté km od resetu (trip). Ovládání je dost nepraktické, je to takový ten ovladač na tachometru, kterým se u všech aut nuluje počítadlo.

Auto má zadní stěrač, možné tři volby spínačem vlevo od volantu na palubní desce: stěrač stále sepnut, ostříknutí a setření, cyklovač (5s). Přední stěrače umí jednou setřít, ostříknout a 2x setřít, cyklovač (asi 5 intervalů), pomalu, rychle.

V autě je spousta odkládacích míst-kapsy dveří, vlevo od řidiče na brýle a ještě klidně něco navíc, pod středovým panelem, za řadící pákou a za ruční brzdou (teď je tam vsazena loketní opěrka) a samozřejmě u spolujezdce. U spolujezdce není schránka osvětlena, to zamrzí. Nevejde se tam A4 autoatlas.

Kufr je obrovský a dá se zvětšit sklopením dělených zadních sedadel. V kufru jsou na levé a pravé straně háčky na tačky. Praktické je pouzdro originál Hyundai na trojúhelník, lékárničku, lano a žárovky, které má na sobě našitou hrubou část (háčky) suchého zipu, takže drží pevně na koberečku a nikam necestuje.

Zrcátla jsou v elektrice a jsou elektricky vyhřívána, spínáno spínačem vyhřívání zadního skla. Tento spínač se po 20 minutách samočinně vypne (výborné když na něj zapomenete, nebude vám to žrát proud a tím i palivo.

V interiér vozidla pěkně svítí, tak akorát. Kupodivu nesvítí (a prý ani nemají svítit, že to není závada, ale takhle to je) ovladače: zrcátek, zamykání ovládání oken spolujezdců a šoupátko ovládání církulace vzduchu (vnitřní/vnější).

Palubní hodiny jsou uprostřed palubní desky a je na ně dobře vidět a jsou dobře čitelné.

Nezvyklé je, že pokud spolujezdcům zablokujete ovládání oken, nemůžete jejich okna sami ovládat.

Oproti obrázkům na Hyundaimotor.cz má vůz tyto odlišnosti: boční lišty černé, zrcátka černé, dveře od skel nahoru černé (taková tak ochranná černá fólie), interiérové osvětlení je uprostřed střechy, to u zrcátka tam není, blinkry mají už bílé pozadí a žlutou žárovku, místo žlutého reflektoru a žluté (čiré) žárovky. Auto nemá boční ani zadní odkládací kapsy na předních sedadlech a nemá loketní opěrku (možno dokoupit za 2200 a vypadá jinak než v katalogu-je od výrobce lok. opěrek z M.Boleslavi).

Držák na nápoje (2x) uprostřed palubky je fajn, ale malá 0,5pet lahev je v něm relativně volná a její vršek se opírá za jízdy o rádio.

Výškově nastavitelný volant je fajn, díky posilovači se auto velmi dobře ovládá.

V autě nikde nic nevrže (no ještě aby, když je nové).

Vzadu je místa pro nohy i hlavu akorát, akorát si myslím, že vzadu to ve třech nebude nic moc, ve dvou to bude optimální.

K autu se dají dokoupit ochranné lišty nárazníků, originál 4 kusy za cca 4500, doporučuji se podívat po jiných a koupit si je, auto má lakované nárazníky.

Někdo psal, že auto se v zatáčkách dost naklání-není pravda, naopak mi přijde spíše tvrdší.

S autem jsem spokojený a doporučuji všem. Cena 324tis. + 9tis. metalíza. Alarm zdarma od prodejce. Za ty peníze výborný kup!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent

Vložit komentář

po 4 měsících...

Tak po 4 měsících a 9200km můžu doplnit:

ty gumy Kumho jsem přechválil, na zimu půjdou jakékoliv jiné a uvidíme, co na jaře peněženka, jestli nedám jiné i na léto.

Sem tam mi začlo cvakat 3 brzdové světlo, ale asi jen 2x, tak zatím neřeším.

Přítelkyně teď do excelu naházela všechny stvrzenky za naftu, tak průměrná spotřeba vyšla 5.1 l/100km.

Sehnal jsem metráž - 6m roli ochranné nalepovací lišty, používá se na dveře, já si ji dal na přední a zadní nárazník - v originále tam není (ale třeba Getz ji má, Elantra ji má.. :-(. Stála 900.

Po asi měsíci začalo občas něco bouchat od pravé nápravy, měnili mi tlumič, nic, pořád dál, bylo to asi 4x v servisu, ti to brali na klepačku na STK a na nic nepřišli, tak jsme se dohodli, že to nechám ještě být, jestli se to buď usadí a bude klid, nebo se to zintenzivní a pak to snáze najdou). to bylo asi ve 4 tis. km. Asi ve 8,5tkm se to usadilo a je klid.

Auto jsem doplnil loketní opěrkou za 2200, je úplně jiná, než jaká je v prospektech a je supr. Je dvouprostorová a nahoře má potah stejné barvy jako ostatní sedačky.

Jo, ještě jsem si všiml, že na nerovnostech jakoby šustí sedačka (opěradlo) spolujezdce, když na něm nikdo nesedí. Pojedu se na to příležitostně zeptat k prodejci.

Jinak auto mi přijde hrozně špatně odhlučněné od podvozku, je slyšet každý kamínek, naopak od motoru je to OK.

Auto jinak bez závad, jezdí v pohodě a mám z něj radost.

02.10.2005 | 19:03:56 | PedroKV Reagovat

Tak si Golfisto někdy půjč H-Elantra 2,0, 104 Kw, pak budeš naštvanej z toho tvýho kočáru, protože Elantra jede "dálku" s klimou za 7,1 l a to jsem napakovanej na dovču do Croatie! O svezení ani nemluvě, Golfy nemaj šanci, nazdárek!

19.07.2005 | 14:23:50 | pepan Reagovat

Po takový plečce jako fávo je každý auto extra super kára,ale aby prodejce docvakával plasty jako u nějaký ojetiny.To by mě teda pěkně nasralo.Přece to není nějakej ruskej křáp.

26.05.2005 | 19:13:07 | dick Reagovat

napsat po 400km racenzu je teda divný, nevím jaký je ten podvozek(měkká,či tvrdý) , ale proti favu asi tvrdší. Nevím ,ale není ta spotřeb trochu vysoká(i přes to že není zajetej motor)??? Takový TDI žere 5-6l. Taky asi záleží na stylu jízdy,tak by mě zajímalo zda to bylo po městě nebo konbinovaný.Mě golf 1.8 benál,žere v kombinaci 6.7l to ho nemusím niktrek moc šetřit.(řadit do 4000 a stálá jízda kolem 120-130 a to po hlavní,ale i předjíždění,sice na vzdálenost 1000km).

26.05.2005 | 13:07:03 | Golfis Reagovat