Rok výroby:1994Typ motoru:1754Stav km při koupi:36 000 kmStav km nyní:103 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 letPrůměrná spotřeba:8 až více l/100 kmVloženo:7. 3. 2009
-ihned po zakoupení jsem zjistil, že přední brzdové kotouče jsou vydřené (nové cca 35000,-Kč), -po několika letech provozu zjištěno zatékání v oblasti vnitřního zpětného zrcátka (spravilo to trochu silikonu po otevření střešního okna), -spínače ovládání elektr. oken rovněž po několika letech začaly zlobit, dají se snadno opravit, ovšem mimo dotykový spínač ovládní okna u řidiče, -výfuk vydrží max. roky (při celoročním ježdění, cca 6000 km ročně)
Hodnocení a zkušenosti s autem
-vzhledově auto nemá chybu, po čase jsem vyměnil přední a zadní světla za "tuningová", dále alu kola alessio turbo 15" a na víko kufru spojler, na masku přidal mřížku, -přední sedáky s dobrým bočním vedením, celkově interiér velmi zachovalý, při jízdě se čtyřmi dospěláky trochu stísněný, ale v kufru jsem odvozil i elektr. invalidní vozík, pračku, televize, -výbava velmi dobrá, vše v elektrice, chybní možnost nastavení polohy volantu, klimatizace mi vůbech nechybí, -brzdy pro běžné užívání dostatečně účinné, je třeba vyvinout větší sílu na pedál, -výkon více než dostatečný, pro jiné řidiče až šokující (octávie, BMW,superb), motor je správně slyšet, při vyšších otáčkách, startování za každé situace bez problémů), -auto je dosti tvrdé, mamina tvrdí že "skáče jako koza" ale jízda po dálnici je požitek, asi jde o zvyk, podvozek bez negativních připomínek, -nechal jsem vystříkat prahy resistinem, asi po 9 letech jsem zjistil, že kolem levého zadního blatníku začala kastle kvést, jinak nevím, -k jízdním vlasnostem bych řekl, že auto na suchu i mokru sedí jak břibité, na autodromu v Mostě jsem zjistil, že je při extrémních situacích nedotáčivé, v běžném provozu naprosto čitelné, řazení není příliš přesné, někdy nejde z vyšší rychlosti na nižší zařadit na jedno zatáhnutí, -auto je spolehlivé, dosud jsem vždy bez problému všude dojel (cca 70000 km) -olej měním po každých 10000 km (5W 40), spotřeba myslím tak od 8 litrů výše (na dovolené na Moravě jsem ji jednou spočítal po ujetí 1200 km na 7,4 litru), -auto jsem koupil v roce 1998, mělo najetlo 34.600 km a byl jsem druhý majitel, dal jsem kolem 150 000 Kč, -na autě je pro mě najcennější jeho nenápadnost, -nelíbí se mi, že nejde polohovat volant, jinak naprostá spokojenost, -auto jsem koupil, já říkám " nechtěně, šťastnou náhodou " a dodnes jsem rád, že jsem to udělal, -bohužel, takové štěstí již asi nikdo mít nebude a tak jednou přejdu asi na "široko" !!
Jeb tak pro zajímavost. Tomu že pan anonym jezdí s vw do reanult servisu se ani moc nedivím, když vidím, že má údajně passat 2,0 z roku 98. Tento motor se dával do b4 a pak až do b6 od 2001. Takže tak.
Takže s nimi máš tak špatné zkušenosti, (myslím se servisem Renault), že právě proto jezdíš k nim a vybral sis je z takové palety servisů. Hmm, logické. Takže to tak špatné asi nebude. Známý - neznámý, značkové servisy si taky nemůžou dělat co chtějí. Mají své nadřízené a je to o přístupu. Peugeot mi do Citroena nechtěl namontovat ani rádio, zatímco Citroen mi servisoval kompletně Peugeota.
Já třeba dávám VW passata-B5 z roku 1998 2,0 litr 8V..do servisu renault..Důvod je jednoduchý..v našem městě je pouze fiat, mazda, ford a renault.A v renaultu znám vedoucího.Takže tak.
Samozřejmě jsem si všiml, ale ty jsi to jaksi nepobral, měla to být narážka na to, že Renault je neskutečnej střep a místní servisy jsou mimo toho, že jsou neskutečně drahé, taty zcela neprofesionální a neznalé základních věcí.
kdyby jsi poradne koukal,tak ¨zjistis ze majitel a autor recenze se hnedka opravil...a kdyby jsi jenom trosku premejslel tak ti muze dojit ze to je preklep
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Clio
Jeb tak pro zajímavost. Tomu že pan anonym jezdí s vw do reanult servisu se ani moc nedivím, když vidím, že má údajně passat 2,0 z roku 98. Tento motor se dával do b4 a pak až do b6 od 2001. Takže tak.
31.01.2010 | 14:50:43 | reihensechszylinder Reagovat
Takže s nimi máš tak špatné zkušenosti, (myslím se servisem Renault), že právě proto jezdíš k nim a vybral sis je z takové palety servisů. Hmm, logické. Takže to tak špatné asi nebude. Známý - neznámý, značkové servisy si taky nemůžou dělat co chtějí. Mají své nadřízené a je to o přístupu. Peugeot mi do Citroena nechtěl namontovat ani rádio, zatímco Citroen mi servisoval kompletně Peugeota.
15.03.2009 | 11:34:45 | Pepa Reagovat
Já třeba dávám VW passata-B5 z roku 1998 2,0 litr 8V..do servisu renault..Důvod je jednoduchý..v našem městě je pouze fiat, mazda, ford a renault.A v renaultu znám vedoucího.Takže tak.
15.03.2009 | 10:50:44 | Reagovat
Pepa
S Renaulty nemáš zkušenosti, a se servisy ano? To k nim dáváš servisovat svého Kadetta, nebo Golf 1 ?
15.03.2009 | 08:30:07 | Reagovat
skoro souhlas
Z jinými renaulty nemám žádnou zkoušenost, pokud jde o servisy, tak souhlas.
14.03.2009 | 23:03:51 | pepa Reagovat
Ho,ho,ho Jindro
Samozřejmě jsem si všiml, ale ty jsi to jaksi nepobral, měla to být narážka na to, že Renault je neskutečnej střep a místní servisy jsou mimo toho, že jsou neskutečně drahé, taty zcela neprofesionální a neznalé základních věcí.
14.03.2009 | 22:53:59 | Vašek Reagovat
Jindro,děkuji.
Nejméně 24 hod. jsem bojoval s pokušením, odepsat p. Vaškovi, neudělal jsem to já a proto děkuji !!
14.03.2009 | 22:24:39 | Reagovat
cti poradne
kdyby jsi poradne koukal,tak ¨zjistis ze majitel a autor recenze se hnedka opravil...a kdyby jsi jenom trosku premejslel tak ti muze dojit ze to je preklep
14.03.2009 | 20:21:16 | jindra Reagovat
35.000?
Vím , že mají Francouzi drahý servis, ale toto ? :-) :-)
To snad bylo lacinější celé auto ne?
13.03.2009 | 21:30:53 | Vašek Reagovat
ja som mal na novsiom cliu tiez problem s radenim smerom dole. problem vyriesila vymena oleja v prevodovke ale za vyrobcom odporucany
11.03.2009 | 10:08:33 | wlodek Reagovat
malá oprava-omluva
-ty kotouče stály 3500,-Kč
-olej dávám 10W 40
-výfuk vydrží cca 3 roky
-obsah motoru 1764ccm
10.03.2009 | 14:26:17 | Pepa Reagovat