Rok výroby:1989Typ motoru:742.136Stav km při koupi:52 212 kmStav km nyní:56 018 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8.4 l/100 kmVloženo:12. 11. 2006
Krom slabě svítícího levého předního světlometu a opotřebovaného startérového pastorku ne :)
Pak ještě lehoulinká povrchová koroze v místech spoje levého zadního prahu s podběhem, ale to se dá u tak starého vozu čekat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz jsem zakoupil před cca jedním rokem za cenu 18000 kč. V pořadí jsem třetí majitel-předchozí dva však byli manželé.Auto bylo v naprosto originálním stavu tzn. původní disky kol i s pneu,původní lakování (pouze zašlé a hlavně BEZ ŠKRÁBANCE!!!!) taktéž motor je původní.Interiér je jako nový a to doslova.Sedadla jsou ještě tvrdá a neprosezená,vše voní továrnou.
Předchozí majitelé byli toho názoru , že navázáním cca 3 centimetrových dřevěných špalíčku k ramínkům stěračů a jejich následnému podložení po každém parkování zamezí opotřebení stěračových gumiček:))) No prostě jedním slovem NÁDHERA.Vůz měl ještě namontováno T.Z, které jsem odstranil.
Při jízdě ve dvou je vuz poměrně svižný , ale při plném obsazení velice rychle stáci dynamičnost.
Vůz je stabilní v zatáčkách - ovšem záleži na řidiči jak vůz do zatáčky vede.
Se startováním nebyl NIKDY!!! problém, ovšem az po výměně sériového startéru za dnes již běžně prodávaný a škodovkám uzpůsobený startér z mladší felicie. V zimě sice toto auto nepoužívám , ale občas z pochopitelných důvodů protočím motor.
bez jakýchkoli motorových úprav jsem jel s kamarádem po rychlostni komunikaci rychlostí 175 km/h - ovšem staré škodovácké tachometry nepatří zrovna k těm nejpřesnějším , takže je třeba toto číslo brát s rezervou.
S vozem jsem velice spokojen. Je krásný,spolehlivý na svůj věk poměrně rychlý a zachovalý - co víc si přát.
Je to auto pro řidiče, kteří umí autu naslouchat a řídit. Žádná elektronika vám nekecá do řízení, když dáte moc plynu v nízkých otáčkách, motor vám pěkně vynadá. Kdo neumí brzdit, nebo jezdit zatáčkami, tomu rozbije i hubu! Přední kola jsou přebržděný (4 písty). Chování studeného motoru je zkouškou techniky práce s plynem a sytičem (snažím se jet co nejdřív bez sytiče - neředím olejový film a nezvyšuji spotřebu). Do kopců jede skoro jako 4x4. A s poloterénním podvozkem 27 cm nad zemí si dovolím víc něž mnozí majitelé SUV. Jen ta koroze se šíří příliš rychle...
Téže jsem si pořídil rapida a jsem s ním spokojen. Je zajímavý zejména svojí dvou dveřovou karoserií(hlavně obří vdeře jsou super). Koupil jsem ho po důchodci a to už samo o sobě je záruka kvality. Rapid je z roku 1988 a překvapil mne zejména nízkou hlučností a dlouhou převodovkou s 5kvalty. Sedí se v něm super a béžový interiér tvoří velice příjemné prostředí pro řidiče. Jinak auto je také komplet origo(prostě důchodce no), včetně motoru 742,136. Zatím jsem se setkal jen s jedním problémem a to když otvírám dveře na parkovišti a neuvědomím si jejich velikost a vzdálenost k protějšímu vozu.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
Auto s charakterem a duší
Je to auto pro řidiče, kteří umí autu naslouchat a řídit. Žádná elektronika vám nekecá do řízení, když dáte moc plynu v nízkých otáčkách, motor vám pěkně vynadá. Kdo neumí brzdit, nebo jezdit zatáčkami, tomu rozbije i hubu! Přední kola jsou přebržděný (4 písty). Chování studeného motoru je zkouškou techniky práce s plynem a sytičem (snažím se jet co nejdřív bez sytiče - neředím olejový film a nezvyšuji spotřebu). Do kopců jede skoro jako 4x4. A s poloterénním podvozkem 27 cm nad zemí si dovolím víc něž mnozí majitelé SUV. Jen ta koroze se šíří příliš rychle...
25.07.2010 | 21:51:16 | Stromkec Reagovat
Tak už vím kterej blbec mi vždycky odře auto
12.10.2007 | 15:10:35 | mozilla Reagovat
Rapid je super car
Téže jsem si pořídil rapida a jsem s ním spokojen. Je zajímavý zejména svojí dvou dveřovou karoserií(hlavně obří vdeře jsou super). Koupil jsem ho po důchodci a to už samo o sobě je záruka kvality. Rapid je z roku 1988 a překvapil mne zejména nízkou hlučností a dlouhou převodovkou s 5kvalty. Sedí se v něm super a béžový interiér tvoří velice příjemné prostředí pro řidiče. Jinak auto je také komplet origo(prostě důchodce no), včetně motoru 742,136. Zatím jsem se setkal jen s jedním problémem a to když otvírám dveře na parkovišti a neuvědomím si jejich velikost a vzdálenost k protějšímu vozu.
12.10.2007 | 14:01:29 | packa Reagovat