Rok výroby:2003Typ motoru:1,9TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:16. 2. 2007
Vůz VW Touran 1,9 Tdi jsem koupil na konci října 2003 a najel jsem na něm do ledna 2007 120 000 km. Zprvu jsem se domníval, že mám smůlu na nepovedený kus, po přečtení článku však soudím, že to auto se doopravdy po stránce kvality, především konstrukčních prací, příliš nepovedlo. Přikládám stručný přehled závad za dobu provozu k posouzení.
V záruce
-výměna palubní desky poté, co palubní počítač začal komunikovat pouze v angličtině -opakovaná návštěva servisu (4x) ke kontrole počítače (při jakékoliv kontrole vypisuje chyby funkcí, které však plně fungují) – následovala kompletní kontrola kabeláže a zmíněné návštěvy ke kontrole funkce. Závada se v menší míře opakuje dodnes -výměna setrvačníku a spojky (prasklý setrvačník) -výměna nefunkčního dálkového zamykání -zablokované páté dveře.
Po záruce
-v 97 000 km opět výměna prasklého setrvačníku (po prohlídce vyměněného dílu mohu jen konstatovat, že je s podivem, jak filigránskou konstrukci má v oblasti u příruby, kde je nejvíce namáhán (cca 29 000 Kč) -výměna xenonové výbojky po 110 000 km (cca 6 000 Kč) -každý rok kompletní výměna všech malých žárovek (déle než rok nevydrží žádná) -spotřeba oleje, motor vyžaduje dolévání 0,3 l každé 3 až 4 000 km (podotýkám, že olej předepsané kvalifikace není běžně dostupný a v servisu stojí 1 litr přes 900 Kč) -výměna snímače otáček (auto nejde nastartovat, prostě ho necháte, kde se zastavilo a voláte odtah do servisu) – cena 7 300 Kč -oprava nefunkčních ostřikovačů světlometů - výměna chladiče klimatizace dle vyjádření servisu stačí malý kamínek, ale ochranu mřížkou nebo sítí tohoto dílu nelze řešit?.
Konstrukční vady
-podlaha před předními sedáky má uprostřed pružnou membránu přesně v místech, kde se každý opře při nastupování a vystupování – výsledkem je propadlá podlaha -vzadu nesedí vpravo víko schránky v podlaze, následkem vydrží gumový koberec na podlaze 14 dní provozu – proseká se o okraj víka -při výměně žárovek v zadních svítilnách se pokaždé utrhnou plastové zámky krytu /naprosto poddimenzované nebo špatná koncepce) -vypadává víko odkládací schránky pod palubní deskou u řidiče -tamtéž, zajímalo by mě, zda si konstruktér zkusil vyměnit pojistky – na silnici to prostě nedokážete pokud nejste hadí muž (lépe dítě) -podivné vzpěry zadních sedadel, jejich sklopením sice zvětšíte zavazadlový prostor, ale kvůli vzpěrám do získaného prostoru umístíte jen drobné věci, pokud sedadla nezajistíte, po cestě Vám klepou -nepřesný počítač – udává ø spotřebu 6,1 l, skutečná dle natankovaného paliva a počtu ujetých kilometrů činí 6,7 l
Celkové shrnutí
Rozporné pocity a hluboké zklamání z kvality a vyléčení z představy, že německé auto a značka Volkswagen jsou etalonem kvality. Ke kladům patří prostornost vozu, vysoká nosnost, dobré a pohodlné nasedání, perfektní jízdní vlastnosti a to i na sněhu, vzhledem k velikosti auta nízká spotřeba nafty. Na druhé straně je auto předražené, základní provedení Trendline s motorem 1,9 Tdi, navíc palubní počítač, xenonové světlomety, metalíza a posuvná přepážka (N1) reprezentují cenu 840 000 Kč při pořízení.
Provoz drahý pro časté a finančně náročné opravy i servis (běžná cena servisu po cca 30 000 km je 10 - 15 000 Kč) také je vždy co opravovat, upravovat a vyměňovat. Výměna rozvodového řemenu (plánovaná ve spojení s pravidelným servisem) prezentuje 28 000 Kč.
