Rok výroby:2009Typ motoru:1.4 16 V 63 kwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:7 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:6.9 l/100 kmVloženo:20. 12. 2009
Propadlý konektor AUX (od novoty). Motor v rychlosti mezi 80 - 100 km/h občas vynechá, jako by najednou ztratil přívod paliva. Zatím jsem to neřešil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor je na tak těžké auto slabý. Spotřeba je extremně závislá na jízdním stylu. Odhlučnění je dle mého názoru pod průměrem třídy. Podvozek je celkově tvrdší, což mi nevyhovuje. Na druhou stranu jízdní vlastnosti auta jsou velmi dobré, a to jak ve vyšších rychlostech, tak v zatáčkách. Interiér je velmi prostorný, posez, prostor a výhled na zadních sedadlech je výborný. Na druhou stranu je interiér až moc plastový a v mrazech lehce vrzá panel autorádia. Za dané peníze existují lepší i horší auta. Lituji, že jsem si nekoupil Hyundai I30 CW. Roomster je auto pro rodiny s malými dětmi, určené ke klidné jízdě. Možnosti přepravy zavazedl jsou však v porovnání s kombikem horší.
Pokud si kupujete rooma,musíte mít jasno co od vozu budete očekávat.Doporučuji se velkým obloukem vyhnout motorizaci 1,2HTP,je to utrpeníi pro takového kliďase jako jsem já.Room není a nikdy nebude závoďák i když dobře vede stopu,je určen především na odvoz většin přepravitelných věcí,ne však příliš dlouhých.Chybu nemá řešení zadních sedadel.Pro normální ježdění doporučuji motorizaci 1,4 16V,klima a namontování ochranných lišt,včetně prahových.Na kvalitě motorového oleje nešetřete,motor se odmění výdrží a výkonem
caute.ja som kupil roomster 1.4 16v vo febuari tochto roku a som spokojny.bol to dvoj rocne auto vybava sport najazdene 21155km a teraz mam 37600km cena bola 8000eur a este je v zaruke co sa tyka motoru je pravda ze nalozeny hlavne kopcoch straca dych.v mojom pripade je to par krat do roka takze mi to nevadi.spotreba je priemerne taka jak sa pise,ale ja som dokazal ist z bratislavi do wiedne po dialnici za 4.8l na 100km pri 80-90km/h pravdaze sam a bez zataze.zato meste v zacpe palubny pocitac ukazal 10 l na 100km moj priemer je 5.5-6.5 l 100km.vytknut sa da hoci co keby som chcel.to sa da vsak na kazdom aute.na moje lezerne jazdenie a potrebu to vihovuje.je sice pravda ze dizlove motori som nemal takze nemozem porovnavat.
cauko.na tvojej reakcii som sa pobavil.tych 80km za hod.bolo preto ze nemalo vyznam predbiehat tyrak. taka bola husta doprava.chcel som zdoraznit ze na dialnici s takou rychlostou za taku spotrebu.ked som siel po dialnici 2 dospely a plne nalozenym kufrom v 120km hod.spotreba bola 6,5l.spotreba u kazdeho auta zalezi na tom jakej dopravnej situacii si a na style jazdy.
Osmdesátka na dálnici je docela k zamyšlení. Ve většině států je to minimální povolená rychlost, a když pomineme, že dálnice je víc než rychlostní komunikace, potom nechápu člověka, který se zde "řítí" 80. Zpravidla potom brzdí ostatní, když např. začne předjíždět ten zmíněný kamion. Někdy je lepší jet raději víc než 130, v zájmu plynulosti, než 80. Myslím, že to je rychlost na okresky, ne na dálnice.
Pravdou je to že ne vždy provoz dovolí jet tolik kolik ukazuje značení což mě nepřijde nějak překvapující pak stačí hustý provoz jak zmínil a člověk nemůže nebo opravdu nemá smysl to někam hnát a někama se proplétat.
Nebo nechce když nemusí a tím pádem nemusí nikoho ani brzdit ale přijde mě tohle zcela zbytečné až podivné rozebírat :D :D takovou situaci která může být kdoví jaká když tam nikdo z nás nebyl.
Kolikrát mě taky udivuje že na 80 jede dav aut a jede se sotva 70 ale nemám zapotřebí někde kličkovat abych jel o 20Km rychleji v tomto případě pak chápu proč jel 80.
