Rok výroby:1968Typ motoru:998Stav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:25. 1. 2008
Z 1.STK vyplynulo: - silenbloky v zadní nápravě - PP svislý čep vymlácený - PZ brzda nebrzdí (vtekl olej)
2.STK - den předem se mi urval převod na ruční brzdu - PP kloub řízení vůle
Hodnocení a zkušenosti s autem
MBčko jsem koupil jako student na občasné jízdy. Chtěl jsem se odlišit a měl jsem málo peněz. V Roce 2002 jsem jí pořídil za 7000,- dnes bych nešel pod 25000,-. Z autem jsem najezdil tak 2000km ročně poslední rok již ale jen 500km už jezdím jen na srazy HV. Vůz je tak jednoduchý že jsem si na něm udělal vše sám.
Díly je velký problém sehnat pokud nepasuje ze š120 tak je to nemožné a i ty pomalu docházejí. Kloub na čep jsem si musel nechat vyvložkovat prostě ho nikde nemají. Brzdy jsou velice slabé 41 buben bez posilovače.
A pneu 155-14 ubohé chystám se koupit silikony ty budou sedět jak přišité do teď mám hadovky. Ideální na nedělní vyjížďky v létě. Spotřebu zapisuji od koupi do sešitku a dlouhodobá je 8 litrů speciálu.
Řízení je ještě horší šnekový převod rozpozná každou 0,1bar v předních pneumatikách a vůle o té ani nemluvím. Super se sní parkuje má nízký zadek.
Kam přijedu určití lidi se otočí a stalo se mi že i se už u ní fotily.
Tak to je super narazit po deseti letech na svůj blog. MBcko stále mám moc se nezměnilo jen ted jezdi akorad na zmrzlinu takze za rok tak 100km. Repas převodovky a zadni naprava v komaxit pred 4.lety za mesic čeká stk tak uvidíme..
Nazdar sám mám momentálně 3,1964(první série)a dve z roku 1968,třetí sem prodal známímu páč nemám místo,ještě mám š 110 1974 po prvním majitely,neměnil bych jsou to supr auta,levná pojistka bezproblemovej provoz,stačí GO motoru a jiny pneu a leti jak šíp :):)
nazdar, asi pred tyzdnom som si aj ja zadovazzil nadherny kusok od dedka z gelnice, je nadherna zelena´69, trocha hrdze v obvyklich miestach v kufri pri rezerve, predne celo, na podvozku ani najmensi naznak hrdze, chromy nadherne ani sam tomu nechapem, po 1 roku co stala v garazi po smrti predchadzajuceho majitela, s 5 litrami benzinu a par natiahnuty ac pumpy, auto s novou baterkou nastartovalo na prvy kraaat, kraasaaaaa....... inak pochvala pre kaazdeho kto ma "embecku" ludia od svojich 11 rokov som tuzil mat raz take auto....... splneny sen......... vela stastnych kilometrov
Mám novou (koupenou dávno od kolegy, co ji taky měl jako náhradní díl) , tedy nikdy nepoužitou přístrojovou desku pro MB 1000. Nevyznám se v tom, leze z toho akorát snad čidlo teploty . Jestli se Ti to šikne, prodám. Jestli ne, vydrží to u mne ve sklepě klidně dalších pár desetiletí :)) ramik@net.tvtrinec.cz
Ano, jak píši, byl jsem chudý a na nic jiného jsem neměl. V roce 1994 jsem dal dokupy 59tisíc a měl uno 1,5SXi.e. s elektrickýma okýnkama, a myslel jsem si, kdoví co nemám za fáro:-))jo, to byla doba...
Myslím, že jezdit jsi tím rozhodně nemusel, těžko tě někdo nutil s pistolí u hlavy. Spíš je to tak, že ti bylo tenkrát dobré, protože jsi na nic lepšího neměl. Snad autobus, nebo vlak? To je ale tvůj problém. A za další, neposuzuj to dnes jako auto, je to klenot, výstavní kousek, srdeční záležitost. Prostě veterán.
já jsem se oklepal a vzpomněl jsem si kdy se s timto "autem" musel jezdit, když kamarádi už měli např. citroen BX, fiata tempru, audi 80, audi 100(kulaté věci už, těsně po revoluci to bylo) nebo forda sierru...brrrr..byl jsem za debila...byl jsem chudý..a teď to tady chválit? Asi ne ,páni....:-(Trpká vzpomínka mě stačí:))
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
Po deseti letech
Tak to je super narazit po deseti letech na svůj blog. MBcko stále mám moc se nezměnilo jen ted jezdi akorad na zmrzlinu takze za rok tak 100km. Repas převodovky a zadni naprava v komaxit pred 4.lety za mesic čeká stk tak uvidíme..
15.09.2018 | 23:21:16 | Wascha | 188.175.37.* Reagovat
RE: Po deseti letech
Kurňa, taky bych chtěl auto, které jezdí na zmrzlinu. :-) To moje chce porád jenom benzín...