Náklady na opravy včetně servisu přesahují po záruce80 000 Kč ročně a postupně ztrácím pocit jistoty, zda dojedu, zda si mohu troufnout na delší cestu nebo dodržet smluvený termín.
Doporučuji dlouhodobý test uveřejněný v AutoTipu č3 /2007. Touran je nejhorší vozidlo které redaktoři testovali- naprostý propadák.
Nevim, nepripadam si jako klikar, ale mam Passata 3BG ktereho si asi necham dokud se nerozpadne, pac lepsi auto jsem nikdy nemel... Samozrejme jsem menil ramena. Pri 200 tisicich se ozval homokinetak a v vzapeti lozisko. Jinak jen udrzbaa hlavne pravidelne menit olej. Nevim co je vadna vaha vzduchu, co je dvouhmotovej setrvacnik a nebo tekouci turbo. Poridil jsem ojetyho Tourana 77 kW pro zenu s deckem. Rok 2004 nalitano 150 t. km. Pohodlim to neni Passat, ale je to super auto w zatim drzi skvele. Na delsi vzdalenosti mimo dalnice jsem plachtil za mene nez 4,2 litru, ale to uz je neskutecna nuda. Kdyz jedu streku
Naprosto souhlasím s ,,Dejvidem".tady platí poříkadlo :kdo chce tam, pomužme mu tam.Pokud tady píšete závadu která není výrobní chybou nýbrž vaší,tak si zato můžete sami.každý kdo si kupuje auto ať nevé či z bazu , musí počítat stím že dotoho nějaký další penízky narve.A co se tíče toho interiéru to je uplně normální že se loupe je tam totiš blbej plast.
Ahoj,musim reagovat,vlastim od roku 2007 Vw touran 2,0Tdi,protože mam velky ročni najezd kilometru,v tuto chvili mam nalitano cca95tisic,mam motor ktery je nejvice pomlouvan a udajně je nejvic poruchovy,světe div se,ja nemam jediny problem,setrvak,turbo atd,vše je puvodni,měnil jsem jen par žarovek a co mě štve,že se mi začina loupat vnitrni madlo ridičovych dveři ,jinak autičku super.Podle mě je to tak,když měnite věci včas(oleje,rozvody atd) jak mate a trošku na auto dbate,neni problem..
RE: Touran, bože, to sme dopadli, ked sa človek vytešuje, že má až 95.000 km a ono sa to
Musim reagovat na to ze sa tdi sype vw sharan 1.9 repas turba po 600 000 km vstreky, 650 000 km nabehane 855 000 km octavia 1.9 ten isty motor nabehane 430 000 km nic kedy sa tie tdi sypu?
RE: Touran, bože, to sme dopadli, ked sa človek vytešuje, že má až 95.000 km a ono sa to
Tak neviem,ci 95 tis je nieco nabehane,ja mam na Bkd 2litry nabehane cca 580 tis km....rozhodne vsak nemozem povedat,ze je to vydarene auto! Je to wv group...a bohuzial nie moc spilahlive...treba ratat s tym,ze pri 350tis odide automat,dvojhmotny zotrvacnik este sice nemeneny,ale od prednej napravy cez turbo som menil vsetko...a to mozem povedat,ze jazdim na tomto aute celkom slusne....ak to mam porovnat s inymi autami...napriek spotrebe cca 5L/100km si kludne odlozte polovicu sumy za ucet na benzinke na nejaku tu udrzbu !!! Auto mam v najvyssej moznej kval.triede... jazdne vlastnosti,komfort,su naozaj velmi uspokojive,potrebujem trosku vacsie auto (vyssie,viac batoziny) ... rozhodne vsak pre ludi,co najazdia 50tis rocne ho neodporucam ! Ale tak...co by sme chceli zase od wv... vsakze :)
Když si to tu čtu tak nevím kdo to sem píše, jestli nějakej zahradník ,kterej pozná na autě jenom kolo a volant a nebo automechanyk s praxí.Co sem se setkal já ,tak je to auto které je velmi praktické s výbornými jízdními vlastnostmy.Pokud vám praskají žárovky skuste jednou při startování vypnout světla,možná vám to pomůže.
