Rok výroby:2007Typ motoru:1,4Stav km při koupi:10 000 kmStav km nyní:11 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:9. 7. 2007
Vůz, který jsem měl na víkend k dispozici, byl zánovní, bez závad.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Využil jsem nabídky prodejce a během jednoho červnového víkendu otestoval Roomstera. Vzhledově budí auto rozporné pocity, design je velmi specifický - buď se líbí, nebo ne. Vnitřní řešení je slušné, variabilita zadních sedaček a kufru je velmi dobrá, plusem je možnost odstranit střední díl a mít 2+2, přičemž prostor zadních cestujících je královský.
Pohodlí a ergonomie odpovídají současnému škodováckému standardu, auto má některé příjemné vychytávky, jako např. krátký blinkr (při lehkém pohybu páčky směrovek, ne přes aretaci, tyto jen několikrát zablikají), ale i mínusy - např. zvedající se spodní hrana předních oken neumožňuje klasické "odložení" levé ruky řidiče. Výbava obsahovala mj. i pal. počítač a manuální klimatizaci.
Motor: jedna čtyřka nenabízí potřebnou dynamiku (obsazený vůz už vůbec ne), motor je při vytáčení dosti slyšet. K podvozku nemám výhrady, odpovídá charakteru vozu, brzdy jsou dostatečné. Spotřebu při běžné nespořivé jízdě mi spočítal palubní počítač mezi 8 - 9 litry (kombinace dálnice, město, okresky, pomalá spanilá jízda).
Spolehlivost ani provozní náklady nemohu hodnotit, vůz jsem měl jen krátce.
Shrnutí:
Auto mne osobně nepřesvědčilo (vzhledem ani výkony), ale zajisté bude pro určitou skupinu zajímavou volbou.
Jasně, nepochválit co nevyzkouším, to máte recht. Dobré auto, dobrý motor, pohodové cestování. Silniční rychlostní limity plní v naprosté pohodě. Zajetý motor si bere okolo 6,5l. Po 7 tis. klesá pod 6,5l. V táhlejších kopcích pátý převodový stupeň opravdu ztrácí, ale podřadit snad není problém. Mimo jiné, ten kdo napsal tu to recenzi je amatér - je zde nepopsáno spoustu funkčních celků, které jsou vymakané a odzkoušené např. zadní náprava z Octavie I. atd.
škodovka je známa, že neumí vyrobit, pořádný motor, který by jel ! Pokud si připlatí za pořádný motor, asi tdi, tak cena je tak vysoká, že za tyto peníze si rozumný člověk koupí o třídu větší a vybavenější, spolehlivější a hlavně bezpečnější vůz. Skvosty z MB si může koupit opravdu bohatý člověk co neví co s penězi
Musím zareagovať ohľadom dizajnu. Škodovka mala behom rokov pekné autá, ako bola na svoju dobu Š1000, aj Fávo na svoju dobu bolo pekné ( aj keď za to môžu vďačiť Bertonemu), aj Felda sa vcelku podarila a Fábia prvej generácie tiež ujde, ale Fábia II a Roomster, to je skôr zlý vtip a nie dizajn. Sú to v dnešnej dobe asi najškaredšie autá vyrábané v EU. Akoby sa automobilka snažila predaje skôr znižovať ako zvyšovať. Nechápem, proste strach a hrôza.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Roomster
Jasně, nepochválit co nevyzkouším, to máte recht.
Dobré auto, dobrý motor, pohodové cestování. Silniční rychlostní limity plní v naprosté pohodě. Zajetý motor si bere okolo 6,5l. Po 7 tis. klesá pod 6,5l. V táhlejších kopcích pátý převodový stupeň opravdu ztrácí, ale podřadit snad není problém.
Mimo jiné, ten kdo napsal tu to recenzi je amatér - je zde nepopsáno spoustu funkčních celků, které jsou vymakané a odzkoušené např. zadní náprava z Octavie I. atd.
08.02.2013 | 10:42:21 | 1.4 - 16V 63kw | 193.86.226.* Reagovat
škoda
škodovka je známa, že neumí vyrobit, pořádný motor, který by jel ! Pokud si připlatí za pořádný motor, asi tdi, tak cena je tak vysoká, že za tyto peníze si rozumný člověk koupí o třídu větší a vybavenější, spolehlivější a hlavně bezpečnější vůz. Skvosty z MB si může koupit opravdu bohatý člověk co neví co s penězi
10.03.2009 | 20:29:22 | kraken Reagovat
to Drs
Souhlasim s tebou i s recenzentem.Je to liny a predrazeny smejd !!!
10.03.2009 | 19:47:07 | jamieson Reagovat
dizajn
Musím zareagovať ohľadom dizajnu. Škodovka mala behom rokov pekné autá, ako bola na svoju dobu Š1000, aj Fávo na svoju dobu bolo pekné ( aj keď za to môžu vďačiť Bertonemu), aj Felda sa vcelku podarila a Fábia prvej generácie tiež ujde, ale Fábia II a Roomster, to je skôr zlý vtip a nie dizajn. Sú to v dnešnej dobe asi najškaredšie autá vyrábané v EU. Akoby sa automobilka snažila predaje skôr znižovať ako zvyšovať. Nechápem, proste strach a hrôza.
17.10.2007 | 13:58:33 | Svoro Reagovat
Já se nevím rozhodnout, jestli je designově ošklivější tohle, nebo nová Fábka.
11.07.2007 | 22:48:02 | Reagovat
Ne
Nebrat,nebrat!!!!!
10.07.2007 | 19:53:25 | mick Reagovat
Jak nepojede? Veď na týchto stránkach stále niekto tvrdí, že mu to stačí. Tak asi pojede.
10.07.2007 | 16:19:14 | Petrík Reagovat
S HTP to nepojede. To je spíš maketa auta. Oni nemají rozum.
09.07.2007 | 21:02:58 | Drs Reagovat
Mělo to co dělat s 1.4 63kw???Co to bude dělat s HTP?,
09.07.2007 | 13:44:29 | Reagovat