Recenze Hyundai Accent 1,5 CRDI
“Výborný,perfektní spotřeba,rychlí,spolehlivý.”

Autor recenze: Vláďa (51 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:1,5 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:30 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 4,8 l/100 km Vloženo: 26. 2. 2009

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Focus

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Auto nemělo jedinou poruchu .


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsem koupil jako nové, před tímto vozem jsem měl doslova desítky aut. Tento vůz se povedl. Akorát na svůj výkon by si zasloužil trošku lepší podvozek, něco jako má Ford Fokus, plasty v interiéru taky nejsou ůplně ideální. Jinak to nemá chybu. Absolutně spokojený, perfektní výkon a spotřeba 3,8-5,0, to není překlep. Po dálnici jezdím kolem 150 km a na okreskách 90 km. Při 150 km rychlosti je v autě naprosté ticho pouze slyšíte nepatrně proudění vzduchu. Při 150 km rychlosti a přidání plynu vás to znatelně zatlačí do sedadla a vidíte ve zpětném zrcátku pouze jak se vzdalují přední světla Oktávek. Výbava je dostačující a cena nemá konkurenci.
Asi měsíc jsem jezdil také s benzínovým motorem, nemá sice takový výkon jako nafta, ale dá se s ním také slušně jezdit až na tu spotřebu, ta je minimálně větší o 2 až 3 litry než nafta.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent

Vložit komentář

Accent 1.5 CRDi Elegance 2009

Dnes je 12.9.2024. Auto jsem kupoval jako nové, do provozu 2010. Nyní najeto 220tis.km. Na motor nedám dopustit, krom žhavičů (nemuselo se) měněn pouze olej filtry, jinak nic. Olej 4,5 litrů naleju a po 15tis. vypustím, co jsem nalil. Neskutečné. Dokonce mám ještě originální výfuk.Na podvozku vyměněny jen přední tlumiče a tyčky stabilizátoru, ložisko předního kola (nic víc). Přestala mi chodit klima (asi prorezlý chadič). Vodní chladič prolínal, tak jsem do něj nasypal hliníkový prášek za 29 kč od poláků (a dobrý). Jezdím za 4.9 litru nafty v průměru (půl dálnice, půl okresky). Kdyby dneska prodávali to samé auto nové, koupím ho znovu a dokonce bych si i připlatil! (Původně v akci za 260tis. kč).

12.09.2024 | 19:02:13 | LadaPoly  | 77.237.128.* Reagovat

Hyundai Accent 1,5 crdi

Auto mám 2 roky a je super,spolehlivý,motor je opravdu výborný,tichý ,výkonný a úsporný.

29.12.2011 | 18:32:26 | Zdeněk  | 90.182.248.* Reagovat

RE: Hyundai Accent 1,5 crdi

mohu jen souhlasit :)

29.09.2012 | 13:17:36 | Jarous020  | 88.102.164.* Reagovat

Když ve 150 přidáš plyn tak ti to trochu zrychlí,světla Octávie se ti budou v zrcátku vzdalovat jedině tehdy je li v Octávii motor 1,4 což v zrcátku nepoznáš a nebo ten člověk v oktě narozdíl od tebe nepřidá.

11.05.2010 | 13:21:46 |  Reagovat

je vidět že jsi v ácovi neseděl,:) oktávky nechává zasebou, já osobně bych už oktávku nechtěl!!

20.09.2011 | 23:22:35 |   | 88.102.145.* Reagovat

Záruka na kastli

6 let je na lak. Na prorezavění je 12. Tak to má většina automobilek a Hyundai není výjimkou.

11.05.2010 | 12:33:22 | Banjo Reagovat

Aveo je hlavně otřesý plasťák, hrůza. Pokud levnější auto, tak bych uvažoval o Oplu Astře G, vyrábí se dost dlouho, cena velmi dobrá, vzhledem neurazí, solidní velikost.

19.03.2009 | 20:00:47 | Radek Reagovat

Pozink?

S tím pozinkem se mi to nějak nezdá. Za prvé mi kdysi v autosalonu Chevrolet tvrdili, že Aveo je pozinkované a později jsem zjistil, že lhali. Jestli to není nová taktika od prodejců Korejců tohle říkat. Osobně si myslím, že když se předhánejí v délce záruka na vůz (5 - 7 let) tak proč by na kastli dávali kratší záruku než konkurence. Jestli mají Citroeny, a jiné pozink vozy 12 let, tak u korejce bych čekal spíš víc než míň.

19.03.2009 | 19:34:40 | Standa Reagovat

Václave, s nájezdem 6 - 8.000km ročně vůbec neřeš spotřebu. To uživíš i Tatru.

19.03.2009 | 19:20:28 | Radek Reagovat

Vašek

Václave naftu neber, na těch pár kiláků co najezdíš, jdi do benzínu. Nafťáka bys brzo zničil, on nemá rád popojíždění

19.03.2009 | 19:13:05 | kraken Reagovat

accent

Dnes jsem byl v Trutnově v Hyunday podívat se na i 20 a docela mě zaujal dieselový motor v acentu.Ptal jsem se na ten pozink a řílali mi že je oboustrně pozinkovaný.Jen nevím jestli je to dobrá volba když najezdím 6až 8 tisíc ročně na krátké vzdálenosti.přeju ti hodně štastných kilometrů.

