Rok výroby:2003Typ motoru:1.9 TDiStav km při koupi:6 kmStav km nyní:100 250 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6.2 l/100 kmVloženo:11. 10. 2009
Pokud někdo uvádí, že ve výrobě VW zrovna slavili, když vyprodukovali aušus s názvem Touran, tak v případě našeho Tourana museli být totálně na šrot. Tak časté vychloubání perfektním slícováním dílů, se v našem případě nezakládá na pravdě a dokonce jsme dostali za nekvalitní karosářskou práci od VW kompenzaci v podobě tažného zařízení. Kompenzovali nám i skutečnost, že za 2 roky trvání záruky, prožil náš Touran v servise, jen kvůli závadám, 32 dnů!!! Závadu vrzajícího opěradla nebyli schopni trvale odstranit vůbec. Nějakou dobu, zřejmě po promazání, vrzání ustalo, ale jen proto aby další bylo ještě výraznější a hlavně až po uplynutí záruky. Přestože jsem byl volkswagenista a prvním autem byl legendární VW brouk, díky katastrofální kvalitě dílenského zpracování, nekvalitním plastům a mnoha součástkám, jsem dospěl k názoru, že Touran byl posledním modelem koncernu VW v mojí garáži. Plně se ztotožňuji s nespokojenými majiteli i s obsahem recenze německého časopisu, který jen potvrzuje, že se v případě VW Touran nejedná o jeden nepovedený kus, ale odráží lajdáckou práci a usnutí na vavřínech těch, kteří jsou zodpovědni za produkci kvalitního auta, kterým dříve volkswagen byl.
Nechci nijak zlehcovat vseljake problemy s timto nijak levnym autem, ale prece jenom: behem 100tkm zadna zavada, kdy auto zustane nepojizne nejlepe na dovolene daleko od domova. Muze byt i hur, majitel VW Sharan.
potřebuji vyměnit žárovku na zadní lampě a nevím si rady,Pokud někdo poradí budu rád,děkuji
15.07.2014 | 19:45:35 | Karel
| 88.102.149.*Reagovat
topení
Topení mi fouká vlažný vzduch . Mohl by to být zacpaný radiátor od topení? Nemáte s tím někdo zkušenost?Popřípadě co s tím a jak nato. Motor je zahřátý a je to 2.0 tdi, 2004 ,175000km.Děkuji za názor ,,radu.
potreboval bych poradit... touran 2005,1.9 tdi, 77kw, při prudsim zrychleni něco zacne bzučet v motoru... mam pocit,ze nekde saje falesny vzduch.ma někdo zkušenost??? a taky spatne startuje,kdyz je zahraty...
10.11.2013 | 10:02:25 | jarek n.
| 94.242.123.*Reagovat
RE:
vymenit cidlo otacok je to vedla rozvodoch,povolena hadica na turbe alebo prasknuta
Měl jsem stejný problém se startem zahřátého motoru. Jeden autoelektrykář mi přehrál soft v řídící jednotce a nastavil vyšší startovací otáčky, od té doby je klid.
14.05.2014 | 02:07:42 | Roman
| 217.117.213.*Reagovat
RE: velka spotreba paliva
Chcem sa spitat pretesnoval mi kamarat trysky na vw tovran dsg 77kw a stupla mi spotreba s 5,2na9,8 nevieme si dat rady a zacalo aj zle radit prevodovka radi az do 4000 otacok viete pomoct
28.07.2014 | 19:56:06 | peter
| 85.237.224.*Reagovat
No ja mam s Touranom tiež starosti. Momentalne mi niečo štrnga v zadnej naprave, nefunguje ventilator na stupni 1 a 2, dymí mi prídavné kúrenie, zle mi štertuje motor ke´d je zahriaty a blbne mi zámok dverí u vodiča :(((((((((
09.11.2011 | 18:37:01 | Pjotr
| 89.173.85.*Reagovat
RE: :(
s tim startovanim za tepla mam taky problém... starter toci asi 4x a pak se cely motor zatrese
10.11.2013 | 10:04:29 | jarek n.
| 94.242.123.*Reagovat
RE: :(Starty za tepla
Jde to vyřešit zvýšením startovací dodávky paliva. Ale VW to neumí!! Třeba chlapi z CHIP TUNING z Kladna to dělají za 1500.- a startuje na šktnutí.
zvýšenie štartovaciej dávky nepomohlo. Zistený velký odber z baterky pri teplých štartoch.Vraj treba vymeniť štartér.
02.09.2015 | 13:16:39 | pjotr
| 188.167.53.*Reagovat
bez problémů
Mám Tourana 2,0 TDi a nemůžu si ho vynachválit. Potřeboval jsem prostorné auto k podnikání a tohle nemá chybu,najeto 165 000 km.Vím, že je spousta problémovejch kusů, ale stejně tak je hodně lidí naprosto spokojených. Já šel do Tourana na základě referencí kamaráda, který taky podniká, vystřídal spoustu aut, ale Touran byl jedinej, kterýho si ve firmě nechal i po doběhnutí leasingu, do dneška na něm nalítal už 300 000 km. Ukažte mi značku, kde jsou všichni bez závad? Taková asi neexistuje. Měl jsem Golfa, Passata a teď Tourana, nedám na VW dopustit.
