Rok výroby:2007Typ motoru:Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:80 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:26. 9. 2012
Za 5 let používání pouze 2x prasklá žárovka předních světel, jinak nic.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkusím to vzít popořádku a na nic nezapomenout. Motor 1.4 16V není žádný tryskáč, pokud chcete lehce svižnější jízdu, musíte motor vytočit minimálně nad 3500 otáček za minutu, jinak je velmi líný. Spotřeba se pohybuje od 6,5 litru na delší trase až po 12 litrů za studena po městě. Podvozek je velmi měkký, ale na české silnice vyhovující:-) navíc pokud občas zavítáte na louku příp. do lesa, tak jistě oceníte vyšší světlou výšku. Převodovka je velmi přesná, ale moc se nekamarádí s podřazováním na nižší stupně, hlavně z trojky na dvojku dochází ke škubání ať děláte co děláte. Volant je velmi přeposilovaný, takže potěší zejména ženy. Pedály jsou velmi hladké, spojka není přecitlivělá, dokáže odpouštět i méně zkušenému řidiči, takže k případnému chcípnutí dochází hodně zřídka. Sedadla mají hodně bídné boční vedení, při rychlejším projíždění zatáčky a vás zrovna dvakrát nepodrží, což souvisí s měkkým podvozkem.
Co se týče spolehlivosti, musím říct, že nemám co vytknout, za za 5 let mě nikde nenechal, za což mu náleží poděkování.
I já jsem měl tuto motorizaci ve výbavě Sport, nebyl jsem nespokojen, do plné palby mi zbývalo jen panoramatické okno a navigace, i motor byl celkem v poho, průměr 6,7/100km. Bez problémů celých 50.000 km, co jsem s ním najel, jen mi taky občas vynechal na 5st. kolem 90km/h.Pak se narodilo 3 dítě a všechny 3 dostat s autosedačkama dozadu byl nadlidský úkol. Ne že by se nevešly, ale zapnout jedno, pak druhé nastoupilo, zapnulo pás, nastoupilo 3 a zase stejně. I to by se dalo,i když v dešti to bylo adrenalin. No, pořídili jsme zafiru B, 2007 1.8 benzín a je klid. Spotřeba /kupodivu/ okolo 7,0 litrů, ač mne všichni varovali, že to žere i trávu u cesty. Takže prostor vzadu a menší kufr byly důvodem pro koupi většího vozu. Kdyby Room byl o 15 cm širší a o 20 delší, máme ho doteď.Někdo nezkousnul zadní dveře a okna? Ale děti je ocenily, viděly dobře ven. Že je auto ze dvou kusů? No a to ho dělá originálním. Ale co, Zafira taky vypadá jako lednička, ale je důležité, jak se jede uvnitř. Ale Multiplu bych si nekoupil...
22.10.2012 | 00:03:30 | laik
| 193.179.170.*Reagovat
Já jedno auto z AAA auto měl a bez problémů, potíže jsem neměl ani, když jsem tam jednu ojetinu prodával. Na netu je strašná spousta negativních recenzí na AAA, nevím, buď jsem měl štěstí, nebo na sobě trochu zapracovali. Současné auto mám od AutoESA, , konkrétně www.skodovky.cz z Černého Mostu, zánovní Roomster a naprostá spokojenost, líbil se mi jejich přístup, původně jsem si šel pro ojetou oktávii na Auto Jarov do ojetých vozů, ale přístup prodejců ojetin je otřesný, moc se se mnou nebavili, nelíbilo se mi tam. Takže moje zkušenost s oběma největšími bazary víc než dobrá.
Mám právě tohoto Roomstera, jezdím s ním na chalupu, kupoval jsem v áčkách a spokojenost, nemají zase tolik nalítáno, ikdyž u servisovanýho auta na počtu km nezáleží..jen to chce zadní ztmavéná skla, jinak je to takový papamobil :-)
Mám Roomstera již jako druhou škodovku. Po Octavii I je to trochu rozdíl, ale finanční možnosti víc nedovolily. Mám r.v. 2008, motor 1.4 16V 63kW. Auto má najeto 150000 km a nikdy nemělo vážnou závadu - vlastně mělo jedinou. Při otevření dveří řidiče mi zamykal centrál. To bylo vyřešeno v servisu za 1200 Kč a tím to haslo. Jen jezdím, měním olej a leju benzín.
Maximálně mi vyhovuje variabilita sedadel vzadu, slušný kufr a nízká spotřeba. Když si nastavím přední sedačku na svoji postavu (180 cm), vzadu si stejně velký cestující natáhne nohy. Ta prostornost vzadu je úžasná.
Čili souhlasím s autorem recenze, je to auto, které se dá už pořídit za rozumné peníze a je to spolehlivý držák.
Mám tento motor ve Fabii I a jezdím za 5,2 l v létě a za 5,8 l v zimě,zdá se mi to tedy dost velký rozdíl mezi fabii a Vašim roomsterem.A výkon v porovnání s mnoha jinými auty a motory se mi taky nezdá,že by to byl takový lenoch.Záleží též na zajetí,možná,že to Vaše není tak dobře zajeté jako moje.Ještě dodám,že jezdím většinou ve 2 lidech.
Človíčku, opomenul jste při srovnávání motorizace Fabie a Roomstera porovnat i jejich karoserie. Roomster klade daleko větší odpor a bude určitě i těžší. Proto nikdy nedosáhne stejné spotřeby, jako menší a lehčí Fabie se stejným motorem a tudíž to automaticky neznamená, že je Roomster hůře zajetý. Jinak Vámi udávaná spotřeba je na hranici "EKO Rallye". realita je cca o litr až dva vyšší a dle nohy i více.
Zas takový rozdíl to není,v hmotnosti to dělá necelých 100 kg a samozřejmě vím,že roomster je o něco vyšší.To se však na spotřebě nemusí tolik projevit.Několikrát jsem jel s Nissanem qashqai,který je ještě vyšší a hmotnostně má víc jak 200 kg navíc a s tímto autem majitel i já dokážeme jet v létě s 5,4 l spotřebou.Jinak žádnou ekorally nejezdím,jezdím na hraně rychlostních limitů,kdybych začal jezdit stylem ekorally,tak si myslím,že bych dokázal jet v létě do 5 l.Myslím,že to za kolik jakékoliv auto jezdí,záleží nejvýc na tom,jakou řidič má lehkou nebo naopak těžkou nohu!
Jenomže Qashqai nemá dýchavičný motor z fobie a určitě má lepší součinitel odporu vzduchu než Roomster. A neplést si průměrnou spotřebu s okamžitou. Fobie jezdící na hranici limitů rychlosti jede za víc. Mám s touto motorizací služebně najeto přes sto tisíc km, něco o to vím. S lehkou nohou do šesti, ale stačí rychlejší rozjezdy nebo dálnice a pod sedm je to málokdy. A 100kg v autě mít a nemít je sakra rozdíl při tak slabém motoru a vysoké kastli.
