Rok výroby:2008Typ motoru:1,2 16vStav km při koupi:3 kmStav km nyní:30 200 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:8. 2. 2011
Auto od nova nevykazuje žiadne poruchy ani nedostatky technického charakteru. Jazdí perfektne.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto boblo kupované nové, základná výbava aj motor. Príplatkový bol iba za metalický lak a podlahové gumové koberce do interieru. cena 11000E. Po roku servisná prehliadka ktorá dopadla dobre (pre predajcu), zaúčtovaná výmena kvapalín v hodnote 200E avšak bolo to len na papiery :), v skutočnosti nedolialy ani vodu v ostrekovači. Viac sme už autorizovaný servis svojou prítomnosťou neopťažovali. 30000km výmena oleja + filtrov - náklady cca 100E , práca spravená doma v garáži.(Bez problémov) Spotreba sa pohybuje pri normálnej (nie slimačej) jazde v lete okolo 6,5l a v zime okolo 7,5l na 100/km. Spracovanie interiéru je síce otrasné , ale zatiaľ nevŕzga ani nevydáva pazvuky. Vo vozidle je vysoký posed a zlý výhľad do zadu kôli zadným stĺpikom. Inač jazdné vlastnosti v meste aj mimo nad očakávania. Brzdy a posilovač riadenia pracujú citlivo (treba s zvyknúť na ostrý nábeh ) BAtožinový priestor postačuje na bežné nákupy, no dovolenku si neviem predstaviť , možno vo dvojici.
taky mám clio III.koupeno 2008 jako nové.vrzání a podivné zvuky v kabině plasty.časté výměny žárovek .motor naštěstí o.k.ale po 6letech se musí měnit rozvody za 10000 kč,hnus.a to mám najeto jen 50000 km.spotřeba 5,5 v zimě 5,7 i míň .moc po městě nejezdím.tak asi proto.ted co se dělá clio bych si nekoupil,možná má lepší plasty co nevržou?to nevím,ale auto vypadá jak pro 3% .
Aktualizujem stav reecenzie po 55000 km. Takže autíčko prešlo prvou STK a EK bez akejkolvek prípravy a problémov. Motoricky bez závad - takže super (spotreba mesto 6,5L) OPRAVY: menené čapy prednej nápravy na oboch stranách+brzdové kotúče a dosky (značkový servis 350E).
Vašku to už je opravdu příliš dětinské a až trochu extrémní nemyslíš??:) Ale musím říct že jsem po přečtení tohoto příspěvku čekal kdy se ozveš.Jinak k věci o motoru,převodovce a ani světlech nemluví tím pádem to vše asi funguje zcela normálně!pravda že 55 tisíc a měnit čepy je docela brzo na druhou stranu velkou zásluhou se na tom podílí hlavně kvalita Českých silnic která zrovna většině FR aut moc nesvědčí.
Ovšem k trochu zastání Renaultu u Fabie II se měnily čepy po 90 tisících a to i se stabilizátory a to nemluvím o dalších drobných potížích.A když vezmu i několik případů takzvaně prémiových značek zejména těch nejvíce vychvalovaných do nebe a kde se cena pohybuje mnohem výše tak dle toho co píše je tohle auto na tom hodně dobře.
Jsem extrémista......,trochu jsem čekal, kdo se ozve první:-), ale k věci,sorry ale ty měníš čepy po 50tkm? Já je měnil ze svých aut kdysi na 120 (ale bůh ví kolik měla najeto, jezdila do DE a avíc "svisláky" byly známá slabina ), na Sirce NIKDY, na rendlu tuším někde okolo 100tkm (to bych řekl už právě vzhledem k těm silnicím je v normě) a na maxu osud (90tkm) ne a ani to nevypaá, že bych v nejbližší době musel. Jinak ty řeči o tom, že na fábii se mnění, kde co mne fakt neberu, to je troch, jako dyž dítě přijde ze škly se 4 a hájí se tím, že Franta měl 5. Prostě dětská výmluva...
Tomu se říká rozdělení tříd víte... Malé auto vydrží méně než auto dimenzované na vyšší vzdálenosti. Jak můžete porovnávat vůz střední třídy (sirka) s vozem nižší střední a s vozem malé kategorie! Vůz střední třídy by měl nalítat 200tkm jako nic, vůz nižší střední by měl nalítat kolem 150tkm, a malé auto tak nějak kolem 75-95tkm a mini vůz kolem 50-75tkm. Taky i novináři se těmito kilometry drží a upozorňují na dřívější odcházení dílů jako náprav, pak je to závada. Ale tady to závada jaksi až moc není, je to jen o 25tkm dřív než obyčejně asi tím, že novější Clio je taky o něco větší. Záleží hodně jak a kde se s tím jezdí, kdyby se jezdilo takhle po pražských dlažbách, tak je to jasné, že to odejde o dost dřív. Existují borci, co to musí měnit co rok bohužel je to hodně o cestách. Tady celou dobu nadávám na míchání platforem, a prasárnu Škodovky, která nasadila Superb na PLATFORMU Audi A3, takže jasně poddimenzované. Kdysi to schytala Octa a dostala hned platformu z malinkého Golfa III a kroutili se jí kotouče, nevyšlo jim to, tak později do výroby naddimenzovali výměnné díly, ale jak to měníte vy, tak musíte kupovat i vy to nejlepší na trhu, co se dá nasadit na tu platformu vašeho auta(např. když tam vleze kotouč 25cm nebo 28cm nižší střední třída, ve střední tam vleze klidně 32cm, a v malém autě tam vleze sotva 21cm. Atd. stejné je to u ostatních dílů Takže tam narvěte ten největší a nejdražší. Kupovat levné si může dovolit jen poddimenzovaný vůz váhově a motorově a taky od kterého to je původní např. Audi A3vs Škoda Superb, u Škody Fabie to je hustý ta má podvozek z Pola, taky je lepší předimenzovat co jde, desky, brzdy, značkový podvozek a nebo jezdíte bez většího zatížení. Jestli vydržela fábka takové kilometry, tak to je hustý a nebo s tím nejezdíte pravidelně po nerovnostech a máte dobré cesty. :) Problém je v česku, že tady tachometr a zkušenosti jsou tak na ozdobu, protože to tu každý stáčí km a může si to statistik leda cucat z prstu a vymýšlet výdrž podvozků! :(
Vlastíku, auta se dle tříd dělí podle toho jak jsou velká, s tím souvisí jak jsou těžká a s tím souvisí velikost a dimenzování jednotlivých prvů - tečka. Třeba ten brzdový kotouč (pokud bude mít stejnou tlouštku) by se měl opotřebováat zhruba stejně na malém voze i na sř.třídě (pokud vyloučíme nějaké sportovní etrémy ap.), jen má prostě vzhledem k hmotám které krotí větší půměr.
Houby zlatá rybko. Všechny auta jsou dělané na jeden důležitý aspekt a to NOSNOST 4 OSOBAMI PLUS ZAVAZADLA!!! 500KG Nic víc tě nemá zajímat. Typický čecháček narve kufr blbostmi, a obvykle nejezdí sám, ale taky používá vůz na dovolenou KAŽDÝ ROK a víkendové rodinné návštěvy SE VŠEMI ČLENY RODINY! Platforma malého vozidla Ti NEDOVOLÍ narvat čepy o průměru 10CM, brzdy kotouče 32cm, destičky 15cm, protože jsou od pohledu laika na hloupém ráfku disků pneumatik 13-14 palců(ani ty pneu nevydrží co pneumatiky na 16palcových kolech), pružiny 25cm stabilizační tyče a já nevím co ještě. Přítom ty auta hodně přibraly na váze za posledních 15let. Víš jak se to malé auto prohne zatížením už od pohledu? Chodím na pravidelné nákupy a vídám ty auta kolem sebe jak se prohnou jen po hloupém nákupu z marketu o 10cm dolů. A to si nedovedu představit nákup s takovým autem ve stavebninách! Čím větší vůz, tím lepší možnost dimenze daných dílů a možnost je TAM NAPASOVAT i podle váhové kategorie. Projektanti šetří jak jen můžou a mají to spočítané spíše s tím, že tak malým autem jezdí pouze jeden řidič plus plná nádrž! Na starých autech jsi o tlumičích a pružinách na malých autech ani nevěděl to se měnilo jednou za 10let. Nebo myslíš, že kvalita materiálu je tady nějak kupředu, když ty první auta v kategorii malé vozy vážily kolem 600-800kg, dneska to má všechno kolem 800-1100kg, takže s posádkou kdesi kolem 1500kg a díly dimenzované na auto o 500kg méně. :) Proto, když kupuješ malé auto, které váží plus mínus podobně, měl by sis dávat bacha na to na jaké platformě to jezdí, protože pak bude člověk pravidelně buď pod autem, nebo auto v servise. :(
Pak budou poddimenzovaný, musíš tam dát tlumiče z Džon dýra a výfuk od Ferrari testarosa aby to líp táhlo, to ti vlastík vysvělí nahned :-) , on nagůglí strašnejch inforací jen si s nima neví rady, ale musím uznat, že se postupě zlepšuje, ty začátky tady byly fakt děsný (typicky ta pravěká diskuse o elektroinstalacích v autech) :-)
Tak nevím co tady píšeš za protiklady, Ty se sám zamotáváš. Stejná platforma znamená stejné díly, protože dát tlumiče, pružiny z pola do Passata NELZE, protože jsou každý na jiné platformě. Polo je na platformě PQ24 a Passat na PQ46. :) A o tom se tady bavím. :) Nenarveš do Clia brzdy 28-32cm, i když váží skoro stejně co ten Passat. Clio 1000-1200kg, Passat 1440kg(počítejme s nejmenším motorem) - pak ještě otázka posádky. :D
Jak s Vlastíkem většinou nesouhlasím :D tak v tomto má pravdu:)společná platforma znamená jakoby stejná základna kde jsou i totožné díly pak už jen záleží na nastavení podvozku které i u stejné platformy může být zcela jiné.
