Rok výroby:1988Typ motoru:1289Stav km při koupi:71 150 kmStav km nyní:75 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?9 měsícůPrůměrná spotřeba:6-7 l/100 kmVloženo:13. 1. 2009
U mého rapida jsem akorát musel měnit posilovač brzd a i pumpu. Od minulého majitele byl špatně nastavený karburátor, a stav elektriky v rapidu byl dost špatny. Byl dost vyhnilý levý zadní podběh, ale to jsem s tmelem vyspravil. nedávno mi při jízdě v noci zhasly světla, protože altik přestal dobíjet a navic jsem měl slabou baterku.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mé první auto se po uspěšném dokončení autoškoly stal rapid 136 r.v 1988, i když jsem měl původně jiné představy o prvním autě, rozhodla finanční stránka, peněz bylo málo. Dlouho jsem hledal na internetu, co bych koupil za max.cenu 15tis. Inzerát na škodu rapid 136, mírně upravenou vzhledově, mě hnedka zaujal a za 13 tisíc s kopretinama byla docela dobrá koupě. Zkušenosti s rapidem mám vcelku pozitivní, oproti 120 a favoritům sedí na silnici o dost líp a projetí ostřejší zatáčky v 110 je s tímto vozem zábava, i když řazení je vcelku nepřesné. Při točení volantem to jde vcelku zlehka oproti 120, vypadá to, jako by měl rapid posilovač řízení. Mám v něm sedačky s opela kadet značky recaro, které jsou fakt velmi dobré. Zkoušel jsem na letišti s ním maximálku a po spravném nastavení karburátoru a předstihu jsem s ním udělal tachometrových 180, podle gps 172km/h. Ale při této rychlosti je rapid už docela citlivý. Ideální je tak těch 150km/h, při rychlosti 110km/h a 2500ot/min byl motor nejtišší. Spotřeba je do těch 120 těch 6-7l, nad 120 až 8-10l. Jezdím na bezolovnatý benzín 95, a na olej 15/50w castroll. Na to, že je to už 20 let staré auto, tak na dnešní dobu působí díky svým tvarům zajímavě. Cena náhradních dílu je velmi nízká až na vyjímky a dostupná. Nejlepší byl pocit, když předjíždím na 3 při 130km/h nějaké bmw či octavii a jiné, jak nechápou řidiči, že je stará škodovka předjíždí.
Mám taky Rapida,řekl bych v hodně slušným stavu,v zimě nejetýho,pravidělně stříkaný dutiny atd...Jezdím s ním každej tejden rasu Tábor-Liberec a zpátky a nemůžu si stěžovat...Nebýt pár debílků v těch slavných audinách a bmw tak bych se cítil bezpečně...Není to jen o autu,je to hodně o lidech...A btw: rapid klame tělem,je dost současných aut,který na něj v živosti nemají...
Hele ja už mimochodem mam jiný už nějaký ten pátek ,a BMW bych fakt nekoupil na ně jsou moc drahé díly ,ale zas na druhou stranu já vzhledem k svému planu nemužu koupit nové, ani ojete za 50 tis je pro mě nedostupné. Jestli nejaký synáčkové od bohatejch rodin na to maj, tak ať si koupí co chtěj, když na to na rozdíl ode mě maj. Já jak jsem psal tak s rapidem jezdím většinou max.110km/h víc ne. Aby si tady někdo nemyslel, že jakmile sedlu za volant, tak sešlapnu plyn na podlahu. To fakt ne. Má druhy a to má 192 koní, a to s tím nejezdím tědka ,pač jsou na něm letní gumy. A taky benzinu bere krapet více ,než rapid
Ono za pár měsíců škůdku stejně nějakým způsobem odstraní a pak už jezdit nebude, chlapec si kopí něco jinýho, třeba nějaký starý BMW a bude vysmátý dál. Pokud se teda dřív nezabije.
