Rok výroby:2007Typ motoru:1,9Stav km při koupi:22 300 kmStav km nyní:30 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:11. 9. 2008
Boční vzhled jsem ještě nerozdýchal, ale zvolil jsme tmavou barvu, takže to již celkem jde. Jinak se mi líbí - moderní vzhled.
Interier - strohá pracovní klasika - vše je tam kde má být, vše přehledné. Volant v této výbavě tříramenný, příjemně padne do ruky, sedadla mají perfektní boční vedení, v této výbavě jsou zkráceny páčky na výškové nastavení sedadel - škoda že to není u všech verzí - a ušetřili by 8-).
Panoramatická střecha - někdo chválí, někdo nadává - máme 2 děti, které jsou nadšeny a klimatronic se postará o zbytek. ( hlavu mi to nepřipaluje 8-) ) Kola 16" profil 45 - kupodivu celkem příjemné svezení Příjemné svezení, sice motor není nejtišší, zase je nízká spotřeba, motor má sílu - jsem na TD zvyklý a beru jej se všema cnostma i záporama - vše má něco Brzdy zpočátku měkčí, ale když je potřeba a přišlápnou se, tak je vše OK.
Proč jsem ho koupil - líbí se mi Škodovky, bydlím nedaleko MB, kde pracuje i pár známích 8-), dobré auto pro rodinu, která se nikam "nestěhuje" a parkuje v centru města, příjemné nastupování, děti ze sedaček vidí pěkně ven. Rád jezdím u dětí vzadu mezi sedačkama, prostor vzadu ( než jsem si tam sedl byla zamluvena OII v kombíku ). Nelíbí se mi cenová politika Škodovky - na to kolik to auto stojí - proto kupuji pouze referenční vozy, při otírání prachu jsme se poškrábal od otřepů plastu, fascinují mě některá levná provedení u auta v ceníkové ceně 650tis.
Auto nám dává to co jsme od něj s manželkou požadovali, je v něma radost jezdit ( i za 5,3l na dálku a netahneme se jako šneci ), zkoušeli jsme i jiné vozy ( Zafira, Mazda5, OII, .. ) ale tohle padlo do ruky, bylo menší a dávalo nám to samé co ostatní, při příznivější ceně ( 410tis. + gratis senzory couvání, zamykání zpátečky, 2* dětská sedačka )
Taky jsem měl KANGOO a momentálně vlastním ROOMA. Je fakt, že se to jízdníma vlastnostma nedá vůbec srovnat. Roomster je spíš už osobák a Kangoo klasická dodávka. Naprosto chápu, že si někdo koupí auto né podle vzhledu, ale z praktického hlediska. Nejsme 13 letí puber´táci, abychom koukali pouze na vzhled, zvlášt když má člověk děti. Né, že by byl Romster bez chyb, to ani náhodou....taky už se chystám napsat recenzi na ten svůj, a šetřit ho nebudu, ale je to řekněme příjemný a praktický společník na cesty všeho druhu.
dovolil bych si několik postřehů. Všeobecně tady srovnáváte hrušky s jablky. Každé z aut má jinou užitnou hodnotu.
Mám za sebou zkušenosti s OI, OII, Fabií I, Renaultem Meganem.
Meganem jezdím teď, 5 let, 60 Tkm a mám ho asi 5 měsíců. Takový krám jsme ještě neměl - mám ho po matce, takže údaje jsou skutečné a pravdivé. Mělo to veškerou předepsanou péči a je to víc v servisu než na silnici a opravy jsou nehorázně drahé. Tak jsem si řekl dost a jde z domu.
Ale co koupit? Chtěl jsem auto VW koncernu, tedy v ČR Škodověnku a s rozpočtem do 400.000 a jistými nároky na výbavu si člověk nemůže příliš vyskakovat.