Platforma (česky základna) je modulární podlahová část skeletu na které se auto staví a le na ni "navěšet" různé typy koponent, to nemá se zde probíraným "problémm" celkem co do činění (tím neříkám, že jde dát díly z passáka na polo proboha). Ale celková konstrukce tohoto základního stavebního kamene automobilu je spočítána na určitou velikost (váhu) vozu, tak ab byla bezpečná, proto s pro různé třídy používají různé platformy, s mžným přesahem do vždy pouze do nižších tříd, protože prostě, někdy je výrobně levnější použít existující platformu a jen ji řekněme zkrátit, než vyvíjet novou, tlumiče a další prvky ale lze používat tak v elkém rozsahu k jedné platformě, to s tím zkrátka nemá co dělat.
Nemůžeš měnit díly a nemůžet tam dávat různé komponenty, jednou má ten skelet dané uchycení a přesné rozměry na setiny milimetru, tak také tam musíš napasovat to co je udáno výrobcem. V oblasti brzd tam jsou největší tolerance u Clia 24-26cm předek, ale uchycení ramen, řízení, tyčí,táhel, tlumičů, já nevím co všechno je prostě jednou dané a ty čepy, ramena atd. musí být prťavé a lehké oproti střední třídy. protože je to mnohem menší platforma. Na clio je např. rameno 2,5kg a průměr čepu cca 1,6cm. Na Megane rameno 3,5kg a čep úplně jinak řešen a 3x větší. Přitom jsou to stejně těžké auta, tady řeším, že to Clio se daleko rychleji opotřebuje než třeba Megane o třídu vyšší kategorie. Čili rozdíl mezi třídou malé vozy a nízká střední třída je rapidní, co teprv střední třída. Váhu mají velmi podobnou, kvůli povinným bezpečnostním prvkům, polstrování odhlučnění, atd. ale za ty peníze jsou malé auta poddimenzovaná na menší vzdálenosti... Takže žádný jen a jen Renault, takové malé najetí má každý vůz třídy malé auto! Já bláhový si myslel, že když napíšu platforma, tak se Ti roszvítí, ale jak vidím, řešíš pouze něco samostatné nikoliv žádné spojistosti a navazující problematiku. :D
Svlastiku těžší díl neznamená trvanlivější říká ti něco neodpružená hmota?U vyšších tříd máš vyšší výkony motoru,který se musej přenýst na vozovku,můžeš tam dát větší kola.U nižší střední i 18" a ty už něco vážej.Vůbec to není o hmotnosti.Neznám moc aut kde by se takhle brzo sypal podvozek a není o velikosti čepu,ale o kvalitě výroby.
Typický tuner, to jsou přesně Ti borci o kterých jsem psal hned na začátku, ještě menší výdrž než klasika. Pražský pepík si na nízkou střední třídu nasadí 18 a více palcový nízkoprofilový slicky a pak se diví když párkrát přejede po kočkách a mění všechny čepy(řízení,ramena, zadek) už po 25tkm. :D Ostatní neřeším, a ta platforma VW o který tu básníš to sis měl pročíst pořádně, je rozdělená do jednotlivých segmentů dané třídy a kategorie vozů. :D
Ty nic neřešíš,ty nevíš a jenom plkáš.V jednom příspěvku tvrdíš to a v druhým to zase vyvracíš.Vygoogli si nejdřív co je smyslem platformy.Evidentně nevíš o čem je řeč.
Divím se, že svlastik, který tak rád nakupuje díly v Polsku a zná různé náhrady z druhovýroby neví, že tentýž díl lze vyrobit v různých kvalitách a z různých materiálů. Právě druhovýroba názorně ukazuje, jak je to s modulární platformou. Výrobce zadá subdodavatelům požadavky na díly podobných, či stejných rozměrů, ale s použitím např. různých materiálů tak, aby vyhovovali jednotlivým modelům dané modulární platformy. Dnes VW používá platformu MQB, která je shodná od POLA přes ŠKODU, SEAT, AUDI po PASSAT a nelze říct, že mají všechny vozy stejné díly. Díly podvozku jsou použity v provedení, které vyhovuje dané třídě, či určení automobilu. Tak si ty plky už nech. A aby automobilky mohli dál vyrábět, tak se dnes auta staví s omezenou životností, protože nikdo nemá zájem na tom, aby jejich vozy jezdili deset a více let. Jejich nové modely by pak byli hůře prodejné a to nikdo nechce. Je to stejné u všeho spotřebního zboží. Aby byla nabídka, musí být poptávka a ta nebude, pokud běžné automobily vydrží sedm a více let. Dobré vozy už byly. Už bude jen hůř :-(.
Ty vado vy jste dutí jak necky. Proboha, co se tu zas objevilo. :D Chvíli jsem uvažoval jestli mám reagovat, nebo se objeví někdo, kdo to tu osvítí. Jeden co tu hází pojmy z 80.let, které se hodí tak akurát na náklaďáky, proto to raději neřeším, druhý, co řeší kvalitu druhovýroby na Renaultu, o které nemá ani páru co je dobré a co ne. A nejlepší, že už po čtvrtý se tu objevuje pojem, o kterou tady nikdo z vás asi nemá páru. MQB- platforma pro všechny VW vozidla? Chytám se za hlavu co jste z toho vyprodukovali. Kdyby jste aspon četli ty zdroje POŘÁDNĚ! ŽÁDNÝ MQB. Ale MB - řadové označení pro osobní vozy, které nahrazuje řadu P platforem. Další písmeno čili Q oznamuje, typy platforem pro uložení motoru(q-příčně, L-podélně). A dále MUSÍTE přidat 2 místné číslice KATEGORII VOZU a číslo MODIFIKACE! To označení co tu neustále omýláte NENÍ KOMPLETNÍ pro platformu vozidla! Vy nedovedete rozluštit to nejjednodušší tedy VW koncepci. A řešit to u Renaulta, vy se hájíte, že něco znáte u něčeho, co nechápete. :D
Byla zde řeč o R CLIO, které má motor napříč, proto se zde uvádí platforma MQB, která má obdobnou koncepci. Kdyby zde byla řeč o autě s motorem podél, zmínila by se platforma MLB, kdyby se jednalo o malé vozy, mluvilo by se v souvislosti s VW o platformě NSF atd. Trvalo ti celý den, než jsi vygůglil o čem, že je vlastně řeč a teď tady zase kopeš kolem sebe a chováš se jako fracek. Těžko snášíš, že nejsi ten nejchytřejší a chováš se jako ten nejblbější. Jinak, jen tak mezi řečí, sám VolksWagen platformu s motorem napříč označuje jako MQB, ne MB, jak zde mylně uvádíš. Pokud mi nevěříš, tak se mrkni na stránky VW, např. zde: www.volkswagenag.com/content/vwcorp/content/en/investor_relations/Warum_Volkswagen/MQB.html a uvidíš, kdo má pravdu. Smyslem téhle debaty nebylo probrat všechny platformy VW, ale vyvést tě z omylu. A když se to povedlo, tak zase děláš chytrého a z ostatních voly. Přičemž opak je pravdou.
Tak to jsem ale opravdu zvědavý, až dostane tuto platformu i Škoda Fabia a VW polo, které se řadí do kategorie malých vozů jak zmiňovaný Renault Clio. A jestli to nebude pravda, tak Ti to budu připomínat a kolegům taky. Jsem opravdu zvědav na to, že dostane Škoda Fabia stejný podvozek co Škoda Octávia, vy totiž jste zahlcení internetem a nechápete co to vůbec ta platforma znamená a co je vůbec s ní všechno spojený. Já osobně si moc rád takový MALÝ VŮZ S PLATFORMOU STŘEDNÍ TŘÍDY MOC RÁD KOUPÍM! Já narozdíl od vás nehledám stejné platformy podle WIKIPEDIE A KATEGORIE VOZŮ, ale podle náhradních dílů a výskytu produktů v autech a ejhle ono to sedí všechno NA CHLUP. :D
Tak to si počkáš ještě hodně dlouho.Minimálně u fabie,protože trojková nastávající ta MQB na rozdíl od pola nedostane.Jak chceš hledat díly podle platformy a proč by jsi to vůbec dělal,když nevíš ani co to je. Jo kup si polo a budeš mít za dvě a půl kilča platformu z passata.
Ty ale já už Ti to fakt nevím jak vysvětlit... Víš co to je platforma? Na jednu platformu uchytíš jen jeden typ tlumičů, podle naklonění, protože cokoliv co spojuješ s pevnou částí musí mít otvory a rozměry. Takový geniové nejsou, bude se řešit max. náprava, motor, převodovka atd. ale né už nápravy a uchycení mezi nosnou konstrukcí. VW Polo může být například MQB 11, Škoda Octavia MQB12 chápeš to konečně? Jenže tady si odborníci myslí, že MQB bude jen jeden ten samý model na všechny auta bez žádnýho číselného označení a pořadí, no však počkejte. :D To je to samý jako kdyby řekli, že řadové označení jakéhokoliv výrobku je konečné. Ale jen se nechte překvapit, uvidíme... já ostatně neřešil platformu jako takovou, ale celou dobu mluvím o opotřebení materiálu při těžším autě než bývaly a na různých třídách vozů. Howgh doufám. :D
Přečti si to po sobě a řekni na rovinu jestli tomu co jsi napsal rozumíš.Já to četl dvakrát a přijde mi,že se tvá přízpěvková bárka potopila na dno a že už z ní není návratu na hladinu.Raději se do ničeho už nepouštěj,jezdi taxanem a žij si svůj spokojenej život. Neřeš platformy,oleje,pozinkování,elektroinstalaci,padesát motorů ve fiatu uno,opotřebení dílů,blatník na kolíně a já nevím co ještě a nám se tu všem jistě uleví.
