Rok výroby:1990Typ motoru:1.2/benzinStav km při koupi:500 000 kmStav km nyní:551 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9.5 l/100 kmVloženo:27. 6. 2009
Áno, auto malo dosť veľa porúch. Po 500 km som menil sviečky, klinový remeň, filtre, ramená, perá, tlmiče, pružiny, brzdove oblozenie, spojku, prevodovku, alternátor, karburátor, refundátor a rotačnú dlahu motora.
O mesiac nato som riešil zlomenú poloos, prerazený chladič a zbiehavosť pneumatýk spôsobenú zlou geometriou. Ale všetko sa vyriešilo za pár korún u kamoša v garáži.
Pri najazdených približne 550 000 km som musel vymieňať zadretý motor, ktorý zhorel v dôsledku zlého chladenia.
Po týchto opravách som sa konečne mohol venovať tuningu karosérie.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Svoje auto som kúpil od môjho kamaráta za 15 000 korún. Bola to výhodná kúpa. Auto je až na malé drobnosti spoľahlivé. Chcel by som vyzdvihnúť najme jazdné vlastnosti ktoré sa oproti Škode 100 veľmi lýšia v pozitívnom smere. Po výmene motora dosahuje až 120 kilometrovú rýchlosť, čo je oproti starému motoru viac aspon o 40km/h.
Čo sa týka dizajnu, je to len a len otázka vkusu!!!
Toto auto smiem len odporučiť, je to skvela voľba pre mladého človeka.
Tak jeste jednou a po poradku.Ja jsem napsal ze jsou si jen technicky podobne, nikoli stejne, demente.Myslel jsem tim, ze maji stejnou koncepci, ne motor.Dobra, mozna jsem to mel upresnit.Tou koncepci jsem myslel motor vzadu, nikoli tvar karoserie, kdyz uz spominas Porsche a pod.Vis ty vubec rozdil mezi slovem technicky a koncepcne ? Soudic podle posledni vety, nemas ani sajnu co tady meles.Koncepce je vlastne ulozeni motoru.Technika je to, co je v tom motoru, nebo jine soucastce vlastne pouzito.Technika je vec, ktera se netyka jen aut, mame i takzvanou vypocetni techniku jako jsou pocitace a pod.A take mnooooho druhu techniky o kterych ty zjevne nemas ani paru.Podle tebe by se vypocetni technika mohla nazyvat i vypocetni koncepce, kdyz uz jsme pri tom.Je videt, ze mas opravdu rozhled, ja taky nejsem zadnej filozof, ale uz me fakt stves tvymi prihlouplymi poznamkami.Kdyby jsi radsi jel neco delat, a ne jen zit z nasich dani a vypisovat bludy na netu.
Když tomu nerozumíš tak radši nepiš,protože se jen zesměšňuješ.105-rapid jsou naprosto technicky odlišná auta od 99,99procent aut na světě ty blbe.Jediný alespoň přibližně podobný vůz je porsche 911,brouk a fiat 500.Že má něco stejný motor,neznamená že je to technicky(koncepčně) stejné auto.
Ctes to vubec po sobe ? Odporujes si, pokud jsi si nevsiml.Napsal jsi, ze 105/120/Rapid/Favorit meji stejny motor.Ale v prvni vete jsi napsal, ze 105/120/Rapid, jsou naprosto technicky ODLISNA auta oproti Favoritu/Felicii.Rekl bych, ze tomu rozumis jako koza petrzeli a jen se tady chces vytahovat a zesmesnit me.Debile !
105/120/rapid jsou naprosto technicky odlišná auta oproti favorit/felicie. A že105/120/ rapid/favorit má řetěz ví i naše bába,páč je to stejný motor.Felda měla i jiné motory,takže řetěz mít nemusí.
Umis napsat i neco k tematu ? Jelikoz jsem sveho casu vlastnil i nektere z techto aut, myslim, ze az tak blbej nejsem.Vim, ktere auta rozv.retez meji a ktere ne.Ty jsi ten, ktery nic nevi, kdyby jsi byl tak chytrej, urcite panovi poradis a ty misto toho tady pises bludy.A muzes mi prosim te vysvetlit, co je to "písemný průjem" ? Apropo, ja cesky umim celkem dobre, ale nemam cas tady pouzivat interpunkci (pokud vis, co to je).To by jsem psal jeden komentar dva mesice.
No Davide, jelikoz rozvodove retezy meji auta jako škoda 105/120, Favorit, Felicie a podobni kramy, tak proc by ho nemel mit Rapid ? Vzdyt je to technicky podobny auto jako rad 105/120, takze teoreticky by ten retez mit mel.