Dobrý den pánové, souhlasím s Vámi, že některé auta mohly být vyrobeny v pátek na noční směně. Asi jste se trefil do směny, která slavila narozeniny. VW Touran 1,9TDI 77kW 2007 je dle mého názoru velice povedené a jednoduché auto. Shrnul bych to asi tak, že je na svoji hmotnost velice úsporné, prostorné a se slušnou variabilitou. Musím z vlastních zkušeností sdělit všem, kteří se nabalují na tuto debatu, že jsem nepostřehl ani jednu závadu popsanou v hodnocení VW Touran. Kdo jezdil někdy jako já v Octavii Combi, tak Touran je auto jiné dimenze se stejným motorem. Jednou mi někdo řekl: Z toho co čteš je polovina pravdy a když máš trochu rozumu, tak můžeš odhadout, která polovina to je. Pokud uvažujete o VW Touran, tak doporučuji.
Nemůžu nez reagovat na zminene neduhy a stále se ptám zda hodnotíte Tourana - ja uz mám 5tym rokem - celkem najeto 290tis km a jedine co jsem měnila jsou oleje a rozvody v pravidelných intervalech - Nejezdim do autorizovaného servisu takže částky co udává pan jsou pro me neakceptovatelné - ja ženská sama sednu na net objednám a nechám namontovat. Za tech skoro 300tis km me nikde nenechal a jsem s Touranem 2.0 Tdi neskutecne spokojena.
Olej v servisu stojí 900Kč, ale na webu ho seženeš o 50% levněji. olejservis.cz. Mám s tím vynikající zkušenost-používám Castrol Edge- autorizovaný servis je povinen použít vlastní olej, pakliže splňuje dané normy. Souhlas s Misa.
To Tomas: ještě jednou si přisadím. Jestli jste s Auinou spokojen tak vám to přeji. Uvědomte si však, že ji novou kupujete a máte ji tři roky. Průměrné stáří vozidel v ČR je pokud se nemýím 13 let což kazí 120 tkáři. Ale objektivně, máme-li naše vozy 5-7 let staré..až po této době je skutečně prokazatelná spolehlivost vozu. Jinak hodně štastných kilometrů.
Zdravím všechny, já mám s koncernem trochu opačné zkušenosti. Každé tři roky jezdím v nové A6, nejčastěji dlouhé trasy Francie-ČR a musím zaklepat, naprosto bez problémů. Ročně najedu kolem 116 000km a nedám na tato auta dopustit. Navíc máme ve firmě VW Transporter, je to držák s dobrými jízdními vlastnostmi -ročně jezdí kolem 100 000km-záchranky ví, proč si jej pořizují. Tvrzení, že VW jsou poruchové vozy je na základě mých zkušeností zcela liché.
Když se podíváte na součet nejčastějších závad u VW, Audi...všeobecně. Stále se opakuje váha vzduchu, setrvačník, elektronika, přední náprava, počítač atd. VW s tím nic dělat nebude a nechce, hlavně že se vydělávají peníze na servisu a nutno dodat, že to nejsou mouchy, ale kritické konstrukční chyby !. A´t už jsou zde psané recenze na jakékoliv auto objektivní či ne, počtem to vypovídá zcela o globální spolehlivosti či poruchovosti jednotlivých značek. Sám jsem pracoval 6 let v distribuci náhradních dílů, a sakra dobře si pamatuji co a na jaké auto šlo na odbyt. Proto nyní jezdím pátým rokem na japoncích a jen s "škodolibým" úsměvem sleduji recenze na tyto předražené poruchové krámy. Ano, sám jsem VW nikdy neměl, právě proto že jsem byl u zdroje. Uznávám..pěkný, pohodlný auta...ale... Úspěch VW spočívá jenom v jejich kouzelném slůvku "TDi", ano motory úsporné, ale tím to končí a dokud se lidi nepřestanou honit jen za spotřebou paliva (což je pomalu ta nejmíń nákladová položka za celou životnost vozu, zvláště u VW) budou stále kupovat poruchové VW, hlavně že to málo žere. Zůstal jsem věrný benzínovým japoncům a nelituji toho. Jsou to auta spolehlivá, spolehlivá, a hlavně spolehlivá. Pak zjistíte, že je lepší jezdit za 9L místo 6L. I japan může mít závadu, to je jasný, ale v žádném případě nenarazíte na tak zásadní konstrukční zmatky a neduhy které mají VW či někteří francouzi.
