Rok výroby:2005Typ motoru:1968Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:520 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýPrůměrná spotřeba:6,8 l/100 kmVloženo:26. 12. 2005
Můj předchozí vůz byl VW Caddy Life 1,9 TDi. V domění, že ušetřím 200 tis. Kč, jsem si ho koupil místo Tourana. Najel jsem s ním však pouze 14,5 tis. km a poté jsem ho prodal, a to jen díky tuhé zadní nápravě. I za tak krátkou dobu mohu srovnávat.
Touran je mnohem tišší, než Caddy, má dokonalejší systém vnitřní ventilace a vytápění vozu, lepší jízdní vlastnosti i vyšší užitnou hodnotu /příčka na přestavbu N1 jde posunout dále díky vyjímatelným zadním sedadlům - Caddy je má pouze sklopné/.
Tak na druhém motoru, který jsem sehnal starší je už celkem asi 100 000 km a opět začínám dolévat chladící kapalinu. Větší sráč jsem neměl. VW mi už nesmí do baráku. Kdo si koupí VW je blázen a je třeba ho zavřít do blázince.
Tak na 120 000 jsem byl nucen vyměnit motor, protože ztráta chladící kapaliny cca 0,3L na 400 km byla už neúnosná. Poté se mi opět vybila baterie v ovladači dálkového zamykání. Ale jinak jsem na nic nesáhl. Kromě výměny oleje a pneumatik. Dokonce i destičky a kotouče mám ještě původní. Tak jsem zvědavý, kolik podvozek vydrží.
tak s tou ztracejici vodou mam klid.vw v anglii asi vi co delat a nemeni dil za dilem.menily mi chladic a je po problemu.sice to neco stalo.i s praci 500lb.ale je po problemu.
Dobrý den, bohužel mám podobnou zkušenost s kvalitou koncernových vozů a postojem servisů a importéra... Moji rezenzi naleznete v rubrice Audi-A3-2.0TDI šitka... (hlavně pro lidi co se jim strácí voda!!!) Dalším šokem pro mě bylo odhalení cenové politiky impertéra v ČR. Když by se český importér choval alespoň k cenám nových vozidel tak jak Slovenský impertér spousta zákazníku by si pořídila auto o statisíce levněji... A servis ? Ten si mužete dnes zaplať-pánbůh vybrat i mimo ČR...
ahojte lidi.mam tourana asi mesic.rv.04.2,0 tdi.ziji a pracuji v anglii.pred tydnem jsem jel poprve do uk autem.cesta byla narocna najel jsem 2100km.asi 3krat jsem musel dolivat chlad.kapalinu.je to sila,kdyz vam to zacne hlasit na dalnici.nevim si s tim rady.ukusim s tim zajit do vw.servisu a uvidim co s tim.jsem trochu zklamany,protoze jsem si na znacku vw.sazel.urcite se jeste ozvu jak to dopadlo.budu rad za kazdou radu.sidlak
Tak mi turbo vesele od 55 000 km píská, dnes na 90 000 mi ho konečně vyměnili. Ztrácející se chladící kapalinu nechtěl nikdo řešit, pravda je, že se ztrácí hlavně v létě, když je venku hodně teplo. Tak že se mám v létě na co těšit, protože mi právě skončila záruka.
napis jak ti dopadla oprava mam taky tourana 2,0tdi najeto 15000km straci se mi chlad. kapalina a to nemam nic najeto asi natom neco bude ze to sou zmetky!
Alespoň jsi to napsal. Po 70.000km je ko turbo + hlava - fatální porucha. Holt smůla. Jinak doufám, že si tohle přečtou zastánci těchto traktorů se zkratkou TDi.
Tak jsem toho Tourana bohužel přechválil. Mám najeto 70000 km a přicházejí první vážné závady. Začalo mi pískat turbo,bude nutné ho vyměnit a navíc se začala ztrácet chladící kapalina, tak že mě čeká výměna hlavy,protože je to u těchto dvoulitrů známý jev.
V současné době mám najeto téměř 47000 km, řešil jsem opět vybitou baterii v dálkovém ovladači a 2x prasklou žárovku v zadních skupinových svítilnách. Jinak nic.