Ne každý jezdí se služebním vozem jako prase, stejně, jako si ne každý majitel kupuje auto jen z hlediska spotřeby, byť při dnešních cenách je pro některé toto nejdůležitější. Na dálnici je jízda za "pět a něco" při dodržení limitů nemožná, ve městě tomu není jinak.
Jak jsem psal,jezdím a dodržuji rychlostní limity to např znamená na dálnici do 130 km/h a je to průměrná spotřeba to jest něco město,něco málo dálnice a nejvíc okresky kde jezdím do 100 km/h.Samozřejmě tady netvrdím,že kdybych ze 100 km najel 80 km po městě,tak nebudu jezdit za 5 a něco.
Ještě bych poznamenal,že motor 1.4 16v je nejlepší benzínový motor,který se do tohoto auta nabízí.Nedovedu si představit to utrpení jezdit s tím paskvilem htp a spotřeba by musela být někde kolem 10 l a víc.
A prečo hneď tak hanlivo, že htp je paskvil? Len preto, že je to pre teba nevhodný motor, keďže pravdepodobne jazdíš častejšie plne naložený a mimo mesta? V opačnom prípade htp niekomu môže v pohode stačiť.
30.09.2012 | 17:04:03 | roman
| 62.197.220.*Reagovat
RE:
HTP motor může stačit tak jen důchodcům,kteří s autem vyjedou tak 5 x za rok na nákup,ti nebudoum řešit případně velkou spotřebu tohoto paskvilu,a to je hlavní problé,motor měl mít malou spotřebu,realita je však taková,že 2.0 l motory mají menší spotřebu.Jinak tento motor je konstrukčně velmi špatně navržen,mimochodem je zde olej náplň jen 2.5 l a velmi brzi se olej znehodnotí,za další - katalyzátor je blízko u svodu výfukového potrubí,což má za následek jeho přehřívání atd.Těch konstrukčních nedostatků je daleko víc,kdo chce vědět víc,jistě si to na netu vyhledá,jsou tam odborné hodnocení.Toto vše je jen proto,aby automobilka co nejvíc ušetřila a vůbec nehledí na zákazníky,co si to koupí.
Mne stačí, a nie som ani zďaleka dôchodca. Jazdím s ním každý deň po meste, 5 krát do roka vybehnem väčšinou plne naložený na diaľnicu (sme 4- členná rodina). Spotreba v meste cca 6,3 litra. Pochybujem, že s dvojlitrom by som dosiahol menej (myslím v meste). Druhá vec je konštrukcia. O podpálených ventiloch, preskočenej reťazi atď viem, to sa konštruktéri veľmi nepochlapili. Ale posledný model by už mal byť v pohode (dúfam, ročník 2010). Podľa mňa ešte väčší "paskvil" čo sa týka výrobných chýb je tsi (problémy s rozvodmi). Nuž, škodováci nevedia robiť benzínové motory. Teraz som čítal článok, že problém s preskakovaním reťazí majú aj thp motory od PSA (BMW). Asi na každom motore sa nájde nejaká konštrukčná chyba. Takže si nemyslím, že by htp bol až taký paskvil.
30.09.2012 | 19:17:35 | roman
| 62.197.220.*Reagovat
RE:
HTP se OPRAVDU nepovedl, už to konečně přiznal i sám koncern a pustil do světa seznam konstrukčních nedostatků tohoto motoru. Předtím dělal jakoby nic, teď už má holt náhradu (TSI) tak to může vytroubit: Lidi, kteří máte HTP, koupili jste si technický nepodarek a zmetek. je nám to líto, ale nejlíp uděláte, když si teď hned koupíte náš nový TSI. Co se nepovedlo na tomto motoru, se zase dozvíme až teprve, když budou mít něco lepšího.
Co je nejhorší,tak HTP se bude dávat i do Rapida - cena 289 tis kč.Nadávat můžem jak chcem,ale pokud se najdou takový blbci,že dají tolik peněz za auto s tímhle motorem,tak jen kroutím nevěřícně hlavou.Tohle přece nebude auto do městského provozu jak to pořád tvrdí o fabii a že tam htp stačí.
ceny NOVYCH áut aj o 50%... pri NEZMENENEJ kvalite dodávaných súčasti auta ...,tak je naj. čas na zobudenie sa zo sna.
Alebo nekupovať prvé 2-3 roky od začiatku výroby,alebo kupovať síce "nemoderné", ale auto vyrábané aspoň 5-7 rokov,kde sú už muchy zažehnané. Ale kupovať auto čisto na "spotrebu" je nezmysel,ked taká oprava motora po 100.000 km na A3 1,8 tfsi/?, pardon, ak komolím názov/, vyjde na 170-000 KČ, v DE cenách.
Mimochodom, na pumpe v DE som včera čítal nejaký časopis, kde podľa hodnotenia NEMECKEJ organ. pre kvalitu bola P 407 SPOĽAHLIVEJŠIA ako Toyota Avensis v kat. do 3 rokov,v kat. 4-7 bola P 407 skoro posledná...:))
Na posledných miestach bol tuším Passat, Lagúna, a ani X5 v kat. SUV nedopadla nijako slávne..., predposledná?., tak nejako.
Lubo, to je relativní. Třeba kolíňata byla nejlepší z první série, po 7 rokoch už je dalšími "úpravami" dojebali. Tuto novou verzi bych už nechtěl. A taková stará C3 kterou vyráběli mnoho roků, stála za houby po celou dobu výroby a mouchy které měla, nikdy nevychytali. Je to prostě o tom, jak se který typ povede.
100% súhlas, presne ako píšeš, záleží,ako sa auto vydarí,ale určite je lepšie nekupovať novinku,len aby som si za VLASTNE peniaze zamachroval na pol roka...., radšej počkať, ako sa vyfarbí model o ktorý mám záujem.
Voľakedy som mal na muške Primeru,lebo som bol s oboma neskutočne spokokný,92 a 95-6, tú druhú mi v 99 šľohli a ja som už pásol po NOVEJ Primere.
No,ale stačilo zopár návštev servisu, popýtať sa na referencie u majiteľov, 2 x som sa previezol a už to nebolo ono,ani 1,8, tá sa nakoniec ukázala ako poruchová,a ani 2.0 už nebol úplne taký,ako som ho poznal predtým.
No a Nissan a diesel....to nešlo nikdy k sebe. Tak som radšej preskočil opäť k Peugeotu, o ktorom zaručene viem,že v diesloch je stále v absolútnej špičke./ 2x405 TD, 1x306 1,9 D/, vždy cca 2-3 ročné autá, takže neboli zničené zlým zaobchádzaním.
Ale naozaj treba vyberať a najmä sa pýtať mechanikov...,to je základ.