jedná se o cenu výměny xenonů v autorizovaném servisu, když výměnu každý doma nezvládne, on přístup k nim není zrovna jednoduchý a i v servisu, kde jsou proškolení zaměstnanci vybavení speciálním nářadím trvá cca 2 hodiny
Je to týden nazpět,co jsem četl 100000 test Touranu v nejmenovaném časopise.Upřímně lituju majitele Touranů a v dnešní době praskání hlav u TDíček je docela slušná ostuda.Stejně se vyznamenal značkový servis,který kvůli ucpanému EGR ventilu pro jistotu vyměnil celý turbo za 41 000 papírů.Oproti tomu upadlý těsnění kolem dveří působí docela úsměvně. Ono je hezký mít na autě přesný a milimetrový spáry,ale na ty to nejezdí. Poslední prohlášení automobilky zní taky pěkně.Od roku 08 budou automobily laděny spíše na komfort,protože materiály v kabině nezvládají otřesy tvrdě laděného podvozku.
Zdravím, veskrze s vámi souhlasím, VW má po Mercedesu a BMW nejdražší servis, ale ty Pipiny za pultikem preci neco stoji !(skoda ze pak dále o servisování daného vozu "vubec nic" nevedí). K té tvé spotřebě oleje podotýkám aby ses mrknul do technických parametrů kolik dokonce výrobce udává na 1000km,jelikoz toto nemáš fakt načtený! A s dostupností daného oleje nevidim a vím že není problém.Pokud to nevíš,tak do servisu si můžeš přívést svůj olej (splnujicí normu, ci ten stejný trebas z nejakeho obchodu levnější) a oni bez řečí musí splnit tvé přání! Praktikuji to tak již léta.
Nemám nejmenší důvod nevěřit,ale u nového auta jakékoliv značky snad včetně těch čínských křápů co se sem raději nedováží to je teda síla.......radši bych se toho zbavil,to já měl podobné problémy s ničemným Formanem..........ale byla to ojetina........a bouchlá.....za směšný peníz proti tomu,jak pořizovací tak provozní náklady
Já to říkám furt,že dneska jsou si už skoro všechna auta rovna.No ale někdo si pořád jaště potrpí na dvojité véé na kapotě ale ja se to říká o té slávě a polní trávě???
-výměna xenonové výbojky po 110 000 km (cca 6 000 Kč) - no teda to si koupil trosku predrazene, normalne stoji 1000,- zjisti si ceny nez neco koupis chlape
Posledný dobrý VW je Golf 2. Ostatné stoja za hovno ale mnohý koncernisti si to nechcu priznať. VW GROUP kvalita ti klesá každým dňom, spamätaj sa a nezarábaj len na svojej povesti!!!!
To nie su povesti ale skusenosti mesacne nabehas 15 000 km za 4 roky 700 000 km jednym autom 1,9 tdi nech ma niekto presvedci ze su to zle auta vw skoda audi seat
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Touran
Nevim, nepripadam si jako klikar, ale mam Passata 3BG ktereho si asi necham dokud se nerozpadne, pac lepsi auto jsem nikdy nemel... Samozrejme jsem menil ramena. Pri 200 tisicich se ozval homokinetak a v vzapeti lozisko. Jinak jen udrzbaa hlavne pravidelne menit olej. Nevim co je vadna vaha vzduchu, co je dvouhmotovej setrvacnik a nebo tekouci turbo. Poridil jsem ojetyho Tourana 77 kW pro zenu s deckem. Rok 2004 nalitano 150 t. km. Pohodlim to neni Passat, ale je to super auto w zatim drzi skvele. Na delsi vzdalenosti mimo dalnice jsem plachtil za mene nez 4,2 litru, ale to uz je neskutecna nuda. Kdyz jedu streku
17.06.2014 | 04:47:37 | Mysak | 94.198.176.* Reagovat
Naprosto souhlasím s ,,Dejvidem".tady platí poříkadlo :kdo chce tam, pomužme mu tam.Pokud tady píšete závadu která není výrobní chybou nýbrž vaší,tak si zato můžete sami.každý kdo si kupuje auto ať nevé či z bazu , musí počítat stím že dotoho nějaký další penízky narve.A co se tíče toho interiéru to je uplně normální že se loupe je tam totiš blbej plast.