V současné době vlastním Tourana přesně 1 rok, mám najeto 36 000 km a musím potvrdit to, co jsem psal poprvé. Auto mělo jedinou závadu-vybitá baterie v dálkovém ovladači. Jinak žádná závada, nebo problém.Jsem maximálně spokojen.
V současné době mám s vozem najeto něco přes 7000 km, jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, motor je dostatečně pružný, max. rychlosti 200 km/h udávané výrobcem lze rychle dosáhnout i se zapnutou klimatizací, snad jedině nastavení odpružení by mohlo být trochu měkčí. Jediná závada, kterou jsem měl byla vybitá baterie dálkového ovládání zamykání. Jsem velmi spokojen s tímto vozem.
Vážený pane, vůz Caddy a Touran nelze tak snadno srovnávat. Pokud používáte vůz na práci, pokud naložíte Touran nějakými 300 kp, tak poleze po zemi. Caddy disponuje maximálně 77 kW výkonu a máte pravdu, že klima, ventilace, řízení a vš ostatní je na vyšší úrovni. U Caddy je skutečně nodomyšlená variablitita prostoru a přepážka naprosto debilní. Pokud povezete trubku 2 metry dlouhou, tak ji dovezete jako luk. Nelze ji nikde prosunout. Touran je však naprosto zbytečně přetechnizovaný, elektronika zbytečně komplikující funkce automobilu. Pokud někdo používá vůz na mnoho desítek tisíc kilometrů, bude z nadšení vyléčen. Přiznávám, že jsme mohli mít smůlu.
Hodnotit auto po 500 km???To snad ne.Za chvíli se tu objeví recenze typu,,viděl jsem auto,je to krám nebo je to príma kára,,.Alespoň víme,jak Touran dobře ventiluje a topí.To žigulík uměl taky.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Touran
toz pekna recenze po 500 km... :D
13.04.2012 | 22:33:44 | | 89.103.68.* Reagovat
motor
Tak na druhém motoru, který jsem sehnal starší je už celkem asi 100 000 km a opět začínám dolévat chladící kapalinu. Větší sráč jsem neměl. VW mi už nesmí do baráku. Kdo si koupí VW je blázen a je třeba ho zavřít do blázince.
03.09.2009 | 01:01:26 | Trigis Reagovat
Po 150 000 km
Tak na 120 000 jsem byl nucen vyměnit motor, protože ztráta chladící kapaliny cca 0,3L na 400 km byla už neúnosná. Poté se mi opět vybila baterie v ovladači dálkového zamykání. Ale jinak jsem na nic nesáhl. Kromě výměny oleje a pneumatik. Dokonce i destičky a kotouče mám ještě původní. Tak jsem zvědavý, kolik podvozek vydrží.
16.05.2009 | 10:08:44 | Trigis Reagovat
pokracovani
tak s tou ztracejici vodou mam klid.vw v anglii asi vi co delat a nemeni dil za dilem.menily mi chladic a je po problemu.sice to neco stalo.i s praci 500lb.ale je po problemu.
12.04.2008 | 14:42:05 | sidlakk Reagovat
prasklá hlava TDI
Dobrý den, bohužel mám podobnou zkušenost s kvalitou koncernových vozů a postojem servisů a importéra... Moji rezenzi naleznete v rubrice Audi-A3-2.0TDI šitka... (hlavně pro lidi co se jim strácí voda!!!) Dalším šokem pro mě bylo odhalení cenové politiky impertéra v ČR. Když by se český importér choval alespoň k cenám nových vozidel tak jak Slovenský impertér spousta zákazníku by si pořídila auto o statisíce levněji... A servis ? Ten si mužete dnes zaplať-pánbůh vybrat i mimo ČR...
