Rok výroby:1993Typ motoru:1400Stav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:80 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5-9 l/100 kmVloženo:18. 2. 2006
Ložisko LP kola - měnilo se 2x a to díky tomu, že byla snaha ušetřit. Levnější vydrželo týden, dražší je zatim v pořádku.
Startér - za tepleho motoru přestalo startovat. Stačilo startér rozdělat, vyčistit a namazat.
Prasklé sklo PP světla.
Zámek kufru - prasklý obal (plast).
Horní uloženi předních tlumičů (ložiska).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na tomto autíčku mně vadí drobnosti jako jsou:
- kontrolka směrovek u které nevíte jestli bliká do leva nebo do prava - absence ukazatele teploty - otáčkoměr - přední sedadla mají jen omezený úhel náklonu - slabší učinek posilovače brzd - tužší spojka - vrzání, nevím jestli z.náprava nebo karosére (bylo bouráno na ZP stranu) - při brždění za mokra májí přední kola tendenci rychle se "utrhnout" od silnice (není to pneumatikami).
Je to hezké malé auto, které je přiměřeně pohodlné. Vnitřní hluk je na úrovni ostatních automobilů téhož roku výroby. Co se týče motoru, tak za studena jde slyšet klapání hydraulických zdvihátek ventilů, které se po ohřátí změní v "šepot květin". Díky dobrému zpřevodování dokáže motor s autem pěkně cvičit, není problém při předjíždění na 2 př.stupeň zaslechnout pískání pneumatik. Jak už tu někdo psal, el. okno spolujezdce jde oproti řidičovu pomaleji. Volant jde i bez posilovače utčit za zvíšené síly jednou rukou.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio
Nevím nevím, ale tento motor hydroštely nemá:-)
23.12.2007 | 15:48:31 | Reagovat