Šel jsem si tedy koupit buď O I - Tour a nebo referenční O II. Obě auta znám, jezdím s nimi ve firmě. Dále jsem zvažoval Fabii II v kombi (v rodine jsme já + manželka a 2 děti - tak aby se tam vešlo všechno včetně kočárku).
Jediné co jsem věděl bylo, že se mi Roomster nelíbí. Oktávky jsem znal, tak jsem si ještě sedl do Fabie, no nic moc. No a ze zvědavosti jsem si zkusil Roomster. Vnitřek všech těchto aut je v této cenové relaci skoro totožný, takže nebudu komentovat.
Sedl jsem si postupně do všech těch aut a nakonec jsem si objednal to, co jsem vůbec nechtěl. Roomstra s 1.4 benzínem ve výbavě STYLE.
Plně odpovídá tomu, co od auta pro rodinu chci - příjemný vnitřní prostor, slušný kufr, výbava jsou jsem si za svoje peníze představoval. Pořád se mi to auto co do designu nelíbí, ale užitnou hodnotou to srovná. A o tu mi u auta jde. Nejsem závodník a když jedu dálky, tak je to většinou až na výjimky služebně a to jedu služebním a 2x do roka na dovolenou přežiju slabší dynamiku jízdy u tohoto motoru.
Prostě auto odpovídá mým finančním možnostem, je bezpečné a splňuje nároky, které na auto mám. Ano, dokážu si představit stroj svých snů, ale to je pak naprosto nepraktická a předražená kraksna typu Porsche a nebo Bentley. U auta pro rodinu je potřeba praktičnost a požadavky na vzhled alespoň u mě jdou stranou - jak jinak vysvětlit, že si koupím auto, které se mi nelíbí a ještě k tomu je mi buřt, jakou bude mít barvu?
Jo, a jak se v mnoha případech srovnává Roomster s Kangoo... skusil jste si někdo jezdit s Renaultem? Jak jsem psal na začátku, mám Megana, r.v. 2004, sedan. V plné palbě, nolvé stálo 700.000. Nikdy jsem neměl větší krám a po zkušenostech s tímto autem (a pár známých má taky Renault - stejné zkušenosti) a jeho neustálým servisem bych do této francouzské značky již nikdy nešel.
Tahle spotřeba vypadá spíš na karburátor BVF pokud měl SEDR byla spotřeba trochu jinde.Měl jsem možnost sedlat poslední model W353,bylo to auto určené pro ambasádu NDR v Praze,takže velmi zachovalé.Karburátor SEDR a náporové chlazení.Pravidelně jsem jezdil denně 220km Chomutov-Praha a zpět.Na dálnici držel tachometrových 150 (GPS překvapivě ukazovala jen o trochu míň 146) od Slaného už klasická silnice 1.třídy....zhruba měsíční pozorování spotřeby na plnou nádrž mě zarazilo...kombinovaná město/mimo město/dálnice 8litrů...jediná vada na "komfortu" bylo míchání oleje do benzínu. Motor HTP má podobnou charakteristiku a řidič s ním jezdí podobně jako s Wartburgem,musí vědět kdy řadit a pak je to mrštné auto...navíc HTP má proti 353 200ccm navíc a 5.rychlostní stupeň.Co vím od lidí,kteří mají ve 353 převodovku Melkus 5stupňovou...dá se s litrovým autem jet až 170 s upraveným motorem se dá atakovat hranice 200km/h :o)
Foter má firmu a uvažoval že by kúpil nejaký nakladák boli sme pozerať viacere ale nakoniec sme sa rozhodovali z týchto : Iveco TurboDaily 3,5t a Iveco EuroCargo 7,5t , ale nakoniec sme zistili že do oboch sa zmestí len po 3 pasažieroch, obe používaju dieslový motor, kolies majú tiež rovnako a úložny priestor majú tiež obe... V podstate nám ponukli to isté iba že TurboDaily bolo o polovicu lacnejšie, tak že nebolo čo riešiť... = zrovnanie áut Roomster, Zafira, Mazda5, OII
Wartburg se s HTP tady srovnává často. Nedalo mi to tedy a spustil jsem se do sklepa pro nějaký starý Svět motorů s testem wartburgu. Tak tedy naměřené hodnoty: 0-100km/h za 21,3 s, max. naměřená rychlost 134,3 km/h. 80-120 km/h na 4. stupeň za 25,3 s. Spotřeba při ustálené rychlosti 80 km/h - 8,6 l/100 km, při 120 km/h - 13,12 l/100 km. Zdroj: SM 40/77, test modelu Wartburg 353. To jen tak pro zajímavost, jak jezdila stará auta když byla nová.
