Rok výroby:2007Typ motoru:1.0Stav km při koupi:7 000 kmStav km nyní:20 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:20. 10. 2008
Ne, koupeno jako předváděčka se 7 tis. najetými kilometry, zatím nepraskla ani žárovka.
Hodnocení a zkušenosti s autem
K rozhodnutí, koupit si toto auto, jsem měl několik důvodů. Rodinný vůz na přepravování dětí vlastní manželka ( poslední model Tolleda), tedy 95 % času jsem v autě sám. Měl jsem Opel Meriva 1.8 a spotřeba 9l ve městě při mých sólojízdách mi přišla zbytečná. Bydlím v Plzni, kde to s místem na parkováním začíná být složité a pracuji v Rokycanech, kam to je po dálnici slabých 25 km.
Kandidátů na začátku bylo více, ale po zvážení všech kladů a záporů zvítězilo Aygo. Také pro "zvuk" značky, za 3 roky asi bude mít trochu větší hodnotu než Citroen C1, nebo Peugeot 107 a taky skutečnost, že jsem ho koupil s 50 tis. slevou jako předváděčku. Je ve výbavě Blue +, tedy klima, el. okna, otáčkoměr, Bluetooth HF, kožená šaltpáka, nějaký modrý lemování, posilovač, 5 dveří a bůhví, co ještě.
Po prvním rozjezdu zjistíte, že to je dravec v rouše beránčím. Hodně dobrá akcelerace (dvojka se dá vytočit až na 90), stabilní podvozek, lehké řízení a zvuk tří válců tlumený pouze jedním tlumičem :o). Menším problémem je šířka sériově montovaných pneumatik (155 je málo). Velikost zavazadlového prostoru neřeším, vejdou se do něho dvě basy piva a když složím sedačky tak kompletní golfová výbava pro dva lidi, víc nepotřebuji. Plusy vidím ve spotřebě, "městské" velikosti, jízdních vlastnostech a v neposlední řadě i v designu. Plánuji koupi 15 pal. elektronů, které se širšími pneumatikami nejen zlepší jízdní vlastnosti ale dají prckovi i větší švih.
Když jsem si ho poprvé přivezl domů manželka ho nazvala motokárou a dcery se smály. Dnes si ho do města půjčuje obden.
Nebudu jezdit Aygem, to je pro gaye. Já jsem chlap. Když čůrám, není to moč, ale testosteron
06.06.2024 | 07:55:52 | VÁCLAV - chlap jako řemen
| 178.40.29.*Reagovat
Kolíně jede, když chce :-)
https://www.youtube.com/watch?v=AiNz-8k8HDw
26.05.2024 | 23:22:10 | sranda no
| 82.202.114.*Reagovat
mini vs. krabice
Užitečná hmotnost maličkého ayga (P 107, C1) je 390 kg. Při čtyřech osobách, na které je vůz homologován je to 4x 80 kg = 320 a zavazadla 70 kg (váha skoro ještě jednoho dospělýho).
Užitečná hmotnost podstatně větší KIA Soul je 377 kg. Otypovaná pro 5 osob, tedy 5 x 80 = 400, takže je ani neuveze. Pátá osoba smí mít do 30 kg. Bez zavazadel. I ve čtyřech uveze míň, než miniauto.
koukam ze uz je to hodne dlouho co sem nekdo psal ,ale neda mi to a napisu neco o svem Aygu... kdyz si ho pritelkyne koupila jako nove v roce 2007 kroutil jsem nevericne hlavou co ze si to proboha koupila za prcka ,ale na druhou stranu na tech 40 km denne do skoly a zpet asi ok... a dnes?? opet nevericne kroutim hlavou , auto ma najeto 297tis. km bez jakekoliv zavady !!! 2x vymenena zarovka v predu a 3x vzadu ,olej ,filtry, kotouce ,desticky... a jeste vyfuk zadni dil, proste klasika, podvozek puvodni ,zadna vule ,tlumice dle testu porad jeste ok,motor absolutne suchy bez prosakovani oleje,nic neboucha ani nevrze,pritelkyne se o nej dodnes vzorne stara tak ze ani v interieru nejde nic poznat... a jinak pro ty co pisou ze trojcata maji motor s toyoty.. , opravdu neee , tento motor je od DAIHATSU ,lety provereny a toyota ho pouziva do svych nejmensich modelu a zrejme vi proc... muj nazor je tedy jasny muzu jen doporucit, osobne mam skodu octavia kombi 2.0 tdi 2011 a to je sakra pruser :-(
12.02.2016 | 15:25:34 | michal
| 80.188.190.*Reagovat
For Ľuboš
Mne by to bolo jedno, keď sa mi to a to auto páči, sú naňho dobré referencie a je v dobrom stave, proste celkovo mi vyhovuje, tak si ho kúpim. Absolútne by ma nezaujímal názor, že " na takom aute jazdia len ženy ", " má Citroen C3 - tak je určite buzerant " a pod.
asi jsi nečetl moji větu "...ne kvůli potřebě většího..." Takže nic. Jestli jezdím denně do práce 6 km a koupím si starou ojetou audinu jenom proto, abych byl chlap s velkým, tak něco není v pořádku. Ale proti gustu žádný dišputát.
22:54. anonym: Ak by som mal v MALOM aute toľko priestoru, pohodlia, ODHLUČNENIA, solídnosť vypracovania, schopnosť prekonávať 1.200-1.500 km na jeden "nášup", xenóny, ESP, ASR, miesta vzadu, veľký kufor...tak budem medzi prvými, ktorý si malé auto kúpi:))
Ale pokiaľ viem, zatiaľ sa zázraky nedejú. Malé auto /napr. 206/ je tak do 100 km okruhu, max, Aygo do mesta, príp. cca 30-50 km denne/ a ano MINI ma nejako neuchvátilo, na dlhú cestu ani zadarmo.