Myslím si, že rapidy s htp sa budú kupovať do firiem kvôli cene. Tí, ktorí ho potom v tej firme vyfasujú, budú s ním jazdiť nevhodne (napr. po diaľniciach 150 km/h atď.) a potom budú nadávať napr. na vysokú spotrebu. Ak si ho kúpi súkromná osoba, tak to bude človek, ktorý uprednostní nižšie náklady pred výkonom. Niekto, kto jazdí defenzívne, občas vybehne na diaľnicu, väčšinou bude jazdiť v meste alebo po okreskách. Nechápem, prečo by takýto človek mal byť hneď blbec.
03.10.2012 | 11:12:51 | roman
| 193.87.174.*Reagovat
RE:
No proto, že když se obecně ví, že se NĚCO nepovedlo, a dotyčný si to přesto koupí v slepé víře, že to bude dobré, za nehorázné peníze, tak je prostě BLBEC.
Máme v práci praktiky HTP (roomster bez zadních sedaček)ježděno jenom po Praze a spotřeba lehce přes 7l/100 km.Některý maj najeto i přes 100 000 km a na žádným motoru se ještě nic nedělalo a spousta lodí s tímhle motorem ve fabiích jezděj do 6l/100km.Z toho plyne,že do města tenhle motor stačí.Pokud by se jezdily dálky a často po dálnici tak by to bylo o něčem jiným.Katalizátor se ve vyšších otáčkách dochlazuje přivstřikováním benzínu,proto to na dálnici tolik žere.
Přesně tak... Taky mám (i když malé) zkušenosti s HTP a kdo nechce lítat mimo město, tak HTP celkem stačí. Když se vyjede někam dál, tak to chce při předjíždění podřazovat i z kopce a spotřeba je větší než u mnohem silnějšího motoru. Je to prostě městský motor, víc nic.
Městské auto je např Š.Citigo,C1,P 107,H i10 apod,u takových aut je htp vhodný motor.Fabia kombi,Rapid,Roomster jsou větší auta a spíš rodinné auta a nikdo s nimy nebude jezdit jen po městě,takže dát do nich htp - naprosto nevhodný motor s vělkou spotřebou a zamaskovat to tvrzením,že to jsou městské auta je nehoráznost této automobilky a zároveň malá informovanost zákazníků.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Roomstera bych ještě zkousl, ale Fabie má do rodinného vozu velmi daleko. Relativně velký kufr ještě nedělá z malého auta rodinný vůz a Fabie je pořád v kategorii malých vozů, ať se to někomu líbí nebo ne. Vnitřní prostor je velmi stísněný. Nejvíce je to znát, když děti trošku odrostou, ale ještě musí mít dětskou sedačku. I menší rodiče si budou mlátit kolena o středový panel, či přístrojovku. A třetí dítě se sedačkou leda do toho velkého kufru :-D. Kam pak ale paštiky na dovolenou? A zejména starší Octavie na tom v tomto směru není o mnoho líp, jen ten kufr má obrovský.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Prečo by fábia nemohla plniť funkciu rodinného auta? Každý má iné nároky na priestor. Niekomu stačí aj malý hatchback a inému je malé aj kombi strednej triedy. My sme štyria a fábia nám bohato stačí.
03.10.2012 | 14:29:37 | roman
| 62.197.220.*Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Což o to, "dederónům" stačil jako rodinný vůz i trabant, polákům "maluch", taliánům "pětistovka" atd. Jenže jsou to pořád auta z kategorie malých vozů, které jenom suplují rodinný vůz z důvodů různých omezení, pro které se pak chlácholíme, že nám to vlastně stačí. A když už jsme naletěli sami, je potřeba přesvědčit i další, že to vlastně tak strašné není. Každý má právo svobodné volby. Proč bych si však dnes musel kupovat malý vůz (nemám na mysli úplně základní "holátko" dokonce bez radia) za cenu vozu střední třídy? Jenom proto, že je to Škoda? Do háje s patriotismem, vždyť je stejně dávno celá německá.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Za cenu mojej fabie by som si nekúpil žiadne auto nižšej strednej triedy (myslím samozrejme nové, nie ojazdené), a pri tom nemám "holátko". Nekupoval som ju kvôli patriotizmu, nemal by som problém si kúpiť aj iné auto, ale so škodovkami mám zatiaľ dobré skúsenosti, takže nemám dôvod meniť značku. A navyše potrebujem čo najkratšie auto kvôli každodennému pozdĺžnemu parkovaniu v Bratislave. Takže v mojom prípade nejde o chlácholenie, že takéto auto mi stačí. Ono mi naozaj stačí. Naozaj zatiaľ väčšie nepotrebujem. Ak deti vyrastú a nastanú priestorové problémy, potom pôjdem do väčšieho auta.
03.10.2012 | 16:08:04 | roman
| 62.197.220.*Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Nemusíš si kupovat nic,ale víc český auto neexistuje.Škoda je vyvinutá čechama v Čechách,většina dílu od dodavatelů z Čech a většinou smontovaná českejma rukama.Na rozdíl od korejskejch a PSA montontoven.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Hlavně že to vše stojí na platformě VW,a vše přebírá až po VW. Taková Fabie II má podvozek totožný s VW Polo a Seatem Ibizou,jen s tím že Seat a VW,mají už dávno novější.A ten má dostat Fabie III. Taková OCtavie co se má prodávat od roku 2013 nebo 2014 má mít novou technologii,ale opět s VW GOLF sedmé řady. A pak novinka Škoda Hero,jenž bude na platformě dnešního Tuaregu. Už jen novější Feldy 1.6,tak to byl motor z VW Polo. Takže podvozek,motory a další komponenty jsou prostě z VW. To že to auto skládá Čech,je pěkný ale nic to neznamená. Většina dílů,že je z Česka to v celku chápu. Je to prostě koncern,a základ auta nikdy nevymyslela samotná škodovka a ani sama o ničem nerozhoduje. Má na starosti určitou část procesu výroby atd,ale když VW řekne,že to tak nebude.Tak to tak prostě nebude,nebudou si sami sobě škodit.Takže budoucí generace škodovek budou opět ovlivněny protože Superb je dokonce lepší jako Passat,takže další generace bude menší a bude mít chudší interiér,aby zapadl více do koncernu a nevyčníval nad VW. Takže pravdu máte v tom,že jiná značka není více česká..ale pokud bude neustále omezovaná ve vývoji jinou značkou jiné Země, tak mě to moc České nepřipadá.Na druhou stranu díky jim za to,alespon z toho vznikla solidnější auta než dělala Škodovka sama.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Vravieva sa, že trafená hus zagága. Vidím, že husí je dosť. :D Musím však súhlasiť, Fabia je malé auto a malým ostane, aj keď do neho napracete celú rodinu (ak sa Vám to podarí). Nikto tu netvrdil, že je to zlé auto, ale malé auto. A to je rozdiel. Zlaté sedlo koňa zo somára neurobí.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Technologie podvozku ne..:) U té Octavie nemyslím tou novou technologii podvozek,ale má má mít motory z Golfu VII a další pak věci totožné s Golf VII,jako i technologie vypínání válců apod.A ještě by měla mít větší rozvor. Ovšem co jsem četl,tak bude dražší jako Octavie druhé generace díky všem těm inovacím.Osobně bych řekl,že u nás to bude opět nejdražší ale má nabídnout více prostoru ve své třídě,jako momentální Octavie.