Ahoj. Mám 1,6 benzín od 13000km s plynem. najeto 136 000km a 9 let a doufám že ještě nějaký pátek vydrží. baterka a výfuk jsou původní. je fakt že ty žárovky moc nevydrží ale to je banalita a výměna v řádu desetikorun a minut.využívám ho hlavně na dovolené a manželka do práce a jsme fakt spokojeni.moc se nekazí akdyž tak náhradní díly se dají sehnat levně a nato co jsme projeli např.Kalábrie tak bych neměnil!!! Nebo mám takové štěstí ve výběru????
Piše se ,že jsou Tourany nic moc,ale mam už druhyho,prvniho jsem naboural a nasledně prodal,měl 140 tis najeto Tdi 77Kw,ted mam druheho,najeto 150 tisic 2,0 Tdi a měnim pouze spotřebak,žadny problem,nikde nic nevrže,nedrnči.A to mu davam pořadně napit,takže nevim,no.JA zatim nemam problem..
Podla vsetkeho je to v rocnikoch... prve byvaju aj u priemernych znaciek problematickejsie, nedotiahnute. Malokto vie, ze na rovnakom aute o 2-3 roky novsom moze byt niekolko stoviek (!!!) zmien. Aj u Tourana sa tie prve rocniky ukazuju... Nastastie to nie je ako u Francuzov, kde sa velmi nizka predajna cena ukaze na problemoch/zivnotnosti pocas celej vyroby.
Jsem odhalen ! :). Jo, Shuttle, mazlík. Teď jdem si vzpoměl, známý nadával na Transportera, tuším rok 2005-6, ale předchozího chválil do nebe. Soudruzi v NDR asi někde dělají poslední léta chybu.
Ani se vám nedivím. Nové auto i celkem drahé a řešit pořád dokola vrzající a skřípající pazvuky a k tomu dalčí tech. věci. Taky jsem háklivej na pazvuky v interiéru a hned hledám příčinu, ale naštěstí né moc často a to mám 20 let starého Japonce ještě z poctivé školy, ale za to co tu píšete vy, by se měli němečtí soudruzi stydět!
taká najspoľahlivejšia Toyota Verso sa vyrába v Turecku...:)) Touran je nepodarený pravdepodobne od základu. Ale známy má 1,9 TDi a je vcelku spokojný, takže človek niekedy fakt nevie..:((
Plně souhlasím se všemi nespokojenými,mám Tourana 1,9 Tdi 2006,ani se mi nechce vypočítávat všechny opravy,klika,převodovka,trysky,turbo a teď v poslední době po delší trase zcela zmizí veškerá loga na dig.palubovce,prostě č e r n o!!???Převedeno ekonomicky.....???H O R R O R
25.05.2013 | 17:08:57 | Gustav
| 188.95.60.*Reagovat
VW není jen made in Germany
No jestli se dělá mimo Německo např v Belgii tak tam jsem byl a viděl křepčící (jakokdyby zhulené) asi Turky (měli Turbany) na lince..... takže nejsi daleko od pravdy.....
Nechci být zaujatý a nepříjemný,...omlouvám se, ale kdyby jste si zjistil reálné zkušenosti s tímto vozem, v životě by jste si ho nekoupil. Touran se nepovedl a je to všeobecně známé,...velmi drahá režie. Jsem majitelem nejmenovaného japonského 8 let. vozu stejné kategorie (najeto 265000 tis/km), a krom spotřebních dílů je to spolehlivec jak hrom, bratru 10-12L/100 km (2.3 L automat)...ale to je ta nejmíň nákladová položka-palivo.
Mám služobný VW Touran 1,6 TDI r.v. 2012 a po mesiaci som začal trpieť bolesťami pravého bedrového kĺbu, bolesť mi schádza až dolu ku kolenu. Myslel som prechladnuté, nasadil som Brufen aj Novalgin. Ce víkend sa to ako-tak ukľudnilo, ale v pondelok večer a hlavne v utorok ráno som už pomaly nevedel chodiť. Mesiac trvalo, kým som prišiel na to, čo je príčinou... Konštrukcia pracovného priestoru vodiča je úplne mimo ergonómiu ľudského tela a šetriace programy v koncerne VW spôsobili to, že tá sedačka je malá a zámok bezpečnostného pásu tlačí na pravý bedrový kĺb. Ak zoberieme do úvahy, že ráno to má teplotu vonkajšieho vzduchu, spolu s tlakom na kĺb máte aj chladenie. Podotýkam, meriam 183 cm a váha cca 105 kg. Nedá sa to ani odkloniť nabok, ani posunúť, nič. NEPOUŽITEĽNÉ VOZIDLO, darmo je 7-miestne s nízkou spotrebou. Pri konštrukcii interiéru už vôbec neberú do úvahy rozmery ľudského tela, spôsob sedenia mužov a žien, rozmery chodidiel v poltopánkach a v zimných topánkach. Stredové panely sú stále väčšie a väčšie a vodič je nútený sedieť vykrúttený ako paragraf. Raz začas na krátke vzdialenosti sa dá, ale každý deň cca 150-300km je utrpenie. Ak Vás napadne niekoho čo s tým, budem veľmi vďačný
Asi ste si nevšimli, že píšem slovensky, ale aj v češtine je to to isté. Najprv si zistím a až potom som chytrák: Takže čeština, " Bederní kloub připojuje dolnou, volnou končetinu ke kostem pánve." Slovenčina: " Bedrový kĺb tvorí horná časť stehennej kosti (femor) a jamka panvovej kosti (acetabulum). Horný koniec stehennej kosti má guľatý tvar a zapadá do jamky panvovej kosti. Kosti bedrového kĺbu sú pokryté vrstvou hladkej, lesklej chrupavky, ktorá podkladá a chráni kosti, aby sa mohli ľahko pohybovať..." :-)) :-)) A hlavne že som dostal správnu informáciu o lekárskej terminológii a názvosloví častí ľudského tela. Fakt díky.
