Rok výroby:2001Typ motoru:1300Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:60 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:4. 8. 2005
Když pominu všelijaké klepání a vrzání, které nikdy nikdo neodstranil, tak přesně s koncí záruky začaly problémy:
- rozbitá převodovka ve Slovinsku. Naštěstí jen nějaké táhlo, ale musela nás přitáhnout odtahovka. Oprava cca 15000,-
- Neustále svítila kontrolka "check". Nikdo asi 1 rok nebyl schopen říct čím to je. Asi po roce jsem na servis víc udeřil a oni zjistili, že mám něco s čidlem na vzduch. Výměna 12000,-
- "Check" kontrolka opět svítí. Tentokrát něco s pletením na výfuku. Oprava cca 3000,-
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vzhledem ke komentáři někoho přede mnou mohu já napsat: Za málo peněz málo muziky. Spolehlivost na dnešní dobu není valná.
Kontrolka " check engine " oranžovej farby oznamuje poruchu systému redukcie výfukových plynov. Niekto v recenziách správne uviedol, že sa jedná o poruchu lambda sondy. Originálna od výrobcu skutočne stála cca 10.- tis. Sk, ale dá sa nahradiť od holandského alternatívneho výrobcu framm a je podstatne lacnejšia, cca 2 - 3.- tis. Sk. Kúpil som ju ako náhradu v Nitre na Mostnej ulici a spoľahlivo fungovala až do predaja vozidla.
Koupil jsem ženě to samé auto s tím, že ušetřím (pojistka, spotřeba..), auto je neustále v servise,štve mě to, přestože jsou závady odstraněny většinou v rámci záruky. V interiéru vržou plasty, spotřeba je katastrofická. Po městě 9 a víc. Motoru kolísá volnoběh, v servise zjistili, že jeden válec má tlak na hranici...Dále neodstranitelné chvění volantu nad 100 km/h...drobnosti ani nepíšu. Jako plus hodnotím přístup v servise, ten mi vychází všemožně vstříc. Nedokážu si představit koupit toto vozidlo ojeté, byly by to vyhozené peníze.
Tvoje problémy mě udivují, já jsem měl jediný podobný problém s kontrolkou "check engine", ale po napojení na diagnostiku ihned věděli oč jde, že je nefunkční lambda sonda, / servis mi doporučil počkat s výměnou/, což se nakonec ukázalo jako prozíravé, protože problém způsobila vlhkost a po týdnu vše fungovalo na jedničku / v tu dobu jsem měl najeto již přes 150 tis. km/ jinak nikdy nic jiného z elektroniky nezlobilo. Problémy s převodovkou? Nikdy jsem o nich neslyšel u Accentů, ani u vozu autoškoly na 300 tis. km nebyly problémy, prostě vyjímka potvrzující pravidlo! A to "pletení" na výfuku je obyčejná pružná spojka výfuku, nebo-li "vlnovec", který jsem měnil na 80 tis. km, což je běžné.
Komentáře uživatelů k recenzi Hyundai Accent
Accent
Kontrolka " check engine " oranžovej farby oznamuje poruchu systému redukcie výfukových plynov. Niekto v recenziách správne uviedol, že sa jedná o poruchu lambda sondy. Originálna od výrobcu skutočne stála cca 10.- tis. Sk, ale dá sa nahradiť od holandského alternatívneho výrobcu framm a je podstatne lacnejšia, cca 2 - 3.- tis. Sk. Kúpil som ju ako náhradu v Nitre na Mostnej ulici a spoľahlivo fungovala až do predaja vozidla.
19.01.2010 | 13:19:23 | Dodo Reagovat
To
17.09.2006 | 17:34:24 | Radek Reagovat
krám
Koupil jsem ženě to samé auto s tím, že ušetřím (pojistka, spotřeba..), auto je neustále v servise,štve mě to, přestože jsou závady odstraněny většinou v rámci záruky.
V interiéru vržou plasty, spotřeba je katastrofická. Po městě 9 a víc.
Motoru kolísá volnoběh, v servise zjistili, že jeden válec má tlak na hranici...Dále neodstranitelné chvění volantu nad 100 km/h...drobnosti ani nepíšu.
Jako plus hodnotím přístup v servise, ten mi vychází všemožně vstříc. Nedokážu si představit koupit toto vozidlo ojeté, byly by to vyhozené peníze.
05.08.2005 | 11:45:23 | jura Reagovat
Tvoje problémy mě udivují, já jsem měl jediný podobný problém s kontrolkou "check engine", ale po napojení na diagnostiku ihned věděli oč jde, že je nefunkční lambda sonda, / servis mi doporučil počkat s výměnou/, což se nakonec ukázalo jako prozíravé, protože problém způsobila vlhkost a po týdnu vše fungovalo na jedničku / v tu dobu jsem měl najeto již přes 150 tis. km/ jinak nikdy nic jiného z elektroniky nezlobilo. Problémy s převodovkou? Nikdy jsem o nich neslyšel u Accentů, ani u vozu autoškoly na 300 tis. km nebyly problémy, prostě vyjímka potvrzující pravidlo! A to "pletení" na výfuku je obyčejná pružná spojka výfuku, nebo-li "vlnovec", který jsem měnil na 80 tis. km, což je běžné.
05.08.2005 | 08:21:50 | pepan Reagovat