16.09.2018 | 07:36:12 | | 89.176.46.* Reagovat
Nejlepší kára
Nazdar sám mám momentálně 3,1964(první série)a dve z roku 1968,třetí sem prodal známímu páč nemám místo,ještě mám š 110 1974 po prvním majitely,neměnil bych jsou to supr auta,levná pojistka bezproblemovej provoz,stačí GO motoru a jiny pneu a leti jak šíp :):)
20.01.2012 | 13:02:14 | Lenon | 90.176.57.* Reagovat
Koupim
Zdravim, v případě, že by si se rozhodnul auto někdy prodat, tak mě prosím tě kontaktuj na thiks@centrum.cz
Díky!!
27.05.2011 | 19:31:23 | Reagovat
1000 MB
Měli jsme nové MB od roku 1968.Vynikající auto,víc nemusím dodávat.Jen kdyby tak nekorodovalo...
21.03.2010 | 18:06:49 | Reagovat
pochvala...........
nazdar, asi pred tyzdnom som si aj ja zadovazzil nadherny kusok od dedka z gelnice, je nadherna zelena´69, trocha hrdze v obvyklich miestach v kufri pri rezerve, predne celo, na podvozku ani najmensi naznak hrdze, chromy nadherne ani sam tomu nechapem, po 1 roku co stala v garazi po smrti predchadzajuceho majitela, s 5 litrami benzinu a par natiahnuty ac pumpy, auto s novou baterkou nastartovalo na prvy kraaat, kraasaaaaa....... inak pochvala pre kaazdeho kto ma "embecku" ludia od svojich 11 rokov som tuzil mat raz take auto....... splneny sen......... vela stastnych kilometrov
10.09.2009 | 21:10:33 | delivery boy Reagovat
nová přístrojová deska
Mám novou (koupenou dávno od kolegy, co ji taky měl jako náhradní díl) , tedy nikdy nepoužitou přístrojovou desku pro MB 1000. Nevyznám se v tom, leze z toho akorát snad čidlo teploty . Jestli se Ti to šikne, prodám. Jestli ne, vydrží to u mne ve sklepě klidně dalších pár desetiletí :))
ramik@net.tvtrinec.cz
28.08.2009 | 08:57:18 | bobik Reagovat
Tohle je nejkrasnejsi auto od skodovky, nadhera.
05.08.2009 | 22:03:57 | PYKY Reagovat
Ano, jak píši, byl jsem chudý a na nic jiného jsem neměl. V roce 1994 jsem dal dokupy 59tisíc a měl uno 1,5SXi.e. s elektrickýma okýnkama, a myslel jsem si, kdoví co nemám za fáro:-))jo, to byla doba...
22.06.2009 | 15:51:26 | Reagovat
Správně na denní ježdění to není ale na občasnou vyjíždku 70 po okreskách to může být fajn
22.06.2009 | 15:01:33 | sparrow1 Reagovat
Anonym
Myslím, že jezdit jsi tím rozhodně nemusel, těžko tě někdo nutil s pistolí u hlavy. Spíš je to tak, že ti bylo tenkrát dobré, protože jsi na nic lepšího neměl. Snad autobus, nebo vlak? To je ale tvůj problém. A za další, neposuzuj to dnes jako auto, je to klenot, výstavní kousek, srdeční záležitost. Prostě veterán.
22.06.2009 | 08:53:46 | Standa Reagovat
já jsem se oklepal a vzpomněl jsem si kdy se s timto "autem" musel jezdit, když kamarádi už měli např. citroen BX, fiata tempru, audi 80, audi 100(kulaté věci už, těsně po revoluci to bylo) nebo forda sierru...brrrr..byl jsem za debila...byl jsem chudý..a teď to tady chválit? Asi ne ,páni....:-(Trpká vzpomínka mě stačí:))
22.06.2009 | 01:14:11 | Reagovat
Krása hned jsem si vzpoměl na dětská léta kdy to byl náš rodinný vůz
22.06.2009 | 00:59:18 | sparrow1 Reagovat
Nádhera!!!!
Tedy jestli je to originální stav, tak já smekám klobouk.... krása!!!!
22.06.2009 | 00:20:54 | Mathysek Reagovat
Gratuluji,velice zachovale :D
18.02.2009 | 15:23:05 | jamieson Reagovat
Je fakt krásné, noblesnější už je jenom Tatra 603 :-)
07.02.2009 | 19:37:05 | Standa Reagovat
Pokračování
Tak pořád super III.STK bez jakých koliv problémů.
07.02.2009 | 19:26:34 | wascha Reagovat
krasavec
to auto je jako nové gratuluji, ať ti slouží, už teď je to výstavní veterán
17.03.2008 | 19:04:24 | Jarda Reagovat
Toto auto bude mít jednou velkou sběratelskou hodnotu. Navíc ten stav..., noblesní, nic jiného se nedá říct.
17.03.2008 | 17:08:07 | Radek Reagovat
krasavice
Jestli ta krasavice je opravdu tvá tak gratuluji je super. Pravda jediná v jednoduchosti je krása.
17.03.2008 | 17:03:38 | houmr Reagovat