Mal som volakedy podobny problem, ked som obcas isiel svokrovym zigulikom...:), tiez neskutocne vyoseny volant, pedale a sedacka.
Nakoniec najviac pomohli " gulickove potahy", popularne pred vyse 20 rokmi, drevene, ktore masirovali chrbat, zadok.
Pokial ich nezozenies, skusil by som aspon el.podusku, az nie su vyhrievane sedacky a skusit sa pohrat s nastavenim volantu a sedaciek.
T.j.volant vytiahnut cim vyssie a blizsie k sebe, operadlo do kolmejsej polohy, aby v tom clovek nelezal a skusat hladat najvhodnejsiu poziciu sedenia.
Zistit, v ktoryx topankach sa riadi najlepsie/ je to mozno usmevne, ale z nevhodnej obuvy, napr.ked je velka a treba neprirodzene vykrucat nohy..., volakedy som az skoro plakal od krcov a bolesti..., v Nissane Primera po 400-500 km, v 406 po 1.000 v kuse, v 607 nikdy, ani pri vyssom sedeni v SUV..., ale tam som urobil max.700-800 km v kuse a obycajne v slapkach, v lete, v zime hoci aj tazkej zimnej obuvi./
Skus sa snazit preniest tazisko tela, neviem, ci ma Touran aj nastavovanie sklonu sedaku, pomaha tiez.
Mam odskusane, ze cim tvrdsi podvozok, a la " nemcur", tym menej pohodlne sedenie, clovek moze sediet aj v A 8, ked je to raz tvrde, tak sa tie narazy prenasaju na chrbat, trpi cele telo...potom uz iba skusit pod zadok nejaky molitan, alebo podlozku, podobnu ako na stolickach, ci hrubu deku.
Drzim palce, treba skusat, sledovat, mrvit sa na sedacke, prenasat vahu tela a zistit co robi cloveku najhorsie/ najhorsie.
Kto to nezazil, nepochopi..., ale pred skoro 20 rokmi som normalne nevedel vyjst z takej P 306, normalne som musel skoro po styroch, tak neskutocne boleli krize, bedra po nejakych 500 km v kuse.., Audi 100- A6 uz boli lepsie pre zivot, ale najpohodlnejsie jednoznacne Citroen a Mercedes, spolu s X5/ sportove sedacky, al.vysoky posed/.
Miery mame podobne/ 186 a tiez cez metrak, sedacky su robene pre priemer, t.j.176 cm a cca 75 kg....:), na zabitie konstrukterov:).
Ľuboš, díky za pochopenie a fundované typy na možnú nápravu. Tá sedačka je malá, lebo je veľký ten bok s nastavovaním výšky sedáku aj s tým odkladacím minipriestorom. A okrem toho, v rámci posledného face liftingu ich v obvode o pár mm zmenšili a možno aj vnútornú šírku vozidla. Seačky sú anatomicky tvarované, takže či chceš, alebo nechceš vedie ťa do stredu sedačky. Zavadzia a tlačí tam len ten zámok pásu, ktorý je vysoko a prihnutý smerom k sedačke. Odkloniť ho smerom od sedačky nemôžeš, lebo tam je zasa lakťová opierka so schránkou. Uchytené to je k sedadlu, čiže môžeš robiť s nastavovaním čo chceš, stále to je na tom istom mieste. Dnes som posunul sedačku vpred, aby bol zámok mimo lakť. opierky a surovo som to ohol smerom vzad. Poloha sa zmenila, uvidím, čo na to povie noha s bederným kĺbom. A inak klobúk dolu, dal som tento istý text na VW fórum a urobili zo mňa debila, hypochondra. Majú na očiach klapky VW, na zadku aj čelách to majú vytetované a asi im z Wolfsburgu aj posielajú mesačne nejaké nálepky a prospekty. Fakt som sa tam s dôverou obrátil ako na fundované fórum. Mal som cca 10 služobných áut rôznych značiek od novoty až po predaj pri 500-700 tis. km a pri žiadnom som taký problém nemal. Nacúvané mám viac, ako tí všetci debilkovia na VW fóre majú najazdené , ale nemá význam reagovať na takéto "rady". Poradili mi napr., aby som si kúpil Trabant a potom zbadám. A každý ho videl maximálne na obrázku, lebo inak by takúto capinu nenapísal. Trabant nemá tunel, pod prístrojovkou je otvorený, nohami môžeš aj štrikovať. Perfektné autá na pohodlie vodiča ( spolujazdci ma nezaujímajú ) sú jednoznačne Ford Galaxy, VW Sharan a Seat Alhambra a aj iné MPV. Ostatné všetky sú voči osi vodiča vyosené.Neexistuje tam jedna smerová os, ktorej by sa dalo chytiť. A off-roady/SUV sú na tom najhoršie. Pozri sem, ako som dopadol: www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=128&t=56206 Úplne zabudli, na čo slúžia fóra.
S tym " rozvalenim " sa v sedackach mas svatu pravdu :):). Kolko krat hresim ako pohan, ked v takej 106, 206 je viacej miesta pre nohy ako v A6, ci W Passate...