Pane,jste zřejmě silně zdeorientovaný motorista.Nová technologie podvozku-snad né přímo kosmická?Cenu Oct. 3 nikdo nezná,ale trojková řada bude zřejmě již plnohodnotná střední třída a ta cena tomu odpovídající.Poz.technologie a konstrukce jsou opravdu odlišné pojmy.Pán bude zřejmě od zedníků.
04.10.2012 | 13:30:38 | Pavel Kovář
| 88.102.67.*Reagovat
RE: pojmy,dojmy
Však já jsem psal že Fabie má podvozek z Pola a Ibizy. U Octavie píši o nové technologii!Nikde u ní nezminuji přece podvozek.Tím mám na mysli že má mít stejné motory jako Golf VII a i stejnou technologii motorů s vypínáním válců. Nikde nepíši že má mít Octavie III novou technologii podvozku.Jestli to někde vidíte tak mě na to prosím upozorněte. Já psal pouze že Octavie má mít technologii s VW Golf VII o podvozku Octavie nebo její konstrukci nepadlo,ani slovo. Tak moc nechápu co je vás vede od slova nová technologie,že tím myslím podvozek.??:)
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Rodinné auto,to může být v případě čtyřčlenné rodiny co mají opravdu malé děti. Ale vyrazit třeba na hory v plném obsazení pěti dospělých,a k tomu využít zavazadlový prostor,tak už je na to auto až příliš. Nemluvě o cestě při plném obsazený,kde jde znát pak změna výkonu a i celkem dost spotřeba,třeba konkrétně u 1.2 TSI. Je to taková nákupní taška,protože vzadu to s tím místem navíc v plném obsazení není zrovna,nějak moc komfortní svezení. Celkově bych osobně škodovku přiřadil více hlavně tu Fábii k Seatu Ibize.Takové Polo nebo Golf je prostě někde jinde. S Ibizou jsem nějaký čas jezdil motor 1.2 mám dojem 12V už si nevzpomínám.Třeba Interiér Fábie jde více k VW,ale taková Ibiza z venku vypadá lépe a hlavně má lepší podvozek.Který tak neuskakuje na nerovnostech a dělá lepší dojem v zatáčkách,kde se tak nenaklání jako Fabka. Tyto dvě auta jsou technologicky,i dle parametrů totožná.Jen bych osobně asi volil spíše Seata,alespoň tak člověku nevadí,středový panel jenž u Fábie v celku dost omezuje koleno.A celkově se mě Ibiza líbí více,a je mě sympatičtější.Ovšem u některých zákazníků může hrát velkou roli zavazadlový prostor,který má Fabka asi o 15L větší..:D
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Už to tu zklouzává do diskutérký rozbředlosti.Malý děti ti zaberou víc místa než starší a to hlavně podélně díky dětskejm sedačkám,ale jinak je Fabia II jedno z nejprostornějších aut ve třídě a rozhodně jde využít jako rodinný auto a to hlavně kombi.Spousta českejch rodin jí má a nikdo si nestěžuje na to,že by se do toho nevešel a navíc pokud v tom autě většinu času jezdí jeden rodič do práce po městě nebo po okreskách je zbytečný mít větší auto,když je plně naložený dvakrát do roka a to jednou na hory a podruhý do chorvatska a na to i HTP bohatě stačí.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Pravda,,,na letnu dovolenku auto stací aj ked je to HTP.chorvatsko 1100 km vo dvojici klasika130 ako bezne auta.ale ta spotreba,,,,,asi ako 1.8benzin.samozrejme ze je tento motor urceny do mesta,ale posluzi raz v roku na vylet
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Proč pořád tady kdekdo tvrdí, že htp je dobrej motor do města??? Protože je na hov.o mimo město, tak je automaticky dobrej do města?? Jiná varianta není? Ale je: Je na hov.o jak do města, tak mimo město.
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Tak autosedačka zabere podélně více místa.Ale určitě je to pro ty děcka komfortnější,jako když si dozadu sednou tři chlapy do 180Cm co mají do 90Kg. V tom případě je to pak bohužel auto,pro čtyři lidi. Nemluvě pak třeba u Kombi,kde když člověk sklopí zadní sedačky,tak má sice více prostoru v kufru ale absolutně žádnou rovnou plochu. Takže taková Fabka II Kombi,je dle mě kombík je na design jinak prakticky k ničemu.Ovšem zase na druhou stranu,spadá do kategorie malých aut,a s tím ten prostor není až tak strašný. Ale určitě bych raději motor 1.4 16V.V práci mám 1.2 TSI jede v celku slušně,ale někdy je ta spotřeba při svižnější jízdě tak o 2-3 litry menší jako u obsahu 2.0 co má třeba 100Kw. Od spousty lidí jsem slyšel že se dá jezdit po městě do 6 litrů s 1.2 HTP.A když jsem se bavil s kolegou má 1.2 12V HTP tak po městě jezdí do 8 litrů což na auto,co má 47 KW mě to přijde v celku dost.Jinak jakákoliv recenze co čtu,všude píšou vyhnout se HTP a doporučují 1.4 16V nebo 1.4 TSI..a v práci jsme byla jedna HTP a po 150Tkm prošla výměnou celého motoru,takže na tom asi něco třeba bude.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Roomster
Bývalý majitel Roomstera
I já jsem měl tuto motorizaci ve výbavě Sport, nebyl jsem nespokojen, do plné palby mi zbývalo jen panoramatické okno a navigace, i motor byl celkem v poho, průměr 6,7/100km. Bez problémů celých 50.000 km, co jsem s ním najel, jen mi taky občas vynechal na 5st. kolem 90km/h.Pak se narodilo 3 dítě a všechny 3 dostat s autosedačkama dozadu byl nadlidský úkol. Ne že by se nevešly, ale zapnout jedno, pak druhé nastoupilo, zapnulo pás, nastoupilo 3 a zase stejně. I to by se dalo,i když v dešti to bylo adrenalin. No, pořídili jsme zafiru B, 2007 1.8 benzín a je klid. Spotřeba /kupodivu/ okolo 7,0 litrů, ač mne všichni varovali, že to žere i trávu u cesty. Takže prostor vzadu a menší kufr byly důvodem pro koupi většího vozu. Kdyby Room byl o 15 cm širší a o 20 delší, máme ho doteď.Někdo nezkousnul zadní dveře a okna? Ale děti je ocenily, viděly dobře ven. Že je auto ze dvou kusů? No a to ho dělá originálním. Ale co, Zafira taky vypadá jako lednička, ale je důležité, jak se jede uvnitř. Ale Multiplu bych si nekoupil...