Ale Roomster je s HTP skoro nepoužitelnej...jezdil jsem ve Fabii I combi HTP ..jede to svižně..asi tak do 110km/h..pak je to líný...nemůžu si pomoct ale srovnávám HTP s tříválcem Wartburg...dynamika je skoro podobná..spotřeba taktéž...ale naloženej Roomster a 1.2..to ne...nevím jak to je,jestli se do Fabie2 dostala i benzínová 1.6 která chyběla už ve Fabii 1
Bavit se o designu je vždy subjektivní.Já osobně styl roomster a fabia2 také nemusím,ale nedá se upřít originalita v dnešním světě unifikovaného designu.Zajímavé bylo pro mně zjištění,že v Německu,když ji potkávám(cca 2 kusy do hodiny) působí na mně poměrně svěže.Taky tam nejezdí v červené základní a na plecháčích.U nás je přeškodovkováno a vnímám to kritičtěji.O cenové politice MB už tu bylo napsáno dost,už se to začíná pomalinku lepšit,musí reagovat na propad.Včera jsem viděl vystavený kus v NC Olympia - Roomster 1,2 htp 51 kw,metla,centrál Do,el.okna předek,climatronik,radio za 280 000 kč.To se mi zdá celkem odpovídající cena
Vzdy ma prekvapí , ked si precítam Š - 1203 je slovenska, alebo ze by sa pani bratia z Česka hambili za svoj super vyrobok? Opravte ma prosím ak sa mylim nebola iba presunuta vyroba do Trnavy?
Ale copak tady v recenzi někdo srovnával Mazdu 5 s Roomsterem?? Přečti si to pozorně..oproti Mazdě 5 mu prostě Roomster padnul do ruky...a nedivím se..i když Mazda má daleko modernější nápravy...ne jako vlečená zadní u Roomsteru....ale jak psal přede mnou Čobolobijec...má vzadu širší nápravu a je "stabilnější"...i když třeba posadit dozadu 3 dospělé je umění
Čobolobijec, nikto do čr občanov nerýpe, ale napísať takú hovadinu že Roomster (nikto nehovorí že to je zlé auto) mi ponúkne to iste čo Mazda 5 akurát za menej penazí ??? Napíšem vám to po česky : NESROVNÁVEJTE HRUŠKY S JABKAMA...
Už mě to napadání od Slováků pěkně točí.Vlezte si radši do "Vašeho" MPV Škoda/TAZ 1203....klidně naložíte i svoje sousedy co bydlí v cikánské osadě!!! Byl jsem zarytý antiškodovkář..ale čím víc eMBéčkama jezdím...tím míň nemám rád....i když jen škoda cenové politiky.Jízdními vlastnostmi to vůbec nejsou špatná auta...Roomster je tabulkově užší vpředu (Fabia I) a širší vzadu (Octavia I ) protože z těchto dvou aut má převzaté nápravy.
Zdravím, dnes jsem byl v Olomouci na autosalóně a hodně času jsem strávil v koutku Renault. Musím říci, že to to Kangoo, které se mi napohled zdá škaredé, je uvnitř velmi útulné, prostorné a velmi líbivé. Fakt krásně se v ním sedí a vše je krásně útulné. Boční posunovací dveře nemají chybu a kufr ten je dost velký, ale ženě se líbil megan tak asi Kangoo stát doma před domem nebude. Koneckonců Granttour má své kouzlo taky. V Roomstru jsem nikdy neseděl, tak nechci kalit vodu. Mejiteli škodověnky přeji spokojenost se svým vozem a mnoho KM. bez nehod a poruch.