Ale ak sa majú kvôli tomu kupovať 2 autá do rodiny, aby sa "šetrilo" to "lepšie"...:)), to väčšie, samozrejme..., tak to tiež nemá zmysel.
No, ale medzi nami, keď sa chlap vysúka spoza W chrobáka NOVEJ generácie, alebo z NOVEHO Fiatu 500.., C 2, al.3, ešte k tomu ružovej, zelenej, fialovej farby...tak je jasný:))
Žijete v legračních pověrách, předsudcích, stereotypech. Já jsem měl zeleného Matize, pak modrého Matize, nyní mám stříbrné C1 a není na mě ženského nic. Jsem maskulinní vousatý chlap z vesnice, z hor, technicky založený.
Co to je řitopich? Jako fanoušek análního sexu? Podle auta určuješ sexuální praktiky? Ty brďo, bobe, tos mě překvapil. To ale spíše na to věštění používáš siderické kyvadlo. Viď, že jsi to měřil siderickým kyvadlem? Napiš ještě nějakou svoji projekci, která vypovídá o tvých procesech v tvém mozku. :-) Co ještě jsi o mně zjistil? :-) Piš.
Já ale podle tvého textu ženské, aby dovedli zaparkovat, dokážu posoudit, že ti dělá problém shoda podmětu s přísudkem. Ženské dovedly, nikoli dovedli. Tvrdé y. Ty ženy. Tobě se pletou pohlaví, bobe. A rody. Na tohle jsem nepotřeboval ani siderické kyvadlo, ale stačil tvůj text. :-) Tebe si vychutnám s tvým IQ. :-) Budeme si tady psát, doufám, že neutečeš. Einsteine. :-)
Napiš nějaký delší text o mně a o sobě. Zkus se vykreslit jako chlapák. Doufám, že mě nezklameš. :-)
Takže ty máš velké auto a jsi neřitopich. Z velkého auta se to poznává. Aha. :-) A co máš ještě velkého? :-) Znalosti češtiny, motorismu a sexuálních praktik?
Měl jsi někdy ženu? Nebo jsi panic, incel? Z tvého psaní bych si totiž mohl odvodit, že tvá naivita se může týkat i partnerských vztahů. Jsi dítě? Kolik ti je?
Tak jasně....argumentovat na webu o autech češtinem - to už tady mockrát bylo...:-)) A že v takových plechovčičkách jezdí slečinky je prostě empirický fakt, když nemáš na pořádný auto, jezdi na kole...
Jo tak bobek Vašek si koupil větší auto, aby mu neřekli, že je slečinka. To je srandovní úzkost. :-) Ale co když si někdo bude myslet, že jméno Vašek znamená slečinku? Změníš si jméno na jiné, větší, vylekanečku? :-) Když máš takové legrační úzkosti ve své hlavě, tak to máš legrační. Já to tak nemám a tvoje úzkosti z tvé hlavy se nemůžou přenést digitálně na mě. To nepřeskakuje přes internet. Není to nakažlivé. Je to jen problém tvé hlavy. Já si budu jezdit čím chci. A protože netrpím tvými úzkostmi, tak si budu jezdit v autě s minimální spotřebou a super parkováním. Ty jsi jezdi v krávě, co žere galony ropy a nemáš jak a kde zaparkovat. Jsou to tvoje problémy, bobe. Ne moje. Trap se.
Ustrašeneček Vaček utekl. :-) Ustrašeneček Vašek nechápe, že skutečný chlap se pozná podle toho, že je chlapem, i kdyby jezdil třeba v trabantu. Skutečným chlapem nic nezamává, neotřese, nebojí se mínění ostatních. Chlap si věří, chlap má odžito. Chlap má sebevědomí dané tím, kým je, co umí. Chlapské vlastnosti jsou odvaha, čest, přímost, fyzická zdatnost. To, co tu předvádí vylekaný Vašík, který si kupuje auta, aby mu něco neřekli - je parodie na mužství. Vašíku - ty jsi podělaný. A když jsi podělaný a koupíš si velký vůz, to si stejně nepomůže. Tím si stejně nic nevykompenzuješ. Z velkého auta stejně vyleze ustrašená nula, co se bojí mínění ostatních a je na nich závislá.
Bobek Vašek si koupil větší auto z mnoha příčin, protože to není poděšenej ekofašoun, protože vozí víc lidí, protože jezdí delší trasy a protože !! nemá problém platit víc za palivo a nakonec i proto, že větší auto=větší bezpečí, pindej si co chceš... Jo - a proto, že dovede zaparkovat i s náklaďákem, takže nějaké SUV mu potíže nedělá..