Takže chceš říct že Octavia 2.0 TDI má stejné tlumiče a pérování jako Polo 1.2 TSI?? no zrovna v tomto se to naprosto liší a to dle kategorie vozu váhy a motorizace.
Navíc stejná platforma neznamená stejné jízdní vlastnosti a komfort protože každá automobilka tyto věci ladí dle konkrétního vozu. Takže pokud si myslíš že na Octavii 2.0 TDI dáš totožné tlumiče jako na Polo 1.2 tak jsi vedle!možná je tam dáš ale nebude to fungovat tak jak má.
Hlavní rozdíl je v pérování,tlumičích brzdách a výfuku.prostě ve všem co musí vyhovovat konkrétní motorizaci a hlavně váze vozu!
Nemluvě o tom že třeba Leon TS TDI má zcela jiné tlumiče a pružiny než běžný Leon který je také na stejné platformě to kvůli sportovnímu tvrdšímu podvozku.
Dále třeba na A3 nedáš stejný výfuk jako na zbytek vozů stejné platformy protože Audi si domyslelo rozdvojené výfukové potrubí a každé to totožné auto má zcela jiný a jinak umístěný výfuk apod. Takže je to stejné ovšem v tomto se to dost liší...
Nezasírej recenzi!!! Di a koukni se sám, já si ty díly kupuji a vím, potěžkám a znám i značky... PQ 34 Škoda Octavia,Audi A3,VW Golf - Ramena stejné, a další díly. PQ 25 VW Polo,Ibiza,Cordoba ramena stejné, a další díly Vydíš ty první písmenka? PQ to je stejné, ale čísla jsou ODLIŠNÉ!!! Neřeš výfuk, ten se možná řešil v tý nový platformě MQB, to nebylo součásti platformy a uchycování, to byla samostatná kapitola!!!
Nerozčiluj se zase!..:) Vlastíku tohle jsem si z prstu nevycucal je to docela logické a navíc je to pravda.
Vykašli se na označení dílů a přečti si něco o těchto autech nebo nejlépe si ho kup nebo se zeptej někoho kdo tohle auto má. Jestli to je VW Group nebo BMW tak všude je zmíněna změna pružin a tlumičů aby to odpovídalo dané váze vozu atd.mě to je jedno já to vím ale ty to jistě nějak nechápeš!
Máš korejce, ale kupuješ díly na koncern VW, zvláštní. Tvrdíš, že VW nemá platformu MQB, ale vlastně MB a písmeno Q, nebo L se přidává podle uložení motoru, což je sice pravda, ale nakonec přiznáváš, že platforma MQB sice existuje, ale uchycování je samostatná kapitola. Ty sám jsi smostatná kapitola blbce, který nemá obdoby. Ale jsi svým způsobem originál a je třeba Tě zachovat jiným generacím, aby viděli, kam to může blbec dotáhnout, když bude trvat na svých bludech. To, že "vydíš" ta písmenka je sice hezké, ale "vidět" bys měl něco zcela jiného. A to zejména svou omezenost a ubohost.
Chudáku co si může nechat nadávky pro sebe, s frackama jako jsi ty a ostatní se fakt nedá dohodnout. Taháte sem různé pojmy, které sami vůbec NECHÁPETE a chcete po někom aby vám to ještě vysvětlil polopatě a dekodoval jednotlivé písmenka? Jste normální? Budu vám přesně dekódovat jednotlivý díl, a chcete ještě typové čísla a umístění daného uchycení co se k čemu hodí a značku auta kódy dílů? Rozteč děr mezi jednotlivým výměnným dílem a jeho průřez, průměr, velikost a váhu? Kvůli tomu, že sem píšete kraviny? A já chci aby to lidi viděli, ty vaše pitomé názory podloženými fakty z internetu, protože si dělat z vás prdel mi dává pocit, že nejsem tak hloupý jako jsi ty a narozdíl od Tebe si umím něco taky najít než tu napíšu bludy. Renault Clio je rok výroby 2008. Do té doby všechno krásně fungovalo, až se sem přitáhne stádo volů v podobě F.,Jirka, Kolemjdoucí,Vašek a myslí jací jsou borci, když tu zasírají recenzi platformou z roku 2012, která ještě není zavedená ve výrobě a neznají proč se to tak označuje! Nejste náhodou jedna a tatáž osoba? tolik hlupáků se opravdu nenajde nikde na foru...
Na jaké platformě jezdí Clio nevím,nevím ani jestli má zinkovanou kastli jako stodvacítka ale vím že když dáte do motoru jiný olej než francouský tak se vám to rozsype komplet včetně vstřiků.Tupci.
Já se ale bavil o platformě jako takové nikoliv jen zaměřené na VW Group...:)a co se týče těch výfuků jedná se ještě o Octavii II a zbytku modelů stejného ročníku jestli je MQB to nevím ale asi spíše ne.
Mě šlo čistě jen o to i jak tu už bylo zmíněno že vozy na stejném základu jsou zcela totožné ovšem určité mechanické díly jsou přizpůsobeny určitým modelům dle vhodných požadavků. Taková Octavia RS má nižší světlou výšku a mnohem tvrdší pérování jako běžná Octavia tím pádem asi nebudou mít tyto díly totožné.
Navíc neznamená že takové pružiny pro tvrdší pérování nelze namontovat místo běžné pružiny,jde to i mimo výrobní linku tak proč by to nešlo při výrobě aby to odpovídalo danému autu??Tvrdší pružiny nemusí znamenat jinou rozteč ok tím pádem není problém dát na jedno auto tvrdší a na druhé měkčí.
Ono to celé bude trochu jinak, vlastík se tady ohání roztečemi a úchytnými body ap. Kdo v životě trochu čuchnul k technice, tak ví, že se podobné principy dávno používají a třeba plechový díl má více tvorů -právě proto, aby k němu šlo připojit širší spektrum doplňků dle potřeby, u těch pružin to zase může být tak, že tvdrost bude dna různou tvrdostí materiálu nebo jejich celkovou délkou - uchycení může zůstat naprosto stejné. Třeba jeden konkrétní výrobce vestavných trub vyrábí pro všechny své modely (cca 40) jeden korpus a přesto se funkčně velmi liší, mají různou výbavu a parametry, ale je z globálního hlediska (sériovost,opravitelnost,sklad náhr.dílů)ekonomičtější dávat i do střední a levné třídy jeho výrobků ten nejlepší korpus, který používají v top třídě, než dělat pro každou kategorii korpusy jiné. Holt některé otvory předpřipravené pro top class zůstanou v nižších třídách nevyužité komu to vadí?
Vzdávám to! Vám už není pomoci, vrcholní zasírači recenzí, zkoušel jsem to a neuspěl, zkoušel jsem reagovat... Co má společnýho výfuk s výdrží čepů a kotoučů už nepochopím. Velikost jsem napsal, vy omýláte kvalitu, ale kvantitou ji prostě NENAHRADÍŠ. Místo aby jste přestali, přidali se další, kterým nevadí tyhlety neuvěřitelné bláboly plný plků o ničem a následně žvanili něco o MQB Platformě, která s Renaultem nemá nic společného. Ano zmínil jsem Škodu Superb jako první, to jen protože jsem ji zmínil jako jedinou vyjímku potvrzující mé pravidlo a to protože Škoda Superb má stejné ramena jako Audi A3(i stejné čepy a brzdy), pak samozřejmě nevydrží takový nájezd s 400kg větší hmotností auta. Ale ostatní, říkám ostatní mají být dle pravidel a držet se standartů, které jsem uvedl nahoře a to i včetně Clia! Když má čep na ramenu sotva 2 centimetry, nemůže to vynahradit stejnou životnost jako čep na Megane nebo Laguně, když mají tyto vozy stejnou váhu, tlumení a rázy jsou podobné, jsou to přece OSOBNÍ AUTA, které mají stejné podmínky, stejné cesty, nikdo s tím nejezdí nadoraz, všichni z 90% jízdy dodržují pravidla silničního provozu! Pokud bude MQB podle toho co jste tu vyprodukovali a vypsali za plky, tak pak bude celý koncern VW jedna velká prasárna!
Co to plácáš za kraviny?? nevidím nikde že by někdo spojoval výfuky s výdrží čepů nebo kotoučů....
Asi máš opravdu problém dát si dohromady psaný text nebo nevím jak si to už vysvětlit.Napsal jsem ti určitý komentář na který jsi měl odpověděl typem že zas*rám recenzi tak jsem na tvoji odpověď zareagoval ale vidím že v tom už máš takový zmatek že nevíš o čem byla vůbec řeč.
A pokud se snažíš momentálně udělat ze všech ostatních zas*rače recenzí tak to je opravdu k smíchu Vlastíku..:D protože debata klidně mohla skončit u příspěvku autora F.. v tomto čase 30.01.2014 | 08:38:42. kdyby jsi to v ten moment pochopil a nerozebíral další kraviny plus k tomu se rozčiloval pouze nad pravdou tak z toho není takový guláš.
