Rok výroby:2007Typ motoru:1,5Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:4,8 l/100 kmVloženo:26. 2. 2009
Auto jsem koupil jako nové, před tímto vozem jsem měl doslova desítky aut. Tento vůz se povedl. Akorát na svůj výkon by si zasloužil trošku lepší podvozek, něco jako má Ford Fokus, plasty v interiéru taky nejsou ůplně ideální. Jinak to nemá chybu. Absolutně spokojený, perfektní výkon a spotřeba 3,8-5,0, to není překlep. Po dálnici jezdím kolem 150 km a na okreskách 90 km. Při 150 km rychlosti je v autě naprosté ticho pouze slyšíte nepatrně proudění vzduchu. Při 150 km rychlosti a přidání plynu vás to znatelně zatlačí do sedadla a vidíte ve zpětném zrcátku pouze jak se vzdalují přední světla Oktávek. Výbava je dostačující a cena nemá konkurenci. Asi měsíc jsem jezdil také s benzínovým motorem, nemá sice takový výkon jako nafta, ale dá se s ním také slušně jezdit až na tu spotřebu, ta je minimálně větší o 2 až 3 litry než nafta.
Dnes je 12.9.2024. Auto jsem kupoval jako nové, do provozu 2010. Nyní najeto 220tis.km. Na motor nedám dopustit, krom žhavičů (nemuselo se) měněn pouze olej filtry, jinak nic. Olej 4,5 litrů naleju a po 15tis. vypustím, co jsem nalil. Neskutečné. Dokonce mám ještě originální výfuk.Na podvozku vyměněny jen přední tlumiče a tyčky stabilizátoru, ložisko předního kola (nic víc). Přestala mi chodit klima (asi prorezlý chadič). Vodní chladič prolínal, tak jsem do něj nasypal hliníkový prášek za 29 kč od poláků (a dobrý). Jezdím za 4.9 litru nafty v průměru (půl dálnice, půl okresky). Kdyby dneska prodávali to samé auto nové, koupím ho znovu a dokonce bych si i připlatil! (Původně v akci za 260tis. kč).
Když ve 150 přidáš plyn tak ti to trochu zrychlí,světla Octávie se ti budou v zrcátku vzdalovat jedině tehdy je li v Octávii motor 1,4 což v zrcátku nepoznáš a nebo ten člověk v oktě narozdíl od tebe nepřidá.
Aveo je hlavně otřesý plasťák, hrůza. Pokud levnější auto, tak bych uvažoval o Oplu Astře G, vyrábí se dost dlouho, cena velmi dobrá, vzhledem neurazí, solidní velikost.
S tím pozinkem se mi to nějak nezdá. Za prvé mi kdysi v autosalonu Chevrolet tvrdili, že Aveo je pozinkované a později jsem zjistil, že lhali. Jestli to není nová taktika od prodejců Korejců tohle říkat. Osobně si myslím, že když se předhánejí v délce záruka na vůz (5 - 7 let) tak proč by na kastli dávali kratší záruku než konkurence. Jestli mají Citroeny, a jiné pozink vozy 12 let, tak u korejce bych čekal spíš víc než míň.
Dnes jsem byl v Trutnově v Hyunday podívat se na i 20 a docela mě zaujal dieselový motor v acentu.Ptal jsem se na ten pozink a řílali mi že je oboustrně pozinkovaný.Jen nevím jestli je to dobrá volba když najezdím 6až 8 tisíc ročně na krátké vzdálenosti.přeju ti hodně štastných kilometrů.
Jo, akce je to super, hned jsme si jednoho objenali. Za tuhle cenu dneska nic lepšího není. A od prodejce mám informaci, že je záruka na kastli 10 let, a že je oboustraně pozinkovaná. Tak nevím.
Autor Vláďa je tak trochu baron Prášil, ale kus pravdy tam opravdu je. 1,5 je skutečně tichý motor, i v případě startu za studena přede jako kočička. Síla motoru mě taky dost překvapila, na jednapětku v této ceně opravdu skvělé. Oproti zmiňované Octavii 1.9 do rychlosti kolem 100 km v hodině mi přišla akcelerace opravdu trochu lepší, ale pak motor odpadlá, přišlo mi že accent je otáčkami posazen trochu výše než octavka. Jinak auto jako celek mě opravdu moc nebere, já bych v tom nejezdil, ale motor to má podařený..
Môžem súhlasiť že motor je živý a pokiaľ ide o hlučnosť lepšie ako moje Audi TDI-KIA je služobná a bol som dosť prekvapený pravdupovediac som čakal niečo horšie.
Nazor vsetko co nie je vyrobene v Cechach je na hovno. Hm. Sa aspon chodte odviezt v tom a potom hovorte. Lebo myslim, ze nikto ste sa v nom ani neviezli, len ste nieco poculi od ozrateho kamarata v bare....