Vašíku, je dobře, že jsi tu psal ty své strachy, úzkosti. Tím jsi prozradil, že spousta mužů si nevěří a pořizují si větší auto, páč mají mindráky. Ty máš mindrák, že kdybys neměl velké auto, nepřipadal by sis jako chlap. Dokonce by se ti v menším autě spustila záliba na anální sex a být slečinkou. Až tak to máš vyhrocené. Přečti si svoje starší příspěvky. Vašíku, ještě si pořiď bojového psa. To by ti taky mohlo nahradit chybějící sebevědomí. Ale pozor - holky to stejně poznají, že uvnitř nejsi chlap. Po mně letěly celý život holky a byl jsem něco jako Casanova, páč dobře vypadám, mám široká ramena, charisma, výborné vyjadřovací schopnosti, VŠ vzdělání, IQ 135 a bohaté životní zkušenosti. A nebojím se, jsem odvážný, statečný. Procestoval jsem spoustu zemí, hodně toho zažil. Proto jsem opravdický chlap a nemám mindráky, co máš ty. Proto nemám ani žádný stres jako ty. Já jsem chlap, i kdybych si sednul do trabanta nebo šel pěšky po chodníku s malým jezevčíkem. Ty budeš bába, i když budeš jezdit v SUV a pořídíš si velkého psa. To je o rozdílné mentalitě. A ty máš prostě mentalitu vylekanečka. Tobě nepomůže ani to největší auto, ani ten největší pes. Tak to je.
To by ses divil, kolik lidí by si malé auto nikdy nekoupilo. Ne kvůli bezpečnosti, nebo potřebě většího, ale právě proto, že by si v nich nepřipadali chlapácky. Těch keců o autě "pro holky" a "pro buzny" jsem už taky četl dost. Tak si myslím, že na tom něco bude. A s těmi "výpady" to nepřeháněj. Jediný výpad na této recenzi jsi právě předvedl ty. Jiný tu není. Chceš se hádat?
Ty výpady některých majitelů malých aut jsou přinejmenším trapné (viz. nadpisek této recenze). Co mají společného ego s velikostí vozu? Přijde mi to jako závist. Velká auta se snad nekupují výhradně kvůli potřebě dokázat druhým, že na to mám. Jsou prostě prostornější, bezpečnější, pohodlnější...
Zdravím,koupil jsem si aygo na dojíždění do práce a jsem velmi spokojený.Mám i mithubishi outlendr. S tím bych do práce určitě nejezdil.To je auto na jiné účely.Proto budu aygo hájit.
S recenzi se muzu celkem ztotoznit. Az na tu formulaci ze je to dabel v rouse berancim. Jednolitrovy trivalce opravdu netahne... ;-) Ale jinak je to fajn auticko...
No konečně to Aygo zlevnili, ale trvalo jim to. Teď už je cena stejná, jako u PSA, dokonce při lepší základní výbavě. Časem asi bude více recenzí, než jedna :c)
Dle TP pouze a jen 155/65 x 14. Bohužel, nic víc (platí pro první generaci). Jiný rozměr = přestupek, a důvod k odebrání OTP. Při nehodě silně přitěžující okolnost - vozidlo neodpovídá homologaci výrobce a tudíž je neschopné provozu. Legalizace jiného rozměru je jen zbožné přání - nikdo to nepodepíše. Mám vyzkoušeno.
http://www.toyotabrno.cz/create_file.php?id=45 toto jsem našel a ješte pár dalších, ale nikde není o kolech 15 palců ani zmínka. Takže si trvám na svém. Pokud víš víc než já, dej sem nějaký odkaz.
Koupit a připlatit si můžeš leccos. Otázkou zůstává, co je zapsáno v technickém průkazu. A já tam mám jen a pouze 155/65x14 a k tomu i odpovídající disky. Na možnou změnu rozměru kol jsem se ptal jak u prodejce vozu, tak na evidenci vozidel a jejich reakce byla zamítavá. Prodejce mi dokonce řekl, že výrobce jakýkoliv jiný rozměr zakázal. Pokud je tomu jinak a máš-li pravdu, je to nějaká nová změna k lepšímu. Budu se o to zajímat znovu.
Toyotu Aygo jsem su půjčil letos v Řecku na dovolené a na 100% ae ztotožňuji s recenzí. Byl jsem autíčkem doslova nadšen a jen nerad jsem ho vracel. Půjčili jsme si auto r.v .2007 s natočenými necelými 70 000 a najezdili zhruba 2000 km ve 2 lidech. Autíčko sloužilo spolehlivě s velmi slušnou spotřebou a zvládalo i horší polní cesty. Limitující byl jen velmi nízký podvozek. Opravdu příjemně překvapilo.
Než koupíš ty 15 palcové elektrony, jen jeden detail: Na tento typ vozu není povoleno montovat kola ani pneu jiného rozměru, než 155/65x14. Pokud tam dáš jiné, je to neschválené a můžeš mít problém. A nedejbože když budeš účastníkem nehody. Tak se na tobě napasou. I když nebudeš přímý viník, dají ti to k tíži.
Proč pisatel recenze uvádí "problémem je šířka pneumatik - 155 je málo". Málo na co? Jízdní vlastnosti vozu jsou super, ekonomika jízdy taky. Jaké PROBLÉMY ti dělají výrobcem dodávané pneumatiky?
Aygo určitě není hezčí než C1. Peugeot možná, ale Aygo ne. Je to naprosto namastný neslaný design. Když z dálky vidím C1, nebo 107, poznám je. Ale Aygo nerozeznáš ani zblízka od Aurisu a jiných Toyot, protože mají všechny vesměs stejný vzhled. Teprve až když jede okolo mě, poznám ji z profilu. A víš co bylo vzorem pro tvář Ayga? Vodní skútr - kluzák. To není můj výmysl, to jsem četl v propagačním materiálu Toyoty. Design dělali podle kluzáku, vč. palubky (tu dostali všechny tři vozy).
Toyota je nejdražší, protože pro ni se vyrábí zvlášť některé karosářské díly (zadní partie vozu je užší než u francouzů, má jiný tvar zadních dveří) a hlavně, má důkladnější ochranu spodku a podběhů. Je tam naneseno více tlumicí hmoty. Je také ze všech tří kolíňat nejtěžší.