Na naše dalnice je 80km rychlost až kam. na slovensku jsou podstatně dal,tam takovou panelku nemají. Pravda je ale ta že hnát rooma nad 130 je zbytečné, taky ho mám,Akorád řve v otáčkách a žere i trávu u cesty. jezdím s kamionem po evropě a ze zkušeností vím že spěchám proto abych čekal.A těch 10min. co si nadeženu rychlou jízdou nemá smysl.Jezdím tak 90 až 110 a stejně před dědinou,nebo na omezení se setkám s těma co mají na spěch. tak kam ten kvalt.
No, jo to je pravda, druhá pravda je, že jsme je tam postavili Slovákům z našich peněz (hlavně za Hnusáka)v rámci "idustrializace" zaostalého regionu, populace třetinová, ale příjmů ze státního rozpočtu, který se navíc tvořil hlavně v Čechách a na Moravě polovina....
Motor 1,4 16V oholený emisními normami na pouhých 63kW je pro klidnější cestování beze spěchu. Spotřeba je odvislá podle stylu jízdy a tato motorizace může nabídnout 6 l/100 km, ale také přes 9 l/100 km. Neřešil bych kvality motoru nejméně do 20000 km než si tzv. sedne. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že motor se 7000 km byl líný a žravý a ten samý ve 23000 km úžasně tahal a spotřeba se velmi snížila.
Jestli je roomster 1,4 16V na daný motor moc těžký, pak si neumím představit roomster v HTP. Pak je asi jedinou cestou dieselový motor. Závislost spotřeby na jízdním stylu je problém většiny aut, u škodovek je však extrémní. Bohužel to platí i u nových TSI motorů. Takže jako odmítači dieselů mi nemá škoda co nabídnout.
Komentáře uživatelů k recenzi Škoda Roomster
Poznatky k Roomsteru
Pokud si kupujete rooma,musíte mít jasno co od vozu budete očekávat.Doporučuji se velkým obloukem vyhnout motorizaci 1,2HTP,je to utrpeníi pro takového kliďase jako jsem já.Room není a nikdy nebude závoďák i když dobře vede stopu,je určen především na odvoz většin přepravitelných věcí,ne však příliš dlouhých.Chybu nemá řešení zadních sedadel.Pro normální ježdění doporučuji motorizaci 1,4 16V,klima a namontování ochranných lišt,včetně prahových.Na kvalitě motorového oleje nešetřete,motor se odmění výdrží a výkonem
11.05.2012 | 20:43:03 | parez | 89.235.22.* Reagovat
motor 1.4 16v
caute.ja som kupil roomster 1.4 16v vo febuari tochto roku a som spokojny.bol to dvoj rocne auto vybava sport najazdene 21155km a teraz mam 37600km cena bola 8000eur a este je v zaruke co sa tyka motoru je pravda ze nalozeny hlavne kopcoch straca dych.v mojom pripade je to par krat do roka takze mi to nevadi.spotreba je priemerne taka jak sa pise,ale ja som dokazal ist z bratislavi do wiedne po dialnici za 4.8l na 100km pri 80-90km/h pravdaze sam a bez zataze.zato meste v zacpe palubny pocitac ukazal 10 l na 100km moj priemer je 5.5-6.5 l 100km.vytknut sa da hoci co keby som chcel.to sa da vsak na kazdom aute.na moje lezerne jazdenie a potrebu to vihovuje.je sice pravda ze dizlove motori som nemal takze nemozem porovnavat.
15.11.2011 | 01:10:54 | marcel | 95.105.175.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
Další co jezdí po dálnici 80, a potom se chlubí spotřebou. Panebože!
11.05.2012 | 21:16:55 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
cauko.na tvojej reakcii som sa pobavil.tych 80km za hod.bolo preto ze nemalo vyznam predbiehat tyrak. taka bola husta doprava.chcel som zdoraznit ze na dialnici s takou rychlostou za taku spotrebu.ked som siel po dialnici 2 dospely a plne nalozenym kufrom v 120km hod.spotreba bola 6,5l.spotreba u kazdeho auta zalezi na tom jakej dopravnej situacii si a na style jazdy.
20.05.2012 | 20:28:19 | marcel | 95.105.144.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
Panebože, tady se píše o autě a ty řešíš nějakou osmdesátku na dálnici. Tvoje starosti bych chtěl mít.