Vy ste prijebany???? Uz ste sa niekedy viezly v CRDi???? Je ta asi najlepsi 1,5 litrovy turbodiesel. Oktavka si ani neprdne!!! Tak tu nepiste picoviny. K tej spotrebe. To je noazaj chujovina. Ja mam Cerato s tymto motorom a spotrebu stale 6,5. Je to overene pocas 150 000 km.
No a já jsem dokonce znal jistého P.Š.,už je tedy po smrti,ktreý,když jezdil s "lehkou nohou" do 100 km/h tak mu benzin v nádrži dokonce přibýval,a u pumpy ho musel vracet.☺
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Accent 1.5 CRDi Elegance 2009
Dnes je 12.9.2024. Auto jsem kupoval jako nové, do provozu 2010. Nyní najeto 220tis.km. Na motor nedám dopustit, krom žhavičů (nemuselo se) měněn pouze olej filtry, jinak nic. Olej 4,5 litrů naleju a po 15tis. vypustím, co jsem nalil. Neskutečné. Dokonce mám ještě originální výfuk.Na podvozku vyměněny jen přední tlumiče a tyčky stabilizátoru, ložisko předního kola (nic víc). Přestala mi chodit klima (asi prorezlý chadič). Vodní chladič prolínal, tak jsem do něj nasypal hliníkový prášek za 29 kč od poláků (a dobrý). Jezdím za 4.9 litru nafty v průměru (půl dálnice, půl okresky). Kdyby dneska prodávali to samé auto nové, koupím ho znovu a dokonce bych si i připlatil! (Původně v akci za 260tis. kč).
12.09.2024 | 19:02:13 | LadaPoly | 77.237.128.* Reagovat
Hyundai Accent 1,5 crdi
Auto mám 2 roky a je super,spolehlivý,motor je opravdu výborný,tichý ,výkonný a úsporný.
29.12.2011 | 18:32:26 | Zdeněk | 90.182.248.* Reagovat
RE: Hyundai Accent 1,5 crdi
mohu jen souhlasit :)
29.09.2012 | 13:17:36 | Jarous020 | 88.102.164.* Reagovat
Když ve 150 přidáš plyn tak ti to trochu zrychlí,světla Octávie se ti budou v zrcátku vzdalovat jedině tehdy je li v Octávii motor 1,4 což v zrcátku nepoznáš a nebo ten člověk v oktě narozdíl od tebe nepřidá.
11.05.2010 | 13:21:46 | Reagovat
je vidět že jsi v ácovi neseděl,:) oktávky nechává zasebou, já osobně bych už oktávku nechtěl!!
20.09.2011 | 23:22:35 | | 88.102.145.* Reagovat
Záruka na kastli
6 let je na lak. Na prorezavění je 12. Tak to má většina automobilek a Hyundai není výjimkou.
11.05.2010 | 12:33:22 | Banjo Reagovat
Aveo je hlavně otřesý plasťák, hrůza. Pokud levnější auto, tak bych uvažoval o Oplu Astře G, vyrábí se dost dlouho, cena velmi dobrá, vzhledem neurazí, solidní velikost.
19.03.2009 | 20:00:47 | Radek Reagovat
Pozink?
S tím pozinkem se mi to nějak nezdá. Za prvé mi kdysi v autosalonu Chevrolet tvrdili, že Aveo je pozinkované a později jsem zjistil, že lhali. Jestli to není nová taktika od prodejců Korejců tohle říkat. Osobně si myslím, že když se předhánejí v délce záruka na vůz (5 - 7 let) tak proč by na kastli dávali kratší záruku než konkurence. Jestli mají Citroeny, a jiné pozink vozy 12 let, tak u korejce bych čekal spíš víc než míň.
19.03.2009 | 19:34:40 | Standa Reagovat
Václave, s nájezdem 6 - 8.000km ročně vůbec neřeš spotřebu. To uživíš i Tatru.
19.03.2009 | 19:20:28 | Radek Reagovat
Vašek
Václave naftu neber, na těch pár kiláků co najezdíš, jdi do benzínu. Nafťáka bys brzo zničil, on nemá rád popojíždění
19.03.2009 | 19:13:05 | kraken Reagovat
accent
Dnes jsem byl v Trutnově v Hyunday podívat se na i 20 a docela mě zaujal dieselový motor v acentu.Ptal jsem se na ten pozink a řílali mi že je oboustrně pozinkovaný.Jen nevím jestli je to dobrá volba když najezdím 6až 8 tisíc ročně na krátké vzdálenosti.přeju ti hodně štastných kilometrů.