Hodně lidí si myslí, že čím širší kola, tím lepší a že malé auto na úzkých kolech musí mít zákonitě špatné jízdní vlastnosti. Ale tak to není. Pro šířku kol je na prvním místě rozhodující váha vozu. Čím je auto lehčí, tím má menší adhezi na jednotlivá kola. Při použití širších pneu se váha ještě více rozloží na větší plochu a tím je adheze ještě nižší. Na suché a hladké vozovce to do určité míry nevadí a může to částečně zlepšit stabilitu v zatáčkách, ale jen do určité hranice. Potom se auto nepředvídaně "utrhne" a je po srandě. O mokru, písečku na vozovce ani nemluvě. Širší pneu u tak lehkého vozu nestačí vytlačit vodu a máte aquaplanink jak z učebnice. Dalším mínusem je samozřejmě zvýšená spotřeba paliva vyplývající z většího valivého odporu (studie ekonomických a ekologických vozítek mají právě proto úzké, leckdy až cyklistické pláště). Dalším mínusem je vyšší hmotnost pneu a větší odpor vzduchu. Výrobce automobilu rozměr kol důkladně spočítal a taky odzkoušel. Jím uvedené rozměry jsou pro daný vůz tím nejlepším. Je nepopiratelné, že širší hlíny mu sluší, ale to je asi vše. Víc to nepřinese. Určitě by bylo hezké dát tam disky větší (15-16), ale ne o moc širší (třeba jen 165 s nízkým profilem). Ale jestlipak se takové vyrábějí?
Na parkovišti u supermarketu jsem viděl Aygo, které mě na první pohled zaujalo. Mělo 16ti palcová kola, šíře šílené (nepamatuji se, zda 185, nebo dokonce 195), s velice nízkým profilem. Vypadalo to suprově a celé auto mělo sportovnější a dravější vzhled. Ale musí to být drahé a navíc to ještě více zhoršit komfort už tak dost tvrdého podvozku. Ale jinak nádhera. A kdo s tím nakonec odjel? Žádnej navoněnej tuner nebo depešák, ale špinavej hipík s dlouhejma mastnejma vlasama v roztrhaným hávu.
Taky mi uniká jejich smysl. Vzhledem k tomu, že TPCA tvrdí, že se od všech tří značek prodává zhruba stejný počet aut, pak ten co prodává nejlevněji (nyní tuším Citroen, ale to je jedno) by měl vlastně nejmenší zisk. proč by to dělal? Zřejmě je v tom nějaká cenová politika s různými fígly. Např. Citroen prodá levněji auto, ale má dražší servis a tím se mu to vrátí. Toyota zase prodá dráž auto ale má levnější ND. Např. dvířka kastlíku palubky stojí u Peugeotu víc než u Toyoty, přitom je to jeden a tentýž výrobek.
Pánové, toto autíí z TPCA se mi líbí, ( měl sem tu čest se zúčastit prohlídky tohoto závodu). Je to pěkné pokoukáníčko! Do městského provozu ideální autíčko s malou spotřebou a je jedno co si zvolíte za auto,( citrón, pažout, tojota,) vše má motor od toyoty, ( prej vyráběn v Polsku, ale na 100% nemohu potvrdit), nebyl sem tam hodit woko., Což dává toyotě pomyslnou spolehlivost. Že je majitel spokojen je jen důsledek - kvalita tohoto závodu,. Akorát mi nejde do hlavy ? Jak může auto sjeté z jedné výrobní linky stát v rozmezí několik desítek tisíc korun v rozdílu těchto značek? "Pažout, Toyota a Citrón???? Mohu jen podotknout, že v tomto závodu nepracuji a nemám s ním nic společného, prostě líbí se mi ! Ta nádhera ! Pro upřesnění :: Jsem majitelem nového vozu R megane ( zatím spokojen)
Jsi chytrej jako opice. Prý určitě lepčí než Citron - vždyť je to jedno a totéž auto! Tak v čem by bylo lepší než Citroen? Možná designem, ale podle vyjádření jak odborníků, tak obyčejných lidí má právě C1 nejhezčí design z kolínských trojčat. A vnitřnosti jsou naprosto totožné. Jinak majiteli gratuluji ke koupi "nejlepšího z miniaut", bohužel v naší zemi stále nedoceněného.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Aygo
Malé auto
Nebudu jezdit Aygem, to je pro gaye. Já jsem chlap. Když čůrám, není to moč, ale testosteron
06.06.2024 | 07:55:52 | VÁCLAV - chlap jako řemen | 178.40.29.* Reagovat
Kolíně jede, když chce :-)
https://www.youtube.com/watch?v=AiNz-8k8HDw
26.05.2024 | 23:22:10 | sranda no | 82.202.114.* Reagovat
mini vs. krabice
Užitečná hmotnost maličkého ayga (P 107, C1) je 390 kg. Při čtyřech osobách, na které je vůz homologován je to 4x 80 kg = 320 a zavazadla 70 kg (váha skoro ještě jednoho dospělýho).
Užitečná hmotnost podstatně větší KIA Soul je 377 kg. Otypovaná pro 5 osob, tedy 5 x 80 = 400, takže je ani neuveze. Pátá osoba smí mít do 30 kg. Bez zavazadel. I ve čtyřech uveze míň, než miniauto.
Docela zajímavý detail, že?