Právě že to auto má 20 let a může mít skryté vady, o kterých ty vůbec nevíš. Uvědom si, že auto je jen slepenec dílů, v tomto případě nevalné kvality a jezdit se starým autem takhle rychle je fakt o život. Já jsem majitelem tří veteránů, (Simca, Volha, Škoda 1000 MBX),všechny po celkové repasi, jako nové, ale nikdy jsem s nima nejel tak rychle. Charakter podvozku a celkové jízdní vlastnosti u rychlých aut vypadají úplně jinak. To že snížíš pružiny není všechno.
To auto je oproti serii snížený a je to znát a já nejsem blazen předjíždět na nepřehledném úseku,nebo v zatáčce,všechno je tam od minulého majitele vyvařený ,nic tam není urezlé ,jen levý zadní podběh byl trošku vyhnilý, na silnicích jezdí větší vraky v nichž jezdí zhulený týpci, kteří ani nemaj technickou ,nebo opilý a zdrogovaný jedinci.Na technické kontrole byli překvapený ,jak byl podvozek pravidelně ošetřován, takže není urezlý nic na upadnutí.Já jinak jezdím normálně, jen když je prazdná silnice a rovinka a nejaký bmw tak tomu dám jinak ne!!!A mě se nikdy od doby co jí mám neuvařila ,a podběhy snilé nejsou, aby prolítly tlumiče, to jsem prohlíd ,je jasné ,že to auto má 20 let ,ale když se o něj pečuje tak to pak vypadá jinak něž vrak. Motor jede suprově, když na 3 při 5tis dám 150km/h a navíc za tu dobu co ho mám , tak motor vydržel
S takovou sračkou závoď! Uvědom si, ty potencionální vrahu, že to máš shnilý (to žes zapatlal tmelem podběh, tos to teda opravil), a že až ti v té rychlosti uletí zadní poloosa (což vůbec není nic neobvyklého) nebo se ti protrhnou tlumiče skrz shnilé podběhy, nejenom že si rozbiješ držku ty, ale můžeš sestřelit nevinnou rodinu s dětma. Kéž by ses v tom co nejdřív zabil, ale jen ty sám!!!
No to ti ta Škůdka dlouho nevydrží. Já mám také zajímavé zkušenosti s tímto strojem. Pamatuji si, jak jsme jeli na dýzu s Rapidem, motor z favoritu, tlumiče z Feldy atd. Seděly jsme tam v pěti a já v zádu. Najednou jsem zaslechl něco bublati. Říkám, nevaříš náhodou. Řidič odpověděl, vařím. Říkám, tak proč nezastavíš, Odpověděl, nevím. No dopadlo to tak, že sme tam nalily vodu ze studni, ujely jsme asi dvacet kilometrů a se škůdkou byl ámen.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
Š Rapid 135
Hele lidi nevíte kdo by koupil Rapida 135 v plné své kráse? Pište na email: Ca.Jan@seznam.cz díky
30.07.2012 | 19:08:22 | Enda | 188.246.111.* Reagovat
Anonyme,
můžeš mi vyjmenovat těch dost současných aut, která na něj v živosti nemaj (nemyslím nákladní :-)) To by mě fakt zajímalo.
04.11.2009 | 09:02:35 | Drsoň Reagovat
Mám taky Rapida,řekl bych v hodně slušným stavu,v zimě nejetýho,pravidělně stříkaný dutiny atd...Jezdím s ním každej tejden rasu Tábor-Liberec a zpátky a nemůžu si stěžovat...Nebýt pár debílků v těch slavných audinách a bmw tak bych se cítil bezpečně...Není to jen o autu,je to hodně o lidech...A btw: rapid klame tělem,je dost současných aut,který na něj v živosti nemají...
04.11.2009 | 01:17:43 | Reagovat
Prodám
Hele ja už mimochodem mam jiný už nějaký ten pátek ,a BMW bych fakt nekoupil na ně jsou moc drahé díly ,ale zas na druhou stranu já vzhledem k svému planu nemužu koupit nové, ani ojete za 50 tis je pro mě nedostupné. Jestli nejaký synáčkové od bohatejch rodin na to maj, tak ať si koupí co chtěj, když na to na rozdíl ode mě maj. Já jak jsem psal tak s rapidem jezdím většinou max.110km/h víc ne. Aby si tady někdo nemyslel, že jakmile sedlu za volant, tak sešlapnu plyn na podlahu. To fakt ne. Má druhy a to má 192 koní, a to s tím nejezdím tědka ,pač jsou na něm letní gumy. A taky benzinu bere krapet více ,než rapid
15.01.2009 | 18:04:22 | paulvandyka Reagovat
Prodám
Ono za pár měsíců škůdku stejně nějakým způsobem odstraní a pak už jezdit nebude, chlapec si kopí něco jinýho, třeba nějaký starý BMW a bude vysmátý dál. Pokud se teda dřív nezabije.