Velmi dobre sa mojmu zadku paci vo francuzskych haraburdach vyssej strednej triedy, C6 a P 607, ktore novinari sprdli, ze nemaju bocne sportove vedenie..., ja ked sedim, tak nesportujem:)
Jo a taky by mě zajímalo, jestli má auto tempomat. Protože to do místa u kloubu na 80% střílí od pedálu. Takže nejvíce kyčli vadi absence tempomatu. A navíc je rozdíl mezi anatomickým tvarováním sedaček, nebo přímo anatomickými sedačkami. VW Touran nabízí myslím tři typy sedaček tvarování a to nepočítám materiály. Poslední se trošku přibližuje anatomům, ale jen trošku. Jako u VW ty anatomy jsou spíše možné hledat jinde. Proto si nejsem jist, jestli ty touranské anatomy sednou. Ale každá změna k dobrému je lepší.
No je to služební auto, ale jestli budou možné ty úpravy. Já mám většinou ojetiny a to levé boční vedení na sedačce už je takové uležené a dá se na tom i částečně sedět zadkem cca 5cm a to dělá už hodně rozdíl. :D Ale asi nejlepší bude si vypolstrovat tu sedačku tak aby to bylo co nejrovnější a zkusit se přiblížit sezením více ke dveřím, časem se to boční vedení uleží tím jak se bude vystupovat a nastupovat. :D Já osobně kuličky nesnáším. Ale sám mám mírně hrubší potahy(jsou jemně připolstrované molitanem, asi klasické potahy nevím, na internetu bych to nekupoval, musí to člověk vidět a ohmatat si to). Ovšem tvrdý podvozek už neznám, naposledy když jsem měl starou Octu, bylo to šílený, ale Passat ani Golf to tak neměl a ani novější nemá. Kdybyste měl soukromé auto, určitě doporučení pořízení Touranských anatomů, ale nejprve vyzkoušet někde. Jinak za mě je Touran jedno z nejlepších VW aut vůbec a nikdo si nestěžoval slyším jen samou chválu, projel jsem se v tom jen kousek a to jako spolujezdec a super dojem. Ten výhled klidně i pro ženu na parkování, prostor spolujezdce, praktičnost atd. Hodně povedený stroj. :)
Nevím kdes na to přišel, ale popisuješ KYČELNÍ KLOUB. Bederní obratel je dolní část páteře, na kterou dole navazuje kostrč, (lumbosakroiliakální skloubení) a nahoře páteř hrudní (thorakální, značí se Th). Bederní (neboli lumbální) obratle se značí L1 až L5 tuším. Femur není bederní kloub, ale právě kyčelní. A teď negoogluju, píšu z vlastní zkušensti. Jestli toto nevíš, tak si to najdi ve vikipedii, třeba.
Na Wikipedii přispívají uživatelé webu a informace tam zveřejněné je třeba brát s velkou rezervou. Není vyloučeno, že spousta info může být od stejných volů, jako Ty, kteří, když zjistí, že se spletli, napíšou, že si dělají legraci, ale pro jistotu z jiné IP. Viď Stando Vaškoviči Drsoni.
Ano. Jsem sběratel IP, a píšu pořád z jiné IP. Mám tolik Ip adres, že můžu každý den psát ze tří jinejch. Proto tady admin ty IP zaved, ne? (ironie) Ty vole, nejsem standa, ani jinej vaškovič šaškovič. Odpověděl jsem za toho, co očividně šláp vedle, i když svou pravdu má. Opravdu je bederní obratel a bederní kloub není správnej název pro kyčel. Ale jak to pozoruju, on si z vás dělá celou dobu prdel a vy mu to žerete. Akorát jste na to nepřišli
Holt když někdo chce vědět co ho trápí, tak poradím. Slovenské slova mi někdy připadají smíchané. Např. česky zelí, slovensky kapusta, česky kapusta, slovensky kel. Česky bedra slovensky bedrá, česky kyčel, slovensky bedra. :D
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Touran
Jsou i horsi auta
Nechci nijak zlehcovat vseljake problemy s timto nijak levnym autem, ale prece jenom: behem 100tkm zadna zavada, kdy auto zustane nepojizne nejlepe na dovolene daleko od domova.
Muze byt i hur, majitel VW Sharan.
14.03.2016 | 11:32:18 | Mikkes | 95.131.101.* Reagovat
výměna žárovek zadní lampy pravé
potřebuji vyměnit žárovku na zadní lampě a nevím si rady,Pokud někdo poradí budu rád,děkuji
15.07.2014 | 19:45:35 | Karel | 88.102.149.* Reagovat
topení
Topení mi fouká vlažný vzduch . Mohl by to být zacpaný radiátor od topení? Nemáte s tím někdo zkušenost?Popřípadě co s tím a jak nato. Motor je zahřátý a je to 2.0 tdi, 2004 ,175000km.Děkuji za názor ,,radu.
21.11.2013 | 21:42:13 | V. | 213.192.19.* Reagovat
potreboval bych poradit... touran 2005,1.9 tdi, 77kw, při prudsim zrychleni něco zacne bzučet v motoru... mam pocit,ze nekde saje falesny vzduch.ma někdo zkušenost??? a taky spatne startuje,kdyz je zahraty...