22.10.2012 | 00:03:30 | laik | 193.179.170.* Reagovat
hnus..
no hnusnešia obluda je už len mulipla...
16.10.2012 | 18:41:42 | bandy | 176.61.218.* Reagovat
RE: hnus..
nikdo tě nenutí si to kupovat, tak nekritizuj. V recenzi jde především o kvalitu, ne o vzhled.
17.10.2012 | 10:03:28 | Karel | 195.113.207.* Reagovat
Nákup
Uvažuji o nákupu tohodle auta, nicméně zvažuju kde. Našel jsem novej průzkum kde to AAA solidně převálcovali.
www.sanep.cz/pruzkumy/autobazary-cr-publikovano-25-9-2012/
Kde nakupujete vy?
29.09.2012 | 11:36:48 | Matouš | 90.176.18.* Reagovat
RE: Nákup
Já jedno auto z AAA auto měl a bez problémů, potíže jsem neměl ani, když jsem tam jednu ojetinu prodával. Na netu je strašná spousta negativních recenzí na AAA, nevím, buď jsem měl štěstí, nebo na sobě trochu zapracovali. Současné auto mám od AutoESA, , konkrétně www.skodovky.cz z Černého Mostu, zánovní Roomster a naprostá spokojenost, líbil se mi jejich přístup, původně jsem si šel pro ojetou oktávii na Auto Jarov do ojetých vozů, ale přístup prodejců ojetin je otřesný, moc se se mnou nebavili, nelíbilo se mi tam. Takže moje zkušenost s oběma největšími bazary víc než dobrá.
29.09.2012 | 14:15:00 | Ondra | 83.208.173.* Reagovat
RE: Nákup
Mám právě tohoto Roomstera, jezdím s ním na chalupu, kupoval jsem v áčkách a spokojenost, nemají zase tolik nalítáno, ikdyž u servisovanýho auta na počtu km nezáleží..jen to chce zadní ztmavéná skla, jinak je to takový papamobil :-)
30.09.2012 | 10:53:03 | Lopez | 89.24.12.* Reagovat
Spokojenost
Mám Roomstera již jako druhou škodovku. Po Octavii I je to trochu rozdíl, ale finanční možnosti víc nedovolily. Mám r.v. 2008, motor 1.4 16V 63kW. Auto má najeto 150000 km a nikdy nemělo vážnou závadu - vlastně mělo jedinou. Při otevření dveří řidiče mi zamykal centrál. To bylo vyřešeno v servisu za 1200 Kč a tím to haslo. Jen jezdím, měním olej a leju benzín.
Maximálně mi vyhovuje variabilita sedadel vzadu, slušný kufr a nízká spotřeba. Když si nastavím přední sedačku na svoji postavu (180 cm), vzadu si stejně velký cestující natáhne nohy. Ta prostornost vzadu je úžasná.
Čili souhlasím s autorem recenze, je to auto, které se dá už pořídit za rozumné peníze a je to spolehlivý držák.
27.09.2012 | 19:07:10 | Ondra | 79.98.72.* Reagovat
Mám tento motor ve Fabii I a jezdím za 5,2 l v létě a za 5,8 l v zimě,zdá se mi to tedy dost velký rozdíl mezi fabii a Vašim roomsterem.A výkon v porovnání s mnoha jinými auty a motory se mi taky nezdá,že by to byl takový lenoch.Záleží též na zajetí,možná,že to Vaše není tak dobře zajeté jako moje.Ještě dodám,že jezdím většinou ve 2 lidech.
27.09.2012 | 15:14:59 | | 213.155.243.* Reagovat
RE:
Človíčku, opomenul jste při srovnávání motorizace Fabie a Roomstera porovnat i jejich karoserie. Roomster klade daleko větší odpor a bude určitě i těžší. Proto nikdy nedosáhne stejné spotřeby, jako menší a lehčí Fabie se stejným motorem a tudíž to automaticky neznamená, že je Roomster hůře zajetý. Jinak Vámi udávaná spotřeba je na hranici "EKO Rallye". realita je cca o litr až dva vyšší a dle nohy i více.
28.09.2012 | 17:18:18 | | 77.93.216.* Reagovat
RE:
Zas takový rozdíl to není,v hmotnosti to dělá necelých 100 kg a samozřejmě vím,že roomster je o něco vyšší.To se však na spotřebě nemusí tolik projevit.Několikrát jsem jel s Nissanem qashqai,který je ještě vyšší a hmotnostně má víc jak 200 kg navíc a s tímto autem majitel i já dokážeme jet v létě s 5,4 l spotřebou.Jinak žádnou ekorally nejezdím,jezdím na hraně rychlostních limitů,kdybych začal jezdit stylem ekorally,tak si myslím,že bych dokázal jet v létě do 5 l.Myslím,že to za kolik jakékoliv auto jezdí,záleží nejvýc na tom,jakou řidič má lehkou nebo naopak těžkou nohu!
28.09.2012 | 18:30:56 | | 213.155.243.* Reagovat
RE:
Jenomže Qashqai nemá dýchavičný motor z fobie a určitě má lepší součinitel odporu vzduchu než Roomster. A neplést si průměrnou spotřebu s okamžitou. Fobie jezdící na hranici limitů rychlosti jede za víc. Mám s touto motorizací služebně najeto přes sto tisíc km, něco o to vím. S lehkou nohou do šesti, ale stačí rychlejší rozjezdy nebo dálnice a pod sedm je to málokdy. A 100kg v autě mít a nemít je sakra rozdíl při tak slabém motoru a vysoké kastli.
28.09.2012 | 19:40:08 | | 188.175.53.* Reagovat
RE:
Pokud to máš jako služební tak benál neplatíš tudíš nehledíš na spotřebu jako někdo kdo si ho platí za svý.
29.09.2012 | 08:22:31 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Podle sebe soudím Tebe?
Ne každý jezdí se služebním vozem jako prase, stejně, jako si ne každý majitel kupuje auto jen z hlediska spotřeby, byť při dnešních cenách je pro některé toto nejdůležitější. Na dálnici je jízda za "pět a něco" při dodržení limitů nemožná, ve městě tomu není jinak.
29.09.2012 | 12:05:22 | | 188.175.53.* Reagovat
Jak jsem psal,jezdím a dodržuji rychlostní limity to např znamená na dálnici do 130 km/h a je to průměrná spotřeba to jest něco město,něco málo dálnice a nejvíc okresky kde jezdím do 100 km/h.Samozřejmě tady netvrdím,že kdybych ze 100 km najel 80 km po městě,tak nebudu jezdit za 5 a něco.
29.09.2012 | 14:59:29 | | 213.155.243.* Reagovat
RE:
Ještě bych poznamenal,že motor 1.4 16v je nejlepší benzínový motor,který se do tohoto auta nabízí.Nedovedu si představit to utrpení jezdit s tím paskvilem htp a spotřeba by musela být někde kolem 10 l a víc.
