Vlastním totožné vozidlo z r.2002, kdy do současné doby jsem řešil mimo provozních spotřebních věcí výměni těchto dílů : 45.000 KM - tekoucí vysokotlaké čerpadlo - vyměněno v záruce 175.000 KM - výměna zatuhlého mechanismu stěračů / 800,-Kč/ 181.000 KM - výměna LP ložiska + motorku ostřikovačů / 3.600,-Kč/ 185.000 KM - výměna levé páčky pod volantem / 600,-Kč/ 190.000 KM - výměna přívodní trubky mazání vak. pumpy /1.000,-Kč/
Na závěr uvádím, že od začátku přidávám do nafty aditiva VIF, dlouhodobá spotřeba je 5,74 l/100 KM, město/mimo město tak 50/50.
22.08.2012 | 15:58:11 | Beda
| 94.199.40.*Reagovat
Hyundai po 100000 km
Teď mohu hodnotit toto auto po ujetých 100 000 km a mohu vypsat závady které mělo: - 45000 km začala téct zadní vzpěra pátých dveří-vyměněno v rámci záruky. -65000 km praskla přívodní trubka,která zabezpečuje mazání vakuové pumpy -závada po záruce,trubku jsem si měnil sám-cena asi 800,- - 75000 km odešlo podávací čerpadlo nafty-značky Siemens VDO- to i přes to ,že používám jen kvalitní naftu- po rozebrání jsem zjistil výrobní vadu čerpadla kdo má zájem mohu poslat foto. Závada po záruce ,měnil jsem si sám čerpadlo- cena4000,-kč Dnes má auto 101000 km spotřeba vychází i s klimat. asi na 5,1 l na 100 km
Měl jsem stejné auto, i závady podobné. Vzpěra zadních dveří, podávací čerpadlo, trubka posilovače řízení, přidírající se brd. destičky, rozpadlé ovládání př. oken. Auto má najeto 100 tisíc km a je s ním více méně spokojenost.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Zkušenosti po 190 tis.km
Vlastním totožné vozidlo z r.2002, kdy do současné doby jsem řešil mimo provozních spotřebních věcí výměni těchto dílů :
45.000 KM - tekoucí vysokotlaké čerpadlo - vyměněno v záruce
175.000 KM - výměna zatuhlého mechanismu stěračů / 800,-Kč/
181.000 KM - výměna LP ložiska + motorku ostřikovačů / 3.600,-Kč/
185.000 KM - výměna levé páčky pod volantem / 600,-Kč/
190.000 KM - výměna přívodní trubky mazání vak. pumpy /1.000,-Kč/
Na závěr uvádím, že od začátku přidávám do nafty aditiva VIF, dlouhodobá spotřeba je 5,74 l/100 KM, město/mimo město tak 50/50.
22.08.2012 | 15:58:11 | Beda | 94.199.40.* Reagovat
Hyundai po 100000 km
Teď mohu hodnotit toto auto po ujetých 100 000 km a mohu vypsat závady které mělo:
- 45000 km začala téct zadní vzpěra pátých dveří-vyměněno v rámci záruky.
-65000 km praskla přívodní trubka,která zabezpečuje mazání vakuové pumpy -závada po záruce,trubku jsem si měnil sám-cena asi 800,-
- 75000 km odešlo podávací čerpadlo nafty-značky Siemens VDO- to i přes to ,že používám jen kvalitní naftu- po rozebrání jsem zjistil výrobní vadu čerpadla kdo má zájem mohu poslat foto. Závada po záruce ,měnil jsem si sám čerpadlo- cena4000,-kč
Dnes má auto 101000 km spotřeba vychází i s klimat. asi na 5,1 l na 100 km
08.02.2008 | 12:07:16 | Roman Reagovat
RE:Hyundai po 100000 km
Měl jsem stejné auto, i závady podobné. Vzpěra zadních dveří, podávací čerpadlo, trubka posilovače řízení, přidírající se brd. destičky, rozpadlé ovládání př. oken. Auto má najeto 100 tisíc km a je s ním více méně spokojenost.
26.07.2011 | 15:45:25 | donald Reagovat