24.01.2017 | 17:12:29 | | 89.176.46.* Reagovat
toyota aygo
koukam ze uz je to hodne dlouho co sem nekdo psal ,ale neda mi to a napisu neco o svem Aygu... kdyz si ho pritelkyne koupila jako nove v roce 2007 kroutil jsem nevericne hlavou co ze si to proboha koupila za prcka ,ale na druhou stranu na tech 40 km denne do skoly a zpet asi ok... a dnes?? opet nevericne kroutim hlavou , auto ma najeto 297tis. km bez jakekoliv zavady !!! 2x vymenena zarovka v predu a 3x vzadu ,olej ,filtry, kotouce ,desticky... a jeste vyfuk zadni dil, proste klasika, podvozek puvodni ,zadna vule ,tlumice dle testu porad jeste ok,motor absolutne suchy bez prosakovani oleje,nic neboucha ani nevrze,pritelkyne se o nej dodnes vzorne stara tak ze ani v interieru nejde nic poznat... a jinak pro ty co pisou ze trojcata maji motor s toyoty.. , opravdu neee , tento motor je od DAIHATSU ,lety provereny a toyota ho pouziva do svych nejmensich modelu a zrejme vi proc... muj nazor je tedy jasny muzu jen doporucit, osobne mam skodu octavia kombi 2.0 tdi 2011 a to je sakra pruser :-(
12.02.2016 | 15:25:34 | michal | 80.188.190.* Reagovat
For Ľuboš
Mne by to bolo jedno, keď sa mi to a to auto páči, sú naňho dobré referencie a je v dobrom stave, proste celkovo mi vyhovuje, tak si ho kúpim. Absolútne by ma nezaujímal názor, že " na takom aute jazdia len ženy ", " má Citroen C3 - tak je určite buzerant " a pod.
15.01.2011 | 11:06:56 | Matúš Reagovat
"pro holky" a "pro buzny" -a ke který skupině patříš ty?Nebo je tohle tvoje recenze a stydíš se za ní? 6 km do práce můžeš jezdit na kole.
15.01.2011 | 01:04:20 | Jirka Reagovat
Luboš
asi jsi nečetl moji větu "...ne kvůli potřebě většího..." Takže nic. Jestli jezdím denně do práce 6 km a koupím si starou ojetou audinu jenom proto, abych byl chlap s velkým, tak něco není v pořádku. Ale proti gustu žádný dišputát.
14.01.2011 | 23:22:06 | Reagovat
22:54. anonym: Ak by som mal v MALOM aute toľko priestoru, pohodlia, ODHLUČNENIA, solídnosť vypracovania, schopnosť prekonávať 1.200-1.500 km na jeden "nášup", xenóny, ESP, ASR, miesta vzadu, veľký kufor...tak budem medzi prvými, ktorý si malé auto kúpi:))
Ale pokiaľ viem, zatiaľ sa zázraky nedejú. Malé auto /napr. 206/ je tak do 100 km okruhu, max, Aygo do mesta, príp. cca 30-50 km denne/ a ano MINI ma nejako neuchvátilo, na dlhú cestu ani zadarmo.
Ale ak sa majú kvôli tomu kupovať 2 autá do rodiny, aby sa "šetrilo" to "lepšie"...:)), to väčšie, samozrejme..., tak to tiež nemá zmysel.
No, ale medzi nami, keď sa chlap vysúka spoza W chrobáka NOVEJ generácie, alebo z NOVEHO Fiatu 500.., C 2, al.3, ešte k tomu ružovej, zelenej, fialovej farby...tak je jasný:))
14.01.2011 | 23:15:14 | ľuboš Reagovat
RE:
Žijete v legračních pověrách, předsudcích, stereotypech. Já jsem měl zeleného Matize, pak modrého Matize, nyní mám stříbrné C1 a není na mě ženského nic. Jsem maskulinní vousatý chlap z vesnice, z hor, technicky založený.
02.12.2023 | 21:30:55 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
R
Tak v tom případě jste řiťopich....takovéhle auto si kupují ženské, aby dovedli zaparkovat...
03.12.2023 | 10:44:29 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
RE: R
Co to je řitopich? Jako fanoušek análního sexu? Podle auta určuješ sexuální praktiky? Ty brďo, bobe, tos mě překvapil. To ale spíše na to věštění používáš siderické kyvadlo. Viď, že jsi to měřil siderickým kyvadlem? Napiš ještě nějakou svoji projekci, která vypovídá o tvých procesech v tvém mozku. :-) Co ještě jsi o mně zjistil? :-) Piš.
03.12.2023 | 23:22:43 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE: R
Já ale podle tvého textu ženské, aby dovedli zaparkovat, dokážu posoudit, že ti dělá problém shoda podmětu s přísudkem. Ženské dovedly, nikoli dovedli. Tvrdé y. Ty ženy. Tobě se pletou pohlaví, bobe. A rody. Na tohle jsem nepotřeboval ani siderické kyvadlo, ale stačil tvůj text. :-) Tebe si vychutnám s tvým IQ. :-) Budeme si tady psát, doufám, že neutečeš. Einsteine. :-)
Napiš nějaký delší text o mně a o sobě. Zkus se vykreslit jako chlapák. Doufám, že mě nezklameš. :-)
Takže ty máš velké auto a jsi neřitopich. Z velkého auta se to poznává. Aha. :-) A co máš ještě velkého? :-) Znalosti češtiny, motorismu a sexuálních praktik?
Měl jsi někdy ženu? Nebo jsi panic, incel? Z tvého psaní bych si totiž mohl odvodit, že tvá naivita se může týkat i partnerských vztahů. Jsi dítě? Kolik ti je?