28.10.2015 | 22:04:01 | | 91.225.86.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
Osmdesátka na dálnici je docela k zamyšlení. Ve většině států je to minimální povolená rychlost, a když pomineme, že dálnice je víc než rychlostní komunikace, potom nechápu člověka, který se zde "řítí" 80. Zpravidla potom brzdí ostatní, když např. začne předjíždět ten zmíněný kamion. Někdy je lepší jet raději víc než 130, v zájmu plynulosti, než 80. Myslím, že to je rychlost na okresky, ne na dálnice.
28.10.2015 | 23:38:28 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
Pravdou je to že ne vždy provoz dovolí jet tolik kolik ukazuje značení což mě nepřijde nějak překvapující pak stačí hustý provoz jak zmínil a člověk nemůže nebo opravdu nemá smysl to někam hnát a někama se proplétat.
Nebo nechce když nemusí a tím pádem nemusí nikoho ani brzdit ale přijde mě tohle zcela zbytečné až podivné rozebírat :D :D takovou situaci která může být kdoví jaká když tam nikdo z nás nebyl.
Kolikrát mě taky udivuje že na 80 jede dav aut a jede se sotva 70 ale nemám zapotřebí někde kličkovat abych jel o 20Km rychleji v tomto případě pak chápu proč jel 80.
29.10.2015 | 00:21:12 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
Na naše dalnice je 80km rychlost až kam. na slovensku jsou podstatně dal,tam takovou panelku nemají. Pravda je ale ta že hnát rooma nad 130 je zbytečné, taky ho mám,Akorád řve v otáčkách a žere i trávu u cesty. jezdím s kamionem po evropě a ze zkušeností vím že spěchám proto abych čekal.A těch 10min. co si nadeženu rychlou jízdou nemá smysl.Jezdím tak 90 až 110 a stejně před dědinou,nebo na omezení se setkám s těma co mají na spěch. tak kam ten kvalt.
08.03.2016 | 19:01:45 | kikineek | 62.240.165.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
No, jo to je pravda, druhá pravda je, že jsme je tam postavili Slovákům z našich peněz (hlavně za Hnusáka)v rámci "idustrializace" zaostalého regionu, populace třetinová, ale příjmů ze státního rozpočtu, který se navíc tvořil hlavně v Čechách a na Moravě polovina....
09.03.2016 | 07:29:04 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
No jo, ked to hovorí miestny guru a przniteľ Renaultu Dacia veľký Vašek.., tak to musí byť pravda...:)
09.03.2016 | 16:58:51 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
Chceš snad tvrdit, že je to jinak ? Já rencka neprznil, rendly przní svoje řidiče...
10.03.2016 | 09:56:28 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: motor 1.4 16v
Ale u nás je to také minimální rychlost..........., nebo se pletu?
09.03.2016 | 07:30:03 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
Motor 1,4 16V
Motor 1,4 16V oholený emisními normami na pouhých 63kW je pro klidnější cestování beze spěchu. Spotřeba je odvislá podle stylu jízdy a tato motorizace může nabídnout 6 l/100 km, ale také přes 9 l/100 km. Neřešil bych kvality motoru nejméně do 20000 km než si tzv. sedne. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že motor se 7000 km byl líný a žravý a ten samý ve 23000 km úžasně tahal a spotřeba se velmi snížila.
14.07.2011 | 13:13:49 | Dr. Konrad Zimski Reagovat
Jestli je roomster 1,4 16V na daný motor moc těžký, pak si neumím představit roomster v HTP. Pak je asi jedinou cestou dieselový motor. Závislost spotřeby na jízdním stylu je problém většiny aut, u škodovek je však extrémní. Bohužel to platí i u nových TSI motorů. Takže jako odmítači dieselů mi nemá škoda co nabídnout.
25.06.2011 | 21:20:33 | Reagovat
Úbytek výkonu motoru
Popisovaný jev je nekvalitní palivové čerpadlo resp. jedna výrobní série. Pokud je vůz ještě v záruce, bezplatně to servis Škoda vyměňuje.
25.06.2011 | 21:02:44 | Dr. Konrad Zimski Reagovat
RE: Úbytek výkonu motoru
prosim ta napis ak vies ktoreho rocnika a kubatury sa to tyka myslim to p.cerpadlo
15.11.2011 | 02:11:30 | marcel | 95.105.175.* Reagovat