Ty jsi fakt borec..:DD začneš tady s platformou apod.a nakonec všichni co se do toho zapojí jsou zas*rači recenzí a když ti někdo napíše pravdu tak raději neodpovíš nebo ho nazveš zas*řačem renencí fakt borec Vlastíku:D
Vážně, a že se tady hádáš viz příspěvek 30.01.2014 | 21:04:35 | | 94.112.170.* To je úplně mimo téma. Pleteš hrušky s jabkama. A když se ptáš na mě viz. tenhle příspěvek tak NÉÉÉÉÉÉÉÉ 30.01.2014 | 20:47:23 | | 94.112.170.* Celou dobu co tu píšu jsi nepochopil? Opakuju po stotisíckrát. Na jednu platformu nenasadíš jiné typy dílů z jiných platforem. A nedá se rozdělit opotřebení aut podle tříd. Protože např. VW prasí a podvádí a další značky nejsou pozadu. A co se týče dílů, tak značka Škoda co se řadí velikostně do střední třídy má prvky z nižší střední chápeš proč jsem použil slovo platforma konečně?
Člověk který se prezentuje jako "svlastík" chápe všechno a vy kteří jste zahlcení internetem vůbec nic.Určitě jsem magor ale za mě je to přesně naopak.O co delší psaní tím vetší sesmolenina.Kdo je zvědavý není si sám sebou jistý.
Prý, že polo má stejnou platformu jako Passat! NSF-MQB Sám pošleš stránky, s takovými se mám bavit? Vždyť si ani nepřečteš to co pošleš a co napíšeš... Nemám slov...
Jinak to nový polo bude na platformě MQB,která se se používá od malejch aut po střední třídu např.leon,golf 7,octavia 3 atd.Jde na ní měnit rozchod,rozvor kol,výška,šířka a dýlka karoserie.Jedinej pevnej bod je vzdálenost pedálů od přední nápravy.To jen aby jste pochopili co je to platforma a proto to moje přirovnání polo vs passat.
samozřejmě, Vašku, je to o kvalitě. Ostatní jsou jen pindy a obhajoba nekvalitních zrůdiček...Můj malej pažoutek 205 najezdil podemnou 140 000 km a NIKDY jsem neměnil nic na podvozku. Jen brzdy a zadní díl výfuku. Moje současná C1 má už taky skoro 140 000 a opět jsem neměnil NIC. Mimo brzd a zadního dílu výfuku :-) ale ne, že by zreznul, ale utrhl se držák z kulatiny, utrhlo se to ve sváru po jízdě na D1 - na takový zážitek to stavěný asi nebylo. Ale vzhledem k věku výfuku to ani nepovažuji za závadu. Zařadil bych to do kategorie "spotřebák" :-)
A teraz povedz Stando, či tých 140.000 km si najazdil Ty sám, t.j., či to bolo nové auto..., čo na 99% nie...:)
Ked malo nejakých -100-150.000 km pri kúpe, AKO vieš, že nebolo nič robené...a dalšia vec, AKO si vedel, že auto má OK podvozok..., pretože si ani nemusel vedieť, že ho máš vymlátený:))
a aby odpadol výfuk, "lebo D1"..., tak to je skôr znakom nekvality niektorých castí auta, než dialnicou.
Auto bylo kupované dvouleté a mělo najeto 35 000 km. Ostatní jsem najel já a potom ho ještě v dobrém stavu prodal. Bylo pravidelně servisováno, neboj se, nebyl podvozek vymlácený.
za druhé: Výfuk, který se utrhne ve sváru po cestách na D1 - po téměř SEDMI LETECH věku v zimě v létě jetého je známkou nekvality? To bys ani nebyl ty, Xuboši, abys každému nevyvracel jeho názor.
Jaj, stary dobry zakomplexovany Standa...:). Ty trapko, JASNE som sa pytal na km. Tam si mal povedat a nie trepat hovadiny.
Jaaj, ved Ty jazdis 150-160 km/ h " kopec- nekopec", tak preto Ti ten vyfuk odpadol...
Dobre auto si nevidel ani s vrtulnika. Povedz rodicom, nex Ti kupia novu haraburdu a spolu s Vaskom onanujte dalej, poucajte kazdeho a povysujte sa, lebo komplexy su svina a hlupost nekonecna....
za 1. zas ten přiblblý výfuk, co s ním furt máte, to to do něj... ? Ten se neopotřebovává jízdou, ale stářím, pořád se snažím o to, aby jste s touto debatou neslučovali jízdu vozidla. Za 2. Kolíně váží nějakých 880kg a má jaksi velikosti čepu v pohodě na auto kolem 1100kg, když se na to dívám, na brzdy jsem se nedíval, ale pochybuji že jsi to auto pravidelně zatěžoval v limitu 500kg a vozil s ním 4 osoby, když jsi někam vyrazil a o zavazadlech se nemusím ani bavit malé auta jsou sice stavěné na 50-75tkm, ale při zatěžování 500kg, né jedna osoba a řidič, to musí být větší tolerance, se kterou já osobně nepočítám. :) On někdo to své auto používá na více věcí, tebe za typického čecháčka nepočítám! Např. moje auto je v 50% zatěžováno stále přes 350kg včetně kufru harampádí plus nádrž a lpg bomba a je na to stavěné, protože se to ve větší váze vozidla ztratí, ale na malém autě bych si to nemohl dovolit, kdybych užil stejně to tvoje jak moje, tak už na něm měním co se sjíždí zatěžováním po 40tkm.
Tak poslouchej, ty agresivní psychopate, kilometry jsem ti tam psal, musíš během svých záchvatů zuřivosti taky číst. Výfuk NEUPADL, pitomče, psal jsem že praskl ve sváru kulatinkový držáček. Kromě neustálého nadávání, ponižování, a nazývání mě standou nepřineseš do diskuze nic. Kolíňatům rozumíš jako prase petrželi. Svlastík má výjimečně pravdu, vejfuku nezáleží na km, ale na věku a stylu používání auta. Vydržel hodně a nebyl ani prorezlý. To ale ty blbečku nemůžeš pochopit, protože každý jiný auto než tvoje je na nic, a každý jiný člověk mimo tebe je méněcenný. Ty Hovádko boží. Onanuj nad svým žabožroutem, a nemel o čem nic nevíš.
Hlavne, ze Ty mas Citroena...., ax,ax, PRAVDA BOLI, Standiku, ze?:):).
A ci padol vyfuk preto, za to, za hento..., vzdy iba odpadol, tak mi netrep somariny. Zalez do svojej krabice od dzusu so zvukom Porsche. P.S. Ked si nepamatas co si popisal na svojej recenzii, tak si ju precitaj este raz, inteligent.:):)
Tak ber to z té druhé strany auto má pět let a měnil zatím pouze tohle..:D pravda že ten nájezd je docela malý na to vyměnit čepy,kotouče.
Co se týče té Fabie tak pravda najela těch 90 tisíc tak za dva a půl roku kdyby to tolik nedostávalo třeba by vydrželi déle. Jinak na jednu stranu má Vlasta trochu pravdu v tom že i osobně mohu říct že taková nižší střední byla proti střední třídě navíc třeba s vyšším obsahem hlavně po stránce podvozku vždy trochu ořezávátko a to ani moc nezáleželo na značce.
Jinak já jsem měnil čepy u ojetého auta po 60-70 tisících ale jak tam byli dlouho netuším. Ale vím že mám ještě originální tlumiče alespoň zadní protože na tom je štítek s nějakým výrobním kodem v jaké továrně a zemi se auto vyrábělo a tím pádem mají za sebou kolem 240 tisíc.A kotouče destičky mám pořád ty původní jetý co tam byli když jsem auto koupil a zatím pořád brzdí i po 70 tisících.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio
Ahoj
taky mám clio III.koupeno 2008 jako nové.vrzání a podivné zvuky v kabině plasty.časté výměny žárovek .motor naštěstí o.k.ale po 6letech se musí měnit rozvody za 10000 kč,hnus.a to mám najeto jen 50000 km.spotřeba 5,5 v zimě 5,7 i míň .moc po městě nejezdím.tak asi proto.ted co se dělá clio bych si nekoupil,možná má lepší plasty co nevržou?to nevím,ale auto vypadá jak pro 3% .
06.04.2015 | 14:10:52 | Riky | 46.135.49.* Reagovat
Něco do placu ohledně té platformě..auto.idnes.cz/jine-ale-presto-stejne-golf-a3-leon-octavia-fie-/automoto.aspx?c=A060330_115455_automoto_fdv
29.01.2014 | 20:21:37 | | 94.112.170.* Reagovat
RE:
Doufám že si to vlastík přečte ...:-)
30.01.2014 | 07:44:33 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Doplnenie po 55000
Aktualizujem stav reecenzie po 55000 km.
Takže autíčko prešlo prvou STK a EK bez akejkolvek prípravy a problémov.
Motoricky bez závad - takže super (spotreba mesto 6,5L)
OPRAVY: menené čapy prednej nápravy na oboch stranách+brzdové kotúče a dosky (značkový servis 350E).
Auto určite odporúčam!
28.01.2014 | 16:51:15 | Duan | 194.228.128.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Bez akejkolvek závady? A ty čepy jsou co? Já vím - u rendla spotřebák........, stejně jako motor,převodovka,světla....... :-)
28.01.2014 | 18:31:41 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Vašku to už je opravdu příliš dětinské a až trochu extrémní nemyslíš??:)
Ale musím říct že jsem po přečtení tohoto příspěvku čekal kdy se ozveš.Jinak k věci o motoru,převodovce a ani světlech nemluví tím pádem to vše asi funguje zcela normálně!pravda že 55 tisíc a měnit čepy je docela brzo na druhou stranu velkou zásluhou se na tom podílí hlavně kvalita Českých silnic která zrovna většině FR aut moc nesvědčí.
Ovšem k trochu zastání Renaultu u Fabie II se měnily čepy po 90 tisících a to i se stabilizátory a to nemluvím o dalších drobných potížích.A když vezmu i několik případů takzvaně prémiových značek zejména těch nejvíce vychvalovaných do nebe a kde se cena pohybuje mnohem výše tak dle toho co píše je tohle auto na tom hodně dobře.
