Rok výroby:2002Typ motoru:1493, CRDiStav km při koupi:38 000 kmStav km nyní:47 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:5,5 - 6,5 l/100 kmVloženo:17. 7. 2005
Při plné nádrži unikala nafta přes čerpadlo - vyřešeno v rámci záruky na 39 tis. km.
Hlučné napínací kladky klínového řemene - rovněž řešeno výměnou v rámci záruky na 45 tis.km.
Špatný čip u druhých klíčů k vozidlu /blokace imobilizéru/ - řešeno v rámci záruky na 45 tis. km.
Musím zmínit perfektní práci a přístup značkového servisu Hyundai!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem k tomu, že se jedná o můj druhý vůz této značky i typu, mohu posoudit velký posun v kvalitě a zpracování. Původně jsem zamýšlel zakoupit opět 1,3 benzín, ale shodou okolností se mi nabídla výhodná koupě 1,5 CRDi, což dnes s odstupem 10-ti měsíců považuji za výbornou volbu.
Motor mě uchvátil pro jeho pružnost, jeho vyvážení po nastartování je také na vysoké úrovni /žádné vibrace/, odhlučnění je také výborné. Zatím celková spokojenost. Spotřeba se pohybuje mezi 5,5 - 6,5, ale to jsou vše jízdy na krátkou vzdálenost a po městě, na dálku jsem neměl možnost posoudit.
Celkově vozidlo splňuje moje požadavky, nic nevrže, brzdy jsou k neutahání, po zakoupení litých kol 15" s kvalitními letními pneu 195/50 R15, hodnotím jízdní vlastnosti na "1", i díky tvrdšímu nastavení pružin a tlumičů u dieselových verzí. ABS s EBD pracuje rovněž skvěle, což jsem ocenil v kritické situaci v zimě!
Tak už mám najeto s vozidlem více jak 145 tis. km. Jak to tedy vypadá :
Motor : jak jsem původně psal výše v recenzi, byl a je bez problémů.... je pravdopu, že pravidelně používám při každém tankování aditiva "Vif" /vítěz testu v Autodiesel/ a mohu doporučit - motor pracuje stále bez problémů, nezakouří a jede stále na 100%. Spotřeba klesla na průměrných 5,45 l/100 km. Doporučuji majitelům turbomotorům, aby s výměnou oleje měnili rovněž vzduch. filtr. Neušetříte, naopak váha vzduchu a motor bude stále dýchat, tak, jak má... Rozvody měněny na 120 tis. km za 5000,-Kč. Morot. olej měněn po 15-ti tis. km, specifikace 5W-40, olej není potřeba mezi výměnami dolévat, jeho spotřeba je minimální...
Podvozek : měnil jsem na 120 tis. km čepy řízení, jinak nic, pouze spotřební materiál / destičky, kapalina atd./
Interiér: Volant je již značně "omakán", měněny byly žárovky osvětlení ventilace, mechanismus stěračů jsem promazal, neboť se občas stěrače skoro zastavovaly, po promazání a ošetření konektorů motorku vše OK.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Zkušenosti po 145 tis.km
Tak už mám najeto s vozidlem více jak 145 tis. km. Jak to tedy vypadá :
Motor : jak jsem původně psal výše v recenzi, byl a je bez problémů.... je pravdopu, že pravidelně používám při každém tankování aditiva "Vif" /vítěz testu v Autodiesel/ a mohu doporučit - motor pracuje stále bez problémů, nezakouří a jede stále na 100%. Spotřeba klesla na průměrných 5,45 l/100 km. Doporučuji majitelům turbomotorům, aby s výměnou oleje měnili rovněž vzduch. filtr. Neušetříte, naopak váha vzduchu a motor bude stále dýchat, tak, jak má... Rozvody měněny na 120 tis. km za 5000,-Kč. Morot. olej měněn po 15-ti tis. km, specifikace 5W-40, olej není potřeba mezi výměnami dolévat, jeho spotřeba je minimální...
Podvozek : měnil jsem na 120 tis. km čepy řízení, jinak nic, pouze spotřební materiál / destičky, kapalina atd./
Interiér: Volant je již značně "omakán", měněny byly žárovky osvětlení ventilace, mechanismus stěračů jsem promazal, neboť se občas stěrače skoro zastavovaly, po promazání a ošetření konektorů motorku vše OK.
11.11.2010 | 08:09:43 | Beda Reagovat