Ty jsi se zase ukazal,když tomu nerozumiš,tak alespon drž h...viděl jsi někdy rozvodovy retez na starych skodovkach po 60tis,když za tim frajer tahal valniky,pretežoval to atd??Vytahanej jak kšanda,nedavno jsem měnil na fabii,měla 80tis a chrastil taky pěkně..jinak je fakt,že umi vydržet i mnohem dele..
nie ze ja som procha ale ta si riadny defekt, a ked uz beries mojich rodicov do chrapiny tak mam taky hodne silny pocit ze ked ta tvoji rodicia robili ze ta robili nad umyvadlom a to z jedneho prosteho dovodu t.j. semeno odtieklo a kokot zostal, inak ty zebrak rapavy robit frajera za klavesnicou vie kade kto . . .
lenze ako mechanik by si mal vediet ze do Favorita sa davali nemecke valce,piesty,kluka a kruzky ktore vydrzali neporovnatelne viac ako to blato co davali do Skody 105,120,..... Favorit vydrzal bez GO kludne 350000km.takze ak sa GO urobila pri takychto km tak to klude pol melona vydrzal.skodovka by mala pri 550000km uz 5 GO
Ty najeté kilometry jsou možné. Jako automechanik jsem měl na dílně Favorita, 1 majitel - znám ho léta, už od začátku měl majitel přístup k kvalitním olejům, mělo najeto poctivých 540000 tis. Výměnu rozvodů po cca 60 tis. nepočítám. Šálky, písty, pístní kroužky...vše originál. Slušné zacházení, kvalitní olej s pravidelnou výměnou po 10 tis a nevytáčet to studený....každý motor udělá půl miliou.
ty si riadna porucha.. cital som tu uz aj horsie recenzie a tvoj komentar by som si podal rucne a strucne . predne 2 zuby a vela vysvetlovania tvojim rodicom /
prosto si vymenil cele auto a nie bla bla bla, ale to len na okraj inak o nicom len ostuda a zosmiesnenie Slovakov, hadam len ten vek ta ospravedlnuje a nech sluzi
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
to anonym
Tak jeste jednou a po poradku.Ja jsem napsal ze jsou si jen technicky podobne, nikoli stejne, demente.Myslel jsem tim, ze maji stejnou koncepci, ne motor.Dobra, mozna jsem to mel upresnit.Tou koncepci jsem myslel motor vzadu, nikoli tvar karoserie, kdyz uz spominas Porsche a pod.Vis ty vubec rozdil mezi slovem technicky a koncepcne ? Soudic podle posledni vety, nemas ani sajnu co tady meles.Koncepce je vlastne ulozeni motoru.Technika je to, co je v tom motoru, nebo jine soucastce vlastne pouzito.Technika je vec, ktera se netyka jen aut, mame i takzvanou vypocetni techniku jako jsou pocitace a pod.A take mnooooho druhu techniky o kterych ty zjevne nemas ani paru.Podle tebe by se vypocetni technika mohla nazyvat i vypocetni koncepce, kdyz uz jsme pri tom.Je videt, ze mas opravdu rozhled, ja taky nejsem zadnej filozof, ale uz me fakt stves tvymi prihlouplymi poznamkami.Kdyby jsi radsi jel neco delat, a ne jen zit z nasich dani a vypisovat bludy na netu.
02.07.2009 | 11:33:58 | jamieson Reagovat
jamieson
Když tomu nerozumíš tak radši nepiš,protože se jen zesměšňuješ.105-rapid jsou naprosto technicky odlišná auta od 99,99procent aut na světě ty blbe.Jediný alespoň přibližně podobný vůz je porsche 911,brouk a fiat 500.Že má něco stejný motor,neznamená že je to technicky(koncepčně) stejné auto.
01.07.2009 | 21:09:56 | anonym Reagovat
to Anonym
Ja jsem nikde nepsal, ze rozv.retez meji jen skodovky.
01.07.2009 | 09:51:20 | jamieson Reagovat
to anonym
Ctes to vubec po sobe ? Odporujes si, pokud jsi si nevsiml.Napsal jsi, ze 105/120/Rapid/Favorit meji stejny motor.Ale v prvni vete jsi napsal, ze 105/120/Rapid, jsou naprosto technicky ODLISNA auta oproti Favoritu/Felicii.Rekl bych, ze tomu rozumis jako koza petrzeli a jen se tady chces vytahovat a zesmesnit me.Debile !
01.07.2009 | 09:50:15 | jamieson Reagovat
jamieson rozvodovu retaz ma viacej aut , nielen skodovky
30.06.2009 | 23:00:48 | Reagovat
Ó pardón, na ten skvělý vůz octavia jsem zapomněl. To byl taky hezký úlet.Tento vůz se dal předjet i na kozím dechu.
30.06.2009 | 21:48:16 | anonym Reagovat
Doplnil bych výčet o Fabii a Octavii. Tam tyto klenoty též byly.
30.06.2009 | 21:42:14 | Radek Reagovat
jamieson
105/120/rapid jsou naprosto technicky odlišná auta oproti favorit/felicie. A že105/120/ rapid/favorit má řetěz ví i naše bába,páč je to stejný motor.Felda měla i jiné motory,takže řetěz mít nemusí.
30.06.2009 | 21:37:07 | anonym Reagovat
to anonym
Umis napsat i neco k tematu ? Jelikoz jsem sveho casu vlastnil i nektere z techto aut, myslim, ze az tak blbej nejsem.Vim, ktere auta rozv.retez meji a ktere ne.Ty jsi ten, ktery nic nevi, kdyby jsi byl tak chytrej, urcite panovi poradis a ty misto toho tady pises bludy.A muzes mi prosim te vysvetlit, co je to "písemný průjem" ? Apropo, ja cesky umim celkem dobre, ale nemam cas tady pouzivat interpunkci (pokud vis, co to je).To by jsem psal jeden komentar dva mesice.