03.12.2023 | 23:37:06 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE: R9s43
Tak jasně....argumentovat na webu o autech češtinem - to už tady mockrát bylo...:-))
A že v takových plechovčičkách jezdí slečinky je prostě empirický fakt, když nemáš na pořádný auto, jezdi na kole...
05.12.2023 | 08:57:38 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
Ustrašeneček Vašek
Jo tak bobek Vašek si koupil větší auto, aby mu neřekli, že je slečinka. To je srandovní úzkost. :-) Ale co když si někdo bude myslet, že jméno Vašek znamená slečinku? Změníš si jméno na jiné, větší, vylekanečku? :-) Když máš takové legrační úzkosti ve své hlavě, tak to máš legrační. Já to tak nemám a tvoje úzkosti z tvé hlavy se nemůžou přenést digitálně na mě. To nepřeskakuje přes internet. Není to nakažlivé. Je to jen problém tvé hlavy. Já si budu jezdit čím chci. A protože netrpím tvými úzkostmi, tak si budu jezdit v autě s minimální spotřebou a super parkováním. Ty jsi jezdi v krávě, co žere galony ropy a nemáš jak a kde zaparkovat. Jsou to tvoje problémy, bobe. Ne moje. Trap se.
05.12.2023 | 09:28:44 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE: Ustrašeneček Vašek
Ustrašeneček Vaček utekl. :-) Ustrašeneček Vašek nechápe, že skutečný chlap se pozná podle toho, že je chlapem, i kdyby jezdil třeba v trabantu. Skutečným chlapem nic nezamává, neotřese, nebojí se mínění ostatních. Chlap si věří, chlap má odžito. Chlap má sebevědomí dané tím, kým je, co umí. Chlapské vlastnosti jsou odvaha, čest, přímost, fyzická zdatnost. To, co tu předvádí vylekaný Vašík, který si kupuje auta, aby mu něco neřekli - je parodie na mužství. Vašíku - ty jsi podělaný. A když jsi podělaný a koupíš si velký vůz, to si stejně nepomůže. Tím si stejně nic nevykompenzuješ. Z velkého auta stejně vyleze ustrašená nula, co se bojí mínění ostatních a je na nich závislá.
05.12.2023 | 13:40:14 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE: Ustrašeneček Vašek
Ty vidíš někoho utíkat? Nebo máš tu obsesi, že tady budu sedět a čekat, co mi milostpán sdělí za moudro? No potěš...
Celkem trefně jsi popsal, co všechno nejseš - blahopřeji.
06.12.2023 | 09:21:31 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
RE: Ustrašeneček Vašek
Bobek Vašek si koupil větší auto z mnoha příčin, protože to není poděšenej ekofašoun, protože vozí víc lidí, protože jezdí delší trasy a protože !! nemá problém platit víc za palivo a nakonec i proto, že větší auto=větší bezpečí, pindej si co chceš...
Jo - a proto, že dovede zaparkovat i s náklaďákem, takže nějaké SUV mu potíže nedělá..
06.12.2023 | 09:19:25 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
RE: Ustrašeneček Vašek
Vašíku, je dobře, že jsi tu psal ty své strachy, úzkosti. Tím jsi prozradil, že spousta mužů si nevěří a pořizují si větší auto, páč mají mindráky. Ty máš mindrák, že kdybys neměl velké auto, nepřipadal by sis jako chlap. Dokonce by se ti v menším autě spustila záliba na anální sex a být slečinkou. Až tak to máš vyhrocené. Přečti si svoje starší příspěvky. Vašíku, ještě si pořiď bojového psa. To by ti taky mohlo nahradit chybějící sebevědomí. Ale pozor - holky to stejně poznají, že uvnitř nejsi chlap. Po mně letěly celý život holky a byl jsem něco jako Casanova, páč dobře vypadám, mám široká ramena, charisma, výborné vyjadřovací schopnosti, VŠ vzdělání, IQ 135 a bohaté životní zkušenosti. A nebojím se, jsem odvážný, statečný. Procestoval jsem spoustu zemí, hodně toho zažil. Proto jsem opravdický chlap a nemám mindráky, co máš ty. Proto nemám ani žádný stres jako ty. Já jsem chlap, i kdybych si sednul do trabanta nebo šel pěšky po chodníku s malým jezevčíkem. Ty budeš bába, i když budeš jezdit v SUV a pořídíš si velkého psa. To je o rozdílné mentalitě. A ty máš prostě mentalitu vylekanečka. Tobě nepomůže ani to největší auto, ani ten největší pes. Tak to je.
06.12.2023 | 09:47:08 | Mulit | 82.202.114.* Reagovat
RE: Ustrašeneček Vašek
:-)) No a teď tu Smolíčkovi -komiku...
07.12.2023 | 09:54:11 | Vašek | 109.81.114.* Reagovat
Marne
To by ses divil, kolik lidí by si malé auto nikdy nekoupilo. Ne kvůli bezpečnosti, nebo potřebě většího, ale právě proto, že by si v nich nepřipadali chlapácky. Těch keců o autě "pro holky" a "pro buzny" jsem už taky četl dost. Tak si myslím, že na tom něco bude. A s těmi "výpady" to nepřeháněj. Jediný výpad na této recenzi jsi právě předvedl ty. Jiný tu není. Chceš se hádat?
14.01.2011 | 22:54:54 | Reagovat
autor a spol.
Ty výpady některých majitelů malých aut jsou přinejmenším trapné (viz. nadpisek této recenze). Co mají společného ego s velikostí vozu? Přijde mi to jako závist. Velká auta se snad nekupují výhradně kvůli potřebě dokázat druhým, že na to mám. Jsou prostě prostornější, bezpečnější, pohodlnější...