28.01.2014 | 18:58:53 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Jsem extrémista......,trochu jsem čekal, kdo se ozve první:-), ale k věci,sorry ale ty měníš čepy po 50tkm? Já je měnil ze svých aut kdysi na 120 (ale bůh ví kolik měla najeto, jezdila do DE a avíc "svisláky" byly známá slabina ), na Sirce NIKDY, na rendlu tuším někde okolo 100tkm (to bych řekl už právě vzhledem k těm silnicím je v normě) a na maxu osud (90tkm) ne a ani to nevypaá, že bych v nejbližší době musel.
Jinak ty řeči o tom, že na fábii se mnění, kde co mne fakt neberu, to je troch, jako dyž dítě přijde ze škly se 4 a hájí se tím, že Franta měl 5. Prostě dětská výmluva...
29.01.2014 | 07:41:13 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Tomu se říká rozdělení tříd víte...
Malé auto vydrží méně než auto dimenzované na vyšší vzdálenosti. Jak můžete porovnávat vůz střední třídy (sirka) s vozem nižší střední a s vozem malé kategorie!
Vůz střední třídy by měl nalítat 200tkm jako nic, vůz nižší střední by měl nalítat kolem 150tkm, a malé auto tak nějak kolem 75-95tkm a mini vůz kolem 50-75tkm. Taky i novináři se těmito kilometry drží a upozorňují na dřívější odcházení dílů jako náprav, pak je to závada. Ale tady to závada jaksi až moc není, je to jen o 25tkm dřív než obyčejně asi tím, že novější Clio je taky o něco větší. Záleží hodně jak a kde se s tím jezdí, kdyby se jezdilo takhle po pražských dlažbách, tak je to jasné, že to odejde o dost dřív. Existují borci, co to musí měnit co rok bohužel je to hodně o cestách.
Tady celou dobu nadávám na míchání platforem, a prasárnu Škodovky, která nasadila Superb na PLATFORMU Audi A3, takže jasně poddimenzované.
Kdysi to schytala Octa a dostala hned platformu z malinkého Golfa III a kroutili se jí kotouče, nevyšlo jim to, tak později do výroby naddimenzovali výměnné díly, ale jak to měníte vy, tak musíte kupovat i vy to nejlepší na trhu, co se dá nasadit na tu platformu vašeho auta(např. když tam vleze kotouč 25cm nebo 28cm nižší střední třída, ve střední tam vleze klidně 32cm, a v malém autě tam vleze sotva 21cm. Atd. stejné je to u ostatních dílů Takže tam narvěte ten největší a nejdražší. Kupovat levné si může dovolit jen poddimenzovaný vůz váhově a motorově a taky od kterého to je původní např. Audi A3vs Škoda Superb, u Škody Fabie to je hustý ta má podvozek z Pola, taky je lepší předimenzovat co jde, desky, brzdy, značkový podvozek a nebo jezdíte bez většího zatížení.
Jestli vydržela fábka takové kilometry, tak to je hustý a nebo s tím nejezdíte pravidelně po nerovnostech a máte dobré cesty. :)
Problém je v česku, že tady tachometr a zkušenosti jsou tak na ozdobu, protože to tu každý stáčí km a může si to statistik leda cucat z prstu a vymýšlet výdrž podvozků! :(
29.01.2014 | 08:45:08 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Vlastíku, auta se dle tříd dělí podle toho jak jsou velká, s tím souvisí jak jsou těžká a s tím souvisí velikost a dimenzování jednotlivých prvů - tečka.
Třeba ten brzdový kotouč (pokud bude mít stejnou tlouštku) by se měl opotřebováat zhruba stejně na malém voze i na sř.třídě (pokud vyloučíme nějaké sportovní etrémy ap.), jen má prostě vzhledem k hmotám které krotí větší půměr.
29.01.2014 | 09:34:45 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Houby zlatá rybko. Všechny auta jsou dělané na jeden důležitý aspekt a to NOSNOST 4 OSOBAMI PLUS ZAVAZADLA!!! 500KG
Nic víc tě nemá zajímat. Typický čecháček narve kufr blbostmi, a obvykle nejezdí sám, ale taky používá vůz na dovolenou KAŽDÝ ROK a víkendové rodinné návštěvy SE VŠEMI ČLENY RODINY!
Platforma malého vozidla Ti NEDOVOLÍ narvat čepy o průměru 10CM, brzdy kotouče 32cm, destičky 15cm, protože jsou od pohledu laika na hloupém ráfku disků pneumatik 13-14 palců(ani ty pneu nevydrží co pneumatiky na 16palcových kolech), pružiny 25cm stabilizační tyče a já nevím co ještě. Přítom ty auta hodně přibraly na váze za posledních 15let. Víš jak se to malé auto prohne zatížením už od pohledu? Chodím na pravidelné nákupy a vídám ty auta kolem sebe jak se prohnou jen po hloupém nákupu z marketu o 10cm dolů. A to si nedovedu představit nákup s takovým autem ve stavebninách!
Čím větší vůz, tím lepší možnost dimenze daných dílů a možnost je TAM NAPASOVAT i podle váhové kategorie. Projektanti šetří jak jen můžou a mají to spočítané spíše s tím, že tak malým autem jezdí pouze jeden řidič plus plná nádrž! Na starých autech jsi o tlumičích a pružinách na malých autech ani nevěděl to se měnilo jednou za 10let. Nebo myslíš, že kvalita materiálu je tady nějak kupředu, když ty první auta v kategorii malé vozy vážily kolem 600-800kg, dneska to má všechno kolem 800-1100kg, takže s posádkou kdesi kolem 1500kg a díly dimenzované na auto o 500kg méně. :)
Proto, když kupuješ malé auto, které váží plus mínus podobně, měl by sis dávat bacha na to na jaké platformě to jezdí, protože pak bude člověk pravidelně buď pod autem, nebo auto v servise. :(
29.01.2014 | 10:15:04 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Moc čteš, ale nevíš si s těmi informacemi rady - ach jo......
29.01.2014 | 11:16:12 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Ty jsi opravu nic nepochopil.Stejná platforma neznamená stejný díly.Zkus dát třeba tlumiče,pružiny a brzdy z pola do passata.
29.01.2014 | 13:30:56 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Pak budou poddimenzovaný, musíš tam dát tlumiče z Džon dýra a výfuk od Ferrari testarosa aby to líp táhlo, to ti vlastík vysvělí nahned :-) , on nagůglí strašnejch inforací jen si s nima neví rady, ale musím uznat, že se postupě zlepšuje, ty začátky tady byly fakt děsný (typicky ta pravěká diskuse o elektroinstalacích v autech) :-)
29.01.2014 | 13:39:24 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Tak nevím co tady píšeš za protiklady, Ty se sám zamotáváš.
Stejná platforma znamená stejné díly, protože dát tlumiče, pružiny z pola do Passata NELZE, protože jsou každý na jiné platformě.
Polo je na platformě PQ24 a Passat na PQ46. :) A o tom se tady bavím. :)
Nenarveš do Clia brzdy 28-32cm, i když váží skoro stejně co ten Passat.
Clio 1000-1200kg, Passat 1440kg(počítejme s nejmenším motorem) - pak ještě otázka posádky. :D
29.01.2014 | 14:16:02 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Jak s Vlastíkem většinou nesouhlasím :D tak v tomto má pravdu:)společná platforma znamená jakoby stejná základna kde jsou i totožné díly pak už jen záleží na nastavení podvozku které i u stejné platformy může být zcela jiné.
29.01.2014 | 14:33:00 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Platforma (česky základna) je modulární podlahová část skeletu na které se auto staví a le na ni "navěšet" různé typy koponent, to nemá se zde probíraným "problémm" celkem co do činění (tím neříkám, že jde dát díly z passáka na polo proboha). Ale celková konstrukce tohoto základního stavebního kamene automobilu je spočítána na určitou velikost (váhu) vozu, tak ab byla bezpečná, proto s pro různé třídy používají různé platformy, s mžným přesahem do vždy pouze do nižších tříd, protože prostě, někdy je výrobně levnější použít existující platformu a jen ji řekněme zkrátit, než vyvíjet novou, tlumiče a další prvky ale lze používat tak v elkém rozsahu k jedné platformě, to s tím zkrátka nemá co dělat.
29.01.2014 | 15:26:30 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Nemůžeš měnit díly a nemůžet tam dávat různé komponenty, jednou má ten skelet dané uchycení a přesné rozměry na setiny milimetru, tak také tam musíš napasovat to co je udáno výrobcem. V oblasti brzd tam jsou největší tolerance u Clia 24-26cm předek, ale uchycení ramen, řízení, tyčí,táhel, tlumičů, já nevím co všechno je prostě jednou dané a ty čepy, ramena atd. musí být prťavé a lehké oproti střední třídy. protože je to mnohem menší platforma. Na clio je např. rameno 2,5kg a průměr čepu cca 1,6cm. Na Megane rameno 3,5kg a čep úplně jinak řešen a 3x větší. Přitom jsou to stejně těžké auta, tady řeším, že to Clio se daleko rychleji opotřebuje než třeba Megane o třídu vyšší kategorie. Čili rozdíl mezi třídou malé vozy a nízká střední třída je rapidní, co teprv střední třída. Váhu mají velmi podobnou, kvůli povinným bezpečnostním prvkům, polstrování odhlučnění, atd. ale za ty peníze jsou malé auta poddimenzovaná na menší vzdálenosti...
Takže žádný jen a jen Renault, takové malé najetí má každý vůz třídy malé auto!
