Recenze Renault Clio III Grandtour
“Za tu cenu dobře vybavené a výkonné auto s velkým kufrem. ”

Autor recenze: David Míša (23 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2012 Typ motoru:1,2 TCe 76kW Stav km při koupi:10 km Stav km nyní:2 200 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 měsíce Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 6,6 l/100 km Vloženo: 16. 8. 2012

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Felicia 1,3 LXi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Silné stránky

Dobrý motor
Klima
Jede tiše
spotřeba na úrovni 1,2ky při točáku 1,6ky
Velký kufr

Slabé stránky

Menší zadní okno a tím trochu horší výhled

Závady a opravy na autě

Auto je nové, zatím žádné závady, jezdí výborně


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto jsme si vybírali delší dobu. Mezi hlavní priority patřila hlavně cena, ale také výkon motoru, spíš jeho točivý moment, který je u benzínového motoru důležitější. Hmotnostně jsme šli nahoru současně i s výkonem motoru, ale ve výsledku jede motor o trochu lépe. Jelikož nejsme závodníci, připadne mi, že tak akorát táhne.

Auto se dobře ovládá, oproti felicii při řazení se musí trochu víc do páky zabrat, ale to je otázka zvyku a už to ani nevnímám. Výhodou je posilovač řízení a klima. Je to pohodlnější když vám za uchem furt nehučí vítr z pootevřeného okna.

Motor táhne dobře v rozmezí od 1900 - 3500 otáček. Když srovnám točák ze starší felicie, který byl maximální při 2500ot, tak dnes je u podobně výkonného motoru posunutý někam do 4000ot, kde vůbec nejezdíme. Díky turbu táhne motor dobře už od 2000ot, kdy při tichu uvnitř auta jde jemně slyšet zvuk turbokompresoru. Myslím že za tu cenu, ve které je rádio, klima a motor srovnatelný s 1,6kou se víc dostat nedalo.

Je možné že máme docela těžkou nohu, protože průměrná spotřeba je o něco vyšší než papírová, ale u jiného motoru by menší asi nebyla.

S třemi koly na střeše za bočního větru jsem z auta vymáčkl i 130km/h na plný plyn. Ty Kola mají opravdu velký odpor vzduchu. .

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio

Vložit komentář

jako v parlamentu

Tak se dívám, že většině přispěvatelů ani tak nejde o hodnocení auta jako o zesměšňování hodnotitelů...proč sem píšete?

19.08.2012 | 18:17:07 | Ludva  | 213.194.216.* Reagovat

RE: jako v parlamentu

To máte bohužel pravdu!...:)
Já osobně proti těmto stránkám nic nemám,ale myslím si že je lepší třeba při nějakém technickém dotazu,nebo při volbě auta najít si forum s konkrétní značkou nebo s autem.
Protože tady se člověk dozví jen to jaká značka je lepší,co je větší krám atd.
A v mnohých případech dojde i na urážky autora recenze,jen kvůli tomu jaké má auto apod.

19.08.2012 | 22:03:31 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Píšeme sem třeba proto,

aby málo znalí nebo nedostatečně technicky fundovaní majitelé a přispěvatelé nemátli veřejnost bludy a polopravdami. Viz i tato recenze, cituji : "kdy při tichu uvnitř auta jde jemně slyšet zvuk turbokompresoru", konec citace. Motor 1,2TCe přeci žádný turbokompresor nemá. Vždyť je to turbodmychadlo. A to je sakra rozdíl. A podobnými nesmysly se to tady kolikrát jenom hemží. Třeba předchozí "debata" na téma průměrné a okamžité spotřeby je zářným příkladem. Dej nevzdělanci do auta palubní PC a je plný net údajů o tom, jak žere báwo jen 2L při 90km/h. À propos, není tento web jako spousta dalších veřejný?

20.08.2012 | 09:29:26 |   | 188.175.53.* Reagovat

RE: Píšeme sem třeba proto,

V niancích dmychadlo-kompresor panuje celkem zmatek, takže označení turbokompresor lze dobře použít. Všiml jsem si, že na české Wikipedii je psáno o turbokompresoru, jako by to bylo totéž, co mechanický kompresor, což není. Ale turbodmychadlo a turbokompresor, kdo to rozliší a podle čeho?

28.11.2012 | 17:25:04 | Itall  | 88.83.187.* Reagovat

Turbomotor

Turbo má síce fajn záťah ale ako to bude s jeho výdržou... Porovnateľný výkon a spotrebu dokážu ponúknuť aj atmosferické motory o objeme 1,3-1,4l (napr. Japonci a Korejci)

19.08.2012 | 12:08:10 | fff  | 87.244.233.* Reagovat

Jak je to Clio jaké chce..rozhodně je lepší jako ta Felicie.
To už i starej Renault s koncepce 80let..byl lepší.
Další věc je ta..že je to Renault který je známí špatnou kvalitou,jestli to tak je nebo je je jedno.Stejně si to lidé kupují..někdo nedá dopustit na Trabanta tak at si jezdí každý v čem chce ne?

17.08.2012 | 05:41:36 | luke20  | 94.112.57.* Reagovat

Koukák jsme kápli na odborníka...

...tož hodně štěstí "s tem pertinaxem".

17.08.2012 | 01:31:54 | Kolemjdoucí  | 188.175.53.* Reagovat

Sorry, mělo být "Koukám"

zúčastnění prominou...............

17.08.2012 | 01:38:32 | Kolemjdoucí  | 188.175.53.* Reagovat

to je divočina...

Super jak to jede na plný plyn 130..a s třemi koly na střeše :D hmmm ty jsi střelec!

16.08.2012 | 19:39:53 | stafík  | 85.135.92.* Reagovat

RE: to je divočina...

6,6 je spíš spotřeba jednačtyřky, výkon kdy se třemi koly na střeše jede max. 130 na plný plyn je tak na úrovni 900 ccm, takže krouťák taky... Super auto, nebo řidič?

16.08.2012 | 21:39:21 |   | 89.102.164.* Reagovat

RE: to je divočina...

Proč se do něj hned obouváte?? Napsal realitu. Srovnává auto s Felicií a to Clio je určitě lepší než Felicie. No a evidentně je spokojený s tím, jak auto táhne a jak rychle jede. Pro někoho, kdo se rozhoduje pro koupi nového auta to mohou být užitečné informace a celkový obrázek ať si každý udělá o autě sám.

17.08.2012 | 05:02:09 | pixon  | 86.61.192.* Reagovat

RE: to je divočina...

Ono se to auto rozjede, ja mam verzi bez turba a prvnich 500 km to stalo za prd, pak cim vice je auto v zabehu tim ma vice sily do zivota a i spotreba klasne o 1 litr. A i v navodu pisou ze plneho vykonu auto dosahne az po ujeti 3000km.

19.08.2012 | 13:29:38 | bicista  | 178.255.168.* Reagovat