14.01.2011 | 20:01:55 | marne Reagovat
RE: autor a spol.
Zdravím,koupil jsem si aygo na dojíždění do práce a jsem velmi spokojený.Mám i mithubishi outlendr. S tím bych do práce určitě nejezdil.To je auto na jiné účely.Proto budu aygo hájit.
28.01.2017 | 20:24:16 | Koudy | 213.195.242.* Reagovat
Nu...
S recenzi se muzu celkem ztotoznit. Az na tu formulaci ze je to dabel v rouse berancim. Jednolitrovy trivalce opravdu netahne... ;-) Ale jinak je to fajn auticko...
14.01.2011 | 18:05:25 | riolaplata Reagovat
Aygo má systém Csc za příplatek, C1 a P 107 jej mají sériově... :-(
03.09.2010 | 18:49:45 | Reagovat
Nevhodný komentář
15.02.2010 | 15:33:04 | Jindra
No konečně to Aygo zlevnili, ale trvalo jim to. Teď už je cena stejná, jako u PSA, dokonce při lepší základní výbavě. Časem asi bude více recenzí, než jedna :c)
01.12.2009 | 14:59:33 | Itall Reagovat
Dle konfigurátoru pneu jsou největší 195/40/R16, dokonce. Jak je to v TP jistě sdělí nějaký majitel C1/P107/Aygo.
28.11.2009 | 21:56:14 | Radek Reagovat
RE:
Dle TP pouze a jen 155/65 x 14. Bohužel, nic víc (platí pro první generaci). Jiný rozměr = přestupek, a důvod k odebrání OTP. Při nehodě silně přitěžující okolnost - vozidlo neodpovídá homologaci výrobce a tudíž je neschopné provozu. Legalizace jiného rozměru je jen zbožné přání - nikdo to nepodepíše. Mám vyzkoušeno.
28.01.2017 | 21:02:45 | | 89.176.46.* Reagovat
Anonym
http://www.toyotabrno.cz/create_file.php?id=45
toto jsem našel a ješte pár dalších, ale nikde není o kolech 15 palců ani zmínka. Takže si trvám na svém. Pokud víš víc než já, dej sem nějaký odkaz.
28.11.2009 | 21:34:25 | Dragon Reagovat
Koupit a připlatit si můžeš leccos. Otázkou zůstává, co je zapsáno v technickém průkazu. A já tam mám jen a pouze 155/65x14 a k tomu i odpovídající disky. Na možnou změnu rozměru kol jsem se ptal jak u prodejce vozu, tak na evidenci vozidel a jejich reakce byla zamítavá. Prodejce mi dokonce řekl, že výrobce jakýkoliv jiný rozměr zakázal. Pokud je tomu jinak a máš-li pravdu, je to nějaká nová změna k lepšímu. Budu se o to zajímat znovu.
28.11.2009 | 21:25:25 | Dragon Reagovat
Drogone
co je to za nesmysl o tech 15" co tu rikas?Vzdyt 15" na tohle auto si muzes priplatit uz pri koupi vozu
28.11.2009 | 20:23:32 | Reagovat
Super auto
Toyotu Aygo jsem su půjčil letos v Řecku na dovolené a na 100% ae ztotožňuji s recenzí. Byl jsem autíčkem doslova nadšen a jen nerad jsem ho vracel. Půjčili jsme si auto r.v .2007 s natočenými necelými 70 000 a najezdili zhruba 2000 km ve 2 lidech. Autíčko sloužilo spolehlivě s velmi slušnou spotřebou a zvládalo i horší polní cesty. Limitující byl jen velmi nízký podvozek. Opravdu příjemně překvapilo.
25.10.2009 | 02:55:01 | Reagovat
Autor recenze
Než koupíš ty 15 palcové elektrony, jen jeden detail: Na tento typ vozu není povoleno montovat kola ani pneu jiného rozměru, než 155/65x14. Pokud tam dáš jiné, je to neschválené a můžeš mít problém. A nedejbože když budeš účastníkem nehody. Tak se na tobě napasou. I když nebudeš přímý viník, dají ti to k tíži.
19.10.2009 | 22:36:22 | Dragon Reagovat
Proč je tu jen jediná recenze na Aygo? Že by příznivci Toyot byli takoví suchaři jako tojoťácký dizajnéři?
13.05.2009 | 22:45:05 | Reagovat
Pneu
Proč pisatel recenze uvádí "problémem je šířka pneumatik - 155 je málo". Málo na co? Jízdní vlastnosti vozu jsou super, ekonomika jízdy taky. Jaké PROBLÉMY ti dělají výrobcem dodávané pneumatiky?
20.02.2009 | 22:06:21 | Karel Reagovat
Anonym:
No jo, s tím musím souhlasit, i kdybych nechtěl, páč mám P107 .
20.02.2009 | 21:52:32 | Itall Reagovat
To Itall
Aygo určitě není hezčí než C1. Peugeot možná, ale Aygo ne. Je to naprosto namastný neslaný design. Když z dálky vidím C1, nebo 107, poznám je. Ale Aygo nerozeznáš ani zblízka od Aurisu a jiných Toyot, protože mají všechny vesměs stejný vzhled. Teprve až když jede okolo mě, poznám ji z profilu. A víš co bylo vzorem pro tvář Ayga? Vodní skútr - kluzák. To není můj výmysl, to jsem četl v propagačním materiálu Toyoty. Design dělali podle kluzáku, vč. palubky (tu dostali všechny tři vozy).