15.01.2009 | 09:09:01 | Tudorovec Reagovat
20 let
Právě že to auto má 20 let a může mít skryté vady, o kterých ty vůbec nevíš. Uvědom si, že auto je jen slepenec dílů, v tomto případě nevalné kvality a jezdit se starým autem takhle rychle je fakt o život. Já jsem majitelem tří veteránů, (Simca, Volha, Škoda 1000 MBX),všechny po celkové repasi, jako nové, ale nikdy jsem s nima nejel tak rychle. Charakter podvozku a celkové jízdní vlastnosti u rychlých aut vypadají úplně jinak. To že snížíš pružiny není všechno.
15.01.2009 | 07:00:04 | Karel Reagovat
rapid
To auto je oproti serii snížený a je to znát a já nejsem blazen předjíždět na nepřehledném úseku,nebo v zatáčce,všechno je tam od minulého majitele vyvařený ,nic tam není urezlé ,jen levý zadní podběh byl trošku vyhnilý, na silnicích jezdí větší vraky v nichž jezdí zhulený týpci, kteří ani nemaj technickou ,nebo opilý a zdrogovaný jedinci.Na technické kontrole byli překvapený ,jak byl podvozek pravidelně ošetřován, takže není urezlý nic na upadnutí.Já jinak jezdím normálně, jen když je prazdná silnice a rovinka a nejaký bmw tak tomu dám jinak ne!!!A mě se nikdy od doby co jí mám neuvařila ,a podběhy snilé nejsou, aby prolítly tlumiče, to jsem prohlíd ,je jasné ,že to auto má 20 let ,ale když se o něj pečuje tak to pak vypadá jinak něž vrak. Motor jede suprově, když na 3 při 5tis dám 150km/h a navíc za tu dobu co ho mám , tak motor vydržel
15.01.2009 | 00:12:28 | paulvandyka Reagovat
Blázne !
S takovou sračkou závoď! Uvědom si, ty potencionální vrahu, že to máš shnilý (to žes zapatlal tmelem podběh, tos to teda opravil), a že až ti v té rychlosti uletí zadní poloosa (což vůbec není nic neobvyklého) nebo se ti protrhnou tlumiče skrz shnilé podběhy, nejenom že si rozbiješ držku ty, ale můžeš sestřelit nevinnou rodinu s dětma. Kéž by ses v tom co nejdřív zabil, ale jen ty sám!!!
14.01.2009 | 18:35:15 | Many Reagovat
na 3 předjíždět
No to ti ta Škůdka dlouho nevydrží. Já mám také zajímavé zkušenosti s tímto strojem. Pamatuji si, jak jsme jeli na dýzu s Rapidem, motor z favoritu, tlumiče z Feldy atd. Seděly jsme tam v pěti a já v zádu. Najednou jsem zaslechl něco bublati. Říkám, nevaříš náhodou. Řidič odpověděl, vařím. Říkám, tak proč nezastavíš, Odpověděl, nevím. No dopadlo to tak, že sme tam nalily vodu ze studni, ujely jsme asi dvacet kilometrů a se škůdkou byl ámen.
14.01.2009 | 16:24:28 | Tudorovec Reagovat
je to tak
taky su najlepsi. minule si idem v noci po prazdnej dialnici asi 140 pianko, a co som nemal urobit
14.01.2009 | 15:10:00 | Reagovat
Ridici ve zminenych vozech totiz asi nechapou co je to za sebevraha a radeji sundaji nohu z plynu, abys je vubec predjet mohl...
14.01.2009 | 10:16:45 | Reagovat