05.04.2010 | 18:10:34 | swexx Reagovat
Touran
Ahoj,musim reagovat,vlastim od roku 2007 Vw touran 2,0Tdi,protože mam velky ročni najezd kilometru,v tuto chvili mam nalitano cca95tisic,mam motor ktery je nejvice pomlouvan a udajně je nejvic poruchovy,světe div se,ja nemam jediny problem,setrvak,turbo atd,vše je puvodni,měnil jsem jen par žarovek a co mě štve,že se mi začina loupat vnitrni madlo ridičovych dveři ,jinak autičku super.Podle mě je to tak,když měnite věci včas(oleje,rozvody atd) jak mate a trošku na auto dbate,neni problem..
04.04.2010 | 18:45:57 | Dejvid Reagovat
RE: Touran, bože, to sme dopadli, ked sa človek vytešuje, že má až 95.000 km a ono sa to
ešte nerozpadlo...
95.000 km je akurát lepší zábeh, počkaj okolo 200.000 km, tam sa tie slávne TDi začínajú sypať a sypať...
17.06.2014 | 08:41:41 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Touran, bože, to sme dopadli, ked sa človek vytešuje, že má až 95.000 km a ono sa to
Musim reagovat na to ze sa tdi sype vw sharan 1.9 repas turba po 600 000 km vstreky, 650 000 km nabehane 855 000 km octavia 1.9 ten isty motor nabehane 430 000 km nic kedy sa tie tdi sypu?
16.07.2014 | 21:47:40 | VW | 109.236.126.* Reagovat
RE: Touran, bože, to sme dopadli, ked sa človek vytešuje, že má až 95.000 km a ono sa to
maš poruchu vnímania čítaneho textu ?
17.07.2014 | 04:18:00 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Touran, bože, to sme dopadli, ked sa človek vytešuje, že má až 95.000 km a ono sa to
Tak neviem,ci 95 tis je nieco nabehane,ja mam na Bkd 2litry nabehane cca 580 tis km....rozhodne vsak nemozem povedat,ze je to vydarene auto! Je to wv group...a bohuzial nie moc spilahlive...treba ratat s tym,ze pri 350tis odide automat,dvojhmotny zotrvacnik este sice nemeneny,ale od prednej napravy cez turbo som menil vsetko...a to mozem povedat,ze jazdim na tomto aute celkom slusne....ak to mam porovnat s inymi autami...napriek spotrebe cca 5L/100km si kludne odlozte polovicu sumy za ucet na benzinke na nejaku tu udrzbu !!! Auto mam v najvyssej moznej kval.triede... jazdne vlastnosti,komfort,su naozaj velmi uspokojive,potrebujem trosku vacsie auto (vyssie,viac batoziny) ... rozhodne vsak pre ludi,co najazdia 50tis rocne ho neodporucam ! Ale tak...co by sme chceli zase od wv... vsakze :)
10.09.2016 | 16:26:21 | Apache | 195.91.49.* Reagovat
Když si to tu čtu tak nevím kdo to sem píše, jestli nějakej zahradník ,kterej pozná na autě jenom kolo a volant a nebo automechanyk s praxí.Co sem se setkal já ,tak je to auto které je velmi praktické s výbornými jízdními vlastnostmy.Pokud vám praskají žárovky skuste jednou při startování vypnout světla,možná vám to pomůže.
04.04.2010 | 14:21:02 | swexx Reagovat
Opačný názor
Dobrý den pánové,
souhlasím s Vámi, že některé auta mohly být vyrobeny v pátek na noční směně. Asi jste se trefil do směny, která slavila narozeniny.
VW Touran 1,9TDI 77kW 2007 je dle mého názoru velice povedené a jednoduché auto.
Shrnul bych to asi tak, že je na svoji hmotnost velice úsporné, prostorné a se slušnou variabilitou. Musím z vlastních zkušeností sdělit všem, kteří se nabalují na tuto debatu, že jsem nepostřehl ani jednu závadu popsanou v hodnocení VW Touran. Kdo jezdil někdy jako já v Octavii Combi, tak Touran je auto jiné dimenze se stejným motorem.