30.06.2009 | 21:13:07 | jamieson Reagovat
jamieson
Ty osle,nauč se číst,a nepleť se do debat o autech kterým nerozumíš.Tvůj písemný průjem svědčí o tom že o autech víš hovno.
30.06.2009 | 21:02:02 | anonym Reagovat
to David
Cituji : "viděl jsi někdy rozvodovy retez na starych skodovkach".Precti si to po sobe jeste jednou.
30.06.2009 | 20:52:56 | jamieson Reagovat
Jistě že ho ma,nikdo tady nepsal,že ho nema..
30.06.2009 | 20:40:23 | david Reagovat
to David
No Davide, jelikoz rozvodove retezy meji auta jako škoda 105/120, Favorit, Felicie a podobni kramy, tak proc by ho nemel mit Rapid ? Vzdyt je to technicky podobny auto jako rad 105/120, takze teoreticky by ten retez mit mel.
30.06.2009 | 20:28:58 | jamieson Reagovat
Radek
Ty jsi se zase ukazal,když tomu nerozumiš,tak alespon drž h...viděl jsi někdy rozvodovy retez na starych skodovkach po 60tis,když za tim frajer tahal valniky,pretežoval to atd??Vytahanej jak kšanda,nedavno jsem měnil na fabii,měla 80tis a chrastil taky pěkně..jinak je fakt,že umi vydržet i mnohem dele..
30.06.2009 | 19:28:35 | David Reagovat
Já řetěz neměním, jelikož tento krumpl nemám. Ale mění se, když chrastí a to především skrz zvukovou kulisu, jinak "na funkci nemá vliv".
30.06.2009 | 18:30:25 | Radek Reagovat
Rozvody
nevím jak vy ale já ten řetěz s kolama měním řádově po 50-60 tis. Jinak je pravdou že materiály jsou na motoru Fav. lepší.
30.06.2009 | 17:55:36 | Pavel Reagovat
to brokro_kokot
nie ze ja som procha ale ta si riadny defekt, a ked uz beries mojich rodicov do chrapiny tak mam taky hodne silny pocit ze ked ta tvoji rodicia robili ze ta robili nad umyvadlom a to z jedneho prosteho dovodu t.j. semeno odtieklo a kokot zostal, inak ty zebrak rapavy robit frajera za klavesnicou vie kade kto . . .
30.06.2009 | 09:09:33 | ixo Reagovat
tiez poznam majitela jedneho favorita a ten mal na nom nalietanych nieco cez 300000 km len bol hooodne prehnity coz je velka slabina tohto auta
30.06.2009 | 09:00:12 | ixo Reagovat
Pavel, jako automechanik, by měl vědět, že vyměňovat rozvodový řetěz po 60.000km je blbost. :-))
30.06.2009 | 08:23:28 | Radek Reagovat
lenze ako mechanik by si mal vediet ze do Favorita sa davali nemecke valce,piesty,kluka a kruzky ktore vydrzali neporovnatelne viac ako to blato co davali do Skody 105,120,..... Favorit vydrzal bez GO kludne 350000km.takze ak sa GO urobila pri takychto km tak to klude pol melona vydrzal.skodovka by mala pri 550000km uz 5 GO
30.06.2009 | 06:39:35 | Reagovat
Je to možné
Ty najeté kilometry jsou možné. Jako automechanik jsem měl na dílně Favorita, 1 majitel - znám ho léta, už od začátku měl majitel přístup k kvalitním olejům, mělo najeto poctivých 540000 tis. Výměnu rozvodů po cca 60 tis. nepočítám. Šálky, písty, pístní kroužky...vše originál. Slušné zacházení, kvalitní olej s pravidelnou výměnou po 10 tis a nevytáčet to studený....každý motor udělá půl miliou.
30.06.2009 | 00:09:14 | Pavel Reagovat
Chlapy, ten rapid musí být dělo! Už to jede i 120 km/h!! Taky by mě zajímal ten drsnej tuning od slovenskýho garážníka! FUJ
29.06.2009 | 18:10:01 | tesák Reagovat
ixo ixo ixo / oxi
ty si riadna porucha.. cital som tu uz aj horsie recenzie a tvoj komentar by som si podal rucne a strucne . predne 2 zuby a vela vysvetlovania tvojim rodicom /
29.06.2009 | 16:59:53 | brokro Reagovat
to autor
prosto si vymenil cele auto a nie bla bla bla, ale to len na okraj inak o nicom len ostuda a zosmiesnenie Slovakov, hadam len ten vek ta ospravedlnuje a nech sluzi
29.06.2009 | 09:32:32 | ixo Reagovat
tak to je recenzia.ale autor sa asi riadne sekol v kilometroch.550000 km este ziadna skodovka nevidrzala.to by musela byt nerezova
29.06.2009 | 08:49:40 | Reagovat