19.03.2009 | 17:52:46 | VAŠEK Reagovat

Jo, akce je to super, hned jsme si jednoho objenali. Za tuhle cenu dneska nic lepšího není. A od prodejce mám informaci, že je záruka na kastli 10 let, a že je oboustraně pozinkovaná. Tak nevím.

19.03.2009 | 17:29:35 |  Reagovat

Teď je na diesel super akcička za 219900,- v základu .

16.03.2009 | 11:41:47 | Itall Reagovat

Podařený motor

Autor Vláďa je tak trochu baron Prášil, ale kus pravdy tam opravdu je. 1,5 je skutečně tichý motor, i v případě startu za studena přede jako kočička. Síla motoru mě taky dost překvapila, na jednapětku v této ceně opravdu skvělé. Oproti zmiňované Octavii 1.9 do rychlosti kolem 100 km v hodině mi přišla akcelerace opravdu trochu lepší, ale pak motor odpadlá, přišlo mi že accent je otáčkami posazen trochu výše než octavka.
Jinak auto jako celek mě opravdu moc nebere, já bych v tom nejezdil, ale motor to má podařený..

02.03.2009 | 16:45:08 | Petr Reagovat

Korejská koza

Ruku na srdce viezol si sa vôbec ne tej kórejskej koze a čo za auto máš žeby kocern PSA

01.03.2009 | 15:07:12 |  Reagovat

28. února 2009 | 20:05 | Anonym

Sa prevez na nejakom sucom aute PSA s HDi motorom a potom sa vrat do tej rachotiacej vytrasenej koreskej kozy a porovnavaj.

01.03.2009 | 03:03:03 | Angel_M Reagovat

Motor

Môžem súhlasiť že motor je živý a pokiaľ ide o hlučnosť lepšie ako moje Audi TDI-KIA je služobná a bol som dosť prekvapený pravdupovediac som čakal niečo horšie.

28.02.2009 | 20:05:54 |  Reagovat

Nazor vsetko co nie je vyrobene v Cechach je na hovno. Hm. Sa aspon chodte odviezt v tom a potom hovorte. Lebo myslim, ze nikto ste sa v nom ani neviezli, len ste nieco poculi od ozrateho kamarata v bare....

28.02.2009 | 09:07:48 | Lukas Reagovat

07 = kokot???

28.02.2009 | 09:03:28 |  Reagovat

Viezly???

Ak niekto napíše viezly s tvrdým "y",tak nech už ani nepokračuje v písaní.Všetko čo napíše,nie je možné brať vážne.Svedčí to o.....

28.02.2009 | 02:37:14 | 07 Reagovat

Sranduješ?

No ako si napísal,to auto je super,len nemá podvozok,je hlučné a vytrasené jak koza.Motor môže byť ok,no auto nie je len motor.

28.02.2009 | 02:32:21 | 07 Reagovat

27. února 2009 | 13:04 | Honza

Neviem či sa na tom aute niečo serie, ale viem, že je v ňom všetko na hovno. Ale niektorým luďom stačí presuvník A - B a tí si ho chvália

28.02.2009 | 01:33:51 | Angel_M Reagovat

Vy ste prijebany???? Uz ste sa niekedy viezly v CRDi???? Je ta asi najlepsi 1,5 litrovy turbodiesel. Oktavka si ani neprdne!!! Tak tu nepiste picoviny. K tej spotrebe. To je noazaj chujovina. Ja mam Cerato s tymto motorom a spotrebu stale 6,5. Je to overene pocas 150 000 km.

27.02.2009 | 17:13:20 |  Reagovat

Ve 150 mu zalehnou uši, a pak už nic neslyší.

27.02.2009 | 14:05:53 |  Reagovat

Vláďo,

Ty jsi pohádkář

27.02.2009 | 13:51:01 | Alexej Reagovat

A ještě já,ten sám anonym : ve 150 km/h naprosté ticho ?? No to vypadá spíš na návštěvu ORL.

27.02.2009 | 13:42:20 |  Reagovat

No a já jsem dokonce znal jistého P.Š.,už je tedy po smrti,ktreý,když jezdil s "lehkou nohou" do 100 km/h tak mu benzin v nádrži dokonce přibýval,a u pumpy ho musel vracet.☺

27.02.2009 | 13:40:00 |  Reagovat

Já jsem zase slyšel nářky na vše ostatní na tom autě. Co tam je, tak se se*e

27.02.2009 | 13:04:49 | Honza Reagovat

ale ho*no...je to super auto

20.09.2011 | 23:21:28 |   | 88.102.145.* Reagovat

kvalita

Co já jsem slyšel, tak samou chválu na tyto motory, kamarád má sic benzína a je spokojenej jak želva. Ať ti slouží k tvé radosti!!

27.02.2009 | 13:00:08 | kraken Reagovat