15.03.2008 | 12:50:58 | Ojam Reagovat
ahojte lidi.mam tourana asi mesic.rv.04.2,0 tdi.ziji a pracuji v anglii.pred tydnem jsem jel poprve do uk autem.cesta byla narocna najel jsem 2100km.asi 3krat jsem musel dolivat chlad.kapalinu.je to sila,kdyz vam to zacne hlasit na dalnici.nevim si s tim rady.ukusim s tim zajit do vw.servisu a uvidim co s tim.jsem trochu zklamany,protoze jsem si na znacku vw.sazel.urcite se jeste ozvu jak to dopadlo.budu rad za kazdou radu.sidlak
20.01.2008 | 13:17:17 | SIDLAK Reagovat
Turbo
Tak mi turbo vesele od 55 000 km píská, dnes na 90 000 mi ho konečně vyměnili. Ztrácející se chladící kapalinu nechtěl nikdo řešit, pravda je, že se ztrácí hlavně v létě, když je venku hodně teplo. Tak že se mám v létě na co těšit, protože mi právě skončila záruka.
16.01.2008 | 20:42:11 | trigis Reagovat
napis jak ti dopadla oprava mam taky tourana 2,0tdi najeto 15000km straci se mi chlad. kapalina a to nemam nic najeto asi natom neco bude ze to sou zmetky!
17.12.2007 | 09:13:26 | bastardoo Reagovat
Alespoň jsi to napsal. Po 70.000km je ko turbo + hlava - fatální porucha. Holt smůla. Jinak doufám, že si tohle přečtou zastánci těchto traktorů se zkratkou TDi.
12.09.2007 | 16:12:19 | Radek Reagovat
Spolehlivost
Tak jsem toho Tourana bohužel přechválil. Mám najeto 70000 km a přicházejí první vážné závady. Začalo mi pískat turbo,bude nutné ho vyměnit a navíc se začala ztrácet chladící kapalina, tak že mě čeká výměna hlavy,protože je to u těchto dvoulitrů známý jev.
12.09.2007 | 16:06:58 | trigis1 Reagovat
Vady po 50000
V současné době mám najeto téměř 47000 km, řešil jsem opět vybitou baterii v dálkovém ovladači a 2x prasklou žárovku v zadních skupinových svítilnách. Jinak nic.
29.04.2007 | 16:38:55 | Trigis Reagovat
Touran po 30000
V současné době vlastním Tourana přesně 1 rok, mám najeto 36 000 km a musím potvrdit to, co jsem psal poprvé. Auto mělo jedinou závadu-vybitá baterie v dálkovém ovladači. Jinak žádná závada, nebo problém.Jsem maximálně spokojen.
01.01.2007 | 11:11:25 | trigis1 Reagovat
Pokračování
V současné době mám s vozem najeto něco přes 7000 km, jízdní vlastnosti jsou velmi dobré, motor je dostatečně pružný, max. rychlosti 200 km/h udávané výrobcem lze rychle dosáhnout i se zapnutou klimatizací, snad jedině nastavení odpružení by mohlo být trochu měkčí. Jediná závada, kterou jsem měl byla vybitá baterie dálkového ovládání zamykání. Jsem velmi spokojen s tímto vozem.
21.05.2006 | 19:17:00 | Trigis1 Reagovat
Vážený pane, vůz Caddy a Touran nelze tak snadno srovnávat. Pokud používáte vůz na práci, pokud naložíte Touran nějakými 300 kp, tak poleze po zemi. Caddy disponuje maximálně 77 kW výkonu a máte pravdu, že klima, ventilace, řízení a vš ostatní je na vyšší úrovni. U Caddy je skutečně nodomyšlená variablitita prostoru a přepážka naprosto debilní. Pokud povezete trubku 2 metry dlouhou, tak ji dovezete jako luk. Nelze ji nikde prosunout. Touran je však naprosto zbytečně přetechnizovaný, elektronika zbytečně komplikující funkce automobilu. Pokud někdo používá vůz na mnoho desítek tisíc kilometrů, bude z nadšení vyléčen. Přiznávám, že jsme mohli mít smůlu.
27.03.2006 | 16:05:50 | Reagovat
To ne
Hodnotit auto po 500 km???To snad ne.Za chvíli se tu objeví recenze typu,,viděl jsem auto,je to krám nebo je to príma kára,,.Alespoň víme,jak Touran dobře ventiluje a topí.To žigulík uměl taky.
27.12.2005 | 18:29:28 | Valdauf Reagovat