Já bláhový si myslel, že když napíšu platforma, tak se Ti roszvítí, ale jak vidím, řešíš pouze něco samostatné nikoliv žádné spojistosti a navazující problematiku. :D
29.01.2014 | 16:18:40 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Svlastiku těžší díl neznamená trvanlivější říká ti něco neodpružená hmota?U vyšších tříd máš vyšší výkony motoru,který se musej přenýst na vozovku,můžeš tam dát větší kola.U nižší střední i 18" a ty už něco vážej.Vůbec to není o hmotnosti.Neznám moc aut kde by se takhle brzo sypal podvozek a není o velikosti čepu,ale o kvalitě výroby.
29.01.2014 | 16:34:37 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Typický tuner, to jsou přesně Ti borci o kterých jsem psal hned na začátku, ještě menší výdrž než klasika. Pražský pepík si na nízkou střední třídu nasadí 18 a více palcový nízkoprofilový slicky a pak se diví když párkrát přejede po kočkách a mění všechny čepy(řízení,ramena, zadek) už po 25tkm. :D
Ostatní neřeším, a ta platforma VW o který tu básníš to sis měl pročíst pořádně, je rozdělená do jednotlivých segmentů dané třídy a kategorie vozů. :D
29.01.2014 | 19:30:42 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Ty nic neřešíš,ty nevíš a jenom plkáš.V jednom příspěvku tvrdíš to a v druhým to zase vyvracíš.Vygoogli si nejdřív co je smyslem platformy.Evidentně nevíš o čem je řeč.
29.01.2014 | 22:39:45 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Divím se, že svlastik, který tak rád nakupuje díly v Polsku a zná různé náhrady z druhovýroby neví, že tentýž díl lze vyrobit v různých kvalitách a z různých materiálů. Právě druhovýroba názorně ukazuje, jak je to s modulární platformou. Výrobce zadá subdodavatelům požadavky na díly podobných, či stejných rozměrů, ale s použitím např. různých materiálů tak, aby vyhovovali jednotlivým modelům dané modulární platformy. Dnes VW používá platformu MQB, která je shodná od POLA přes ŠKODU, SEAT, AUDI po PASSAT a nelze říct, že mají všechny vozy stejné díly. Díly podvozku jsou použity v provedení, které vyhovuje dané třídě, či určení automobilu. Tak si ty plky už nech. A aby automobilky mohli dál vyrábět, tak se dnes auta staví s omezenou životností, protože nikdo nemá zájem na tom, aby jejich vozy jezdili deset a více let. Jejich nové modely by pak byli hůře prodejné a to nikdo nechce. Je to stejné u všeho spotřebního zboží. Aby byla nabídka, musí být poptávka a ta nebude, pokud běžné automobily vydrží sedm a více let. Dobré vozy už byly. Už bude jen hůř :-(.
30.01.2014 | 08:38:42 | F. | 77.93.216.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Tak to se dá podepsat.
30.01.2014 | 09:24:11 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Ty vado vy jste dutí jak necky. Proboha, co se tu zas objevilo. :D
Chvíli jsem uvažoval jestli mám reagovat, nebo se objeví někdo, kdo to tu osvítí.
Jeden co tu hází pojmy z 80.let, které se hodí tak akurát na náklaďáky, proto to raději neřeším, druhý, co řeší kvalitu druhovýroby na Renaultu, o které nemá ani páru co je dobré a co ne. A nejlepší, že už po čtvrtý se tu objevuje pojem, o kterou tady nikdo z vás asi nemá páru.
MQB- platforma pro všechny VW vozidla? Chytám se za hlavu co jste z toho vyprodukovali.
Kdyby jste aspon četli ty zdroje POŘÁDNĚ!
ŽÁDNÝ MQB. Ale MB - řadové označení pro osobní vozy, které nahrazuje řadu P platforem.
Další písmeno čili Q oznamuje, typy platforem pro uložení motoru(q-příčně, L-podélně). A dále MUSÍTE přidat 2 místné číslice KATEGORII VOZU a číslo MODIFIKACE!
To označení co tu neustále omýláte NENÍ KOMPLETNÍ pro platformu vozidla!
Vy nedovedete rozluštit to nejjednodušší tedy VW koncepci. A řešit to u Renaulta, vy se hájíte, že něco znáte u něčeho, co nechápete. :D
30.01.2014 | 17:25:47 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
Ty seš fakt ubožák.
Byla zde řeč o R CLIO, které má motor napříč, proto se zde uvádí platforma MQB, která má obdobnou koncepci. Kdyby zde byla řeč o autě s motorem podél, zmínila by se platforma MLB, kdyby se jednalo o malé vozy, mluvilo by se v souvislosti s VW o platformě NSF atd. Trvalo ti celý den, než jsi vygůglil o čem, že je vlastně řeč a teď tady zase kopeš kolem sebe a chováš se jako fracek. Těžko snášíš, že nejsi ten nejchytřejší a chováš se jako ten nejblbější. Jinak, jen tak mezi řečí, sám VolksWagen platformu s motorem napříč označuje jako MQB, ne MB, jak zde mylně uvádíš. Pokud mi nevěříš, tak se mrkni na stránky VW, např. zde: www.volkswagenag.com/content/vwcorp/content/en/investor_relations/Warum_Volkswagen/MQB.html
a uvidíš, kdo má pravdu. Smyslem téhle debaty nebylo probrat všechny platformy VW, ale vyvést tě z omylu. A když se to povedlo, tak zase děláš chytrého a z ostatních voly. Přičemž opak je pravdou.
30.01.2014 | 18:12:17 | F. | 77.93.216.* Reagovat
RE_
Tak to jsem ale opravdu zvědavý, až dostane tuto platformu i Škoda Fabia a VW polo, které se řadí do kategorie malých vozů jak zmiňovaný Renault Clio. A jestli to nebude pravda, tak Ti to budu připomínat a kolegům taky.
Jsem opravdu zvědav na to, že dostane Škoda Fabia stejný podvozek co Škoda Octávia, vy totiž jste zahlcení internetem a nechápete co to vůbec ta platforma znamená a co je vůbec s ní všechno spojený.
Já osobně si moc rád takový MALÝ VŮZ S PLATFORMOU STŘEDNÍ TŘÍDY MOC RÁD KOUPÍM!
Já narozdíl od vás nehledám stejné platformy podle WIKIPEDIE A KATEGORIE VOZŮ, ale podle náhradních dílů a výskytu produktů v autech a ejhle ono to sedí všechno NA CHLUP. :D
30.01.2014 | 19:31:45 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: RE_
Tak to si počkáš ještě hodně dlouho.Minimálně u fabie,protože trojková nastávající ta MQB na rozdíl od pola nedostane.Jak chceš hledat díly podle platformy a proč by jsi to vůbec dělal,když nevíš ani co to je.
Jo kup si polo a budeš mít za dvě a půl kilča platformu z passata.
30.01.2014 | 19:51:57 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: RE_
Ty ale já už Ti to fakt nevím jak vysvětlit... Víš co to je platforma?
Na jednu platformu uchytíš jen jeden typ tlumičů, podle naklonění, protože cokoliv co spojuješ s pevnou částí musí mít otvory a rozměry. Takový geniové nejsou, bude se řešit max. náprava, motor, převodovka atd. ale né už nápravy a uchycení mezi nosnou konstrukcí.
VW Polo může být například MQB 11, Škoda Octavia MQB12 chápeš to konečně?
Jenže tady si odborníci myslí, že MQB bude jen jeden ten samý model na všechny auta bez žádnýho číselného označení a pořadí, no však počkejte. :D
To je to samý jako kdyby řekli, že řadové označení jakéhokoliv výrobku je konečné.
Ale jen se nechte překvapit, uvidíme... já ostatně neřešil platformu jako takovou, ale celou dobu mluvím o opotřebení materiálu při těžším autě než bývaly a na různých třídách vozů. Howgh doufám. :D
30.01.2014 | 20:28:25 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: RE_
Přečti si to po sobě a řekni na rovinu jestli tomu co jsi napsal rozumíš.Já to četl dvakrát a přijde mi,že se tvá přízpěvková bárka potopila na dno a že už z ní není návratu na hladinu.Raději se do ničeho už nepouštěj,jezdi taxanem a žij si svůj spokojenej život. Neřeš platformy,oleje,pozinkování,elektroinstalaci,padesát motorů ve fiatu uno,opotřebení dílů,blatník na kolíně a já nevím co ještě a nám se tu všem jistě uleví.
30.01.2014 | 20:37:51 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: RE_
Takže chceš říct že Octavia 2.0 TDI má stejné tlumiče a pérování jako Polo 1.2 TSI?? no zrovna v tomto se to naprosto liší a to dle kategorie vozu váhy a motorizace.
Navíc stejná platforma neznamená stejné jízdní vlastnosti a komfort protože každá automobilka tyto věci ladí dle konkrétního vozu.
Takže pokud si myslíš že na Octavii 2.0 TDI dáš totožné tlumiče jako na Polo 1.2 tak jsi vedle!možná je tam dáš ale nebude to fungovat tak jak má.
Hlavní rozdíl je v pérování,tlumičích brzdách a výfuku.prostě ve všem co musí vyhovovat konkrétní motorizaci a hlavně váze vozu!
30.01.2014 | 20:47:23 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
To je na mě?
30.01.2014 | 21:02:11 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: RE_
Na Vlastu..:D
30.01.2014 | 21:05:37 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Jo už s toho tady zase začíná bejt pěkná bramboračka,že už není poznat vlevo podle zarovnání okrajů kdo na koho reaguje.
30.01.2014 | 21:08:12 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: RE_
To je tak když se člověk spustí do debaty s Vlastíkem :D
30.01.2014 | 21:10:58 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Nemluvě o tom že třeba Leon TS TDI má zcela jiné tlumiče a pružiny než běžný Leon který je také na stejné platformě to kvůli sportovnímu tvrdšímu podvozku.