Asi tu někdo neumí číst.Auto mu vyhovuje tak proč ho hned napadat???Pokud by to byly vaše peníze a pán si koupil i přes váš zákaz Roomstra je to něco jiného.Ale byly to jeho peníze a jeho rozhodnutí.
Manželka chtěla vyšší, prostorné auto, ve kterém i na zadních sedadlech bude dostatek místa i případně pro 3 děti, proto jsme koukali po Zafiře a Mazdě 5, jsme 4, proto nepotřebuji odvézt i všechny sousedy - to bych se spíše koukal po starší Karose 8-). Je mi jedno do jaké to zapadá třídy, pokud to splní mé požadavky, mám z auta "dobrý pocit" - pokud mi to dá Roomster, který je i o cca 30cm kratší - což se v centru města cení, tak nevidím problém ( řekl bych že Berlingo ani Kangoo se nemohou Roomsteru podvozkem rovnat ). Denně vozím syna do školky, jednou za čas jedeme na výlet, nebo na nákup ... k tomu nepotřebuji kufr "ala stěhovák".
bylo menší a dávalo nám to co ostatné... to by som teda rád videl ako sa v Roomsteri odvezie 7 ludí... Roomster môžete zrovnávat s autami ako Kangoo, Berlingo, Partner (i ked je roomster viac osobak ako užitkové auto, ale má k nim najbližšie) ale určite nie s Mazdou 5 alebo Zafirou
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Roomster
Taky jsem měl KANGOO a momentálně vlastním ROOMA.
Je fakt, že se to jízdníma vlastnostma nedá vůbec srovnat. Roomster je spíš už osobák a Kangoo klasická dodávka.
Naprosto chápu, že si někdo koupí auto né podle vzhledu, ale z praktického hlediska. Nejsme 13 letí puber´táci, abychom koukali pouze na vzhled, zvlášt když má člověk děti.
Né, že by byl Romster bez chyb, to ani náhodou....taky už se chystám napsat recenzi na ten svůj, a šetřit ho nebudu, ale je to řekněme příjemný a praktický společník na cesty všeho druhu.
13.11.2009 | 09:25:59 | martas Reagovat
Auto pro rodinu
Dobrý den,
dovolil bych si několik postřehů. Všeobecně tady srovnáváte hrušky s jablky. Každé z aut má jinou užitnou hodnotu.
Mám za sebou zkušenosti s OI, OII, Fabií I, Renaultem Meganem.
Meganem jezdím teď, 5 let, 60 Tkm a mám ho asi 5 měsíců. Takový krám jsme ještě neměl - mám ho po matce, takže údaje jsou skutečné a pravdivé. Mělo to veškerou předepsanou péči a je to víc v servisu než na silnici a opravy jsou nehorázně drahé. Tak jsem si řekl dost a jde z domu.
Ale co koupit? Chtěl jsem auto VW koncernu, tedy v ČR Škodověnku a s rozpočtem do 400.000 a jistými nároky na výbavu si člověk nemůže příliš vyskakovat.
Šel jsem si tedy koupit buď O I - Tour a nebo referenční O II. Obě auta znám, jezdím s nimi ve firmě. Dále jsem zvažoval Fabii II v kombi (v rodine jsme já + manželka a 2 děti - tak aby se tam vešlo všechno včetně kočárku).
Jediné co jsem věděl bylo, že se mi Roomster nelíbí. Oktávky jsem znal, tak jsem si ještě sedl do Fabie, no nic moc. No a ze zvědavosti jsem si zkusil Roomster. Vnitřek všech těchto aut je v této cenové relaci skoro totožný, takže nebudu komentovat.