10.11.2013 | 10:02:25 | jarek n. | 94.242.123.* Reagovat
RE:
vymenit cidlo otacok je to vedla rozvodoch,povolena hadica na turbe alebo prasknuta
30.11.2013 | 12:28:37 | laci | 176.112.191.* Reagovat
RE:
Měl jsem stejný problém se startem zahřátého motoru. Jeden autoelektrykář mi přehrál soft v řídící jednotce a nastavil vyšší startovací otáčky, od té doby je klid.
14.05.2014 | 02:07:42 | Roman | 217.117.213.* Reagovat
RE: velka spotreba paliva
Chcem sa spitat pretesnoval mi kamarat trysky na vw tovran dsg 77kw a stupla mi spotreba s 5,2na9,8 nevieme si dat rady a zacalo aj zle radit prevodovka radi az do 4000 otacok viete pomoct
28.07.2014 | 19:56:06 | peter | 85.237.224.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
14.11.2024 | 11:25:15 | ďîńĺňčňü ńŕéň ŕâňîđŕ | 37.212.80.*
:(
No ja mam s Touranom tiež starosti. Momentalne mi niečo štrnga v zadnej naprave, nefunguje ventilator na stupni 1 a 2, dymí mi prídavné kúrenie, zle mi štertuje motor ke´d je zahriaty a blbne mi zámok dverí u vodiča :(((((((((
09.11.2011 | 18:37:01 | Pjotr | 89.173.85.* Reagovat
RE: :(
s tim startovanim za tepla mam taky problém... starter toci asi 4x a pak se cely motor zatrese
10.11.2013 | 10:04:29 | jarek n. | 94.242.123.* Reagovat
RE: :(Starty za tepla
Jde to vyřešit zvýšením startovací dodávky paliva. Ale VW to neumí!! Třeba chlapi z CHIP TUNING z Kladna to dělají za 1500.- a startuje na šktnutí.
03.02.2014 | 09:05:04 | kruzitko | 89.24.176.* Reagovat
RE: :(Starty za tepla
zvýšenie štartovaciej dávky nepomohlo. Zistený velký odber z baterky pri teplých štartoch.Vraj treba vymeniť štartér.
02.09.2015 | 13:16:39 | pjotr | 188.167.53.* Reagovat
bez problémů
Mám Tourana 2,0 TDi a nemůžu si ho vynachválit. Potřeboval jsem prostorné auto k podnikání a tohle nemá chybu,najeto 165 000 km.Vím, že je spousta problémovejch kusů, ale stejně tak je hodně lidí naprosto spokojených. Já šel do Tourana na základě referencí kamaráda, který taky podniká, vystřídal spoustu aut, ale Touran byl jedinej, kterýho si ve firmě nechal i po doběhnutí leasingu, do dneška na něm nalítal už 300 000 km. Ukažte mi značku, kde jsou všichni bez závad? Taková asi neexistuje. Měl jsem Golfa, Passata a teď Tourana, nedám na VW dopustit.
13.11.2009 | 08:30:18 | majkl Reagovat
RE: bez problémů
Ahoj.
Mám 1,6 benzín od 13000km s plynem. najeto 136 000km a 9 let a doufám že ještě nějaký pátek vydrží. baterka a výfuk jsou původní. je fakt že ty žárovky moc nevydrží ale to je banalita a výměna v řádu desetikorun a minut.využívám ho hlavně na dovolené a manželka do práce a jsme fakt spokojeni.moc se nekazí akdyž tak náhradní díly se dají sehnat levně a nato co jsme projeli např.Kalábrie tak bych neměnil!!! Nebo mám takové štěstí ve výběru????
10.04.2013 | 00:30:04 | ladik | 91.103.166.* Reagovat
Nemam problem
Piše se ,že jsou Tourany nic moc,ale mam už druhyho,prvniho jsem naboural a nasledně prodal,měl 140 tis najeto Tdi 77Kw,ted mam druheho,najeto 150 tisic 2,0 Tdi a měnim pouze spotřebak,žadny problem,nikde nic nevrže,nedrnči.A to mu davam pořadně napit,takže nevim,no.JA zatim nemam problem..
21.10.2009 | 23:38:02 | david Reagovat
RE: Nemam problem
Podla vsetkeho je to v rocnikoch... prve byvaju aj u priemernych znaciek problematickejsie, nedotiahnute. Malokto vie, ze na rovnakom aute o 2-3 roky novsom moze byt niekolko stoviek (!!!) zmien. Aj u Tourana sa tie prve rocniky ukazuju... Nastastie to nie je ako u Francuzov, kde sa velmi nizka predajna cena ukaze na problemoch/zivnotnosti pocas celej vyroby.
23.03.2013 | 01:00:01 | xo | 178.143.15.* Reagovat
RE: Nemam problem
Počkaj ešte 20-30.000 km...:)), čo poznám majiteľov zázrakov 2.0 TDi... všetci menia vstrekovače...
23.03.2013 | 12:41:42 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Kdyby jen Tourana, v posledni dobe jsou vsechny sroty (snad krom Phaetonu/
20.10.2009 | 13:13:58 | jamieson Reagovat
Etse raz mi niekto povie ze Renault je crep. Ved VW je s kvalitou na tom podobne. Ako ma Renault Lagunu 2 tak VW ma Tourana.
20.10.2009 | 10:42:41 | Reagovat
To Radek
Jsem odhalen ! :). Jo, Shuttle, mazlík. Teď jdem si vzpoměl, známý nadával na Transportera, tuším rok 2005-6, ale předchozího chválil do nebe. Soudruzi v NDR asi někde dělají poslední léta chybu.