03.02.2009 | 18:33:08 | Reagovat
Cenový rozdíl
Toyota je nejdražší, protože pro ni se vyrábí zvlášť některé karosářské díly (zadní partie vozu je užší než u francouzů, má jiný tvar zadních dveří) a hlavně, má důkladnější ochranu spodku a podběhů. Je tam naneseno více tlumicí hmoty. Je také ze všech tří kolíňat nejtěžší.
28.01.2009 | 11:13:48 | Standa Reagovat
Kola
Hodně lidí si myslí, že čím širší kola, tím lepší a že malé auto na úzkých kolech musí mít zákonitě špatné jízdní vlastnosti. Ale tak to není. Pro šířku kol je na prvním místě rozhodující váha vozu. Čím je auto lehčí, tím má menší adhezi na jednotlivá kola. Při použití širších pneu se váha ještě více rozloží na větší plochu a tím je adheze ještě nižší. Na suché a hladké vozovce to do určité míry nevadí a může to částečně zlepšit stabilitu v zatáčkách, ale jen do určité hranice. Potom se auto nepředvídaně "utrhne" a je po srandě. O mokru, písečku na vozovce ani nemluvě. Širší pneu u tak lehkého vozu nestačí vytlačit vodu a máte aquaplanink jak z učebnice. Dalším mínusem je samozřejmě zvýšená spotřeba paliva vyplývající z většího valivého odporu (studie ekonomických a ekologických vozítek mají právě proto úzké, leckdy až cyklistické pláště). Dalším mínusem je vyšší hmotnost pneu a větší odpor vzduchu. Výrobce automobilu rozměr kol důkladně spočítal a taky odzkoušel. Jím uvedené rozměry jsou pro daný vůz tím nejlepším. Je nepopiratelné, že širší hlíny mu sluší, ale to je asi vše. Víc to nepřinese. Určitě by bylo hezké dát tam disky větší (15-16), ale ne o moc širší (třeba jen 165 s nízkým profilem). Ale jestlipak se takové vyrábějí?
28.01.2009 | 11:10:01 | Standa Reagovat
Kola na Aygo
Na parkovišti u supermarketu jsem viděl Aygo, které mě na první pohled zaujalo. Mělo 16ti palcová kola, šíře šílené (nepamatuji se, zda 185, nebo dokonce 195), s velice nízkým profilem. Vypadalo to suprově a celé auto mělo sportovnější a dravější vzhled. Ale musí to být drahé a navíc to ještě více zhoršit komfort už tak dost tvrdého podvozku. Ale jinak nádhera. A kdo s tím nakonec odjel? Žádnej navoněnej tuner nebo depešák, ale špinavej hipík s dlouhejma mastnejma vlasama v roztrhaným hávu.
14.01.2009 | 15:05:53 | Mány Reagovat
Cenové rozdíly
Taky mi uniká jejich smysl. Vzhledem k tomu, že TPCA tvrdí, že se od všech tří značek prodává zhruba stejný počet aut, pak ten co prodává nejlevněji (nyní tuším Citroen, ale to je jedno) by měl vlastně nejmenší zisk. proč by to dělal? Zřejmě je v tom nějaká cenová politika s různými fígly. Např. Citroen prodá levněji auto, ale má dražší servis a tím se mu to vrátí. Toyota zase prodá dráž auto ale má levnější ND. Např. dvířka kastlíku palubky stojí u Peugeotu víc než u Toyoty, přitom je to jeden a tentýž výrobek.
14.01.2009 | 15:00:28 | Standa Reagovat
Mně se Citron líbí naopak nejméně, je tak trochu jako žába. Někomu se asi líbí ty vykulené tvary .
08.01.2009 | 13:15:31 | Itall Reagovat
držák
Pánové, toto autíí z TPCA se mi líbí, ( měl sem tu čest se zúčastit prohlídky tohoto závodu). Je to pěkné pokoukáníčko! Do městského provozu ideální autíčko s malou spotřebou a je jedno co si zvolíte za auto,( citrón, pažout, tojota,) vše má motor od toyoty, ( prej vyráběn v Polsku, ale na 100% nemohu potvrdit), nebyl sem tam hodit woko., Což dává toyotě pomyslnou spolehlivost. Že je majitel spokojen je jen důsledek - kvalita tohoto závodu,. Akorát mi nejde do hlavy ? Jak může auto sjeté z jedné výrobní linky stát v rozmezí několik desítek tisíc korun v rozdílu těchto značek? "Pažout, Toyota a Citrón???? Mohu jen podotknout, že v tomto závodu nepracuji a nemám s ním nic společného, prostě líbí se mi ! Ta nádhera ! Pro upřesnění :: Jsem majitelem nového vozu R megane ( zatím spokojen)
26.12.2008 | 19:54:24 | an Reagovat
pro Anonym
Jsi chytrej jako opice. Prý určitě lepčí než Citron - vždyť je to jedno a totéž auto! Tak v čem by bylo lepší než Citroen? Možná designem, ale podle vyjádření jak odborníků, tak obyčejných lidí má právě C1 nejhezčí design z kolínských trojčat. A vnitřnosti jsou naprosto totožné.
Jinak majiteli gratuluji ke koupi "nejlepšího z miniaut", bohužel v naší zemi stále nedoceněného.
26.12.2008 | 19:28:41 | Many Reagovat
toyota
moze byt. verim. urcite lepsie ako citron alebo pindur.... drzim palce
25.11.2008 | 14:41:45 | Reagovat