Rok výroby:1963Typ motoru:1200Stav km při koupi:122 700 kmStav km nyní:124 649 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8-12 l/100 kmVloženo:3. 7. 2007
Díky nezkušenostem a slov původního majitele svítící kontrolka - červená bylo že maže. Ano, u Octavií to bylo, sice byla zelená, ale kdo může vědět, kdy a kdo měnil tachometr a za jaký. Takže si ojnice 4. válce prošla blokem ven.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo je spolehlivé, spotřeba byla u mne 10l/100km, takže docela ideální, ale normálně se dá jezdit za míň (ale i za víc).
Je potřeba kontrolovat utažení šroubů např. na zadních nápravách. Stalo se mi, že byla jedna povolená a vznikla mezera cca 2 mm, což při dalším ježdění mohlo mít nemilé následky.
Dodržení mazacího plánu, pokud není, tak prostě mazat, kde se dá, hlavně středové ložisko kardanu, jeho výměna není vůbec hezká. Pozor, některé vozy mají ještě centrální mazání, je potřeba každých cca 100km párkrát šlápnout. Brzdy jsou bubnové, na auto poddimenzované, ale člověk se naučí. Hlavně dlouho nebrzdit, hrozí zahřátí a tím spojené snížení jejich účinku.
Ideální rychlost u klasických vozů je cca 60, do 70. Zbytečně se tím motor nehoní a při vjezdu do vyjetých kolejí je to udržitelné na vozovce. Pokud má někdo bývalou sanitu, nebo její diferenciál, tak se rychlost pohybuje kolem 80-90 (100) Řídí se to zajímavě, hlavně když se člověk dívá do ostatních aut tak trochu z výšky. Je to takový malý, lidový, teréní vůz, se zimními pneumatikami se vyhrabe skoro odevšad, kdyžtak si spolujezdci sednou nad zadní nápravu. Na letních gumách to ale hrabu už na mokré trávě, ale o5 vyřeší spolujezdci, nebo pár pytlů cementu. Je zajímavé pozorovat kolemjedoucí/jdoucí, jak zírají, co to jede za dinosaura. :-) Vozy do r.v. 1963 nemusejí mít pásy, jak příjemné:-).
Úložný prostor má cca 2800l d- 1,8m, š-1,5, v-1m. Dá se v něm krásně a pohodlně ležet i ve dvou.
Zarazila me veta : "Vozy do r.v. 1963 nemusejí mít pásy, jak příjemné:-)." No kdyby jsi mel poradni bouracku az tak prijemne by to asi nebylo, ze...Jinak jako veteran je to OK.
No tak musím udělat opravu. nemá automat, to byl překlep, ale třeba by se dal udělat protyp:-)) Jinak jsem se trochu spletl a veškeré hodnocení otočil, dělal jsem ji arychlo, takže kde je např 3/10 má být 7/10. Děkuji za (u)pochopení Joo, bylo, ale bylo to za leden až počátek března 2007, a pak byl v květnu nahrazen strojel Š 100, do té doby jiný vůz nebyl, tak v případě velké nutnosti vyjel.
Se stovkou mám od 12 května do teď t.j. zač. ledna 2008 najeto asi 12,5 tkm
To bych nevěřil , že má kufr na dýlku 1,8m-to ti závidím.Ve Wartburgovi sem se vyspal,ale v současným autě musím oddělat zadní sedačky.To má ještě 3kvalty tuším.Kdysi jako dítě(r.v.63)sem v tom jel.Hlavně to prosím zachovej pro příští generace-žádný malotraktor!!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda
Zarazila me veta : "Vozy do r.v. 1963 nemusejí mít pásy, jak příjemné:-)." No kdyby jsi mel poradni bouracku az tak prijemne by to asi nebylo, ze...Jinak jako veteran je to OK.
13.03.2009 | 16:15:23 | jamieson Reagovat
oprava
No tak musím udělat opravu. nemá automat, to byl překlep, ale třeba by se dal udělat protyp:-))
Jinak jsem se trochu spletl a veškeré hodnocení otočil, dělal jsem ji arychlo, takže kde je např 3/10 má být 7/10. Děkuji za (u)pochopení
Joo, bylo, ale bylo to za leden až počátek března 2007, a pak byl v květnu nahrazen strojel Š 100, do té doby jiný vůz nebyl, tak v případě velké nutnosti vyjel.
Se stovkou mám od 12 května do teď t.j. zač. ledna 2008 najeto asi 12,5 tkm
07.01.2008 | 07:11:59 | 9Tr Reagovat
To bych nevěřil , že má kufr na dýlku 1,8m-to ti závidím.Ve Wartburgovi sem se vyspal,ale v současným autě musím oddělat zadní sedačky.To má ještě 3kvalty tuším.Kdysi jako dítě(r.v.63)sem v tom jel.Hlavně to prosím zachovej pro příští generace-žádný malotraktor!!!!!!
10.07.2007 | 22:02:43 | Milan Reagovat
Jo jo, fur se něco dějě
tak to je krutá recenze. Fandím ti. To chce dovnitř matraci a ženskou a hurá na Techno párty....
04.07.2007 | 19:06:18 | Pavel Reagovat
A hlavně je to auto s bytelnou střechou v případě havárie. :-D
04.07.2007 | 11:05:03 | sergej sudoplatov Reagovat
?
2 000 km za rok, to nevypadá na denní ježdění
04.07.2007 | 08:38:49 | pivánek Reagovat
No stejšna jsem ještě v automatu neviděl ale jinak fandím podobným nadšencům co jezdí ve veteránech deně
04.07.2007 | 06:53:57 | Bebe Reagovat