15.10.2009 | 19:51:31 | Pavel Reagovat
No, nebo spíš dvě Ayga. Pak by odpovídala kategorie i spotřeba... :-))
15.10.2009 | 18:58:04 | Reagovat
Taky to může být Toyota Aygo :-))
15.10.2009 | 18:56:51 | Mirek Reagovat
to Radek
Nemusi to byt jen Honda Shuttle.Taky to muze byt napriklad Toyota Previa, nebo Nissan Serena a mozna i neco jine :-)
15.10.2009 | 17:00:46 | jamieson Reagovat
To Pavel
Řekl bych, že Honda Shuttle je spíše velikostí srovnatelná s Sharanem.:-))
14.10.2009 | 22:27:43 | Radek Reagovat
Ani se vám nedivím. Nové auto i celkem drahé a řešit pořád dokola vrzající a skřípající pazvuky a k tomu dalčí tech. věci. Taky jsem háklivej na pazvuky v interiéru a hned hledám příčinu, ale naštěstí né moc často a to mám 20 let starého Japonce ještě z poctivé školy, ale za to co tu píšete vy, by se měli němečtí soudruzi stydět!
14.10.2009 | 19:18:25 | Tomáš Reagovat
Tom, asi ste ďaleko od pravdy,
taká najspoľahlivejšia Toyota Verso sa vyrába v Turecku...:))
Touran je nepodarený pravdepodobne od základu. Ale známy má 1,9 TDi a je vcelku spokojný, takže človek niekedy fakt nevie..:((
14.10.2009 | 18:42:33 | Reagovat
RE: Tom, asi ste ďaleko od pravdy,
Plně souhlasím se všemi nespokojenými,mám Tourana 1,9 Tdi 2006,ani se mi nechce vypočítávat všechny opravy,klika,převodovka,trysky,turbo a teď v poslední době po delší trase zcela zmizí veškerá loga na dig.palubovce,prostě č e r n o!!???Převedeno ekonomicky.....???H O R R O R
25.05.2013 | 17:08:57 | Gustav | 188.95.60.* Reagovat
VW není jen made in Germany
No jestli se dělá mimo Německo např v Belgii tak tam jsem byl a viděl křepčící (jakokdyby zhulené) asi Turky (měli Turbany) na lince..... takže nejsi daleko od pravdy.....
14.10.2009 | 16:35:51 | tom Reagovat
Není divu
Nechci být zaujatý a nepříjemný,...omlouvám se, ale kdyby jste si zjistil reálné zkušenosti s tímto vozem, v životě by jste si ho nekoupil. Touran se nepovedl a je to všeobecně známé,...velmi drahá režie. Jsem majitelem nejmenovaného japonského 8 let. vozu stejné kategorie (najeto 265000 tis/km), a krom spotřebních dílů je to spolehlivec jak hrom, bratru 10-12L/100 km (2.3 L automat)...ale to je ta nejmíň nákladová položka-palivo.
14.10.2009 | 16:00:11 | Pavel Reagovat
Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Mám služobný VW Touran 1,6 TDI r.v. 2012 a po mesiaci som začal trpieť bolesťami pravého bedrového kĺbu, bolesť mi schádza až dolu ku kolenu. Myslel som prechladnuté, nasadil som Brufen aj Novalgin. Ce víkend sa to ako-tak ukľudnilo, ale v pondelok večer a hlavne v utorok ráno som už pomaly nevedel chodiť. Mesiac trvalo, kým som prišiel na to, čo je príčinou... Konštrukcia pracovného priestoru vodiča je úplne mimo ergonómiu ľudského tela a šetriace programy v koncerne VW spôsobili to, že tá sedačka je malá a zámok bezpečnostného pásu tlačí na pravý bedrový kĺb. Ak zoberieme do úvahy, že ráno to má teplotu vonkajšieho vzduchu, spolu s tlakom na kĺb máte aj chladenie. Podotýkam, meriam 183 cm a váha cca 105 kg. Nedá sa to ani odkloniť nabok, ani posunúť, nič. NEPOUŽITEĽNÉ VOZIDLO, darmo je 7-miestne s nízkou spotrebou. Pri konštrukcii interiéru už vôbec neberú do úvahy rozmery ľudského tela, spôsob sedenia mužov a žien, rozmery chodidiel v poltopánkach a v zimných topánkach. Stredové panely sú stále väčšie a väčšie a vodič je nútený sedieť vykrúttený ako paragraf. Raz začas na krátke vzdialenosti sa dá, ale každý deň cca 150-300km je utrpenie.
Ak Vás napadne niekoho čo s tým, budem veľmi vďačný
20.03.2014 | 19:34:54 | Vlado | 78.98.66.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Asi jste si spletl kloub bederní s kloubem kyčelním. Bederní není kloub, ale obratel. A není levý nebo pravý. Je jen jeden - uprostřed :-)
20.03.2014 | 19:45:07 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Asi ste si nevšimli, že píšem slovensky, ale aj v češtine je to to isté. Najprv si zistím a až potom som chytrák:
Takže čeština, " Bederní kloub připojuje dolnou, volnou končetinu ke kostem pánve."