30.09.2012 | 11:33:49 | | 213.155.243.* Reagovat
RE:
A prečo hneď tak hanlivo, že htp je paskvil? Len preto, že je to pre teba nevhodný motor, keďže pravdepodobne jazdíš častejšie plne naložený a mimo mesta? V opačnom prípade htp niekomu môže v pohode stačiť.
30.09.2012 | 17:04:03 | roman | 62.197.220.* Reagovat
RE:
HTP motor může stačit tak jen důchodcům,kteří s autem vyjedou tak 5 x za rok na nákup,ti nebudoum řešit případně velkou spotřebu tohoto paskvilu,a to je hlavní problé,motor měl mít malou spotřebu,realita je však taková,že 2.0 l motory mají menší spotřebu.Jinak tento motor je konstrukčně velmi špatně navržen,mimochodem je zde olej náplň jen 2.5 l a velmi brzi se olej znehodnotí,za další - katalyzátor je blízko u svodu výfukového potrubí,což má za následek jeho přehřívání atd.Těch konstrukčních nedostatků je daleko víc,kdo chce vědět víc,jistě si to na netu vyhledá,jsou tam odborné hodnocení.Toto vše je jen proto,aby automobilka co nejvíc ušetřila a vůbec nehledí na zákazníky,co si to koupí.
30.09.2012 | 18:12:47 | | 213.155.243.* Reagovat
RE:
Mne stačí, a nie som ani zďaleka dôchodca. Jazdím s ním každý deň po meste, 5 krát do roka vybehnem väčšinou plne naložený na diaľnicu (sme 4- členná rodina). Spotreba v meste cca 6,3 litra. Pochybujem, že s dvojlitrom by som dosiahol menej (myslím v meste). Druhá vec je konštrukcia. O podpálených ventiloch, preskočenej reťazi atď viem, to sa konštruktéri veľmi nepochlapili. Ale posledný model by už mal byť v pohode (dúfam, ročník 2010). Podľa mňa ešte väčší "paskvil" čo sa týka výrobných chýb je tsi (problémy s rozvodmi). Nuž, škodováci nevedia robiť benzínové motory. Teraz som čítal článok, že problém s preskakovaním reťazí majú aj thp motory od PSA (BMW). Asi na každom motore sa nájde nejaká konštrukčná chyba. Takže si nemyslím, že by htp bol až taký paskvil.
30.09.2012 | 19:17:35 | roman | 62.197.220.* Reagovat
RE:
HTP se OPRAVDU nepovedl, už to konečně přiznal i sám koncern a pustil do světa seznam konstrukčních nedostatků tohoto motoru. Předtím dělal jakoby nic, teď už má holt náhradu (TSI) tak to může vytroubit: Lidi, kteří máte HTP, koupili jste si technický nepodarek a zmetek. je nám to líto, ale nejlíp uděláte, když si teď hned koupíte náš nový TSI. Co se nepovedlo na tomto motoru, se zase dozvíme až teprve, když budou mít něco lepšího.
30.09.2012 | 18:48:42 | | 89.102.163.* Reagovat
RE:
Co je nejhorší,tak HTP se bude dávat i do Rapida - cena 289 tis kč.Nadávat můžem jak chcem,ale pokud se najdou takový blbci,že dají tolik peněz za auto s tímhle motorem,tak jen kroutím nevěřícně hlavou.Tohle přece nebude auto do městského provozu jak to pořád tvrdí o fabii a že tam htp stačí.
30.09.2012 | 18:59:26 | | 213.155.243.* Reagovat
RE: Kríza chlapci,kríza... ak sa niekomu zdá, že
ceny NOVYCH áut aj o 50%... pri NEZMENENEJ kvalite dodávaných súčasti auta ...,tak je naj. čas na zobudenie sa zo sna.
Alebo nekupovať prvé 2-3 roky od začiatku výroby,alebo kupovať síce "nemoderné", ale auto vyrábané aspoň 5-7 rokov,kde sú už muchy zažehnané. Ale kupovať auto čisto na "spotrebu" je nezmysel,ked taká oprava motora po 100.000 km na A3 1,8 tfsi/?, pardon, ak komolím názov/, vyjde na 170-000 KČ, v DE cenách.
Mimochodom, na pumpe v DE som včera čítal nejaký časopis, kde podľa hodnotenia NEMECKEJ organ. pre kvalitu bola P 407 SPOĽAHLIVEJŠIA ako Toyota Avensis v kat. do 3 rokov,v kat. 4-7 bola P 407 skoro posledná...:))
Na posledných miestach bol tuším Passat, Lagúna, a ani X5 v kat. SUV nedopadla nijako slávne..., predposledná?., tak nejako.
30.09.2012 | 20:42:09 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Kríza chlapci,kríza... ak sa niekomu zdá, že
Lubo, to je relativní. Třeba kolíňata byla nejlepší z první série, po 7 rokoch už je dalšími "úpravami" dojebali. Tuto novou verzi bych už nechtěl. A taková stará C3 kterou vyráběli mnoho roků, stála za houby po celou dobu výroby a mouchy které měla, nikdy nevychytali. Je to prostě o tom, jak se který typ povede.
30.09.2012 | 20:48:03 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Kríza chlapci,kríza... ak sa niekomu zdá, že
100% súhlas, presne ako píšeš, záleží,ako sa auto vydarí,ale určite je lepšie nekupovať novinku,len aby som si za VLASTNE peniaze zamachroval na pol roka...., radšej počkať, ako sa vyfarbí model o ktorý mám záujem.
Voľakedy som mal na muške Primeru,lebo som bol s oboma neskutočne spokokný,92 a 95-6, tú druhú mi v 99 šľohli a ja som už pásol po NOVEJ Primere.
No,ale stačilo zopár návštev servisu, popýtať sa na referencie u majiteľov, 2 x som sa previezol a už to nebolo ono,ani 1,8, tá sa nakoniec ukázala ako poruchová,a ani 2.0 už nebol úplne taký,ako som ho poznal predtým.
No a Nissan a diesel....to nešlo nikdy k sebe. Tak som radšej preskočil opäť k Peugeotu, o ktorom zaručene viem,že v diesloch je stále v absolútnej špičke./ 2x405 TD, 1x306 1,9 D/, vždy cca 2-3 ročné autá, takže neboli zničené zlým zaobchádzaním.
Ale naozaj treba vyberať a najmä sa pýtať mechanikov...,to je základ.
01.10.2012 | 17:41:00 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE:
Myslím si, že rapidy s htp sa budú kupovať do firiem kvôli cene. Tí, ktorí ho potom v tej firme vyfasujú, budú s ním jazdiť nevhodne (napr. po diaľniciach 150 km/h atď.) a potom budú nadávať napr. na vysokú spotrebu. Ak si ho kúpi súkromná osoba, tak to bude človek, ktorý uprednostní nižšie náklady pred výkonom. Niekto, kto jazdí defenzívne, občas vybehne na diaľnicu, väčšinou bude jazdiť v meste alebo po okreskách. Nechápem, prečo by takýto človek mal byť hneď blbec.