19.03.2009 | 17:52:46 | VAŠEK Reagovat
Jo, akce je to super, hned jsme si jednoho objenali. Za tuhle cenu dneska nic lepšího není. A od prodejce mám informaci, že je záruka na kastli 10 let, a že je oboustraně pozinkovaná. Tak nevím.
19.03.2009 | 17:29:35 | Reagovat
Teď je na diesel super akcička za 219900,- v základu .
16.03.2009 | 11:41:47 | Itall Reagovat
Podařený motor
Autor Vláďa je tak trochu baron Prášil, ale kus pravdy tam opravdu je. 1,5 je skutečně tichý motor, i v případě startu za studena přede jako kočička. Síla motoru mě taky dost překvapila, na jednapětku v této ceně opravdu skvělé. Oproti zmiňované Octavii 1.9 do rychlosti kolem 100 km v hodině mi přišla akcelerace opravdu trochu lepší, ale pak motor odpadlá, přišlo mi že accent je otáčkami posazen trochu výše než octavka.
Jinak auto jako celek mě opravdu moc nebere, já bych v tom nejezdil, ale motor to má podařený..
02.03.2009 | 16:45:08 | Petr Reagovat
Korejská koza
Ruku na srdce viezol si sa vôbec ne tej kórejskej koze a čo za auto máš žeby kocern PSA
01.03.2009 | 15:07:12 | Reagovat
28. února 2009 | 20:05 | Anonym
Sa prevez na nejakom sucom aute PSA s HDi motorom a potom sa vrat do tej rachotiacej vytrasenej koreskej kozy a porovnavaj.
01.03.2009 | 03:03:03 | Angel_M Reagovat
Motor
Môžem súhlasiť že motor je živý a pokiaľ ide o hlučnosť lepšie ako moje Audi TDI-KIA je služobná a bol som dosť prekvapený pravdupovediac som čakal niečo horšie.
28.02.2009 | 20:05:54 | Reagovat
Nazor vsetko co nie je vyrobene v Cechach je na hovno. Hm. Sa aspon chodte odviezt v tom a potom hovorte. Lebo myslim, ze nikto ste sa v nom ani neviezli, len ste nieco poculi od ozrateho kamarata v bare....
28.02.2009 | 09:07:48 | Lukas Reagovat
07 = kokot???
28.02.2009 | 09:03:28 | Reagovat
Viezly???
Ak niekto napíše viezly s tvrdým "y",tak nech už ani nepokračuje v písaní.Všetko čo napíše,nie je možné brať vážne.Svedčí to o.....
28.02.2009 | 02:37:14 | 07 Reagovat
Sranduješ?
No ako si napísal,to auto je super,len nemá podvozok,je hlučné a vytrasené jak koza.Motor môže byť ok,no auto nie je len motor.
28.02.2009 | 02:32:21 | 07 Reagovat
27. února 2009 | 13:04 | Honza
Neviem či sa na tom aute niečo serie, ale viem, že je v ňom všetko na hovno. Ale niektorým luďom stačí presuvník A - B a tí si ho chvália
28.02.2009 | 01:33:51 | Angel_M Reagovat
Vy ste prijebany???? Uz ste sa niekedy viezly v CRDi???? Je ta asi najlepsi 1,5 litrovy turbodiesel. Oktavka si ani neprdne!!! Tak tu nepiste picoviny. K tej spotrebe. To je noazaj chujovina. Ja mam Cerato s tymto motorom a spotrebu stale 6,5. Je to overene pocas 150 000 km.
27.02.2009 | 17:13:20 | Reagovat
Ve 150 mu zalehnou uši, a pak už nic neslyší.
27.02.2009 | 14:05:53 | Reagovat
Vláďo,
Ty jsi pohádkář
27.02.2009 | 13:51:01 | Alexej Reagovat
A ještě já,ten sám anonym : ve 150 km/h naprosté ticho ?? No to vypadá spíš na návštěvu ORL.
27.02.2009 | 13:42:20 | Reagovat
No a já jsem dokonce znal jistého P.Š.,už je tedy po smrti,ktreý,když jezdil s "lehkou nohou" do 100 km/h tak mu benzin v nádrži dokonce přibýval,a u pumpy ho musel vracet.☺
27.02.2009 | 13:40:00 | Reagovat
Já jsem zase slyšel nářky na vše ostatní na tom autě. Co tam je, tak se se*e
27.02.2009 | 13:04:49 | Honza Reagovat
ale ho*no...je to super auto
20.09.2011 | 23:21:28 | | 88.102.145.* Reagovat
kvalita
Co já jsem slyšel, tak samou chválu na tyto motory, kamarád má sic benzína a je spokojenej jak želva. Ať ti slouží k tvé radosti!!
27.02.2009 | 13:00:08 | kraken Reagovat