Jednou mi někdo řekl: Z toho co čteš je polovina pravdy a když máš trochu rozumu, tak můžeš odhadout, která polovina to je.
Pokud uvažujete o VW Touran, tak doporučuji.
12.02.2009 | 20:33:28 | Touran Reagovat
RE: Opačný názor
Nemůžu nez reagovat na zminene neduhy a stále se ptám zda hodnotíte Tourana - ja uz mám 5tym rokem - celkem najeto 290tis km a jedine co jsem měnila jsou oleje a rozvody v pravidelných intervalech - Nejezdim do autorizovaného servisu takže částky co udává pan jsou pro me neakceptovatelné - ja ženská sama sednu na net objednám a nechám namontovat. Za tech skoro 300tis km me nikde nenechal a jsem s Touranem 2.0 Tdi neskutecne spokojena.
23.08.2013 | 23:23:01 | An | 5.102.48.* Reagovat
xenon
vybojka stoji u SR naozaj okolo 6000 - 7000SK, a vybojka za 1000 to tak akurat " do prdele posvitit"
06.08.2008 | 20:49:24 | Reagovat
olej
Olej v servisu stojí 900Kč, ale na webu ho seženeš o 50% levněji. olejservis.cz. Mám s tím vynikající zkušenost-používám Castrol Edge- autorizovaný servis je povinen použít vlastní olej, pakliže splňuje dané normy. Souhlas s Misa.
23.10.2007 | 19:49:37 | Bob Reagovat
Nedivím se
To Tomas:
ještě jednou si přisadím. Jestli jste s Auinou spokojen tak vám to přeji. Uvědomte si však, že ji novou kupujete a máte ji tři roky. Průměrné stáří vozidel v ČR je pokud se nemýím 13 let což kazí 120 tkáři. Ale objektivně, máme-li naše vozy 5-7 let staré..až po této době je skutečně prokazatelná spolehlivost vozu. Jinak hodně štastných kilometrů.
23.10.2007 | 19:10:02 | Reagovat
Audi
Zdravím všechny, já mám s koncernem trochu opačné zkušenosti. Každé tři roky jezdím v nové A6, nejčastěji dlouhé trasy Francie-ČR a musím zaklepat, naprosto bez problémů. Ročně najedu kolem 116 000km a nedám na tato auta dopustit. Navíc máme ve firmě VW Transporter, je to držák s dobrými jízdními vlastnostmi -ročně jezdí kolem 100 000km-záchranky ví, proč si jej pořizují. Tvrzení, že VW jsou poruchové vozy je na základě mých zkušeností zcela liché.
23.10.2007 | 17:09:38 | Thomas Reagovat
Divím se
Když se podíváte na součet nejčastějších závad u VW, Audi...všeobecně. Stále se opakuje váha vzduchu, setrvačník, elektronika, přední náprava, počítač atd. VW s tím nic dělat nebude a nechce, hlavně že se vydělávají peníze na servisu a nutno dodat, že to nejsou mouchy, ale kritické konstrukční chyby !. A´t už jsou zde psané recenze na jakékoliv auto objektivní či ne, počtem to vypovídá zcela o globální spolehlivosti či poruchovosti jednotlivých značek. Sám jsem pracoval 6 let v distribuci náhradních dílů, a sakra dobře si pamatuji co a na jaké auto šlo na odbyt. Proto nyní jezdím pátým rokem na japoncích a jen s "škodolibým" úsměvem sleduji recenze na tyto předražené poruchové krámy. Ano, sám jsem VW nikdy neměl, právě proto že jsem byl u zdroje. Uznávám..pěkný, pohodlný auta...ale... Úspěch VW spočívá jenom v jejich kouzelném slůvku "TDi", ano motory úsporné, ale tím to končí a dokud se lidi nepřestanou honit jen za spotřebou paliva (což je pomalu ta nejmíń nákladová položka za celou životnost vozu, zvláště u VW) budou stále kupovat poruchové VW, hlavně že to málo žere. Zůstal jsem věrný benzínovým japoncům a nelituji toho. Jsou to auta spolehlivá, spolehlivá, a hlavně spolehlivá. Pak zjistíte, že je lepší jezdit za 9L místo 6L. I japan může mít závadu, to je jasný, ale v žádném případě nenarazíte na tak zásadní konstrukční zmatky a neduhy které mají VW či někteří francouzi.