Slovenčina: " Bedrový kĺb tvorí horná časť stehennej kosti (femor) a jamka panvovej kosti (acetabulum). Horný koniec stehennej kosti má guľatý tvar a zapadá do jamky panvovej kosti. Kosti bedrového kĺbu sú pokryté vrstvou hladkej, lesklej chrupavky, ktorá podkladá a chráni kosti, aby sa mohli ľahko pohybovať..." :-)) :-))
A hlavne že som dostal správnu informáciu o lekárskej terminológii a názvosloví častí ľudského tela. Fakt díky.
20.03.2014 | 22:38:01 | Octopus | 78.98.66.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Mal som volakedy podobny problem, ked som obcas isiel svokrovym zigulikom...:), tiez neskutocne vyoseny volant, pedale a sedacka.
Nakoniec najviac pomohli " gulickove potahy", popularne pred vyse 20 rokmi, drevene, ktore masirovali chrbat, zadok.
Pokial ich nezozenies, skusil by som aspon el.podusku, az nie su vyhrievane sedacky a skusit sa pohrat s nastavenim volantu a sedaciek.
T.j.volant vytiahnut cim vyssie a blizsie k sebe, operadlo do kolmejsej polohy, aby v tom clovek nelezal a skusat hladat najvhodnejsiu poziciu sedenia.
Zistit, v ktoryx topankach sa riadi najlepsie/ je to mozno usmevne, ale z nevhodnej obuvy, napr.ked je velka a treba neprirodzene vykrucat nohy..., volakedy som az skoro plakal od krcov a bolesti..., v Nissane Primera po 400-500 km, v 406 po 1.000 v kuse, v 607 nikdy, ani pri vyssom sedeni v SUV..., ale tam som urobil max.700-800 km v kuse a obycajne v slapkach, v lete, v zime hoci aj tazkej zimnej obuvi./
Skus sa snazit preniest tazisko tela, neviem, ci ma Touran aj nastavovanie sklonu sedaku, pomaha tiez.
Mam odskusane, ze cim tvrdsi podvozok, a la " nemcur", tym menej pohodlne sedenie, clovek moze sediet aj v A 8, ked je to raz tvrde, tak sa tie narazy prenasaju na chrbat, trpi cele telo...potom uz iba skusit pod zadok nejaky molitan, alebo podlozku, podobnu ako na stolickach, ci hrubu deku.
Drzim palce, treba skusat, sledovat, mrvit sa na sedacke, prenasat vahu tela a zistit co robi cloveku najhorsie/ najhorsie.
Kto to nezazil, nepochopi..., ale pred skoro 20 rokmi som normalne nevedel vyjst z takej P 306, normalne som musel skoro po styroch, tak neskutocne boleli krize, bedra po nejakych 500 km v kuse.., Audi 100- A6 uz boli lepsie pre zivot, ale najpohodlnejsie jednoznacne Citroen a Mercedes, spolu s X5/ sportove sedacky, al.vysoky posed/.
Miery mame podobne/ 186 a tiez cez metrak, sedacky su robene pre priemer, t.j.176 cm a cca 75 kg....:), na zabitie konstrukterov:).
21.03.2014 | 03:46:45 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Ľuboš, díky za pochopenie a fundované typy na možnú nápravu. Tá sedačka je malá, lebo je veľký ten bok s nastavovaním výšky sedáku aj s tým odkladacím minipriestorom. A okrem toho, v rámci posledného face liftingu ich v obvode o pár mm zmenšili a možno aj vnútornú šírku vozidla. Seačky sú anatomicky tvarované, takže či chceš, alebo nechceš vedie ťa do stredu sedačky. Zavadzia a tlačí tam len ten zámok pásu, ktorý je vysoko a prihnutý smerom k sedačke. Odkloniť ho smerom od sedačky nemôžeš, lebo tam je zasa lakťová opierka so schránkou. Uchytené to je k sedadlu, čiže môžeš robiť s nastavovaním čo chceš, stále to je na tom istom mieste. Dnes som posunul sedačku vpred, aby bol zámok mimo lakť. opierky a surovo som to ohol smerom vzad. Poloha sa zmenila, uvidím, čo na to povie noha s bederným kĺbom. A inak klobúk dolu, dal som tento istý text na VW fórum a urobili zo mňa debila, hypochondra. Majú na očiach klapky VW, na zadku aj čelách to majú vytetované a asi im z Wolfsburgu aj posielajú mesačne nejaké nálepky a prospekty. Fakt som sa tam s dôverou obrátil ako na fundované fórum. Mal som cca 10 služobných áut rôznych značiek od novoty až po predaj pri 500-700 tis. km a pri žiadnom som taký problém nemal. Nacúvané mám viac, ako tí všetci debilkovia na VW fóre majú najazdené , ale nemá význam reagovať na takéto "rady". Poradili mi napr., aby som si kúpil Trabant a potom zbadám. A každý ho videl maximálne na obrázku, lebo inak by takúto capinu nenapísal. Trabant nemá tunel, pod prístrojovkou je otvorený, nohami môžeš aj štrikovať. Perfektné autá na pohodlie vodiča ( spolujazdci ma nezaujímajú ) sú jednoznačne Ford Galaxy, VW Sharan a Seat Alhambra a aj iné MPV. Ostatné všetky sú voči osi vodiča vyosené.Neexistuje tam jedna smerová os, ktorej by sa dalo chytiť. A off-roady/SUV sú na tom najhoršie.
Pozri sem, ako som dopadol:
www.vw-club.sk/viewtopic.php?f=128&t=56206
Úplne zabudli, na čo slúžia fóra.