Dále třeba na A3 nedáš stejný výfuk jako na zbytek vozů stejné platformy protože Audi si domyslelo rozdvojené výfukové potrubí a každé to totožné auto má zcela jiný a jinak umístěný výfuk apod.
Takže je to stejné ovšem v tomto se to dost liší...
30.01.2014 | 21:04:35 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Nezasírej recenzi!!!
Di a koukni se sám, já si ty díly kupuji a vím, potěžkám a znám i značky...
PQ 34 Škoda Octavia,Audi A3,VW Golf - Ramena stejné, a další díly.
PQ 25 VW Polo,Ibiza,Cordoba ramena stejné, a další díly
Vydíš ty první písmenka? PQ to je stejné, ale čísla jsou ODLIŠNÉ!!!
Neřeš výfuk, ten se možná řešil v tý nový platformě MQB, to nebylo součásti platformy a uchycování, to byla samostatná kapitola!!!
30.01.2014 | 21:12:55 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: RE_
Nerozčiluj se zase!..:) Vlastíku tohle jsem si z prstu nevycucal je to docela logické a navíc je to pravda.
Vykašli se na označení dílů a přečti si něco o těchto autech nebo nejlépe si ho kup nebo se zeptej někoho kdo tohle auto má.
Jestli to je VW Group nebo BMW tak všude je zmíněna změna pružin a tlumičů aby to odpovídalo dané váze vozu atd.mě to je jedno já to vím ale ty to jistě nějak nechápeš!
30.01.2014 | 21:18:59 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Velká část dílů je stejná ovšem to že každá automobilka si ladi pružení a tlimiče dle konkrétního vozu je prostě pravda a za tím si stojím.:-)
30.01.2014 | 21:24:39 | | 94.112.170.* Reagovat
Lháři.
Máš korejce, ale kupuješ díly na koncern VW, zvláštní. Tvrdíš, že VW nemá platformu MQB, ale vlastně MB a písmeno Q, nebo L se přidává podle uložení motoru, což je sice pravda, ale nakonec přiznáváš, že platforma MQB sice existuje, ale uchycování je samostatná kapitola. Ty sám jsi smostatná kapitola blbce, který nemá obdoby. Ale jsi svým způsobem originál a je třeba Tě zachovat jiným generacím, aby viděli, kam to může blbec dotáhnout, když bude trvat na svých bludech. To, že "vydíš" ta písmenka je sice hezké, ale "vidět" bys měl něco zcela jiného. A to zejména svou omezenost a ubohost.
31.01.2014 | 00:35:35 | Kolemjdoucí | 188.175.53.* Reagovat
RE: Lháři.
Chudáku co si může nechat nadávky pro sebe, s frackama jako jsi ty a ostatní se fakt nedá dohodnout. Taháte sem různé pojmy, které sami vůbec NECHÁPETE a chcete po někom aby vám to ještě vysvětlil polopatě a dekodoval jednotlivé písmenka? Jste normální? Budu vám přesně dekódovat jednotlivý díl, a chcete ještě typové čísla a umístění daného uchycení co se k čemu hodí a značku auta kódy dílů? Rozteč děr mezi jednotlivým výměnným dílem a jeho průřez, průměr, velikost a váhu? Kvůli tomu, že sem píšete kraviny? A já chci aby to lidi viděli, ty vaše pitomé názory podloženými fakty z internetu, protože si dělat z vás prdel mi dává pocit, že nejsem tak hloupý jako jsi ty a narozdíl od Tebe si umím něco taky najít než tu napíšu bludy.
Renault Clio je rok výroby 2008. Do té doby všechno krásně fungovalo, až se sem přitáhne stádo volů v podobě F.,Jirka, Kolemjdoucí,Vašek a myslí jací jsou borci, když tu zasírají recenzi platformou z roku 2012, která ještě není zavedená ve výrobě a neznají proč se to tak označuje!
Nejste náhodou jedna a tatáž osoba? tolik hlupáků se opravdu nenajde nikde na foru...
31.01.2014 | 06:49:47 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Lháři.
Na jaké platformě jezdí Clio nevím,nevím ani jestli má zinkovanou kastli jako stodvacítka ale vím že když dáte do motoru jiný olej než francouský tak se vám to rozsype komplet včetně vstřiků.Tupci.
31.01.2014 | 09:13:17 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Lháři.
:-) Koukám a nestačím zírat, co se tady děje..
31.01.2014 | 10:01:10 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE: RE_
Já se ale bavil o platformě jako takové nikoliv jen zaměřené na VW Group...:)a co se týče těch výfuků jedná se ještě o Octavii II a zbytku modelů stejného ročníku jestli je MQB to nevím ale asi spíše ne.
Mě šlo čistě jen o to i jak tu už bylo zmíněno že vozy na stejném základu jsou zcela totožné ovšem určité mechanické díly jsou přizpůsobeny určitým modelům dle vhodných požadavků.
Taková Octavia RS má nižší světlou výšku a mnohem tvrdší pérování jako běžná Octavia tím pádem asi nebudou mít tyto díly totožné.
Navíc neznamená že takové pružiny pro tvrdší pérování nelze namontovat místo běžné pružiny,jde to i mimo výrobní linku tak proč by to nešlo při výrobě aby to odpovídalo danému autu??Tvrdší pružiny nemusí znamenat jinou rozteč ok tím pádem není problém dát na jedno auto tvrdší a na druhé měkčí.
31.01.2014 | 15:24:14 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Ono to celé bude trochu jinak, vlastík se tady ohání roztečemi a úchytnými body ap. Kdo v životě trochu čuchnul k technice, tak ví, že se podobné principy dávno používají a třeba plechový díl má více tvorů -právě proto, aby k němu šlo připojit širší spektrum doplňků dle potřeby, u těch pružin to zase může být tak, že tvdrost bude dna různou tvrdostí materiálu nebo jejich celkovou délkou - uchycení může zůstat naprosto stejné. Třeba jeden konkrétní výrobce vestavných trub vyrábí pro všechny své modely (cca 40) jeden korpus a přesto se funkčně velmi liší, mají různou výbavu a parametry, ale je z globálního hlediska (sériovost,opravitelnost,sklad náhr.dílů)ekonomičtější dávat i do střední a levné třídy jeho výrobků ten nejlepší korpus, který používají v top třídě, než dělat pro každou kategorii korpusy jiné. Holt některé otvory předpřipravené pro top class zůstanou v nižších třídách nevyužité komu to vadí?
31.01.2014 | 15:44:04 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: RE_
Přesně tak:)navíc u auta když se člověk na něj podívá podrobně tak na tohle narazí docela často různé nevyužité díry nebo držáky a podobně.
A stejně to bude i s těmi mechanickými díly kde především v případě třeba těch pružin záleží na materiálu nikoliv rozteče umístění.
Ale divím se že odborník který si díly kupuje sám s tímto ještě nevyrukoval....
31.01.2014 | 15:58:51 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Nejenže kupuje, já myslím, že si je dokonce i sám vyrábí....... :-)
31.01.2014 | 16:23:18 | Všek | 82.142.100.* Reagovat
RE: RE_
Vzdávám to! Vám už není pomoci, vrcholní zasírači recenzí, zkoušel jsem to a neuspěl, zkoušel jsem reagovat...
Co má společnýho výfuk s výdrží čepů a kotoučů už nepochopím.
Velikost jsem napsal, vy omýláte kvalitu, ale kvantitou ji prostě NENAHRADÍŠ. Místo aby jste přestali, přidali se další, kterým nevadí tyhlety neuvěřitelné bláboly plný plků o ničem
a následně žvanili něco o MQB Platformě, která s Renaultem nemá nic společného. Ano zmínil jsem Škodu Superb jako první, to jen protože jsem ji zmínil jako jedinou vyjímku potvrzující mé pravidlo a to protože Škoda Superb má stejné ramena jako Audi A3(i stejné čepy a brzdy), pak samozřejmě nevydrží takový nájezd s 400kg větší hmotností auta. Ale ostatní, říkám ostatní mají být dle pravidel a držet se standartů, které jsem uvedl nahoře a to i včetně Clia! Když má čep na ramenu sotva 2 centimetry, nemůže to vynahradit stejnou životnost jako čep na Megane nebo Laguně, když mají tyto vozy stejnou váhu, tlumení a rázy jsou podobné, jsou to přece OSOBNÍ AUTA, které mají stejné podmínky, stejné cesty, nikdo s tím nejezdí nadoraz, všichni z 90% jízdy dodržují pravidla silničního provozu!
Pokud bude MQB podle toho co jste tu vyprodukovali a vypsali za plky, tak pak bude celý koncern VW jedna velká prasárna!
31.01.2014 | 18:23:48 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: RE_
Co to plácáš za kraviny?? nevidím nikde že by někdo spojoval výfuky s výdrží čepů nebo kotoučů....
Asi máš opravdu problém dát si dohromady psaný text nebo nevím jak si to už vysvětlit.Napsal jsem ti určitý komentář na který jsi měl odpověděl typem že zas*rám recenzi tak jsem na tvoji odpověď zareagoval ale vidím že v tom už máš takový zmatek že nevíš o čem byla vůbec řeč.
A pokud se snažíš momentálně udělat ze všech ostatních zas*rače recenzí tak to je opravdu k smíchu Vlastíku..:D protože debata klidně mohla skončit u příspěvku autora F.. v tomto čase 30.01.2014 | 08:38:42. kdyby jsi to v ten moment pochopil a nerozebíral další kraviny plus k tomu se rozčiloval pouze nad pravdou tak z toho není takový guláš.