23.10.2007 | 14:18:16 | Reagovat
xenony
jedná se o cenu výměny xenonů v autorizovaném servisu, když výměnu každý doma nezvládne, on přístup k nim není zrovna jednoduchý a i v servisu, kde jsou proškolení zaměstnanci vybavení speciálním nářadím trvá cca 2 hodiny
26.02.2007 | 13:40:52 | Reagovat
Shoda
Je to týden nazpět,co jsem četl 100000 test Touranu v nejmenovaném časopise.Upřímně lituju majitele Touranů a v dnešní době praskání hlav u TDíček je docela slušná ostuda.Stejně se vyznamenal značkový servis,který kvůli ucpanému EGR ventilu pro jistotu vyměnil celý turbo za 41 000 papírů.Oproti tomu upadlý těsnění kolem dveří působí docela úsměvně.
Ono je hezký mít na autě přesný a milimetrový spáry,ale na ty to nejezdí.
Poslední prohlášení automobilky zní taky pěkně.Od roku 08 budou automobily laděny spíše na komfort,protože materiály v kabině nezvládají otřesy tvrdě laděného podvozku.
17.02.2007 | 12:29:50 | Valdauf Reagovat
Je to takt
Kolega z firmy má zánovního passata a říká mu pokladnička, děsí se toho, jak mu zkončí záruka.
17.02.2007 | 12:06:21 | Makiš Reagovat
Zdravím, veskrze s vámi souhlasím, VW má po Mercedesu a BMW nejdražší servis, ale ty Pipiny za pultikem preci neco stoji !(skoda ze pak dále o servisování daného vozu "vubec nic" nevedí). K té tvé spotřebě oleje podotýkám aby ses mrknul do technických parametrů kolik dokonce výrobce udává na 1000km,jelikoz toto nemáš fakt načtený! A s dostupností daného oleje nevidim a vím že není problém.Pokud to nevíš,tak do servisu si můžeš přívést svůj olej (splnujicí normu, ci ten stejný trebas z nejakeho obchodu levnější) a oni bez řečí musí splnit tvé přání! Praktikuji to tak již léta.
17.02.2007 | 10:33:20 | Misa Reagovat
co dodat
Nemám nejmenší důvod nevěřit,ale u nového auta jakékoliv značky snad včetně těch čínských křápů co se sem raději nedováží to je teda síla.......radši bych se toho zbavil,to já měl podobné problémy s ničemným Formanem..........ale byla to ojetina........a bouchlá.....za směšný peníz proti tomu,jak pořizovací tak provozní náklady
17.02.2007 | 10:20:32 | zima24 Reagovat
Já to říkám furt,že dneska jsou si už skoro všechna auta rovna.No ale někdo si pořád jaště potrpí na dvojité véé na kapotě ale ja se to říká o té slávě a polní trávě???
17.02.2007 | 09:37:17 | Reagovat
-výměna xenonové výbojky po 110 000 km (cca 6 000 Kč) - no teda to si koupil trosku predrazene, normalne stoji 1000,- zjisti si ceny nez neco koupis chlape
16.02.2007 | 20:34:09 | krakatit Reagovat
Martin
Posledný dobrý VW je Golf 2. Ostatné stoja za hovno ale mnohý koncernisti si to nechcu priznať. VW GROUP kvalita ti klesá každým dňom, spamätaj sa a nezarábaj len na svojej povesti!!!!
16.02.2007 | 20:09:05 | Reagovat
RE: Martin
To nie su povesti ale skusenosti mesacne nabehas 15 000 km za 4 roky 700 000 km jednym autom 1,9 tdi nech ma niekto presvedci ze su to zle auta vw skoda audi seat
16.07.2014 | 21:59:06 | VW | 109.236.126.* Reagovat
??????
uprimna sustrast 3rocne auto a chyb jak na š120
16.02.2007 | 18:06:47 | minoKE Reagovat
Touran
Četl jsem a nestačil se divit. Je až s podivem co klucí ve VW dojážou v dnešní době vyrobit.
16.02.2007 | 16:54:27 | Neri Reagovat