24.03.2014 | 19:01:35 | Octopus | 95.102.19.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
S tym " rozvalenim " sa v sedackach mas svatu pravdu :):). Kolko krat hresim ako pohan, ked v takej 106, 206 je viacej miesta pre nohy ako v A6, ci W Passate...
Velmi dobre sa mojmu zadku paci vo francuzskych haraburdach vyssej strednej triedy, C6 a P 607, ktore novinari sprdli, ze nemaju bocne sportove vedenie..., ja ked sedim, tak nesportujem:)
A teraz si idem precitat Tvoj odkaz:).
24.03.2014 | 21:51:51 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Jo a taky by mě zajímalo, jestli má auto tempomat. Protože to do místa u kloubu na 80% střílí od pedálu. Takže nejvíce kyčli vadi absence tempomatu.
A navíc je rozdíl mezi anatomickým tvarováním sedaček, nebo přímo anatomickými sedačkami. VW Touran nabízí myslím tři typy sedaček tvarování a to nepočítám materiály. Poslední se trošku přibližuje anatomům, ale jen trošku. Jako u VW ty anatomy jsou spíše možné hledat jinde. Proto si nejsem jist, jestli ty touranské anatomy sednou. Ale každá změna k dobrému je lepší.
25.03.2014 | 07:07:04 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
No je to služební auto, ale jestli budou možné ty úpravy. Já mám většinou ojetiny a to levé boční vedení na sedačce už je takové uležené a dá se na tom i částečně sedět zadkem cca 5cm a to dělá už hodně rozdíl. :D Ale asi nejlepší bude si vypolstrovat tu sedačku tak aby to bylo co nejrovnější a zkusit se přiblížit sezením více ke dveřím, časem se to boční vedení uleží tím jak se bude vystupovat a nastupovat. :D Já osobně kuličky nesnáším. Ale sám mám mírně hrubší potahy(jsou jemně připolstrované molitanem, asi klasické potahy nevím, na internetu bych to nekupoval, musí to člověk vidět a ohmatat si to). Ovšem tvrdý podvozek už neznám, naposledy když jsem měl starou Octu, bylo to šílený, ale Passat ani Golf to tak neměl a ani novější nemá. Kdybyste měl soukromé auto, určitě doporučení pořízení Touranských anatomů, ale nejprve vyzkoušet někde. Jinak za mě je Touran jedno z nejlepších VW aut vůbec a nikdo si nestěžoval slyším jen samou chválu, projel jsem se v tom jen kousek a to jako spolujezdec a super dojem. Ten výhled klidně i pro ženu na parkování, prostor spolujezdce, praktičnost atd. Hodně povedený stroj. :)
21.03.2014 | 06:54:18 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Nevím kdes na to přišel, ale popisuješ KYČELNÍ KLOUB. Bederní obratel je dolní část páteře, na kterou dole navazuje kostrč, (lumbosakroiliakální skloubení) a nahoře páteř hrudní (thorakální, značí se Th). Bederní (neboli lumbální) obratle se značí L1 až L5 tuším. Femur není bederní kloub, ale právě kyčelní. A teď negoogluju, píšu z vlastní zkušensti. Jestli toto nevíš, tak si to najdi ve vikipedii, třeba.
21.03.2014 | 08:26:42 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Na Wikipedii přispívají uživatelé webu a informace tam zveřejněné je třeba brát s velkou rezervou. Není vyloučeno, že spousta info může být od stejných volů, jako Ty, kteří, když zjistí, že se spletli, napíšou, že si dělají legraci, ale pro jistotu z jiné IP. Viď Stando Vaškoviči Drsoni.
21.03.2014 | 08:43:52 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Ano. Jsem sběratel IP, a píšu pořád z jiné IP. Mám tolik Ip adres, že můžu každý den psát ze tří jinejch. Proto tady admin ty IP zaved, ne? (ironie) Ty vole, nejsem standa, ani jinej vaškovič šaškovič. Odpověděl jsem za toho, co očividně šláp vedle, i když svou pravdu má. Opravdu je bederní obratel a bederní kloub není správnej název pro kyčel. Ale jak to pozoruju, on si z vás dělá celou dobu prdel a vy mu to žerete. Akorát jste na to nepřišli
21.03.2014 | 16:54:09 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Holt když někdo chce vědět co ho trápí, tak poradím.
Slovenské slova mi někdy připadají smíchané. Např. česky zelí, slovensky kapusta, česky kapusta, slovensky kel.
Česky bedra slovensky bedrá, česky kyčel, slovensky bedra. :D
21.03.2014 | 12:52:55 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
No jo Stando, uz rozumiem. Ty ani nerozumies slovencine a ja by som chcel po Tebe, aby si chapal aj vyznam textu.
21.03.2014 | 03:49:59 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Luboši, TVOJE debilita mě nepřekvapuje. Ale jak říkám, stále se sem nabaluje víc a víc pitomců. Proboha, proč tu není nikdo normální, mimo mě?
21.03.2014 | 08:28:20 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Blbci, dělám si srandu, ne? To jste nepochopili?
21.03.2014 | 08:32:00 | | 89.102.165.* Reagovat
RE: Zlá konštrukcia sedačky vodiča
Pro hlupáka každý hloupý.
Lépe mlčet a být považován za hlupáka, než promluvit a odstranit všechny pochybnosti.
21.03.2014 | 09:57:25 | | 78.102.189.* Reagovat