Recenze Hyundai Accent hatchback
“Za málo peněz hodně muziky.”

Autor recenze: Roman ,
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:1,5 CRdi - přímý vstřik Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:26 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 4,9 l/100 km Vloženo: 17. 3. 2004

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 320

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Při vyšších rychlostech nad 110km/h plaval a ujížděl zadek, po seřízení sbíhavosti zadní nápravy je bez závad.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Perfektní záběr tříválce, slušná reakce na plynový pedál i při rychlosti 130km/h, velmi nízká spotřeba.

Snad mohl být akorát o malinko větší zavazadlový prostor.

Vždycky jsem zavrhoval značku Hyundai a propagoval jsem jedině německé vozy, ale teď můžu akorát konstatovat. Lépe jsem nikdy nepořídil.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent

Vložit komentář

Zkušenosti po 190 tis.km

Vlastním totožné vozidlo z r.2002, kdy do současné doby jsem řešil mimo provozních spotřebních věcí výměni těchto dílů :
45.000 KM - tekoucí vysokotlaké čerpadlo - vyměněno v záruce
175.000 KM - výměna zatuhlého mechanismu stěračů / 800,-Kč/
181.000 KM - výměna LP ložiska + motorku ostřikovačů / 3.600,-Kč/
185.000 KM - výměna levé páčky pod volantem / 600,-Kč/
190.000 KM - výměna přívodní trubky mazání vak. pumpy /1.000,-Kč/

Na závěr uvádím, že od začátku přidávám do nafty aditiva VIF, dlouhodobá spotřeba je 5,74 l/100 KM, město/mimo město tak 50/50.

22.08.2012 | 15:58:11 | Beda  | 94.199.40.* Reagovat

Hyundai po 100000 km

Teď mohu hodnotit toto auto po ujetých 100 000 km a mohu vypsat závady které mělo:
- 45000 km začala téct zadní vzpěra pátých dveří-vyměněno v rámci záruky.
-65000 km praskla přívodní trubka,která zabezpečuje mazání vakuové pumpy -závada po záruce,trubku jsem si měnil sám-cena asi 800,-
- 75000 km odešlo podávací čerpadlo nafty-značky Siemens VDO- to i přes to ,že používám jen kvalitní naftu- po rozebrání jsem zjistil výrobní vadu čerpadla kdo má zájem mohu poslat foto. Závada po záruce ,měnil jsem si sám čerpadlo- cena4000,-kč
Dnes má auto 101000 km spotřeba vychází i s klimat. asi na 5,1 l na 100 km

08.02.2008 | 12:07:16 | Roman Reagovat

RE:Hyundai po 100000 km

Měl jsem stejné auto, i závady podobné. Vzpěra zadních dveří, podávací čerpadlo, trubka posilovače řízení, přidírající se brd. destičky, rozpadlé ovládání př. oken. Auto má najeto 100 tisíc km a je s ním více méně spokojenost.

26.07.2011 | 15:45:25 | donald Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Hyundai Accent