Sedl jsem si postupně do všech těch aut a nakonec jsem si objednal to, co jsem vůbec nechtěl. Roomstra s 1.4 benzínem ve výbavě STYLE.
Plně odpovídá tomu, co od auta pro rodinu chci - příjemný vnitřní prostor, slušný kufr, výbava jsou jsem si za svoje peníze představoval. Pořád se mi to auto co do designu nelíbí, ale užitnou hodnotou to srovná. A o tu mi u auta jde. Nejsem závodník a když jedu dálky, tak je to většinou až na výjimky služebně a to jedu služebním a 2x do roka na dovolenou přežiju slabší dynamiku jízdy u tohoto motoru.
Prostě auto odpovídá mým finančním možnostem, je bezpečné a splňuje nároky, které na auto mám. Ano, dokážu si představit stroj svých snů, ale to je pak naprosto nepraktická a předražená kraksna typu Porsche a nebo Bentley. U auta pro rodinu je potřeba praktičnost a požadavky na vzhled alespoň u mě jdou stranou - jak jinak vysvětlit, že si koupím auto, které se mi nelíbí a ještě k tomu je mi buřt, jakou bude mít barvu?
Jo, a jak se v mnoha případech srovnává Roomster s Kangoo... skusil jste si někdo jezdit s Renaultem? Jak jsem psal na začátku, mám Megana, r.v. 2004, sedan. V plné palbě, nolvé stálo 700.000. Nikdy jsem neměl větší krám a po zkušenostech s tímto autem (a pár známých má taky Renault - stejné zkušenosti) a jeho neustálým servisem bych do této francouzské značky již nikdy nešel.
08.09.2009 | 13:00:20 | Karel Reagovat
Jasně, dal bych tam motor i převodovku Melkus, a to by bylo, aby warťas nelítal 200. I tu generálku každý víkend bych skousnul, do frasa :-)
02.09.2009 | 16:32:08 | Itall Reagovat
2T -4T
Není náhodou wartas dvoutakt ? sory ale motáte hrušky s jabkama. Srovnávat 2T se čtyřventylovým čtyřtaktem je blbost na entou.
02.09.2009 | 15:19:23 | Reagovat
353 HTP
Tahle spotřeba vypadá spíš na karburátor BVF pokud měl SEDR byla spotřeba trochu jinde.Měl jsem možnost sedlat poslední model W353,bylo to auto určené pro ambasádu NDR v Praze,takže velmi zachovalé.Karburátor SEDR a náporové chlazení.Pravidelně jsem jezdil denně 220km Chomutov-Praha a zpět.Na dálnici držel tachometrových 150 (GPS překvapivě ukazovala jen o trochu míň 146) od Slaného už klasická silnice 1.třídy....zhruba měsíční pozorování spotřeby na plnou nádrž mě zarazilo...kombinovaná město/mimo město/dálnice 8litrů...jediná vada na "komfortu" bylo míchání oleje do benzínu. Motor HTP má podobnou charakteristiku a řidič s ním jezdí podobně jako s Wartburgem,musí vědět kdy řadit a pak je to mrštné auto...navíc HTP má proti 353 200ccm navíc a 5.rychlostní stupeň.Co vím od lidí,kteří mají ve 353 převodovku Melkus 5stupňovou...dá se s litrovým autem jet až 170 s upraveným motorem se dá atakovat hranice 200km/h :o)
16.09.2008 | 20:56:32 | KubikCv Reagovat
skoda
Foter má firmu a uvažoval že by kúpil nejaký nakladák boli sme pozerať viacere ale nakoniec sme sa rozhodovali z týchto : Iveco TurboDaily 3,5t a Iveco EuroCargo 7,5t , ale nakoniec sme zistili že do oboch sa zmestí len po 3 pasažieroch, obe používaju dieslový motor, kolies majú tiež rovnako a úložny priestor majú tiež obe... V podstate nám ponukli to isté iba že TurboDaily bolo o polovicu lacnejšie, tak že nebolo čo riešiť... = zrovnanie áut Roomster, Zafira, Mazda5, OII
16.09.2008 | 19:51:17 | Reagovat
HTP x Wartburg 353
Wartburg se s HTP tady srovnává často. Nedalo mi to tedy a spustil jsem se do sklepa pro nějaký starý Svět motorů s testem wartburgu. Tak tedy naměřené hodnoty: 0-100km/h za 21,3 s, max. naměřená rychlost 134,3 km/h. 80-120 km/h na 4. stupeň za 25,3 s. Spotřeba při ustálené rychlosti 80 km/h - 8,6 l/100 km, při 120 km/h - 13,12 l/100 km. Zdroj: SM 40/77, test modelu Wartburg 353. To jen tak pro zajímavost, jak jezdila stará auta když byla nová.
16.09.2008 | 19:27:55 | fabian Reagovat
1.2
Ale Roomster je s HTP skoro nepoužitelnej...jezdil jsem ve Fabii I combi HTP ..jede to svižně..asi tak do 110km/h..pak je to líný...nemůžu si pomoct ale srovnávám HTP s tříválcem Wartburg...dynamika je skoro podobná..spotřeba taktéž...ale naloženej Roomster a 1.2..to ne...nevím jak to je,jestli se do Fabie2 dostala i benzínová 1.6 která chyběla už ve Fabii 1
16.09.2008 | 12:30:10 | KubikCv Reagovat
design
Bavit se o designu je vždy subjektivní.Já osobně styl roomster a fabia2 také nemusím,ale nedá se upřít originalita v dnešním světě unifikovaného designu.Zajímavé bylo pro mně zjištění,že v Německu,když ji potkávám(cca 2 kusy do hodiny) působí na mně poměrně svěže.Taky tam nejezdí v červené základní a na plecháčích.U nás je přeškodovkováno a vnímám to kritičtěji.O cenové politice MB už tu bylo napsáno dost,už se to začíná pomalinku lepšit,musí reagovat na propad.Včera jsem viděl vystavený kus v NC Olympia - Roomster 1,2 htp 51 kw,metla,centrál Do,el.okna předek,climatronik,radio za 280 000 kč.To se mi zdá celkem odpovídající cena
16.09.2008 | 12:05:02 | plzenak Reagovat
Design
Mě se docela líbil.....přední dveře mi připomínají Lancii Stratos..rozhodně mi přijde vyváženější než design krátké Fabie.
16.09.2008 | 10:57:54 | KubikCv Reagovat
Vzdy ma prekvapí , ked si precítam Š - 1203 je slovenska, alebo ze by sa pani bratia z Česka hambili za svoj super vyrobok? Opravte ma prosím ak sa mylim nebola iba presunuta vyroba do Trnavy?
16.09.2008 | 09:36:33 | 23 Reagovat
Len ten desing je strasny. Treba si velmi dlho hladat uhol, pod ktorym je pekny. Mne vyhovoval 45 stupnovy pohlad z 5 km.
16.09.2008 | 08:21:44 | Lukas Reagovat
Pro Ivana
Ale copak tady v recenzi někdo srovnával Mazdu 5 s Roomsterem?? Přečti si to pozorně..oproti Mazdě 5 mu prostě Roomster padnul do ruky...a nedivím se..i když Mazda má daleko modernější nápravy...ne jako vlečená zadní u Roomsteru....ale jak psal přede mnou Čobolobijec...má vzadu širší nápravu a je "stabilnější"...i když třeba posadit dozadu 3 dospělé je umění
15.09.2008 | 23:24:06 | KubikCv Reagovat
Roomster
Čobolobijec, nikto do čr občanov nerýpe, ale napísať takú hovadinu že Roomster (nikto nehovorí že to je zlé auto) mi ponúkne to iste čo Mazda 5 akurát za menej penazí ??? Napíšem vám to po česky : NESROVNÁVEJTE HRUŠKY S JABKAMA...
15.09.2008 | 00:23:49 | Ivan Reagovat
Čobolové
Už mě to napadání od Slováků pěkně točí.Vlezte si radši do "Vašeho" MPV Škoda/TAZ 1203....klidně naložíte i svoje sousedy co bydlí v cikánské osadě!!!
Byl jsem zarytý antiškodovkář..ale čím víc eMBéčkama jezdím...tím míň nemám rád....i když jen škoda cenové politiky.Jízdními vlastnostmi to vůbec nejsou špatná auta...Roomster je tabulkově užší vpředu (Fabia I) a širší vzadu (Octavia I ) protože z těchto dvou aut má převzaté nápravy.
15.09.2008 | 00:08:45 | Čobolobijec Reagovat
sin
Zdravím, dnes jsem byl v Olomouci na autosalóně a hodně času jsem strávil v koutku Renault. Musím říci, že to to Kangoo, které se mi napohled zdá škaredé, je uvnitř velmi útulné, prostorné a velmi líbivé. Fakt krásně se v ním sedí a vše je krásně útulné. Boční posunovací dveře nemají chybu a kufr ten je dost velký, ale ženě se líbil megan tak asi Kangoo stát doma před domem nebude. Koneckonců Granttour má své kouzlo taky. V Roomstru jsem nikdy neseděl, tak nechci kalit vodu. Mejiteli škodověnky přeji spokojenost se svým vozem a mnoho KM. bez nehod a poruch.
14.09.2008 | 19:10:05 | Chobot6@seznam.cz Reagovat
Pro nechápavé blbce
Asi tu někdo neumí číst.Auto mu vyhovuje tak proč ho hned napadat???Pokud by to byly vaše peníze a pán si koupil i přes váš zákaz Roomstra je to něco jiného.Ale byly to jeho peníze a jeho rozhodnutí.
14.09.2008 | 15:58:26 | Reagovat
sused
ja som sedel aj jazdil aj kongoo aj berlingo a su to hrkalky
14.09.2008 | 14:08:05 | Reagovat
čo slovo to perla, nikdy si nesedel v berlingu ani v kangoo, inac by si taketo kktiny nenapisal,
dufam ze ti dali aj tlmice do uši
14.09.2008 | 01:46:18 | sin Reagovat
RE :
Manželka chtěla vyšší, prostorné auto, ve kterém i na zadních sedadlech bude dostatek místa i případně pro 3 děti, proto jsme koukali po Zafiře a Mazdě 5, jsme 4, proto nepotřebuji odvézt i všechny sousedy - to bych se spíše koukal po starší Karose 8-). Je mi jedno do jaké to zapadá třídy, pokud to splní mé požadavky, mám z auta "dobrý pocit" - pokud mi to dá Roomster, který je i o cca 30cm kratší - což se v centru města cení, tak nevidím problém ( řekl bych že Berlingo ani Kangoo se nemohou Roomsteru podvozkem rovnat ). Denně vozím syna do školky, jednou za čas jedeme na výlet, nebo na nákup ... k tomu nepotřebuji kufr "ala stěhovák".
13.09.2008 | 22:48:44 | MJ Reagovat
Roomster
bylo menší a dávalo nám to co ostatné... to by som teda rád videl ako sa v Roomsteri odvezie 7 ludí... Roomster môžete zrovnávat s autami ako Kangoo, Berlingo, Partner (i ked je roomster viac osobak ako užitkové auto, ale má k nim najbližšie) ale určite nie s Mazdou 5 alebo Zafirou
13.09.2008 | 20:11:42 | Ivan Reagovat
"zkoušeli jsme i jiné vozy ( Zafira, Mazda5, OII, .. ) ale tohle padlo do ruky, bylo menší a dávalo nám to samé co ostatní,"
som sa dobre zasmial
13.09.2008 | 16:48:35 | sin Reagovat