31.01.2014 | 18:48:38 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Ty jsi fakt borec..:DD začneš tady s platformou apod.a nakonec všichni co se do toho zapojí jsou zas*rači recenzí a když ti někdo napíše pravdu tak raději neodpovíš nebo ho nazveš zas*řačem renencí fakt borec Vlastíku:D
31.01.2014 | 19:05:16 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Vážně, a že se tady hádáš viz příspěvek
30.01.2014 | 21:04:35 | | 94.112.170.*
To je úplně mimo téma. Pleteš hrušky s jabkama.
A když se ptáš na mě viz. tenhle příspěvek tak NÉÉÉÉÉÉÉÉ
30.01.2014 | 20:47:23 | | 94.112.170.*
Celou dobu co tu píšu jsi nepochopil? Opakuju po stotisíckrát. Na jednu platformu nenasadíš jiné typy dílů z jiných platforem. A nedá se rozdělit opotřebení aut podle tříd. Protože např. VW prasí a podvádí a další značky nejsou pozadu. A co se týče dílů, tak značka Škoda co se řadí velikostně do střední třídy má prvky z nižší střední chápeš proč jsem použil slovo platforma konečně?
07.04.2015 | 07:32:52 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: RE_
Nechceš tím snad říct že na všechny vozy stejné platformy lze používat veškeré díly stejné?? pokud ano tak jsi dosti vedle!:)
30.01.2014 | 20:13:04 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: RE_
Člověk který se prezentuje jako "svlastík" chápe všechno a vy kteří jste zahlcení internetem vůbec nic.Určitě jsem magor ale za mě je to přesně naopak.O co delší psaní tím vetší sesmolenina.Kdo je zvědavý není si sám sebou jistý.
30.01.2014 | 20:44:05 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Néééé Ty seš ubožák.
Prý, že polo má stejnou platformu jako Passat! NSF-MQB
Sám pošleš stránky, s takovými se mám bavit? Vždyť si ani nepřečteš to co pošleš a co napíšeš...
Nemám slov...
07.04.2015 | 07:17:43 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
JeJenže nový bude na stejný.Aclio který je z bláta je podle tebe na jaký?Z twinga?
29.01.2014 | 16:14:21 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Jinak to nový polo bude na platformě MQB,která se se používá od malejch aut po střední třídu např.leon,golf 7,octavia 3 atd.Jde na ní měnit rozchod,rozvor kol,výška,šířka a dýlka karoserie.Jedinej pevnej bod je vzdálenost pedálů od přední nápravy.To jen aby jste pochopili co je to platforma a proto to moje přirovnání polo vs passat.
29.01.2014 | 16:43:09 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
samozřejmě, Vašku, je to o kvalitě. Ostatní jsou jen pindy a obhajoba nekvalitních zrůdiček...Můj malej pažoutek 205 najezdil podemnou 140 000 km a NIKDY jsem neměnil nic na podvozku. Jen brzdy a zadní díl výfuku. Moje současná C1 má už taky skoro 140 000 a opět jsem neměnil NIC. Mimo brzd a zadního dílu výfuku :-) ale ne, že by zreznul, ale utrhl se držák z kulatiny, utrhlo se to ve sváru po jízdě na D1 - na takový zážitek to stavěný asi nebylo. Ale vzhledem k věku výfuku to ani nepovažuji za závadu. Zařadil bych to do kategorie "spotřebák" :-)
31.01.2014 | 21:40:03 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
A teraz povedz Stando, či tých 140.000 km si najazdil Ty sám, t.j., či to bolo nové auto..., čo na 99% nie...:)
Ked malo nejakých -100-150.000 km pri kúpe, AKO vieš, že nebolo nič robené...a dalšia vec, AKO si vedel, že auto má OK podvozok..., pretože si ani nemusel vedieť, že ho máš vymlátený:))
a aby odpadol výfuk, "lebo D1"..., tak to je skôr znakom nekvality niektorých castí auta, než dialnicou.
31.01.2014 | 22:39:40 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Tak Fafejte, za prvé:
Auto bylo kupované dvouleté a mělo najeto 35 000 km. Ostatní jsem najel já a potom ho ještě v dobrém stavu prodal. Bylo pravidelně servisováno, neboj se, nebyl podvozek vymlácený.
za druhé:
Výfuk, který se utrhne ve sváru po cestách na D1 - po téměř SEDMI LETECH věku v zimě v létě jetého je známkou nekvality? To bys ani nebyl ty, Xuboši, abys každému nevyvracel jeho názor.
Teď ještě svlastík a jste zase komplet.
31.01.2014 | 23:09:42 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Jaj, stary dobry zakomplexovany Standa...:). Ty trapko, JASNE som sa pytal na km.
Tam si mal povedat a nie trepat hovadiny.
Jaaj, ved Ty jazdis 150-160 km/ h " kopec- nekopec", tak preto Ti ten vyfuk odpadol...
Dobre auto si nevidel ani s vrtulnika. Povedz rodicom, nex Ti kupia novu haraburdu a spolu s Vaskom onanujte dalej, poucajte kazdeho a povysujte sa, lebo komplexy su svina a hlupost nekonecna....
01.02.2014 | 04:57:54 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Netahej sem moje rodiče, ty maďarská opice ze salaše! Jdi se léčit.
01.02.2014 | 18:08:00 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
za 1. zas ten přiblblý výfuk, co s ním furt máte, to to do něj... ?
Ten se neopotřebovává jízdou, ale stářím, pořád se snažím o to, aby jste s touto debatou neslučovali jízdu vozidla.
Za 2. Kolíně váží nějakých 880kg a má jaksi velikosti čepu v pohodě na auto kolem 1100kg, když se na to dívám, na brzdy jsem se nedíval, ale pochybuji že jsi to auto pravidelně zatěžoval v limitu 500kg a vozil s ním 4 osoby, když jsi někam vyrazil a o zavazadlech se nemusím ani bavit malé auta jsou sice stavěné na 50-75tkm, ale při zatěžování 500kg, né jedna osoba a řidič, to musí být větší tolerance, se kterou já osobně nepočítám. :)
On někdo to své auto používá na více věcí, tebe za typického čecháčka nepočítám! Např. moje auto je v 50% zatěžováno stále přes 350kg včetně kufru harampádí plus nádrž a lpg bomba a je na to stavěné, protože se to ve větší váze vozidla ztratí, ale na malém autě bych si to nemohl dovolit, kdybych užil stejně to tvoje jak moje, tak už na něm měním co se sjíždí zatěžováním po 40tkm.
01.02.2014 | 07:47:19 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Svlastik, ked nalozis 500 kg do plechovky z Kolina, tak auto klakne, bude pretazene az hroza.
A aby mi odpadol vyfuk...,tak to sa mi nestalo ani po 600.000 km na jednom aute.
Takze je to lacny crep.Toto dnes uz bezne priznavaju predajcovia a rovno odporucaju vacsie auto.
01.02.2014 | 08:07:12 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Tak poslouchej, ty agresivní psychopate, kilometry jsem ti tam psal, musíš během svých záchvatů zuřivosti taky číst. Výfuk NEUPADL, pitomče, psal jsem že praskl ve sváru kulatinkový držáček. Kromě neustálého nadávání, ponižování, a nazývání mě standou nepřineseš do diskuze nic. Kolíňatům rozumíš jako prase petrželi. Svlastík má výjimečně pravdu, vejfuku nezáleží na km, ale na věku a stylu používání auta. Vydržel hodně a nebyl ani prorezlý. To ale ty blbečku nemůžeš pochopit, protože každý jiný auto než tvoje je na nic, a každý jiný člověk mimo tebe je méněcenný. Ty Hovádko boží. Onanuj nad svým žabožroutem, a nemel o čem nic nevíš.
01.02.2014 | 18:05:29 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Hlavne, ze Ty mas Citroena...., ax,ax, PRAVDA BOLI, Standiku, ze?:):).
A ci padol vyfuk preto, za to, za hento..., vzdy iba odpadol, tak mi netrep somariny. Zalez do svojej krabice od dzusu so zvukom Porsche. P.S. Ked si nepamatas co si popisal na svojej recenzii, tak si ju precitaj este raz, inteligent.:):)
01.02.2014 | 18:28:11 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Neměním...:) dětská výmluva to určitě není jenom realita:)
29.01.2014 | 12:40:11 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Tak ber to z té druhé strany auto má pět let a měnil zatím pouze tohle..:D pravda že ten nájezd je docela malý na to vyměnit čepy,kotouče.
Co se týče té Fabie tak pravda najela těch 90 tisíc tak za dva a půl roku kdyby to tolik nedostávalo třeba by vydrželi déle.
Jinak na jednu stranu má Vlasta trochu pravdu v tom že i osobně mohu říct že taková nižší střední byla proti střední třídě navíc třeba s vyšším obsahem hlavně po stránce podvozku vždy trochu ořezávátko a to ani moc nezáleželo na značce.
Jinak já jsem měnil čepy u ojetého auta po 60-70 tisících ale jak tam byli dlouho netuším.
Ale vím že mám ještě originální tlumiče alespoň zadní protože na tom je štítek s nějakým výrobním kodem v jaké továrně a zemi se auto vyrábělo a tím pádem mají za sebou kolem 240 tisíc.A kotouče destičky mám pořád ty původní jetý co tam byli když jsem auto koupil a zatím pořád brzdí i po 70 tisících.
29.01.2014 | 13:10:25 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: Doplnenie po 55000
Nakoľko auto jazdí 95% v mestskej premávke, myslí že výmena čapov bola adekvátna. Boli menené len spodné čapy ramena.
Zdarec
16.06.2014 | 17:36:34 | Duan | 194.228.128.* Reagovat
vymena vzduchoveho filtra
uprimna recenzia. taktiez vlastnime clio s 1,2 16V 55kW motorom. Vies poradit ako tam vymenit vzduchovy filter ?
27.12.2011 | 23:17:31 | trnafcan | 85.237.224.* Reagovat