03.10.2012 | 11:12:51 | roman | 193.87.174.* Reagovat
RE:
No proto, že když se obecně ví, že se NĚCO nepovedlo, a dotyčný si to přesto koupí v slepé víře, že to bude dobré, za nehorázné peníze, tak je prostě BLBEC.
04.10.2012 | 20:56:11 | | 89.102.163.* Reagovat
RE:
Máme v práci praktiky HTP (roomster bez zadních sedaček)ježděno jenom po Praze a spotřeba lehce přes 7l/100 km.Některý maj najeto i přes 100 000 km a na žádným motoru se ještě nic nedělalo a spousta lodí s tímhle motorem ve fabiích jezděj do 6l/100km.Z toho plyne,že do města tenhle motor stačí.Pokud by se jezdily dálky a často po dálnici tak by to bylo o něčem jiným.Katalizátor se ve vyšších otáčkách dochlazuje přivstřikováním benzínu,proto to na dálnici tolik žere.
01.10.2012 | 08:55:19 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE:
Přesně tak... Taky mám (i když malé) zkušenosti s HTP a kdo nechce lítat mimo město, tak HTP celkem stačí. Když se vyjede někam dál, tak to chce při předjíždění podřazovat i z kopce a spotřeba je větší než u mnohem silnějšího motoru. Je to prostě městský motor, víc nic.
02.10.2012 | 15:24:59 | Vašek | 195.113.207.* Reagovat
RE:
Městské auto je např Š.Citigo,C1,P 107,H i10 apod,u takových aut je htp vhodný motor.Fabia kombi,Rapid,Roomster jsou větší auta a spíš rodinné auta a nikdo s nimy nebude jezdit jen po městě,takže dát do nich htp - naprosto nevhodný motor s vělkou spotřebou a zamaskovat to tvrzením,že to jsou městské auta je nehoráznost této automobilky a zároveň malá informovanost zákazníků.
03.10.2012 | 09:55:54 | | 213.155.243.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Roomstera bych ještě zkousl, ale Fabie má do rodinného vozu velmi daleko. Relativně velký kufr ještě nedělá z malého auta rodinný vůz a Fabie je pořád v kategorii malých vozů, ať se to někomu líbí nebo ne. Vnitřní prostor je velmi stísněný. Nejvíce je to znát, když děti trošku odrostou, ale ještě musí mít dětskou sedačku. I menší rodiče si budou mlátit kolena o středový panel, či přístrojovku. A třetí dítě se sedačkou leda do toho velkého kufru :-D. Kam pak ale paštiky na dovolenou? A zejména starší Octavie na tom v tomto směru není o mnoho líp, jen ten kufr má obrovský.
03.10.2012 | 12:24:56 | | 84.42.241.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Prečo by fábia nemohla plniť funkciu rodinného auta? Každý má iné nároky na priestor. Niekomu stačí aj malý hatchback a inému je malé aj kombi strednej triedy. My sme štyria a fábia nám bohato stačí.
03.10.2012 | 14:29:37 | roman | 62.197.220.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Což o to, "dederónům" stačil jako rodinný vůz i trabant, polákům "maluch", taliánům "pětistovka" atd. Jenže jsou to pořád auta z kategorie malých vozů, které jenom suplují rodinný vůz z důvodů různých omezení, pro které se pak chlácholíme, že nám to vlastně stačí. A když už jsme naletěli sami, je potřeba přesvědčit i další, že to vlastně tak strašné není. Každý má právo svobodné volby. Proč bych si však dnes musel kupovat malý vůz (nemám na mysli úplně základní "holátko" dokonce bez radia) za cenu vozu střední třídy? Jenom proto, že je to Škoda? Do háje s patriotismem, vždyť je stejně dávno celá německá.
03.10.2012 | 15:04:11 | | 188.175.53.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Za cenu mojej fabie by som si nekúpil žiadne auto nižšej strednej triedy (myslím samozrejme nové, nie ojazdené), a pri tom nemám "holátko". Nekupoval som ju kvôli patriotizmu, nemal by som problém si kúpiť aj iné auto, ale so škodovkami mám zatiaľ dobré skúsenosti, takže nemám dôvod meniť značku. A navyše potrebujem čo najkratšie auto kvôli každodennému pozdĺžnemu parkovaniu v Bratislave. Takže v mojom prípade nejde o chlácholenie, že takéto auto mi stačí. Ono mi naozaj stačí. Naozaj zatiaľ väčšie nepotrebujem. Ak deti vyrastú a nastanú priestorové problémy, potom pôjdem do väčšieho auta.
03.10.2012 | 16:08:04 | roman | 62.197.220.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Nemusíš si kupovat nic,ale víc český auto neexistuje.Škoda je vyvinutá čechama v Čechách,většina dílu od dodavatelů z Čech a většinou smontovaná českejma rukama.Na rozdíl od korejskejch a PSA montontoven.
03.10.2012 | 18:56:57 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Hlavně že to vše stojí na platformě VW,a vše přebírá až po VW.
Taková Fabie II má podvozek totožný s VW Polo a Seatem Ibizou,jen s tím že Seat a VW,mají už dávno novější.A ten má dostat Fabie III.
Taková OCtavie co se má prodávat od roku 2013 nebo 2014 má mít novou technologii,ale opět s VW GOLF sedmé řady.
A pak novinka Škoda Hero,jenž bude na platformě dnešního Tuaregu.
Už jen novější Feldy 1.6,tak to byl motor z VW Polo.
Takže podvozek,motory a další komponenty jsou prostě z VW.
To že to auto skládá Čech,je pěkný ale nic to neznamená.
Většina dílů,že je z Česka to v celku chápu.
Je to prostě koncern,a základ auta nikdy nevymyslela samotná škodovka a ani sama o ničem nerozhoduje.
Má na starosti určitou část procesu výroby atd,ale když VW řekne,že to tak nebude.Tak to tak prostě nebude,nebudou si sami sobě škodit.Takže budoucí generace škodovek budou opět ovlivněny protože Superb je dokonce lepší jako Passat,takže další generace bude menší a bude mít chudší interiér,aby zapadl více do koncernu a nevyčníval nad VW.
Takže pravdu máte v tom,že jiná značka není více česká..ale pokud bude neustále omezovaná ve vývoji jinou značkou jiné Země, tak mě to moc České nepřipadá.Na druhou stranu díky jim za to,alespon z toho vznikla solidnější auta než dělala Škodovka sama.
03.10.2012 | 21:34:02 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Novou technologii podvozku ?To jako že se bude jinak vyrábět ?Řekl bych raději nová konstrukce podvozku.
04.10.2012 | 03:34:50 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Vravieva sa, že trafená hus zagága. Vidím, že husí je dosť. :D Musím však súhlasiť, Fabia je malé auto a malým ostane, aj keď do neho napracete celú rodinu (ak sa Vám to podarí). Nikto tu netvrdil, že je to zlé auto, ale malé auto. A to je rozdiel. Zlaté sedlo koňa zo somára neurobí.
04.10.2012 | 07:39:23 | F. | 77.93.216.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Technologie podvozku ne..:)
U té Octavie nemyslím tou novou technologii podvozek,ale má má mít motory z Golfu VII a další pak věci totožné s Golf VII,jako i technologie vypínání válců apod.A ještě by měla mít větší rozvor.
Ovšem co jsem četl,tak bude dražší jako Octavie druhé generace díky všem těm inovacím.Osobně bych řekl,že u nás to bude opět nejdražší ale má nabídnout více prostoru ve své třídě,jako momentální Octavie.
04.10.2012 | 12:58:07 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
pojmy,dojmy
Pane,jste zřejmě silně zdeorientovaný motorista.Nová technologie podvozku-snad né přímo kosmická?Cenu Oct. 3 nikdo nezná,ale trojková řada bude zřejmě již plnohodnotná střední třída a ta cena tomu odpovídající.Poz.technologie a konstrukce jsou opravdu odlišné pojmy.Pán bude zřejmě od zedníků.
04.10.2012 | 13:30:38 | Pavel Kovář | 88.102.67.* Reagovat
RE: pojmy,dojmy
Však já jsem psal že Fabie má podvozek z Pola a Ibizy.
U Octavie píši o nové technologii!Nikde u ní nezminuji přece podvozek.Tím mám na mysli že má mít stejné motory jako Golf VII a i stejnou technologii motorů s vypínáním válců.
Nikde nepíši že má mít Octavie III novou technologii podvozku.Jestli to někde vidíte tak mě na to prosím upozorněte.
Já psal pouze že Octavie má mít technologii s VW Golf VII o podvozku Octavie nebo její konstrukci nepadlo,ani slovo.
Tak moc nechápu co je vás vede od slova nová technologie,že tím myslím podvozek.??:)
04.10.2012 | 13:45:25 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Rodinné auto,to může být v případě čtyřčlenné rodiny co mají opravdu malé děti.
Ale vyrazit třeba na hory v plném obsazení pěti dospělých,a k tomu využít zavazadlový prostor,tak už je na to auto až příliš.
Nemluvě o cestě při plném obsazený,kde jde znát pak změna výkonu a i celkem dost spotřeba,třeba konkrétně u 1.2 TSI.
Je to taková nákupní taška,protože vzadu to s tím místem navíc v plném obsazení není zrovna,nějak moc komfortní svezení.
Celkově bych osobně škodovku přiřadil více hlavně tu Fábii k Seatu Ibize.Takové Polo nebo Golf je prostě někde jinde.
S Ibizou jsem nějaký čas jezdil motor 1.2 mám dojem 12V už si nevzpomínám.Třeba Interiér Fábie jde více k VW,ale taková Ibiza z venku vypadá lépe a hlavně má lepší podvozek.Který tak neuskakuje na nerovnostech a dělá lepší dojem v zatáčkách,kde se tak nenaklání jako Fabka. Tyto dvě auta jsou technologicky,i dle parametrů totožná.Jen bych osobně asi volil spíše Seata,alespoň tak člověku nevadí,středový panel jenž u Fábie v celku dost omezuje koleno.A celkově se mě Ibiza líbí více,a je mě sympatičtější.Ovšem u některých zákazníků může hrát velkou roli zavazadlový prostor,který má Fabka asi o 15L větší..:D
04.10.2012 | 13:36:44 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Už to tu zklouzává do diskutérký rozbředlosti.Malý děti ti zaberou víc místa než starší a to hlavně podélně díky dětskejm sedačkám,ale jinak je Fabia II jedno z nejprostornějších aut ve třídě a rozhodně jde využít jako rodinný auto a to hlavně kombi.Spousta českejch rodin jí má a nikdo si nestěžuje na to,že by se do toho nevešel a navíc pokud v tom autě většinu času jezdí jeden rodič do práce po městě nebo po okreskách je zbytečný mít větší auto,když je plně naložený dvakrát do roka a to jednou na hory a podruhý do chorvatska a na to i HTP bohatě stačí.
04.10.2012 | 18:34:34 | Jirka | 93.99.128.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Ano do Chorvatska nebo na hory htp stačí,pokud ovšem bude stačit vaše peněženka při placení benzínu !
05.10.2012 | 10:03:13 | | 213.155.243.* Reagovat
RE: "Co to meleš ?"
Vždyť HatáTitlá Power prý jezdí plně naložený a v pěti lidech po dálnici do 6L při dodržení limitů :-))).
05.10.2012 | 11:26:19 | Kolemjdoucí | 188.175.53.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Pravda,,,na letnu dovolenku auto stací aj ked je to HTP.chorvatsko 1100 km vo dvojici klasika130 ako bezne auta.ale ta spotreba,,,,,asi ako 1.8benzin.samozrejme ze je tento motor urceny do mesta,ale posluzi raz v roku na vylet
05.10.2012 | 14:57:44 | dante | 31.3.57.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Proč pořád tady kdekdo tvrdí, že htp je dobrej motor do města??? Protože je na hov.o mimo město, tak je automaticky dobrej do města?? Jiná varianta není? Ale je: Je na hov.o jak do města, tak mimo město.
05.10.2012 | 18:48:14 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Fabie rodinný vůz? To nemůže být myšleno vážně.
Tak autosedačka zabere podélně více místa.Ale určitě je to pro ty děcka komfortnější,jako když si dozadu sednou tři chlapy do 180Cm co mají do 90Kg.
V tom případě je to pak bohužel auto,pro čtyři lidi.
Nemluvě pak třeba u Kombi,kde když člověk sklopí zadní sedačky,tak má sice více prostoru v kufru ale absolutně žádnou rovnou plochu.
Takže taková Fabka II Kombi,je dle mě kombík je na design jinak prakticky k ničemu.Ovšem zase na druhou stranu,spadá do kategorie malých aut,a s tím ten prostor není až tak strašný.
Ale určitě bych raději motor 1.4 16V.V práci mám 1.2 TSI jede v celku slušně,ale někdy je ta spotřeba při svižnější jízdě tak o 2-3 litry menší jako u obsahu 2.0 co má třeba 100Kw.
Od spousty lidí jsem slyšel že se dá jezdit po městě do 6 litrů s 1.2 HTP.A když jsem se bavil s kolegou má 1.2 12V HTP tak po městě jezdí do 8 litrů což na auto,co má 47 KW mě to přijde v celku dost.Jinak jakákoliv recenze co čtu,všude píšou vyhnout se HTP a doporučují 1.4 16V nebo 1.4 TSI..a v práci jsme byla jedna HTP a po 150Tkm prošla výměnou celého motoru,takže na tom asi něco třeba bude.
05.10.2012 | 13:05:11 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat